دسته‌ها
اخبار

بهترین رستوران های تهران از سیر تا پیاز رستوران‌های پایتخت + عکس ره بال آسمان

اگر ساکن تهران باشید یا به تهران سفر کرده‌اید و می‌خواهید با خانواده یا دوستان خود در یک رستوران خوب، یک غذای مناسب با سلیقه‌تان میل کنید می‌دانید که کار سختی است. تهران شهر کافه‌ها و رستوران‌هاست و هر محله‌ای چندین رستوران و کافه دارد. یکی از رستوران های بین المللی که دارای منوی کاملی از انواع فست فودها، غذاهای آسیایی و مکزیکی است، به همین دلیل طیف گسترده‌ای از مشتریان خود را در بر می‌گیرد. رستوران تماشا دارای معماری مدرن و مجلل است که آن را تبدیل به یک رستوران تماشایی کرده است. این رستوران لوکس و خاص در غرب تهران قرار گرفته و شباهت زیادی به رستوران های اروپایی داردو یک رستوران لاکچری تهران است. اگر از خوردن غذاهای دریایی و تند لذت می‌برید این رستوران را از دست ندهید، سوشی های این رستوران بسیار خوشمزه و پرطرفدار است و از رستوران های لاکچری تهران محسوب میشود.

رستوران شایسته دو طبقه دارد و اگر قرار است چند روز یا حتی چند هفته قبل برنامه بچینید تا طعم لذیذ غذا های رستوران را بچشید، می توانید از قبل میز مورد نظر خود را هم رزرو کنید تا نیازی نباشد منتظر بمانید. رستوران به صورت بیرون بر هم غذا سرو می کند اما بهتر از برای اینکه غذا ها سرد به دستتان نرسد، در صورتیکه نزدیک به رستوران هستید سفارش دهید. دومین شعبه رستوران روحی در شمال تهران در منطقه نیاوران قرار دارد.

اما رستوران‌‌هایی هم این قاعده رو بهم زدن، مثل توتی فروتی که قیمت غذاها چندان هم بالا نیست. مسافران همیشگی کیش معتقدن که رستوران توتی فروتی یکی از بهترین رستوران های کیش است و خودش یک جاذبه توریستی محسوب میشه. نزدیک اسکله تفریحی جدید است، منظره رو به دریا داره و پشت بام چوبیش که از اون دریا رو میشه دید، خیلی‌ها رو به سمتش میکشه. توتی فروتی، هم غذاهای ایرانی داره و هم غذاهای فرنگی و مثل بیشتر رستوران‌های جزیره رسم موسیقی زنده در آن برقراره.

  • با آنکه سطح قیمت‌ها در شمرون بام لند اندکی بالاست، اما با توجه به کیفیت غذا و دیگر خوراکی‌ها و طعم بی‌نظیرشان، امتحانش می‌ارزد.
  • ضمنا پارکینگ اختصاصی هم دارن که توی اون منطقه فوق العاده بکار میاد.
  • از دیگر غذا های پر طرفدار این رستوران چلو کباب و باقالا پلو است.
  • لازم است اشاره کنیم که این رستوران تنها دو شعبه دارد که شعبۀ دیگر آن در کلاردشت مازندران مشغول به فعالیت است.
  • در منو سفره خانه باربد انواع غذاهای ایرانی از جمله کباب و دیزی دیده می‌شود.

رستوران‌های فشم معمولاً دارای فضای باز بسیار زیبایی هستند؛ اما رستوران بهشت فشم که به‌صورت طبقاتی بنا شده است را می‌توان یکی از بهترین رستوران های تهران با فضای باز دانست. در این رستوران انواع آلاچیق‌های کوچک و بزرگ تعبیه شده است تا بتوانید بر اساس تعداد همراهان خود، یکی از آن‌ها را انتخاب کنید. فضای رستوران بهشت فشم به‌خوبی دیزاین شده است و آرامشی بی‌نظیر از جنس طبیعت بکر کوهستانی شمیرانات را به شما هدیه می‌دهد. اگر دوست دارید، در محیطی لوکس یک وعده غذای خوشمزه نوش جان کنید، بهترین مکان برای شما، رستوران نارنجستان است.

رستوران مرشد در نیاوران

این رستوران فوق العاده آرامبخش از بهترین رستوران های ایران است. ” قاشق نقره ای” یکی از بهترین رستوران های اصفهان با دکوراسیون متفاوت و فوق العاده شیکه. در منو این رستوران انواع غذاهای ایرانی و فرنگی دیده میشه و با وجود تنوع زیادی که داره، اما قیمتهاش خیلی مناسب و به‌ صرفست. اینکه رستوران تاج محل به خوبی توانسته خود را بین بهترین رستوران های هندی تهران قرار دهد به سابقه چندین ساله رستوران برمیگردد. سرآشپزان حرفه ای و غذاهای خاص آن هم در محیطی به سبک هندی ارزش امتحان کردن را دارد.

میتونی غذاهای دریایی‌ای مثل قلیه‌ماهی، میگوی پفکی، میگو کاری، کباب ماهی‌شیر و بشقاب دریایی‌اش رو امتحان کنی، اگر هم اهل غذاهای دریایی نیستی ماهیچه، کباب چنجه و شیشلیک‌ها انتخاب های دیگری هستن. “رستوران مولوی” توی شهر زیبای ارومیه بین مردم این شهر زبانزد و معروفه. اینجا انواع غذاهای اصیل ایرانی و خورشت های متنوع با کیفیت بالایی ارائه میشه و این رستوران برای برگزاری مهمانی ها و مراسم خاص با محیط شیک و خانوادگی که داره مناسبه. انواع غذاهای ایرانی در منو این رستوران دیده میشه ولی چلو ماهیچه اینجا از همه معروف‌تره. قسمت روباز رستوران فقط یک باغ نیست بلکه به لطف کلی تزئینات، نورپردازی ها، گل ها رنگارنگ و گیاهان مختلف فضایی بسیار زیبا و خاص را به وجود آورده.

این رستوران در شمار بهترین و محبوب‌ترین رستوران های ایتالیایی تهران قرار دارد، که در دو وعده‌ی ناهار و شام آماده‌ی ارائه‌ی خدمات به مشتریان خود است. پاستاهای بسیار لذیذ و بشقاب‌های متنوع و خوشمزه‌ی آن بسیار معروف است. اگر مشتاق تجربه‌ی طعم‌ها و مزه‌های جدید هستید، سری به رستوران سنسو بزنید و از محیط دنج و دلنشین آن نیز لذت ببرید. رستوران اصیلنام این رستوران نیز کاملا هوشمندانه انتخاب شده است و بی شباهت به محیط آن نیست!

رستوران باغ گیلاس فشم

کف رستوران فرش شده است و روی میزها با گل‌های زیبا و بشقاب‌های طرح‌دار و دستمال‌های رنگی تزئین شده است و محیطی باصفا و گرم دارد. فقط شاید کباب‌های رستوران به خوبی غذاهای دیگرش نباشد و پیشنهاد می‌کنیم همان غذاهای مامان‌پز را امتحان کنید و اگر معده‌تان اجازه می‌دهد حتما هم همراه غذایتان ترشی سفارش بدهید. همانطور که می‌دانید در این محدوده و خیابان ولی‌عصر رستوران‌های زیادی وجود دارند. رستوران‌هایی که خیلی وقت‌ها عمرشان به یک سال بیشتر نمی‌کشد و خیلی زود هم فراموش می‌شوند. ولی رستوران یاس از آن رستوران‌هایی است که سال‌هاست بر جا مانده است و جای خودش را در ذهن تهرانی‌ها به عنوان یکی از بهترین رستوران های تهران ثبت کرده است.

در ورودی چوبی و کف سیمانی رستوران با استفاده از کاشی‌های اصیل ایرانی پوشیده شده و ظروف مسی به سبک قدیمی در همه جای آن به چشم می‌خورند. یک نانوایی کوچک در قسمت ورودی رستوران قرار داشته که به شیوه‌ قدیمی نان برای مهمانان پخت می‌کند. رستوران مستوران به افرادی که تمایل دارند یک فضای سنتی و قدیمی را با غذاهای باکیفیت تجربه کنند بسیار توصیه می‌شود. شعبه‌ رستوران مرشد در نیاوران، یکی از پررفت و آمدترین رستوران‌های این شهر محسوب می‌شود. فضای قدیمی و سنتی این رستوران، جذابیت زیادی برای مهمانان ایجاد می‌کند.

رستوران 133 تهرانپارس را نه می‌توان یک رستوران با سرو معمولی غذا و نه یک رستوران با منوی سلف سرویس دانست! در این مسیر انواع غذاهای رستوران داخل ویترین قرار داده شده‌اند. هر کدام از غذاها را که به چشم شما بهتر بیاید، می‌توانید سفارش دهید. مسیر را تا انتها می‌روید، سینی غذای خود را به پذیرش ارائه می‌دهید و هزینه آن را می‌پردازید. در حقیقت داخل این رستوران از مجموعه بهترین رستوران های تهران، دیگر لازم نیست که با نگاه‌کردن و رصد‌کردن میزهای دیگر متوجه کیفیت غذا شوید.