دسته‌ها
اخبار

۵۰ غذای خوشمزه دنیا و طرز تهیه آن‌ها دستور پخت + ویدیو کجارو

برای شناختن انواع غذای مختلف با گوشت چرخ کرده ما برای شما لیستی از ۲۰ نوع غذا به همراه فواید و نحوه نگه داری گوشت چرخ کرده رو آماده کردیم که در ادامه مشاهده می‌کنید. مواد لازم برای تهیه قابلی پلو عبارتند ازبرنج دانه بلند یا به قول خودشان باریک، گوشت گوسفند، خلال پسته و بادام، خلال پوست نارنج، خلال هویج فرنگی، کشمش پلویی، شکر، هل و زعفران. پس اگر طرفدار غذاهای شیرین هستید حتما تا الان دهانتان آب افتاده است.

  • این یه غذای خوش طعم در بریتانیا است که جزو بهترین خوردنی ها بین مردمانش است که شهرت جهانی داره.
  • در مشهد هم رستورانی به نام بورک وجود دارد که از فضایی شیک در محله ای خوب برخوردار است.
  • بسیار شبیه به غذاهای هندی و پاکستانی است که با برنج و عدس درست می‌شوند و گمان می‌رود که شاید دستور پخت این غذا توسط کارگران پاکستانی وارد مصر شده ‌است.
  • در کنار این غذا نوشیدنی های متنوع دیگری نیز سرو می شود که می تواند طعم خوش آنرا دو چندان کند.
  • قورمه سبزی هم یکی از بهترین غذاها در بین ایرانی ها است که محبوبیت زیادی داره و در کل جهان هم شناخته شده است.

این غذای فوق‌العاده در کشور استرالیا از فیله مرغ سرخ‌ شده تهیه میشه و در نهایت پنیر پارمیزان رو بهش اضافه میکنن. متنوع‌ ترین پیتزاها و ناب‌ترین طعم‌ ها رو باید در ایتالیا چشید. بهترین پیتزا، پیتزا ناپلی است که از نمک دریایی و آرد گندم، روغن زیتون، ریحان و 3 نوع گوجه فرنگی تهیه میشه و طعم فوق‌العاده ای داره و یکی از غذاهای معروف دنیا است. سمبوسه، یک غذای نانی لذیذ و قابل حمل است که داخل آن را با موادی چون سیب‌زمینی، پیاز، گشنیز، فلفل‌های چیلی سبز، نخود فرنگی و ادویه‌جات هندی پر می‌کنند. پس از پیچیده‌شدن خمیر پهن یا نان لواش به دور مواد، سمبوسه در روغن انداخته شده و سرخ می‌شود.

بهترین آرایشگاه عروس ونکوور – لیست ۱۰تایی

پوک از جمله غذاهای دریایی ایالات متحده آمریکا محسوب می شود که در سال های اخیر توانسته است طرفداران بسیاری را به خودش اختصاص دهد. اگر از طرفداران غذاهای سالم هستید پوک را حتما یکبار هم که شده امتحان کنید. رول تابستانی به عنوان یک وعده کامل محسوب نمی شود بلکه یک میان وعده کامل و مقوی برای کلیه اقشار به حساب می آید .

طرز تهیه رول بیف ماکی (ژاپن)

یک کاسه خوراک کادل، مانند یک آغوش گرم است، وقتی در عصری سرد، خیس از باران به خانه باز می‌شد. این غذای لذیذ، سرما را از تن شما می‌گیرد، همان سرما و لرزی که شاید نشستن کنار آتش یا بخاری هم نمی‌تواند آن را گرم کند. Arancini به رنگ قهوه ای و قهوه ای طلایی، به یک ظرف پر از توپ برنج اشاره دارد. توپ های برنج پس از پوشاندن در گرد و غبار پودرهای خشک پخته شده و سرخ می شوند.

پیروگی در سراسر لهستان با استفاده از متریال های مختلف تهیه می شود که هر کدام طعم منحصر به فرد و خوشمزه خود را دارد . بستگی به سلیقه آشپز دارد که از چع متریالی درون پیروگی استفاده کند. از خامه بگیر تا میوه ، گوشت تا سوسیس و سیب زمینی را می توان از جمله محتویات این غذای خوشمزه لهستانی به شمار آورد.

نوکی را در هر شهری از ایتالیا به روشی خاص می پزند؛ اما در دستور پخت اصلی آن آمده که باید از سیب زمینی، تخم مرغ، پنیر و پودر مخصوص پخت نان هم استفاده شود. ‌همچنین لازم است بدانید پاستای کربونارا یکی از مشهورترین انواع پاستا است و اصالت این غذای روم کلاسیک هنوز در هاله ای از ابهام باقی مانده است. ژاپنی ها همان دقت و مهندسی فوق العاده ای که در صنعت دارند را نیز در مورد غذاهایشان به کار می گیرند.

رستوران چینی در مشهد

معمولاً در آن قارچ ، نارگیل، کنسرو آناناس ، نارنگی یا پرتقال با سس های مختلف مثل سس مایونز مورد استفاده قرار می‌ گیرد. بعضی از میوه هایی مثل توت فرنگی، موز، آناناس هم در آن به کار می‌ رود. این بشقاب پاستا معمولاً در جشن های شکر گزاری به دلیل وجود گوشت بوقلمون بیش از بقیه غذا ها مورد استفاده قرار می گیرد . شبیه اسپاگتی و یا نودل تخم مرغ است و دارای قارچ نخود و سس خامه ای می باشد و یک مزه کاملا متفاوت دارد.

واقعا نمیشه یه غذای ایرانی رو به عنوان بهترین غذا نام برد چون بیشتر غذاهایی ایرانی واقعا بهترینن و باب سلیقه هر کشوریه، اما اگه بخوایم بهترین غذا رو به شما معرفی کنیم. مواد اصلی این پیتزا شامل خمیر پیتزا ، سوسیس ، پنیر موزارلا ، روغن ، رب گوجه فرنگی ، ریحان ، پونه کوهی ، پودر سیر ، پودر پیاز و فلفل سیاه می باشد. پیتزا ناپولی یا پیتزا ناپل یکی از پیتزا های معروف و مشهور ایتالیاست. پاستا ای سیسی نیز یکی از غذاهای ایتالیایی است که در نواحی مرکزی و جنوبی ایتالیا از محبوبیت زیادی برخوردار است. این پاستا بسیار مغذی بوده و از مقدار پروتئین بالایی برخوردار است. مطمین باشید که غذاهای ایتالیایی بیشتری را نیز بزودی برایتان در سایت مرکز آموزش آنلاین آشپزی قرار خواهیم داد.