دسته‌ها
اخبار

یادگیری زبان انگلیسی برنامه‌ها در Google Play | zabannew

یادگیری زبان انگلیسی برنامه‌ها در Google Play | zabannew

هر بار که جلوی آینه می‌روید سعی می‌کنید به سوالات دیدن صفحه اصلی پاسخ بدهید. تا جایی که می‌توانید سریع و بدون وقفه پاسخ همه سوالات را بگویید، تا زمانی که بتوانید معرفی خودتان را روان انجام دهید. بعد می‌توانید یک مجموعه جدید از سوالات را روی آینه بچسبانید. اگر بتوانید نسخه صوتی کتاب‌ها را هم بیابید و همزمان با مطالعه به نسخه الکترونیک آن هم گوش کنید با یک تیر دو نشان زده‌اید. اپلیکیشن‌هایی وجود دارد که همزمان نسخه صوتی و الکترونیک کتاب را در اختیار شما قرار می‌دهد. بهترین کار رفتن به لینک و بخش “از کجا شروع کنم؟” است.

  • این کلمه نیز کاربردهای زیادی دارد؛ از توصیف حرکت و جهت گرفته، تا بیان مقاصد و دلیل و حتی ارتباط بین زمان ها.
  • بعد از آموزش واژه جدید، از آن­ها بخواهید که تصویر آن واژه را نقاشی کنند و  آنها را ترغیب کنید تا در مورد کارشان با شما صحبت کنند.
  • دوست دارید در خانه پشت کامپیوترتان به یادگیری زبان مشغول شوید یا حضوری در کلاس حاضر شوید؟ هرکدام برای شما جذاب تر بود همان را انجام دهید.
  • زندگی او بعد از اینکه برنده ی تور وُنکا، بزرگ ترین کارخانه ی شکلات سازی دنیا می شود کلا تغییر می کند.

در هر هفته تعدادی لغت مشخص برای خودتان تعیین کنید و هر هفته تعدادشان را افزایش دهید. پیشنهاد میکنم که ترجمه ی لغات را جلوی خود کلمه ننویسید. بلکه در دفتر دیگر یا پشت همان برگه آن را یادداشت کنید.

بهترین آموزشگاه های زبان در مشهد (عمومی آیلتس تافل)

تلاش کنید حتی کودکان خجالتی هم در خواندن شعر با شما همراهی کنند. برای این منظور، بخشی از آهنگ را خودتان بخوانید و سپس از آن­ها بخواهید با خواندن ادامه آهنگ، به شما پاسخ دهند. آهنگ‌های دیگر پیچیده‌­تر هستند و برای کودکانی که از قبل واژگان انگلیسی را می‌شناسند مناسب­‌ترند.

گام 1: تا جایی که می‌توانید کلمات را یاد بگیرید.

برای یادگیری زبان انگلیسی با استفاده از اپلیکیشن موبایل می‌توانید از اپلیکیشن دولینگو،‌ ممرایز یا دراپز ویژوآل استفاده کنید. اینجا بهانه ای بابت هزینه آموزش یا دوری راه و کیفیت پایین کلاس ها نخواهید داشت. همه چیز عالی در نظر گرفته شده تا شما خوب زبان انگلیسی را در مدت کوتاهی بیاموزید. شما هم اگر تلاش کنید و با یادگیری زبان انگلیسی دنیای بهتری برای خود بسازید و از جهالت دور شوید بی شک کشور بهتری خواهید ساخت.

اتفاقات هر روزتان را بصورت انگلیسی بنویسید.

این یک راه سریعتر و کارامدتر برای تسلط بر زبان انگلیسی است. همیشه یک کتاب انگلیسی با خود به همراه داشته باشید و بخوانید. همچنین به داستان های کوتاه، درس های تصویری و مقاله های صوتی گوش کنید.