دسته‌ها
اخبار

گزش فوری تخم مرغ – Fit Foodie Finds


گزش فوری تخم مرغ قابلمه
گزش فوری تخم مرغ قابلمه
گزش فوری تخم مرغ قابلمه
گزش فوری تخم مرغ قابلمه

اینها گزش فوری تخم مرغ قابلمه لقمه‌های بالشی تخم‌مرغ، اسفناج و پنیر درست در ظرف فوری شما درست می‌شوند.

گاز گرفتن فوری تخم مرغ قابلمه در بشقاب.

بهترین لقمه فوری تخم مرغ

گزش فوری تخم مرغ قابلمه یکی از ایده های جدید مورد علاقه ما برای صبحانه سالم است. مانند فنجان های تخم مرغ صبحانه ما، این لقمه های تخم مرغ با تخم مرغ و افزودنی های مختلف ساخته می شوند تا یک صبحانه پر از پروتئین را کامل کنند.

ما انواع نیش تخم مرغ و فنجان تخم مرغ در FFF داریم. این لقمه های تخم مرغ پنیری و فنجان های تخم مرغ پیچیده شده با بیکن ما دو تا از محبوب ترین دستور العمل های تخم مرغ ما هستند و اکنون ما این دستور العمل گاز گرفتن تخم گربه استاربا، را به لیست اضافه می کنیم!

چرا ما این دستور العمل لقمه تخم مرغ را دوست داریم

  • سبک و کرکی: این لقمه های تخم مرغ سبک و پف دار هستند زیرا در زودپز درست می شوند.
  • آماده سازی غذا: درست ، لقمه های تخم مرغ در ظرف فوری یک راه عالی برای تهیه یک دسته بزرگ از لقمه های تخم مرغ در یک زمان است.
  • همه کاره: می تو،د از هر نوع می،ی که می خواهید استفاده کنید، گزینه ها بی پایان هستند.
  • سالم: این دستور گزش تخم مرغ یک افزودنی سالم به صبحانه یا فقط یک میان وعده پر پروتئین برای هر زم، از روز است.
اسفناج، پیاز و سیر روی یک تخته برش کوچک.

ابزار مورد نیاز برای گاز گرفتن سریع تخم مرغ

ما مطمئن هستیم که شما یک قابلمه فوری دارید، اما برای این دستور، به نوعی محصول نیز نیاز دارید تا تک تک لقمه های تخم مرغ را بپزید. ما این 2 روش مختلف را آزمایش کردیم – یکی با قالب سیلی، و دیگری با شیشه های کوچک میسون. .

می تو،د فوری

6 Qt

Instant Pot Duo

به دنبال یک زودپز جدید هستید؟ 6 Qt را بررسی کنید. Instant Pot Duo. این همان چیزی است که ما استفاده می کنیم و دوستش داریم!

هم اکنون ،یداری کنید!

مواد لازم برای گاز گرفتن تخم مرغ در قابلمه فوری

شما فقط به چند ماده برای تهیه این لقمه های تخم مرغ فوری نیاز دارید. حدس بزن چی شده؟ شما می تو،د با توجه به خلق و خوی خود در مورد نوع موادی که می خواهید استفاده کنید تصمیم بگیرید. ابتدا اجازه دهید موادی را که ما تصمیم به استفاده از آن ها داریم مرور کنیم.

  • تخم مرغ-ما برای این دستور از تخم مرغ بزرگ استفاده کردیم. اندازه تخم مرغ مهم است. هرچه تخم مرغ بزرگتر باشد، فنجان های تخم مرغ شما پرتر خواهد بود.
  • روغن زیتون– روغن زیتون در این دستور پخت برای پیش پخت سبزیجات استفاده می شود. با خیال راحت از هر روغن یا چربی که دوست دارید استفاده کنید.
  • سیر ریز ریز شده– کمی سیر راه زیادی را می برد. اگر سیر ریز شده ندارید از پودر سیر استفاده کنید، فقط نصف مقدار را حتما استفاده کنید!
  • پیاز چرخ کرده– پیاز را قبل از گذاشتن در فنجان های تخم مرغ تفت می دهند. این یک پایه طعم خوشمزه برای نیش تخم مرغ است.
  • اسفناج تازه– سبزیجات خود را با این اسفناج تازه سرو کنید. قبل از قرار دادن اسفناج در لقمه های تخم مرغ، می خواهید اسفناج خود را تفت دهید تا رطوبت اسفناج خارج شود. می تو،د از اسفناج یخ زده و پخته شده در فنجان های تخم مرغ استفاده کنید، اما مطمئن شوید که رطوبت اضافی اسفناج را خارج کنید.
  • پنیر چدار سفید– پنیر چدار به این لقمه های تخم مرغ خوشایند می افزاید! شما واقعا می تو،د پنیر چدار را با هر پنیر جایگزین کنید یا پنیر را با هم حذف کنید. شما سازنده لقمه های پنیر خود هستید.

،یبات مختلف مواد

تصمیم گرفتیم یک لقمه اسفناج، پنیر، پیاز و سیر خوشمزه درست کنیم. ما در مورد این ،یب طعم تصمیم گرفتیم زیرا می‌خواستیم همه چیز را ساده نگه داریم و در عین حال سبزیجات را در خود جای دهیم.

در اینجا چند ،یب خوشمزه و ،یب طعم دیگر وجود دارد که می تو،د از آنها استفاده کنید!

نیش تخم مرغ فاجیتا

فلفل دلمه ای را به قطعات کوچک (حدود 1/4 فنجان) ،د کنید و با پیاز و سیر تفت دهید. حدود 1 قاشق چایخوری چاشنی فاهیتا را به مخلوط اضافه کنید و سپس مخلوط را به قالب تخم مرغ اضافه کنید.

همه گازهای تخم مرغ آمریکایی

ادامه دهید و صبحانه های مورد علاقه خود را به این لقمه های تخم مرغ اضافه کنید. پنیر چدار، تکه های بیکن یا سوسیس صبحانه را روی قالب تخم مرغ بپاشید.

نیش تخم مرغ ژامبون و پنیر

گاز گرفتن تخم مرغ به سبک دنور خوشمزه خواهد بود! تکه های کمی ژامبون لقمه ای و پنیر رنده شده را به قالب تخم مرغ اضافه کنید و در نهایت با یک لقمه ژامبون و پنیر خوشمزه تخم مرغ تهیه کنید.

گام به گام طرز تهیه لقمه تخم مرغ قابلمه فوری.

طرز تهیه لقمه فوری تخم مرغ گلد،

درست ، این لقمه های تخم مرغ ساده تر از چیزی است که فکر می کنید! اولین چیزها، اول این است که مطمئن شوید قبل از شروع کار، تمام ابزارهای مورد نیاز خود را دارید (تمام محصولاتی را که در زیر توصیه می کنیم را ببینید).

قالب های سیلی، تخم مرغ را اسپری کنید

اگرچه قالب های سیلی، معمولاً ن،ب هستند، اما ما به شدت توصیه می کنیم که قالب سیلی، خود را با اسپری پخت و پز ن،ب یا روغن زیتون اسپری کنید. اصلا نمیخوای با تخم مرغ گیر کنی!

سبزیجات را تفت دهید.

اسفناج، پیاز و سیر را قبل از اینکه حدود 1 قاشق چایخوری سبزیجات را در هر فنجان تخم مرغ بریزید، در یک ماهیتابه تفت دهید. به ما اعتماد کنید، ممکن است زیاد به نظر نرسد، اما آن قالب ها آنقدرها هم بزرگ نیستند!

تخم مرغ، نمک و فلفل را با همزن بزنید.

پس از پختن سبزیجات، تخم‌مرغ‌ها را در یک پیمانه با دهانه هم بزنید تا به راحتی مخلوط تخم‌مرغ را داخل لقمه‌های تخم‌مرغ بریزید.

قالب های تخم مرغ را پر کنید.

مخلوط تخم‌مرغ را در فنجان‌های لقمه‌ای بریزید و هر فنجان را تقریباً 3/4 پر کنید. اگر پوششی برای قالب تخم مرغ خود دارید، روی قالب را بپوش،د. اگر این کار را نکنید، به خوبی کار خواهد کرد! لقمه های تخم مرغ فقط در طول زمان پخت تحت فشار منبسط می شوند، اما پس از اتمام زمان پخت به اندازه طبیعی کاهش می یابند.

آ،ین دستور العمل های قابلمه فوری

بیشتر

گاز زدن تخم مرغ در قابلمه فوری در قالب سیلی،.

لقمه های تخم مرغ را با فشار بپزید.

1 فنجان آب را در کف قابلمه فوری بریزید و یک قفسه ف،ی در ته دیگ فوری قرار دهید.

قالب تخم مرغ را با احتیاط روی قفسه ف،ی قرار دهید و روی ظرف فوری را بپوش،د و ببندید.

لقمه های تخم مرغ را با فشار دستی بالا به مدت 10 دقیقه خنک کنید (همچنین حدود 10 دقیقه طول می کشد تا فشار در قابلمه فوری ایجاد شود).

لقمه های تخم مرغ را از قالب خارج کنید.

سریع فشار را از دیگ فوری خارج کنید و قالب سیلی، را با دقت از دیگ فوری خارج کنید. قبل از اینکه لقمه های تخم مرغ را از قالب خارج کنید، بگذارید 5 تا 10 دقیقه بماند.

چگونه نیش تخم مرغ را از قالب تخم مرغ سیلی، پاک کنم؟

برای خارج ، لقمه های تخم مرغ از قالب، کف قالب را به آرامی با انگشتان خود فشار دهید. نیش تخم مرغ باید به راحتی بیرون بیاید. اگر نیش تخم مرغ مقاومت کرد، یک چاقو بردارید و با استفاده از چاقو لبه های هر لقمه تخم مرغ را از قالب سیلی، جدا کنید.

گاز زدن تخم مرغ در بشقاب.

گاز گرفتن سریع تخم مرغ قابلمه 101

آیا می تو،د قالب های سیلی، تخم مرغ را در قابلمه فوری روی هم قرار دهید؟

بله، تا زم، که درپوش هایی برای قالب های تخم مرغ خود دارید، می تو،د قالب های سیلی، تخم مرغ را در ظرف فوری قرار دهید.

آیا می توانم این دستور را دو برابر کنم؟

بله، شما می تو،د این دستور را دو، سه یا چهار برابر کنید! ما یک ضرب کننده آسان دستور غذا را در کارت دستور غذا داریم. وقتی این دستور را دو برابر کردید، از دو قالب سیلی، استفاده کنید یا دستور را دو بار تکرار کنید.

ماندگاری نیش تخم مرغ در یخچال چقدر است؟

گزش تخم مرغ در صورتی که در ظرف دربسته نگهداری شود بین 3 تا 5 روز در یخچال باقی می ماند.

مواد تشکیل دهنده نیش تخم مرغ استاربا، چیست؟

معروف ترین نیش تخم مرغ استاربا،، نیش تخم مرغ بیکن گرویه است! آنها در یک سوسک و نه یک گلدان فوری ساخته می شوند. آنها همچنین بسیار خوشمزه هستند!

طرز تهیه لقمه تخم مرغ فوری در ظرف های شیشه ای.

دستورالعمل میسون جار

آره! قالب سیلی، تخم مرغ ندارید؟ نترسید، می تو،د این لقمه های تخم مرغ را در شیشه های کوچک شیشه ای نیز درست کنید. ما این دستور را با استفاده از 7 4 اونس آزمایش کردیم. کوزه های سنگ تراشی

  1. مواد را دو برابر کنید نیش تخم مرغ و طبق دستور کارت دستور درست کنید.
  2. سپس، شیشه های میسون خود را سخاوتمندانه با اسپری پخت و پز ن،ب اسپری کنید.
  3. شیشه های میسون را مانند قالب سیلی، پر کنید، اما 2 قاشق چایخوری سبزیجات و 2 قاشق چایخوری پنیر را انجام دهید. هر شیشه را تا نیمه با تخم مرغ پر کنید و مخلوط کنید تا ،یب شود.
  4. سنگ ریزه را داخل گلدان فوری خود قرار دهید و شیشه های سنگ تراشی را روی سنگ ریزه قرار دهید (حتماً آنها را بدون پوشش بگذارید).
  5. در قابلمه فوری را ببندید و با فشار به همان روش بپزید، به مدت 10 دقیقه با رها ، سریع. نیش تخم مرغ شما ممکن است کمی مرطوب باشد، اما این به دلیل تراکم است!
گاز گرفتن سریع تخم مرغ قابلمه در شیشه های شیشه ای.

ذخیره سازی

توصیه می کنیم لقمه های تخم مرغ خود را در ظرف درب دار در یخچال نگهداری کنید. فقط مطمئن شوید که قبل از انتقال آنها به یخچال برای بعد، آنها را کاملا خنک کنید.

آیا می تو،د نیش سریع تخم مرغ قابلمه را منجمد کنید؟

بله، می تو،د این لقمه های تخم مرغ را فریز کنید. قبل از قرار دادن لقمه های تخم مرغ در ظرف مخصوص فریزر، اجازه دهید کاملا خنک شوند. آنها را تا 3 ماه در فریزر قرار دهید.

برای آب ، نیش تخم مرغ آنها را از فریزر خارج کنید و بگذارید کاملاً آب شوند. آنها را به مدت 30 ث،ه در مایکروویو قرار دهید تا گرم شوند.

گاز گرفتن سریع تخم مرغ قابلمه در بشقاب.
گاز گرفتن تخم مرغ در بشقاب

لقمه فوری تخم مرغ قابلمه (اسفناج + پنیر)

به خوشمزه ترین ها سلام برس،د گزش فوری تخم مرغ قابلمه. این لقمه‌های تخم‌مرغ، کپی‌برداری از گزش‌های تخم‌مرغ استاربا، هستند، اما شما به جای آن از یک ظرف فوری استفاده می‌کنید. آنها کرکی، خوش طعم و یک میان وعده عالی با پروتئین بالا هستند!

آمادگی:15 دقایق

پختن:20 دقایق

جمع:35 دقایق

چربی 18

کربوهیدرات ها 3

پروتئین 12

،اصر

  • 3 قاشق چای خوری روغن زیتون
  • 1 قاشق چایخوری سیر ریز ریز شده
  • 1/4 فنجان پیاز چرخ شده
  • 1 فنجان ،د شده اسفناج تازه، بسته بندی شده
  • 3 قاشق غذاخوری پنیر چدار سفید رنده شده
  • 3 تخم مرغ های بزرگ
  • 1 فنجان اب

دستورالعمل ها

  • ابتدا تمام تخم مرغ ها را در ظرفی با آب جوش بریزید. تخم مرغ ها را با همزن بزنید تا تکه ای باقی نماند. کنار بگذارید.

  • قابلیت Saute Pot Instant خود را روشن کنید. سپس روغن زیتون را اضافه کنید.

  • وقتی روغن زیتون معطر شد سیر و پیاز را اضافه کنید و 2 دقیقه تفت دهید. سپس اسفناج ،د شده را اضافه کنید و تفت دهید تا پژمرده شود.

  • سبزیجات را به یک کاسه دیگر منتقل کنید و ظرف فوری خود را تمیز کنید.

  • خود را قرار دهید سینی گزش تخم مرغ سیلی، روی یک سطح سخت سپس، 1 قاشق چایخوری از مخلوط سبزیجات را به هر لقمه اضافه کنید. در مرحله بعد، یک قاشق چای خوری پنیر رنده شده اضافه کنید و سپس هر لقمه تخم مرغ را حدود 3/4 مقدار پر از تخم مرغ پر کنید. از پشت قاشق استفاده کنید تا همه چیز را با هم مخلوط کنید.
  • تریوت را در کف قابلمه فوری خود قرار دهید و 1 فنجان آب اضافه کنید. سپس، قالب سیلی، نیش تخم مرغ را روی تریوت قرار دهید و ظرف فوری خود را ببندید.

  • شیر را بچرخ،د تا آب بندی شود و Instant Pot را روی حالت دستی > فشار بالا > قرار دهید و تایمر را روی 10 دقیقه تنظیم کنید. حدود 10 دقیقه طول می کشد تا ظرف فوری شمارش مع، را آغاز کند، اما در نهایت از 10 دقیقه شروع به شمارش مع، خواهد کرد.

  • پس از خاموش شدن تایمر، ظرف فوری را به سرعت رها کنید تا فشار خارج شود. درب آن را بردارید و قالب را با دقت بردارید.

  • تخم‌های شما ممکن است کمی کج به نظر برسند یا به نظر برسند که از قالب خود منبسط شده‌اند، اما همانطور که می‌نشینند، هوا را آزاد می‌کنند و به پایین برمی‌گردند.

نکات و نکات

  • اطلاعات تغذیه برای نیش تخم مرغ است، نه نیش تخم مرغ میسون.

ارزش غذایی

کا،ی: 219کیلو کا،ی کربوهیدرات ها: 3g پروتئین: 12g چربی: 18g فیبر: 0g قند: 1g


منبع: https://fitfoodiefinds.com/instant-،-egg-bites/