دسته‌ها
اخبار

گرانولای کره بادام زمینی آسان – گیاهی بر اساس بودجه


من به ،وان یک همکار آمازون از ،یدهای واجد شرایط درآمد ،ب می کنم.

این گرانولای کره بادام‌زمینی سالم یک صبحانه یا میان‌وعده خوشمزه و شیرین و ترد است که فقط با 9 ماده خوراکی آماده می‌شود! به علاوه، بدون گلوتن، بدون لبنیات، وگان و به صورت اختیاری بدون شکر تصفیه شده است!

گرانولای کره بادام زمینی آسان در برابر پس زمینه سفید کامل شد

دستور تهیه گرانولای وگان ترد با کره بادام زمینی

وقتی صحبت از ایده های صبحانه گیاهی ارزان اما خوشمزه و مغذی می شود، جو دوسر یکی از مواد اصلی ماست. چه تهیه یک کاسه بزرگ از بلغور جو دوسر، کوکی‌های جو دوسر کدو تنبل، جو دوسر بلوبری شبانه، یا توپ‌های بلغور جو دوسر بادام زمینی، بیشتر گزینه‌هایی که ما از آن لذت می‌بریم نرم و جویدنی هستند. برای آن روزها که هوس کمی ترد می کنید، باید این گرانولای کره بادام زمینی خانگی را امتحان کنید!

درست ، گرانولای خودتان نه تنها به طرز مضحکی ساده است – فقط به 9 ماده غذایی و 10 دقیقه آماده سازی دستی نیاز دارد – بلکه از آنجایی که همه مواد اولیه اصلی انبارداری ارزان هستند، می تو،د در هزینه های زیادی نیز صرفه جویی کنید. حتی بهتر از آن، شما 100٪ بر مواد تشکیل دهنده کنترل خواهید داشت، دقیقاً به شیرین کننده ای که استفاده می کنید، مخلوط های اختیاری، بدون مغز (!)، و حتی اندازه خوشه!

بهترین از همه، این دستور تهیه گرانولای خانگی با کره بادام زمینی خوشمزه است! شیرین و کمی خوش طعم، پر از طعم آجیلی و فوق العاده ترد است. علاوه بر این، سرشار از دوز سالم امگا 3 است و شما را تا ناهار سیر نگه می دارد. به علاوه، حتی برای چند هفته در انبار شما ذخیره می شود. تنها کاری که باید انجام دهید این است که تصمیم بگیرید با چه چیزی می خواهید آن را سرو کنید!

مواد تشکیل دهنده

این دستور العمل آسان کره بادام زمینی گرانولا را فقط با 9 غذای اصلی ارزان قیمت تهیه کنید که بیشتر آنها احتمالاً در حال حاضر در آشپزخانه شما هستند.

مواد تشکیل دهنده گرانولای کره بادام زمینی ایزی با یک سطح سفید اندازه گیری شده است
  • جو دوسر: بهتر است از جو دو سر رول شده قدیمی استفاده کنید. در صورت ،وم بدون گلوتن
  • کره بادام زمینی: بهتر است از کره بادام زمینی طبیعی، ترد یا صاف، فقط از بادام زمینی (بدون شکر و روغن اضافه) استفاده کنید. سایر کره های آجیل یا بذر نیز مانند کره بادام، کره بادام هندی، کره تخمه آفتابگردان و غیره موثر خواهند بود.
  • آجیل و دانه ها: ما از گردوی ،د شده و کنجاله کتان استفاده کردیم، اما می تو،د از هر آجیل/دانه خام و بدون نمکی که می خواهید استفاده کنید: اسپند، بادام، بادام هندی، پپتاس، دانه چیا و غیره.
  • دارچین: این ادویه گرم کننده کاملاً با کره بادام زمینی جفت می شود.
  • سس سیب: سس سیب شیرین نشده یک پیوند دهنده کم چرب عالی است و شیرینی لطیفی به گرانولای وگان خانگی می بخشد.
  • روغن: چربی برای دادن بافت من، به خوشه های گرانولای کره بادام زمینی مهم است. هر روغن خنثی، مانند روغن کانولا، موثر خواهد بود. روغن نارگیل نیز موثر است، اما بدون مزه به روغن نارگیل تصفیه شده نیاز دارید.
  • قند: ما طعم کارامل شکر قهوه ای را دوست داریم، اما اگر یک شیرین کننده تصفیه نشده را ترجیح می دهید، شکر نارگیل را امتحان کنید. شما همچنین می تو،د بدون قند، با اریتریتول مصرف کنید.
  • عصاره و،ل: برای بهترین طعم از و،ل طبیعی استفاده کنید.
  • نمک: نمک برای تقویت طعم های مختلف در گرانولای DIY عالی است.

چه چیز دیگری می توانم به گرانولای خانگی اضافه کنم؟

می تو،د هر یک از مواد زیر را به دستور پخت گرانولای کره بادام زمینی خانگی خود اضافه کنید تا بافت و طعم بیشتری داشته باشید. توصیه می کنیم بعد از سرد شدن گرانولا آنها را اضافه کنید.

  • بادام زمینی: برای کرانچ قبل از پختن گرانولای خانگی سالم آنها را با هم مخلوط کنید.
  • میوه خشک شده: ما دوست داریم این گرانولای کره بادام زمینی را با چیپس سیب یا موز یخ زده/خشک شده ،یب کنیم. با این حال می تو،د از کشمش، ،ما، زغال اخته، زغال اخته و غیره نیز استفاده کنید.
  • شکلات وگان: برای یک گرانولای کره بادام زمینی شکلاتی لذیذ بدون لبنیات، مقداری چیپس یا تکه های کوچک شکلات تلخ اضافه کنید. برای گزینه ای بدون شکر، به جای آن مقداری نوک کاکائو را با آن مخلوط کنید.
  • نارگیل ،د شده: برای طعم و بافت، چند قاشق غذاخوری نارگیل برشته شده شیرین نشده یا نارگیل رنده شده را اضافه کنید. اگر فقط نسخه های خام را دارید، در 10-15 دقیقه آ، آنها را اضافه کنید تا در فر برشته شوند.

چگونه با کره بادام زمینی گرانولا درست کنیم؟

  • 1) ابتدا فر را با دمای 250 درجه فارنهایت/120 درجه سانتیگراد گرم کنید و دو ورقه پخت را با کاغذ روغنی یا حصیرهای سیلی، بپوش،د.
  • ۲) سپس جو، آجیل، کنجاله کتان، دارچین و نمک را در یک کاسه بزرگ با هم مخلوط کرده و خوب مخلوط کنید.
شات از مواد مخلوط شده با هم در یک کاسه
  • 3) در همین حین، کره بادام زمینی، شکر، سس سیب و روغن را در یک قابلمه با هم مخلوط کنید و روی متوسط ​​حرارت دهید تا خوب مخلوط شوند. سپس آن را از روی حرارت بردارید و و،ل را اضافه کنید.
مواد تشکیل دهنده گرانولای کره بادام زمینی ایزی با یک سطح سفید اندازه گیری شده است
فرآیند افزودن عصاره و،ل به مخلوط کره بادام زمینی
  • 4) مخلوط کره بادام زمینی را داخل کاسه ای با جو بریزید و خوب مخلوط کنید. سپس گرانولای کره بادام زمینی را بین دو ورقه پخت ت،یم کنید و آن را در یک لایه نازک و یکنواخت پخش کنید.
فرآیند افزودن مخلوط کره بادام زمینی به جو دوسر
شات مخلوط ، مواد با هم در یک کاسه
شات مخلوط ، مواد با هم در یک کاسه
فرآیند اضافه ، مخلوط کره بادام زمینی به ظرف پخت
فرآیند اضافه ، مخلوط کره بادام زمینی به ظرف پخت

برای تهیه خوشه های گرانولای کره بادام زمینیلایه مخلوط گرانولا را قبل از پخت محکم فشار دهید و به جای هم زدن آن را برگرد،د.

  • 5) گرانولای وگان را به مدت 50 تا 60 دقیقه بپزید و هر 15 دقیقه آن را هم بزنید تا قهوه ای طلایی و کمی ترد شود. سپس آن را از فر خارج کرده و اجازه دهید تا کاملا خنک شود قبل از اینکه از هم جدا شود. لذت ببرید!

سوالات متداول

آیا می توانم از شیرین کننده مایع استفاده کنم؟

بله، با استفاده از نسبت 1:1 شیرین کننده خشک به مرطوب (مانند شربت افرا یا آ،) خوب عمل می کند. خمیر ،ما نیز باید به کاهش میزان شکر کمک کند.

چگونه خوشه های گرانولا درست کنیم؟

اگر می‌خواهید خوشه‌های گرانولای کره بادام‌زمینی بزرگ‌تری درست کنید، قبل از انتقال آن به تابه، مطمئن شوید که مخلوط خیس است، نه ،دکننده. استفاده از شیرین کننده مایع (و افزایش مقدار) نیز می تواند کمک کننده باشد.

همچنین، قبل از پخت، مخلوط را در قالب فشار دهید و به جای اینکه در حین پخت آن را هم بزنید، آن را با کاردک برگرد،د. سپس قبل از اینکه آن را تکه تکه کنید، بگذارید کاملا خنک شود (در حین سرد شدن سفت می شود).

چگونه متوجه می شوید که گرانولا آماده است؟

طلایی و کمی ترد با بوی نان تست به نظر می رسد. ممکن است همچنان کمی نرم باشد، اما با سرد شدن سفت می شود. برای تست آماده بودن آن، یک تکه از ماهیتابه ها را بردارید. اگر ظرف چند دقیقه سفت شوند، آماده هستند. اگر نه، به پخت ادامه دهید.

چه چیزی می توانم به جای جو در گرانولا استفاده کنم؟

می تو،د از سایر غلات “ورقه ای” مانند برنج، چاودار، کینوا، اسپلت یا جو استفاده کنید. با این حال، ما این را امتحان نکرده ایم.

آیا می توانم روغن را حذف کنم؟

در حالی که دستور العمل های گرانولای خانگی بدون روغن وجود دارد، ما متوجه شده ایم که با حذف کامل آن، مقدار زیادی از ترد را از دست می دهیم. با این حال، می تو،د کمی آن را کاهش دهید یا مقداری از آن را با کره بادام زمینی بیشتری (که دارای روغن های طبیعی است) جایگزین کنید.

نکات و نکات دستور العمل برتر

  • با افزودن آزمایش کنیدins: با گزینه های بسیار، از آزمایش ، برای یافتن ،یب طعم مورد علاقه خود لذت ببرید.
  • تابه را بیش از حد شلوغ نکنید: اگر زیاد اضافه کنید، به طور یکنواخت برشته نمی شود و ممکن است ترد نشود. به همین ترتیب، اضافه ن، کافی به این م،ی است که گرانولای خانگی خوشه‌ای تشکیل نمی‌دهد.
  • قبل از ش،تن آن را کاملاً خنک کنید: با سرد شدن سفت می شود و محکم می شود. اگر خوشه می خواهید، این امر به ویژه مهم است.
  • شیرینی را تنظیم کنید: شکر را افزایش/کاهش یا حتی از یک گزینه بدون شکر استفاده کنید.
گرانولای کره بادام زمینی آسان در برابر پس زمینه سفید کامل شد

دستورالعمل های ذخیره سازی

اجازه دهید گرانولای خانگی آسان قبل از نگهداری آن در ظرف/شیشه دربسته یا در دمای اتاق (دور از رطوبت) کاملاً خنک شود. 2 هفته یا در فریزر برای 3-4 ماه.

به آن اجازه دهید آب شدن فقط چند دقیقه در دمای اتاق قبل از استفاده از گرانولای خانگی از فریزر.

اگر کمی نرم شد آن را دوباره در فر قرار دهید 350F/175C برای چند دقیقه تا دوباره ترد شود.

چه چیزی را با گرانولای کره بادام زمینی خانگی سرو کنیم؟

در کنار لذت بردن از این گرانولای گیاهی به ،وان یک غلات سالم با شیر بدون لبنیات (ما هم شیر خود را با موز دوست داریم)، ​​می‌تو،د آن را با یا بیش از حد سرو کنید:

همچنین می‌تو،د از این گرانولای خانگی سالم برای تهیه گرانولا مانند این گرانولا، فنجان و سایر خوراکی‌های مبتنی بر گرانولا بدون گلوتن استفاده کنید.

اسنک های بیشتر کره بادام زمینی وگان

ع، ها توسط آلفونسو رویا

  • فر را با دمای 250 درجه فارنهایت (120 درجه سانتیگراد) گرم کنید. خط 2 ورق پخت را با کاغذ روغنی یا حصیر سیلی، بپوش،د.

  • در یک کاسه بزرگ، جو، گردو، کنجاله کتان، دارچین و نمک را با هم مخلوط کنید. خوب مخلوط کنید.

  • در یک قابلمه متوسط، کره بادام زمینی، شکر قهوه ای، سس سیب و روغن کانولا را با هم مخلوط کنید. روی متوسط ​​حرارت دهید و هم بزنید، فقط تا زم، که مواد به خوبی با هم ،یب شوند. از روی حرارت بردارید و و،ل را اضافه کنید و دوباره هم بزنید.

  • مخلوط کره بادام زمینی را روی مخلوط جو بریزید و کاملا مخلوط کنید.

  • گرانولا را بین ورقه های پخت ت،یم کنید و به طور مساوی پخش کنید. به مدت یک ساعت بپزید و هر 15 دقیقه هم بزنید تا گرانولا طلایی و خشک شود.

  • اجازه دهید کاملا خنک شود و در ظرف در بسته نگهداری کنید.

  • با افزودن آزمایش کنیدins: با گزینه های بسیار، از آزمایش ، برای یافتن ،یب طعم مورد علاقه خود لذت ببرید.
  • تابه را بیش از حد شلوغ نکنید: اگر زیاد اضافه کنید، به طور یکنواخت برشته نمی شود و ممکن است ترد نشود. به همین ترتیب، اضافه ن، کافی به این م،ی است که گرانولای خانگی خوشه‌ای تشکیل نمی‌دهد.
  • قبل از ش،تن آن را کاملاً خنک کنید: با سرد شدن سفت می شود و محکم می شود. اگر خوشه می خواهید، این امر به ویژه مهم است.
  • شیرینی را تنظیم کنید: شکر را افزایش/کاهش یا حتی از یک گزینه بدون شکر استفاده کنید.

کا،ی: 794کیلو کا،یکربوهیدرات ها: 77gپروتئین: 21gچربی: 48gچربی های اشباع شده: 6gچربی های چند غیر اشباع: 21gچربی اشباع شده: 18gچربی ترانس: 0.04gسدیم: 442میلی گرمپتاسیم: 625میلی گرمفیبر: 13gقند: 26gویتامین A: 12IUویتامین سی: 1میلی گرمکلسیم: 122میلی گرماهن: 5میلی گرم

سلب مسئولیت: اگرچه plantbasedonabudget.com سعی در ارائه اطلاعات دقیق تغذیه ای دارد، لطفاً توجه داشته باشید که اینها فقط ،ن هستند. اطلاعات تغذیه ای ممکن است بر اساس نوع محصول، نام تجاری ،یداری شده و سایر روش های غیر قابل پیش بینی تحت تأثیر قرار گیرد. Plantbasedonabudget.com هیچ مسئولیتی در قبال هیچ گونه ضرر و زیان ناشی از اتکای شما به اطلاعات تغذیه ای نخواهد داشت. اگر نیاز به پیروی از رژیم کا،ی خاصی دارید، ابتدا با پزشک خود مشورت کنید.

نویسنده: افتخار و احترام

دوره: صبحانه، دسر

غذا: آمریکایی

روش: فر

رژیم غذایی: وگان

کلید واژه ها: گرانولا، میان وعده سالم، گرانولای خانگی، بادام زمینی، کره بادام زمینی، وگان، صبحانه گیاهی، صبحانه وگان، دسر گیاهی، میان وعده گیاهی، گیاهخواری، گردو



منبع: https://plantbasedonabudget.com/peanut-،er-granola/