دسته‌ها
اخبار

چیدانه بهترین فرش های ایرانی را بشناسیم!-فرش شادرخ

چیدانه بهترین فرش های ایرانی را بشناسیم!-فرش شادرخ

جنس الیاف این فرش‌ها باعث می‌شود که وزن سبک‌تری نسبت به فرش‌های ایرانی داشته باشند. بسیاری از شرکت‌های فعال در شهرهای دیگری مثل یزد، کرمان و شیراز هم از قافله عقب نمانده و امروزه شاهد ارائه فرش‌های زیادی به بازار از سوی این شرکت‌ها هستیم که واقعاً هیچ کم و کاستی از فرش‌های شهر کاشان و مشهد ندارند. در واقع فرش ماشینی شهرهای مختلف، دارای رتبه‌بندی هستند که می‌توانید خرید خود را براساس آن انجام دهید.

  • با آراستا همراه شوید تا با خواندن این مطلب انتخاب هوشمندانه ترو مناسب تری در زمان خرید فرش داشته باشید.
  • وجود داشته است، این فرش­‌ها تنوع بالایی از نظر طرح و رنگ داشته و روز به روز بر تنوع آنها افزوده می‌­شود.
  • بهترین فرش ماشینی، فرشی است که 100 درصد نخ خاب آن از الیافی به نام «اکریلیک» تهیه شده باشد.
  • فرش پشمی فرشی است که در تولید آن از نخ جنس پشمی کمک گرفته شده است.
  • هر فرشی کارایی خاصی در منزل دارد و باید در محیطی متناسب با آن کاربری استفاده شود.

البته قبلا مدیرانشون برای قرار دادن محصولاتشون روی وبسایت ایفرش با من تماس گرفته بودن اما چون از اسامی مشابه فرش های مشهد استفاده کرده بودن و شناختی هم از کیفیت محصولاتشون نداشتم موافقت نکردم. در عین حال اگر تجربه مصرف کنندگان قبلی به شکلی در دسترس باشه و کیفیتش رو تایید کنه مسلما قابل قبول خواهد بود. فرش ماشینی نگین مشهد طرح کد 1013 نقره ای گل برجسته از مجموعه محصولات هزار شانه گلبرجسته بوده که دارای تراکم طولی 3000 می باشد. فرش ماشینی نگین مشهد طرح کد 1219 نقره ای گل برجسته از مجموعه محصولات هزار و دویست شانه بوده که دارای تراکم طولی 3600 فرش کاشان می باشد.

فرش ماشینی ساوین طرح میداس زمینه طوسی

برخی از افراد می گویند این محصول برای زمان هخامنشی و متعلق به کشور ایران است. با سپاس از توضيحات شما در مورد فرشهاي پاتريس و قالي سليمان، لطفا نظرتون رو در مورد فرشهاي شركت ستاره كوير يزد بفرماييد، بيزحمت دقيق بفرماييد؛ نظر شما برام مهم هست . این موارد در مورد بقیه برندها هم صدق میکنه چون اکثر برندهای معتبر نمونه های غیر اصلیشون در بازار زیاده. فروشگاه ماهور مارکت از جمله هایپرهای بزرگ فرش و نمایندگی مرکزی فرش ماهور است که در شهریور ۹۵ با هدف ارائه مستقیم فرش به مشتریان تاسیس شد. از طرفی این نوع فرش‌ها قابلیت شستشو بالایی داشته و آلودگی‌ها به راحتی از روی آن‌ها پاک می‌شوند.

فرش سایز بزرگ با ابعاد سفارشی چگونه بافته می شود؟

با تحقیق اجمالی که داشتم اینطور متوجه شدم که بیشتر محصولاتش از الیاف پلی استر (ابریشم مصنوعی) تولید میشه و نکته خاصی در مورد متفاوت بودن نوع پلی استر یا مواد اولیه مصرفیش نکته خاصی ندیدم. باز هم بطوز خاص در مورد فرش دیبا باید دید روی شناسنامه فرش چه تعداد رنگی قید شده. اصلاً تصور خانه ایرانی بدون فرشی با طرح و نقشه چشم‌نواز و گل و بوته‌های داخل آن غیرقابل تصور است.

فرش ۱۲۰۰ شانه طرح آریانا

به عنوان مثال فرش ۷۰۰ شانه که باید با تراکم ۲۵۵۰ بافت شود با تراکم ۳۰۰۰ بافت میشود و این فرشهارا اصطلاحا دیزاین ۱۰۰۰شانه مینامند و نقش و نگار بهتر و طول عمر بالاتری پیدا میکنند. اگر فضای خانه‌تان بسیار بزرگ و کم اثاثیه جلوه می‌کند، بهتر است از فرش‌هایی استفاده کنید که دارای رنگ‌های تیره هستند، این نوع فرش‌ها فضایی دنج، گرم و صمیمی فراهم می‌کنند. اگر فضای کوچکی در خانه دارید و می‌خواهید بزرگ‌تر نمایان شود، بهتر است از فرش‌هایی که دارای رنگ‌های روشن هستند، استفاده کنید؛ در کل این نوع از فرش‌ها فضا را بزرگ‌تر جلوه می‌دهند.