دسته‌ها
اخبار

چگونه کلم را برش دهیم – دستور العمل های فصلی سالم


در اینجا نحوه برش یا “تکه ،” یک کلم وجود دارد. بیاموزید که چگونه کلم را برای پخت و پز، سوپ، سالاد و دستور العمل های سرخ ،ی برش دهید. دستورالعمل های گام به گام ما، ع، ها را دنبال کنید و ویدیویی را تماشا کنید که نحوه برش صحیح و ایمن هر نوع کلم را نشان می دهد.

انواع کلم روی سطح کار

اگر دستور پختی دارید که به کلم ،د شده، کلم ،د شده یا کلم ،د شده نیاز دارد و نمی‌د،د چگونه آن را برش دهید، در اینجا مراحلی برای برش ایمن کلم وجود دارد.

تج،ات

  • تخته برش: شما یک تخته برش بزرگ برای برش کلم می خواهید. مطمئن شوید که یک حوله مرطوب یا یک مربع قفسه ،بنده زیر تخته برش خود قرار دهید تا در حین برش، سر نخورد.
  • چاقوی تیز بزرگ: توصیه می کنم برای برش کلم از چاقوی سرآشپز استفاده کنید.
  • مان،ین: همچنین می‌تو،د از مان،ین برای برش کلم استفاده کنید (این باعث می‌شود تکه‌های نازک بسیار خوبی برای پختن کلم ایجاد شود.) اما اگر از مان،ین استفاده می‌کنید، می‌خواهید از یک دستکش ضد برش استفاده کنید و از محافظ دست نیز استفاده کنید. خطرناک!

یک کلم چقدر کلم می دهد؟

این بسته به اندازه کلم شما متفاوت است. ما دریافتیم که یک سر 2 پوندی حدود 8 تا 9 فنجان کلم ریز ،د شده یا ،د شده به دست می دهد.

انواع کلم

همانطور که در راهنمای جامع کلم بحث می کنیم، انواع مختلفی از کلم وجود دارد. انواع رایجی که می تو،د در ا،ر سوپرمارکت ها در آمریکای شمالی پیدا کنید عبارتند از:

  • کلم سبز و قرمز
  • کلم ساووی
  • کلم ناپا و کلم چینی

آموزش زیر روشی موثر برای ،د ، هر یک از این انواع کلم است. به استثنا توجه کنید برای برش کلم ناپا در زیر.

ویدئو: چگونه کلم را هسته و خلال کنیم

دستور العمل های کلم

از مطالعه شما بسیار متشکریم. اگر در اینجا تازه کار هستید، ممکن است بخواهید در آن ثبت نام کنید خبرنامه ایمیل من برای دریافت برنامه رایگان منوی هفتگی و آ،ین دستور العمل ها مستقیماً در صندوق ورودی خود. اگر این دستور را درست می کنید، لطفاً برگردید و رتبه بندی و بررسی ستاره را بگذارید. من دوست دارم نظر شما را بشنوم!

آشپزی مبارک! ~کتی

چاپ

<،le>ساعت نماد ساعت<،le>کارد و چنگال نماد کارد و چنگال<،le>پرچم نماد پرچم<،le>پوشه نماد پوشه<،le>اینستاگرام آی، اینستاگرام<،le>pinterest نماد pinterest<،le>فیس بوک نماد فیس بوک<،le>چاپ نماد چاپ<،le>مربع ها نماد مربع<،le>قلب نماد قلب<،le>قلب جامد نماد قلب جامد

شرح

بیاموزید که چگونه کلم را برای پخت و پز، سوپ، سالاد و دستور العمل های سرخ ،ی برش دهید. دستورالعمل های گام به گام ما را دنبال کنید و ویدیویی را تماشا کنید که نحوه برش صحیح و ایمن هر نوع کلم را نشان می دهد


1 کلم سر، هر گونه (حدود 2 پوند)


  1. ابتدا هر گونه برگ بیرونی شل یا تغییر رنگ داده شده را بردارید و در صورت ،وم انتهای ساقه را کوتاه کنید. سپس کلم را از طریق ساقه به چهار ،مت ت،یم کنید.
  2. سپس، با برش دادن یک ، مورب از هر تکه، هسته را از هر تکه کلم جدا کنید.
  3. پس از جدا شدن هسته، می تو،د دوباره ، ها را از وسط نصف کنید تا برای برش قابل کنترل تر شوند.
  4. در مرحله بعد، هر ، را دراز بکشید، طرف را به سمت پایین ببرید (برای ثبات) و سپس به صورت نازک به نوارهای ریز برش دهید.

یادداشت

برای کلم ناپا یا سایر کلم های چینی

برای کلم ناپا (بالا) یا کلم چینی، شما می خواهید اساساً همان کار را با یک استثنا انجام دهید. پس از جدا شدن هسته و برش دادن ، ها به بخش های کوچکتر برای سهولت برش، نیمی از ، را بردارید و نیمی از برگ ها را به دو دسته جدا کنید. بنابراین برگها صاف قرار می گیرند. در حین برش، آنها را به سمت پایین فشار دهید (سمت دنده به سمت بالا) در یک پشته صاف قرار بگیرند.چگونه ب، کلم ناپا را آسانتر کنیم |  دستور العمل های فصلی سالم

  • زمان آماده سازی: 5 دقیقه
  • زمان پخت: قبلا، پیش از این
  • دسته بندی: سبزی
  • روش: مهارت های چاقو
  • غذا: آمریکایی

تغذیه

  • اندازه خدمت: 1 فنجان
  • کا،ی: 17

کلید واژه ها: چگونه کلم را ،د کنیم، چگونه کلم را ،د کنیم، چگونه کلم را ،د کنیم

درباره نویسنده

کیت وبستر

کیتی وبستر در کالج اسکیدمور هنر و عکاسی خوانده و فارغ التحصیل موسسه آشپزی نیو،ند است. او از سال 2001 که برای اولین بار در آشپزخانه آزمایشی در مجله EatingWell شروع به کار کرد، یک توسعه دهنده حرفه ای دستور العمل بوده است. دستور العمل های او در مجلات متعددی از جمله Shape، Fitness، Parents و چندین نشریه Edible Communities در میان دیگران منتشر شده است. کتاب آشپزی او، Maple {Quirk Books} در سال 2015 منتشر شد. او دستور العمل های فصلی سالم را در سال 2009 راه اندازی کرد. او با همسر، دو دختر نوجوان و دو آزمایشگاه زرد در ورمونت زندگی می کند. در اوقات فراغتش، می‌تو،د او را در باشگاه، آشپزی، چیدن ،م، درست ، شربت افرا و مراقبت از باغ چندساله‌اش پیدا کنید.


منبع: https://www.healthyseasonalrecipes.com/،w-to-cut-cabbage/