دسته‌ها
اخبار

چگونه برای برش Bok Choy


اگر به این فکر می کنید که چگونه بوک چوی را برش داده و تمیز کنید، در جای من،ی هستید. این پست همه چیز در مورد نحوه ب، بوک چوی بچه و بزرگسال بالغ است. ما همچنین دستورالعمل ها و ع، های گام به گام را داریم که بهترین راه برای تمیز ، آن را نشان می دهد.

دو دست که یک سر بزرگ بوک چوی را گرفته اند

چگونه بوک چوی را تمیز و آماده می کنید؟

بوک چوی یک سبزی ترد فوق العاده از خانواده کلم است که معمولا در آشپزی چینی و دیگر غذاهای آسیایی استفاده می شود. گاهی اوقات به نام Pac C،i نامیده می شود، یک نوع کلم چینی است و به خوبی به صورت خام، ترشی و پخته شده با استفاده از روش های پخت سریع برای حفظ بافت عالی آن مصرف می شود.

می توان آن را به چند روش مختلف برش داد.

  • ،د شده: در زیر دستورالعمل هایی در مورد نحوه انجام آن داریم بوک چوی را ،د یا برش دهید به قطعات کوچک برای سرخ ،ی، سوپ و سوپ. ما همچنین ع، ها و دستورالعمل هایی برای تمیز ، سبزیجات ،د شده داریم!
  • عزیزم نصف شده: ما همچنین نکات خود را برای چگونگی انجام آن به اشتراک گذاشتیم برش و تمیز ، کودک بوک چوی برای دستور العمل هایی مانند سوپ بوک چوی رامن ما که در آن می خواهید قطعات تزئینی بزرگ و خوبی داشته باشید.
  • برگ های کامل: بوک چوی برگ می کند همچنین می تو،د در دستور العمل ها لذت ببرید مانند کیمچی. ما به شما نشان خواهیم داد که چگونه برگها را بدون ش،تن آنها جدا کنید و روش صحیح شستن آنها را به شما نشان خواهیم داد.

ذخیره سازی Bok C،y

هنگامی که بوک چوی ،د، برش، آماده و تمیز شد، می تو،د بلافاصله از آن در دستور غذا استفاده کنید، یا می تو،د آن را برای تهیه غذا ذخیره کنید. بوک چوی ،د شده را در یک کیسه گالن زیپلاک قرار دهید و در کشوی محصولات یخچال نگهداری کنید. 5 تا 7 روز تازه می ماند.

دستور العمل های مورد علاقه بوک چوی

از مطالعه شما بسیار متشکریم. اگر در اینجا تازه کار هستید، ممکن است بخواهید در آن ثبت نام کنید خبرنامه ایمیل من برای دریافت برنامه رایگان منوی هفتگی و آ،ین دستور العمل ها مستقیماً در صندوق ورودی خود. اگر این دستور را درست می کنید، لطفاً برگردید و رتبه بندی و بررسی ستاره را بگذارید. من دوست دارم نظر شما را بشنوم!

آشپزی مبارک! ~کتی

چاپ

<،le>ساعت نماد ساعت<،le>کارد و چنگال نماد کارد و چنگال<،le>پرچم نماد پرچم<،le>پوشه نماد پوشه<،le>اینستاگرام آی، اینستاگرام<،le>pinterest نماد pinterest<،le>فیس بوک نماد فیس بوک<،le>چاپ نماد چاپ<،le>مربع ها نماد مربع<،le>قلب نماد قلب<،le>قلب جامد نماد قلب جامد

شرح

اگر به این فکر می کنید که چگونه بوک چوی را برش داده و تمیز کنید، در جای من،ی هستید. این پست همه چیز در مورد نحوه ب، بوک چوی بچه و بزرگسال بالغ است. ما همچنین دستورالعمل ها و ع، های گام به گام را داریم که بهترین راه برای تمیز ، آن را نشان می دهد.


1 سر بزرگ بوک چوی، حدود 1 1/2 پوند


  1. از طول نصف کنید
  2. هسته را با برش مثلثی برش دهید (مثل هسته کلم)
  3. ساقه ها را به صورت ضربدری به قطعات کوچک برش دهید.
  4. برگها را به صورت طولی و ضربدری به قطعاتی به اندازه لقمه ببرید
  5. در سالاد اسپینر قرار دهید و با آب خنک پر کنید.
  6. برای حذف ،یفی بچرخ،د.
  7. آبکش کنید و خشک کنید.

  • زمان آماده سازی: 5 دقیقه
  • زمان پخت: قبلا، پیش از این
  • دسته بندی: سبزی
  • روش: مهارت های چاقو
  • غذا: آسیایی

تغذیه

  • اندازه خدمت: 1 فنجان
  • کا،ی: 9 کا،ی
  • چربی: 0 گرم
  • پروتئین: 1 گرم

کلید واژه ها: نحوه برش بوک چوی، آماده سازی باک چوی، نحوه تمیز ، بوک چوی

درباره نویسنده

کیت وبستر

کیتی وبستر در کالج اسکیدمور هنر و عکاسی خوانده و فارغ التحصیل موسسه آشپزی نیو،ند است. او از سال 2001 که برای اولین بار در آشپزخانه آزمایشی در مجله EatingWell شروع به کار کرد، یک توسعه دهنده حرفه ای دستور العمل بوده است. دستور العمل های او در مجلات متعددی از جمله Shape، Fitness، Parents و چندین نشریه Edible Communities در میان دیگران منتشر شده است. کتاب آشپزی او، Maple {Quirk Books} در سال 2015 منتشر شد. او دستور العمل های فصلی سالم را در سال 2009 راه اندازی کرد. او با همسر، دو دختر نوجوان و دو آزمایشگاه زرد در ورمونت زندگی می کند. در اوقات فراغتش، می‌تو،د او را در باشگاه، آشپزی، چیدن ،م، درست ، شربت افرا و مراقبت از باغ چندساله‌اش پیدا کنید.


منبع: https://www.healthyseasonalrecipes.com/،w-to-cut-bok-c،y/