دسته‌ها
اخبار

پی ال سی S7-1200 زیمنس PLC زیمنس

پی ال سی S7-1200 زیمنس PLC زیمنس

شرکت زیمنس دو نوع CPU با کارائی های متفاوت برای پی ال سی S تولید کرده است، که هر کدام از CPU ها plc 1200 زیمنس قابل ارتقاء هستند. CPU های پی ال سی S تا 3 ماژول ارتباطی و 8 ماژول سیگنال ارتقاء می یابند. ماژول های سیگنال با ترکیب شدن با کنترلر بدون تغییر در سا یز فیزیکی شان ورودی خروجی های آنالوگ و دیجیتال را توسعه می دهند. ماژول سیگنال سمت راست CPU متصل می شوند و ظرفیت ورودی خروجی های آنالوگ و دیجیتال را افزایش دهند.

  • طراحی جمع و جور، پیکربندی انعطاف پذیر و مجموعه دستورالعمل‌های قدرتمند، S را به یک راه حل عالی برای کنترل طیف گسترده‌ای از برنامه‌ها تبدیل کرده است.
  • برای دریافت لیست قیمت PLC S میتوانید با تتاصنعت نمایندگی زیمنس تماس بگیرید.
  • جهت خرید و دریافت از لیست قیمت plc زیمنس 1200 با واحد فروش شرکت تتا صنعت نمایندگی فروش محصولات دلتا تماس بگیرید.
  • استفاده از پی ال سی S زیمنس موجب صرفه‌جویی در هزینه و اقتصادی شدن پروژه می‌شود.

طراحی کامپکت و جمع جور این پی ال سی باعث شده تا با عملکردی بالا به یکی از محبوب ترین پی ال سی های اتوماسیون صنعتی زیمنس شناخته شود. برای طیف وسیعی از کاربری های اتوماسیون بسیار مناسب و به صرفه است. رنج استفاده از آن از جایگزین کردن جای رله ها گرفته تا کنتاکتور ها Contactors تا وظایف پیچیده اتوماسیون در شبکه ها در خلال ساختار توزیع شده آن ادامه دارد. در ابتدای کار شما را دعوت می کنیم ویدیوی زیر را مشاهده کنید تا با نحوه برنامه نویسی و راه اندازی این پی ال سی توسط نرم افزار تیاپورتال آشنا شوید. ویژگی بسیار قابل توجه در پی ال سی S زیمنس، قابلیت مانیتورینگ و شبیه سازی عملکرد و اجرای برنامه ها در محیط نرم افزاری میباشد، که مهم ترین عامل جهت صرفه جویی در زمان و طراحی فرمان ها و برنامه ها سیستم می‌باشد.

به منظور توسعه تعداد ورودی و خروجی ها در PLC های سری S شرکت زیمنس ماژول های موسوم به سیگنال ماژول را ارائه نموده که به اختصار SM نامیده میشوند . دامنه کاربرد آن از جایگزینی رله‌ ها و کنتاکتورها تا کارهای اتوماسیون پیچیده در شبکه‌ها و درون ساختارهای توزیع شده گسترش می‌یابد. سیگنال برد خروجی دیجیتال زیمنس SB 1222 با کد 6ES7222-1BD30-0XB0 دارای 4 خروجی دیجیتال با ولتاژ خروجی 24 ولت DC و حداکثر فرکانس خروجی 200KHZ می باشد.

مدل های CPUهای ایمن در برابر خطا برای PLC های S7-1200

سیگنال برد Signal Board ورودی و خروجی دیجیتال زیمنس SB 1223 با کد 6ES7223-0BD30-0XB0 دارای 2 ورودی دیجیتال با مشخصات. سطح منطقی 0 ولتاژ کمتر از 5 ولت DC و سطح منطقی 1 ولتاژ بالاتر از 15 ولت DC می باشد. 2 خروجی دیجیتال ترانزیستوری با مشخصات حداکثر قدرت سوئیچینگ 0.5 آمپر برای Resistive load و 5 وات برای Lamp load. زمان تاخیر جهت دریافت سیگنال یک 2 میکرو ثانیه و زمان تاخیر جهت دریافت سیگنال صفر 10 میکرو ثانیه را می توان نام برد. درجه حفاطت IP20، قابلیت کارکرد در دمای 20- الی 60 درجه سانتی گراد. PLC S زیمنس به دلیل مقرون به صرفه بودن، بروز بودن قابلیت ها و محیط برنامه نویسی و کاربری راحت و روان، امروزه یکی از پر کاربردترین CPU های موجود در صنعت اتوماسیون می باشد.

لیست قیمت اتوماسیون ها زیمنس

همچنین تصمیم به تشکیل گروه مجازی گرفته ایم که به جرات می توان گفت کمتر سوالی در آن بدون جواب می ماند. استفاده از مطالب موجود در سایت پی ال سی وان فقط برای مقاصد غیرتجاری و با ذکر منبع بلامانع است . تمامی نیروهای فعال در حوزه کنترل صنعتی نیاز دارند تا با برنامه نویسی PLC های خانواده زیمنس نیز آشنا باشند. به اطلاع می رسانیم 3 آموزش دیگر با موضوعات آموزش plc 1200 پیشرفته، آموزش Drive و آموزش شبکه های صنعتی توسط مهندس همایون فرد در حال تالیف بوده و به ترتیب گفته شده در قسمت برق صنعتی مهندس یار قرار داده خواهد شد. در این فصل با عملیات مربوط به بیت های ذخیره شده در حافظه plc آشنا می شوید. همچنین مفهوم RLO که در برنامه نویسی یکی از مفاهیم پایه تحلیل سیگنال ها می باشد در این فصل به شما آموزش داده خواهد شد.

پردازنده سری 1215 زیمنس مدل 6ES7215-1BG40-0XB0

ظرفیت CPU 1214FC پی ال سی S زیمنس 125KB است و در دو مدل DC/DC/DC و DC/DC/RLY موجود هستند. دارای 24 ورودی/خروجی استاندارد یکپارچه که شامل 14 ورودی دیجیتال 24 ولت DC و 10خروجی دیجیتال 24 ولت DC یا 10 خروجی رله‌ایی و دو ورودی آنالوگ استاندارد یکپارچه صفر تا 10 ولت است. 14 ورودی/خروجی (I/O) شامل 8 ورودی دیجیتال 24 ولت DC و 6 خروجی دیجیتال 24 ولت DC یا 6 خروجی رله‌ایی است. CPU1212C پی ال سی S همچنین دارای دو ورودی آنالوگ ده بیتی با رنج صفر تا 10 ولت است. ظرفیت حافظه PLC مدل S سی پی یو زیمنس 1215C 125 کیلوبایت می باشد.

24 ورودی/خروجی استاندارد یکپارچه شامل 14 ورودی دیجیتال 24 ولت DC و 10خروجی دیجیتال 24 ولت DC یا 10 خروجی رله‌ایی و دو ورودی آنالوگ استاندارد یکپارچه 0-10 ولت و دو خروجی آنالوگ استاندارد 0-20 میلی آمپر در CPU 1215FC وجود دارد. پی ال سی S زیمنسیکی از جدیدترینمحصولات اتوماسیونصنعتیبه بازار ارائه شده توسط شرکتزیمنسSiemensمی باشند که تحت عنوانSIMATIC S7-1200معرفی می شوند. این سری از پی ال سی ها ( PLCS SIEMENS) ساختاری ماژولار داشته است که با وجود داشتن اندازه ی کوچک بهترین گزینه برای کنترل سیستم های صنعتی می باشند.