دسته‌ها
اخبار

پنکیک ماندارین – بر اساس یک بودجه گیاهی


به دنبال راهی برای تغییر وعده های غذایی خود هستید؟ این پنکیک ماندارین را برای سرو با سبزیجات مو شو یا سایر غذاهای چینی مورد علاقه برای غذاهای خوشمزه درست کنید! تنها چیزی که برای تهیه این کرپ چینی برای شام نیاز دارید، سه ماده است. به علاوه، آنها فقط در 30 دقیقه آماده می شوند!

پنکیک ماندارین تکمیل شده که روی هم در پس زمینه سفید چیده شده اند

پنکیک ماندارین چیست؟

پنکیک ماندارین نیز با نام پنکیک مو شو یا حتی پنکیک مو شو نیز شناخته می شود. این غذای چینی با پنکیک یک غذای اصلی است که در آن سرخی را در پنکیک ماندارین حلقه کرده و میل می کنند. برای یک وعده غذایی وگان، آنها را با سبزیجات مو شو میل می کنند.

پنکیک ها خوش طعم با بافتی جویدنی و در عین حال سبک هستند. پختن پنکیک از یک تکنیک منحصر به فرد استفاده می کند که در آن دو پنکیک به طور همزمان با هم پخته می شوند که به آنها یک قوام کاملا نازک و بافت لطیف می دهد.

چرا این دستور العمل کار می کند

  • بسته بندی های Moo shu یک گزینه خوشمزه برای بیرون آوردن خانه است. به این ترتیب می تو،د آن را همانطور که دوست دارید درست کنید!
  • بودجه پسند. درست ، این روکش های پنکیک در خانه برای شام یک راه عالی برای صرفه جویی در وعده های غذایی است.
  • کرپ های آسیایی یک غذای سرگرم کننده و مورد علاقه خانوادگی

آنچه در این دستور غذا می گنجد

برای تهیه این پنکیک چینی از مواد ساده ای استفاده می شود که احتمالاً از قبل در دسترس دارید. در اینجا چیزی است که شما نیاز دارید:

مواد تشکیل دهنده پنکیک ماندارین با پس زمینه سفید اندازه گیری شده است
  • آرد همه منظوره: به پنکیک ها ساختار می دهد.
  • نمک: برای طعم ضروری است.
  • اب: شما هم از آب جوش و هم آب سرد استفاده خواهید کرد.
  • روغن کنجد: طعم فوق العاده ای به این بسته بندی پنکیک می دهد.

طرز تهیه پنکیک ماندارین

ساختن این روکش های مو شو برای هر سطح آشپزی آسان و عالی است!

  • 1) ،یب کنید آرد و نمک را در یک کاسه متوسط ​​قرار دهید و با هم مخلوط کنید.
مواد تشکیل دهنده پنکیک ماندارین با پس زمینه سفید اندازه گیری شده است
شات آرد اضافه شده به کاسه
  • 2) بریزید آب جوش و کاملا مخلوط کنید. بعد آب سرد را اضافه کنید. با همزن بزنید تا خمیر سفتی بدست آید. با یک حوله ظرف مرطوب بپوش،د و به مدت 10 دقیقه کنار بگذارید.
فرآیند اضافه شدن آب به کاسه
فرآیند اضافه شدن آب به کاسه
شات فرآیند مخلوط ، آرد در کاسه
  • 3) خمیر را برگرد،د روی یک تخته کمی آرد پاشی شده بریزید و حدود 5 دقیقه ورز دهید تا صاف و کشدار شود. در صورت ،بندگی خمیر حتما با کمی آرد پاشیده شود.
فرآیند انتقال خمیر به تخته آردپاشی شده
  • 4) خمیر را رول کنید در یک چوب 5 اینچی، و به 8 قطعه برش دهید.
ع، فرآیند خمیر شکل گرفته روی تخته برش
فرآیند برش آرد روی تخته برش
  • 5) هر قطعه را شکل دهید در یک دایره 1 اینچی قرار دهید و یک طرف آن را کمی با روغن کنجد ،ید. همین کار را با یک تکه دیگر انجام دهید، سپس دو تکه را در کنار هم قرار دهید، به طوری که طرف های روغنی شده رو به یکدیگر باشند. فشار دهید تا مهر و موم شود. با خمیر باقی مانده تکرار کنید.
فرآیند شکل گیری دو توپ خمیر روی تخته برش
فرآیند شکل گیری دو توپ خمیر روی تخته برش
فرآیند پوشش گلوله های خمیر با روغن کنجد
ع، روند قرار دادن دو توپ خمیر در کنار هم
  • 6) وقتی همه آنها را جمع کردید، هر دایره دوتایی را در یک پنکیک 6 اینچی باز کنید.
تصویر فرآیند چرخاندن دایره دوتایی در هیئت مدیره
تصویر فرآیند چرخاندن دایره دوتایی در هیئت مدیره
  • 7) یک تابه ن،ب را گرم کنید روی حرارت متوسط ​​رو به بالا وقتی تابه داغ شد، یک عدد پنکیک را به ماهیتابه اضافه کنید و با تکان دادن ماهیتابه بپزید تا حباب هایی روی سطح ظاهر شود و پنکیک شروع به پف ، کند، حدود 30 ث،ه.
فرآیند اضافه ، خمیر به تابه
حباب‌هایی را که در حین پختن روی تابه روی پنکیک ظاهر می‌شوند، پردازش کنید
  • 8) پنکیک را برگرد،د و طرف دیگر را نیز به همین ترتیب بپزید. پنکیک ها را از روی حرارت بردارید و در ظرفی بچینید. این کار را با پنکیک های باقی مانده تکرار کنید.
فرآیند پخت پنکیک در تابه
فرآیند جدا ، پنکیک
  • 9) بلافاصله سرو کنید، یا با یک پارچه مرطوب بپوش،د و تا آماده استفاده نگه دارید.

از کجا بفهمید پنکیک ماندارین درست شده است؟

آسان است و بعد از یک یا دو عدد پنکیک مطمئناً متوجه خواهید شد! اجازه دهید پنکیک های مو شو شما در سمت اول بپزند تا زم، که حباب ها را ببینید و پنکیک پف کند.

وقتی این اتفاق افتاد، آن را برگرد،د و به پختن ادامه دهید تا طرف دیگر آن نیز به خوبی سرخ شود. سپس آماده است!

نکات تخصصی

  • پنکیک ها را در یک حوله بپیچید تا قبل از سرو گرم نگه دارند. این مرحله همچنین از خشک شدن آنها جلوگیری می کند.
  • این پنکیک های ظریف به راحتی خشک می شوند بنابراین هنگام گرم ، مجدد مطمئن شوید که از یک حوله مرطوب برای بسته بندی آنها استفاده می کنید.
  • هنگام پختن آنها را از نزدیک تماشا کنید تا نسوزند
  • حتما تابه را از قبل گرم کنید قبل از اضافه ، پنکیک این باعث می شود که آنها ن،بند و همچنین یک طرف قهوه ای خوب با بافت عالی به آنها می دهد.
  • مهم است که اجازه دهید خمیر قبل از ورز دادن استراحت کند. این مرحله اجازه می دهد تا گلوتن رشد کند و قبل از ورز دادن کمی شل شود.
  • برای بهترین نتیجه از یک ماهیتابه ن،ب استفاده کنید. از آنجایی که ما پنکیک را در روغن نمی پزیم، این ضروری است.

سوالات متداول

چگونه از خشک شدن پنکیک ماندارین جلوگیری کنیم؟

آنها را بعد از پخت در یک حوله کمی مرطوب نگه دارید تا مرطوب بماند.

آیا پنکیک ماندارین با پنکیک مو شو یکی است؟

بله، آنها در اصل یک چیز هستند!

چگونه پنکیک مو شو می خورید؟

آنها معمولاً با موادی مانند سبزیجات مو شو سرو می شوند. پنکیک ها را با پر ، مشابه روشی که برای پر ، تاکو استفاده می شود پر کنید. سپس تورتیلا را دور غذا بپیچید و با دست میل کنید.

پنکیک ماندارین از چه آردی درست می شود؟

به طور معمول، این پنکیک های چینی از آرد گندم معمولی تهیه می شوند. در این دستور از آرد همه منظوره استفاده می کنیم.

پنکیک ماندارین تکمیل شده که روی هم در پس زمینه سفید چیده شده اند

طرز سرو پنکیک مو شو

مانند یک تورتیلای چینی، این پنکیک اغلب با مو شو سرو می شود، اما می تو،د از آنها به روش های دیگری نیز استفاده کنید! هر زمان که برای هر کاری که درست می کنید به یک لفاف آردی اولیه نیاز داشتید از آنها استفاده کنید.

در اینجا غذاهای دیگری وجود دارد که در این پوسته های مو شو پیچیده می شوند!

نحوه ذخیره سازی

باقیمانده: باقیمانده آن را در ظرف در بسته در یخچال تا سه روز نگهداری کنید. برای افزایش ماندگاری، آنها را تا سه ماه در فریزر نگهداری کنید. برای بهترین نتیجه، پیشنهاد می کنم آنها را با یک تکه کاغذ روغنی در بین هر پنکیک نگهداری کنید تا به هم ن،بند.

گرم ، مجدد: پنکیک ها به خوبی در مایکروویو گرم می شوند – حدود 10 ث،ه در هر طرف، و به ،وان نو هستند. پیشنهاد می کنم آنها را در یک حوله مرطوب بپیچید تا در حین گرم شدن کمی مرطوب بماند.

دستور العمل های آسیایی بیشتر

ع، ها توسط آلفونسو رویا

پنکیک ماندارین تکمیل شده که روی هم در پس زمینه سفید چیده شده اند
پنکیک ماندارین تکمیل شده که روی هم در پس زمینه سفید چیده شده اند

پنکیک ماندارین

استفان

این پنکیک ماندارین را برای سرو با سبزیجات مو شو یا سایر غذاهای چینی مورد علاقه برای غذاهای خوشمزه درست کنید! تنها چیزی که برای تهیه این کرپ چینی برای شام نیاز دارید، سه ماده است. به علاوه، آنها فقط در 30 دقیقه آماده می شوند!

زمان آماده سازی 20 دقیقه

زمان پخت 10 دقیقه

زمان کل 30 دقیقه

دوره شام

غذا آسیایی، چینی

خدمات 2 سروینگ ها

کا،ی 260 کیلو کا،ی

  • آرد را در یک کاسه متوسط ​​بریزید و نمک را اضافه کنید و با همزن بزنید. در آب جوش بریزید و کاملا مخلوط کنید و آب سرد را اضافه کنید. با همزن بزنید تا خمیر سفتی بدست آید. با یک حوله ظرف مرطوب بپوش،د و به مدت 10 دقیقه کنار بگذارید.

  • خمیر را روی تخته ای که کمی آرد پاشی شده بچرخ،د و حدود 5 دقیقه ورز دهید تا یکدست و کشدار شود. (اگر خمیر ،بناک بود، کمی آرد بپاشید.) به شکل چوبی 5 اینچی بغلط،د و به 8 ،مت برش دهید. هر تکه را به شکل دایره ای به اندازه 1 اینچ در آورید و یک طرف آن را به آرامی با روغن کنجد ،ید. همین کار را با یک تکه دیگر انجام دهید سپس دو طرف روغن گرفته شده را کنار هم قرار دهید. فشار دهید تا مهر و موم شود. همین کار را با 6 قطعه باقی مانده انجام دهید. هر دایره دوتایی را به شکل یک پنکیک 6 اینچی باز کنید.

  • یک تابه ن،ب را روی حرارت متوسط ​​رو به بالا گرم کنید. وقتی تابه داغ شد، یک عدد پنکیک را به ماهیتابه اضافه کنید و با تکان دادن ماهیتابه بپزید تا حباب هایی روی سطح ظاهر شود و پنکیک شروع به پف ، کند، حدود 30 ث،ه. پنکیک را برگرد،د و طرف دیگر را نیز به همین ترتیب بپزید. پنکیک ها را از روی حرارت بردارید و در ظرفی بچینید. این کار را با پنکیک های باقی مانده تکرار کنید. بلافاصله سرو کنید، یا با یک پارچه مرطوب بپوش،د و تا آماده استفاده نگه دارید. پنکیک ها به خوبی در مایکروویو گرم می شوند – حدود 10 ث،ه در یک طرف، و به ،وان نو خوب هستند. با سبزیجات مو شو یا هر چیز دیگری سرو کنید.

  • حتما تابه را از قبل گرم کنید قبل از اضافه ، پنکیک این باعث می شود که آنها ن،بند و همچنین یک طرف قهوه ای خوب با بافت عالی به آنها می دهد.
  • مهم است که اجازه دهید خمیر قبل از ورز دادن استراحت کند. این مرحله اجازه می دهد تا گلوتن رشد کند و قبل از ورز دادن کمی شل شود.
  • برای بهترین نتیجه از یک ماهیتابه ن،ب استفاده کنید. از آنجایی که ما پنکیک را در روغن نمی پزیم، این ضروری است.

کا،ی: 260کیلو کا،یکربوهیدرات ها: 49gپروتئین: 7gچربی: 4gچربی های اشباع شده: 1gچربی های چند غیر اشباع: 2gچربی اشباع شده: 1gسدیم: 36میلی گرمپتاسیم: 159میلی گرمفیبر: 2gقند: 1gویتامین A: 3IUویتامین سی: 6میلی گرمکلسیم: 19میلی گرماهن: 3میلی گرم

سلب مسئولیت: اگرچه plantbasedonabudget.com سعی در ارائه اطلاعات دقیق تغذیه ای دارد، لطفاً توجه داشته باشید که اینها فقط ،ن هستند. اطلاعات تغذیه ای ممکن است بر اساس نوع محصول، نام تجاری ،یداری شده و سایر روش های غیر قابل پیش بینی تحت تأثیر قرار گیرد. Plantbasedonabudget.com هیچ مسئولیتی در قبال هیچ گونه ضرر و زیان ناشی از اتکای شما به اطلاعات تغذیه ای نخواهد داشت. اگر نیاز به پیروی از رژیم کا،ی خاصی دارید، ابتدا با پزشک خود مشورت کنید.


منبع: https://plantbasedonabudget.com/mandarin-pancakes-for-moo-shu-vegetable-2/