دسته‌ها
اخبار

پنکیک آسان بدون گلوتن – سبک، کرکی، آماده در عرض چند دقیقه!


پنکیک بدون گلوتن آسان، سبک، کرکی است و با مواد اصلی یخچال و انباری در عرض چند دقیقه درست می‌شود. با ،یب جدید پنکیک بدون گلوتن خود آشنا شوید!

شربت افرا روی دسته ای از پنکیک های بدون گلوتن ریخته می شود

من به نوعی به اعماق #dinerTok در TikTok فرود آمده‌ام، جایی که خودم را در حال تماشای آشپزهای صبحانه می‌بینم که همه چیز را از پنکیک‌های با میخ بلوبری گرفته تا انبوهی از تخم‌مرغ‌های بسیار آسان را با تکان دادن مچ روی تابه‌های بزرگ مشکی برمی‌گردانند.

به طرز عجیبی راضی کننده است؟

وقتی آن پنکیک‌های قهوه‌ای طلایی و عالی را تماشا می‌کنم که برع، می‌شوند، ناگزیر هوس کمی برای خودم می‌کنم. خوشبختانه پنکیک‌های بدون گلوتن در خانه می‌تو،د تهیه کنید – بدون نیاز به رستوران.

من هنوز به شما نشان خواهم داد که چگونه می تو،د آن تاپ قهوه ای طلایی به سبک غذاخوری را بدست آورید!

در اینجا نحوه ساخت آنها آورده شده است

پنکیک بدون گلوتن آسان به این نام عمل می کند و راهی کاملاً دنج برای شروع روز یا خوش آمدگویی به آ، هفته است. من واقعاً آنها را برای بچه‌هایم به ،وان BFD (صبحانه برای شام) زیاد درست می‌کنم. وقتی به آنها می‌گویم پنکیک بدون گلوتن به جای اسپاگتی در منوی شام ظاهر می‌شود، قیافه‌های صورتشان می‌شود؟

بسیار گرانبها!

اجازه ندهید بر،ب بدون گلوتن شما را پرت کند – ما در مورد پنکیک‌های بلند با بافت کرکی صحبت می‌کنیم که برای پر ، و پر، کره، شربت افرا واقعی یا شربت کره-اسند خانگی عالی هستند.

درست مثل چیزی که واقعی است.

پنکیک بدون گلوتن در بشقاب با شربت و انواع توت ها

پنکیک بدون گلوتن با چه چیزی درست می شود؟

دستور پخت آسان پنکیک بدون گلوتن من با مواد اصلی یخچال و شربت خانه از جمله مخلوط آرد پخت بدون گلوتن “میزان اندازه گیری” درست می شود. خمیر ظرف چند دقیقه مخلوط می‌شود، سپس، پس از یک استراحت کوتاه، آماده پختن است، برگردانده می‌شود، سپس با شربت افرا می‌پاشید – وو!

در اینجا چیزی است که شما نیاز دارید:

  • مخلوط آرد پخت بدون گلوتن: این را می توان «1 به 1»، «اندازه گیری برای اندازه گیری» یا «همه منظوره» ،یب آرد بدون گلوتن نامید، به این م،ی که می توان آن را در مقادیر مساوی با آرد همه منظوره در یک دستور جایگزین کرد. بیشتر در این مورد در زیر!
  • شکر دانه ریز: فقط کمی خمیر را شیرین می کند.
  • پودر خمیرمایه: به پنکیک های بدون گلوتن ما کمک می کند سبک و پف کنند. قبل از پخت از تازه بودن بیکینگ پودر خود اطمینان حاصل کنید.
  • نمک: فقط کمی برای متعادل ، شیرینی روی شکر و پنکیک.
  • شیر: من از شیر بادام شیرین نشده استفاده می کنم اما شما می تو،د از هر چیزی که در دست دارید برای نوشیدن استفاده کنید. شیر ، به بهترین شکل قهوه ای می شود، اما هر شیر گیاهی و بدون لبنیات مانند شیر جو دوسر، شیر سویا و غیره موثر خواهد بود.
  • تخم مرغ: من این دستور را با جایگزین تخم مرغ پودر شده و تخم کتان تست کرده ام و پنکیک ها کمی لثه دار می شوند. همانطور که گفته شد، اگر بافت کمی متفاوت نسبت به پنکیک معمولی برایتان مهم نیست، همچنان می تواند به ،وان پنکیک بدون تخم مرغ عمل کند.
  • کره: کره ذوب شده یا کره گیاهی ذوب شده به بیرون از پنکیک کمک می کند تا درخشش طلایی مقاومت ناپذیری به آن بدهد.
  • عصاره و،ل: طعم دلپذیر را اضافه می کند.

بهترین آرد بدون گلوتن برای پنکیک

همانطور که اشاره کردم، این دستور غذا از مخلوط آرد پخت بدون گلوتن استفاده می کند که از قبل حاوی ماده ،بنده ای مانند صمغ زانتان است.

اگر ،یبی از آرد پخت را در دست دارید که دوست دارید و مرتباً از آن استفاده می کنید، به احتمال زیاد در این دستور العمل کار خواهد کرد – کار سختی نیست! باز هم، فقط مطمئن شوید که یک ک،ور دارد. این دستور غذا با آردهای بدون گلوتن منفرد مانند آرد بادام، آرد برنج، آرد جو دوسر یا آرد نارگیل کار نمی کند.

در اینجا دو آردی که من معمولاً برای تهیه پنکیک بدون گلوتن استفاده می کنم آورده شده است:

ع، از بالا به پایین یک پشته پنکیک بدون گلوتن

چگونه پنکیک بدون گلوتن به سبک غذاخوری تهیه کنیم

پنکیک ها برای پخت و پز روی یک سینی برقی صاف یا کباب پز عالی هستند – من معمولاً وقتی در حال درست ، پنکیک نقره ای به اندازه دلار برای بچه هایم هستم، این کار را انتخاب می کنم، که آنها را با قاشق بیسکویت می پزم، زیرا می توانم هر بار دسته ای بپزم. – اما برای اینکه روی پنکیک‌هایتان را به سبک غذاخوری و قهوه‌ای طلایی بریزید، آن‌ها را یکی یکی دو بار در ظرف از قبل گرم شده بپزید. تابه چدنی روی حرارت متوسط ​​/ متوسط ​​تا کم.

کف ماهیتابه داغ را با برس کره ،ید یا با اسپری ن،ب اسپری کنید، سپس 1/4 فنجان از خمیر را کف آن بریزید و بپزید تا روی و کناره‌های پنکیک حباب‌های کوچکی تشکیل دهد که می‌،ند. از یک کاردک برای زیر چشمی به ته پنکیک استفاده کنید تا مطمئن شوید که قهوه ای طلایی شده است، سپس آن را برگرد،د و بپزید تا کف آن طلایی شود، 2 دقیقه دیگر یا بیشتر.

،انه به نظر می رسد – اما گرفتن پنکیک های زیبا و بدون گلوتن کاملاً قهوه ای شده چیز زیبایی است!

یک چنگال پنکیک بدون گلوتن

نکاتی برای پنکیک بدون گلوتن کامل

همانطور که گفتم، پنکیک ها به همان اندازه که می آیند بی مزه هستند، اما در اینجا بهترین نکات من برای دستیابی به بهترین پنکیک بدون گلوتن وجود دارد:

  1. بگذارید خمیر استراحت کند. اگر آرد در ابتدا فرصتی برای هیدراته شدن من، نداشته باشد، محصولات پخته شده بدون گلوتن می‌توانند گهگاه شن‌دار شوند. گفتنی است، اجازه دهید خمیر به مدت 5-10 دقیقه بعد از مخلوط ، قبل از پخت استراحت کند.
  2. به درستی گرم کنید. اطمینان حاصل کنید که سطح پخت و پز شما – چه یک تابه چدنی باشد یا یک سینی برقی – کاملاً از قبل گرم شده باشد. من دوست دارم حرارت را در زیر ماهیتابه چدنی خود در حد متوسط ​​تا کم نگه دارم، زیرا حرارت را به خوبی نگه می دارد، در حالی که من دما را در توری برقی خود به حدود 375 درجه می کنم.
  3. بلافاصله سرو کنید. پنکیک های بدون گلوتن بهتر است بلافاصله بعد از پختن سرو شوند، زیرا ممکن است کمی غرق شوند و با سرد شدن حالت جویدنی پیدا کنند. گفته می شود، می توان آنها را در فر گرم نگه داشت و/یا منجمد کرد. زیر را ببینید!

مخلوط پنکیک بدون گلوتن

به سختی می توان انکار کرد که داشتن یک جعبه یا کیسه مخلوط پنکیک بدون گلوتن در انباری بسیار راحت است. خبر خوب: می تو،د دستور مخلوط خشک پنکیک بدون گلوتن را چند برابر کنید و آن را برای استفاده بعدی ذخیره کنید!

مواد خشک را در کیسه های پ،تیکی جداگانه اضافه کنید تا برای صبحانه یا برانچ پنکیک بعدی خود در دسترس باشید. یا، مواد خشک را در 2، 3 یا 4 (یا بیشتر!) ضرب کنید و در یک ظرف در بسته نگهداری کنید. 1 فنجان + 3 قاشق غذاخوری مخلوط خشک را با مواد مرطوب ذکر شده ،یب کنید تا یک دسته پنکیک بدون گلوتن ایجاد کنید. اگر خمیر کمی غلیظ بود، در صورت نیاز شیر بیشتری اضافه کنید.

خوب، من نمی توانم منتظر بمانم تا آنچه را که من بهترین دستور پخت پنکیک بدون گلوتن می دانم، بچشید، پس بیایید به تلنگر زدن بپردازیم!

یک چنگال پنکیک بدون گلوتن

طرز تهیه پنکیک بدون گلوتن آسان

با مخلوط ، مواد خشک شروع کنید. در یک کاسه متوسط، مخلوط آرد بدون گلوتن، شکر، بیکینگ پودر و نمک را اضافه کنید سپس هم بزنید تا ،یب شوند.

خمیر پنکیک بدون گلوتن در یک کاسه

در یک کاسه کوچکتر، شیر، تخم مرغ، کره ذوب شده و و،ل را اضافه کنید سپس هم بزنید تا مخلوط شوند.

مواد خیس را داخل مواد خشک بریزید سپس هم بزنید تا مخلوط شوند. اجازه دهید خمیر به مدت 5 تا 10 دقیقه در حالی که تابه شما از قبل گرم شده است استراحت کند. باز هم، اگر از یک ماهیتابه چدنی استفاده می‌کنید، متوسط ​​- متوسط ​​به پایین، یا اگر از یک تابه برقی استفاده می‌کنید متوسط ​​- متوسط ​​​​به بالا می‌رویم.

خمیر پنکیک بدون گلوتن در یک کاسه

سطح پخت و پز را با اسپری ن،ب اسپری کنید، یا با قلم مو کره آب شده ،ید، سپس 1/4 فنجان خمیر پنکیک را کف آن بریزید. اجازه دهید پنکیک بدون مزاحمت بماند تا حباب های کوچکی در بالا و کناره های پنکیک ایجاد شود و بجوشد.

ته پنکیک را بررسی کنید تا مطمئن شوید که قهوه ای طلایی است سپس…

حباب هایی روی یک پنکیک بدون گلوتن تشکیل می شود

تلنگر! خیلی زرق و برق دار، درسته!؟

بپزید تا طرف دوم قهوه ای طلایی شود و بلافاصله سرو کنید.

پنکیک بدون گلوتن در یک تابه داغ

انواع پنکیک بدون گلوتن

بچه‌های من التماس می‌کنند که چیپس‌های شکلاتی کوچک به پنکیک‌های بدون گلوتن آن‌ها اضافه شود – که گفته می‌شود، این دستور غذا به خوبی با افزودنی‌ها سازگار است، و البته تاپینگ‌ها ضروری است. در اینجا چند ایده وجود دارد:

  • می، های استاندارد پنکیک چیپس شکلاتی و پنکیک بلوبری همیشه در خانه من برنده هستند. ما دوست داریم از مینی چیپس های لایف لذت ببرید و به ترتیب زغال اخته تازه!
  • خلاق باش. با اضافه ، انبه ،د شده و نارگیل ،د شده در بالای پنکیک خود را به تعطیلات بفرستید. پنکیک پاییزی دلپذیر را با سیب و دارچین ،د شده درست کنید.
  • سالم برو ماست یون، و عسل، یا کره آجیل طبیعی و مجموعه ای از انواع توت های تازه، چاشنی های خوشمزه ای هستند که حاوی پروتئین هستند.
  • منحط برو پنکیک های خود را با خامه فرم گرفته، موز ورقه شده و گردوی برشته شده برای یک صبحانه عالی بپوش،د.
  • برو خانگی تا زم، که شربت کره-اسپان خانگی من را امتحان نکرده اید، زندگی نکرده اید. زندگی در حال تغییر است، من به شما می گویم!

یک دسته پنکیک بدون گلوتن با کره و انواع توت ها

چگونه پنکیک های بدون گلوتن را گرم نگه داریم

اگر می‌خواهید دسته‌ای از پنکیک‌های بدون گلوتن را گرم نگه دارید، آن‌ها را روی یک ورقه پخت با کاغذ روغنی در فری که در دمای 100 تا 200 درجه تنظیم شده است، قرار دهید تا بیش از 20 دقیقه نباشد. اگر مدت طول، تری باقی بمانند می توانند خشک شوند و غرق شوند.

شربت افرا را روی دسته ای از پنکیک های بدون گلوتن می ریزیم

آیا این دستور غذا را می توان منجمد کرد؟

درست مانند پنکیک های معمولی، پنکیک های بدون گلوتن برای انجماد فوق العاده هستند. دوباره آنها را روی یک تابه کاغذ روغنی قرار دهید و سپس در فریزر فریز کنید. پنکیک های یخ زده را به کیسه فریزر منتقل کنید تا تا 2 ماه به خوبی نگهداری شوند.

دوباره از فریز شده در مایکروویو با قدرت 50 درصد گرم کنید یا داخل اجاق توستر بگذارید تا گرم شود!

نمای نزدیک از شربتی که روی پنکیک های بدون گلوتن ریخته می شود

شربت پنکیک در مقابل شربت افرا

در آ،، من از شما می‌خواهم که پنکیک‌های سبک و کرکی بدون گلوتن خود را با شربت افرای خالص در مقابل شربت پنکیک بپاشید.

  • شربت افرا خالص آسان تر و مقرون به صرفه تر از همیشه است. کرکلند (کاستکو) شربت افرا خالص باورن،ی با قیمت 10 دلار در هر کوزه دارد. من در واقع طعم را در مقایسه با شربت های افرا شیک تر و گران تر ترجیح می دهم!
  • شربت پنکیک شربت و آب ذرت قهوه ای رنگ است.

گفته می شود، هنگامی که شربت افرا خالص را مصرف کنید، هرگز به عقب نخواهید رسید!

یک چنگال پنکیک بدون گلوتن

دستور العمل های بیشتر برای صبحانه بدون گلوتن

جایزه ایمیل رایگان

شام آسان ساخته شده است

5 روز دستور العمل های ساده و در عین حال خوش طعم که استرس را از زمان شام دور می کند!

پنکیک بدون گلوتن در بشقاب با شربت و انواع توت ها

پنکیک کامل بدون گلوتن

شرح

پنکیک بدون گلوتن آسان، سبک، کرکی است و با مواد اصلی یخچال و انباری در عرض چند دقیقه درست می‌شود. با ،یب جدید پنکیک بدون گلوتن خود آشنا شوید!

،اصر

  • 1 پیمانه برای اندازه گیری / مخلوط آرد پخت بدون گلوتن 1: 1 (به یادداشت های مارک توصیه شده مراجعه کنید)
  • 2 قاشق غذاخوری شکر دانه ریز
  • 2 قاشق چایخوری بیکینگ پودر
  • نمک کوچک
  • شیر کم 1 فنجان (هر نوع، من از شیر بادام شیرین نشده استفاده می کنم)
  • 1 عدد تخم مرغ بزرگ
  • 2 قاشق غذاخوری کره ذوب شده، به علاوه بیشتر برای مسواک زدن (اختیاری)
  • 1 قاشق چایخوری عصاره و،ل

جهت ها

  1. مخلوط آرد بدون گلوتن، شکر، بکینگ پودر و نمک را به یک کاسه متوسط ​​اضافه کنید سپس هم بزنید تا مخلوط شوند. شیر، تخم مرغ، کره و عصاره و،ل را به یک کاسه کوچک همزن اضافه کنید سپس هم بزنید تا مخلوط شوند. مواد مرطوب را داخل مواد خشک بریزید سپس هم بزنید تا یکدست شود و اجازه دهید خمیر به مدت 5 تا 10 دقیقه بماند.
  2. در حالی که خمیر در حال استراحت است، یک تابه بزرگ چدنی را روی حرارت متوسط ​​رو به پایین یا یک توری برقی که روی حرارت متوسط ​​تنظیم شده است، از قبل گرم کنید، سپس با اسپری ن،ب یا برس را با کره ذوب شده اسپری کنید. 1/4 فنجان از خمیر را روی سطح داغ بریزید، سپس وقتی حباب های زیادی در روی و کناره های پنکیک ایجاد شد و پاشید و کف پنکیک قهوه ای طلایی شد، آن را برگرد،د و بپزید تا طرف دوم پنکیک طلایی شود. رنگ قهوه ای.
  3. فوراً سرو کنید، یا پنکیک ها را روی یک ورقه پخت با کاغذ روغنی قرار دهید و در فر تنظیم شده در دمای “گرم شدن”، معمولاً 100 تا 200 درجه، بیش از 20 دقیقه گرم نگه دارید.
  4. یخ زدن: پنکیک های پخته شده را به یک توری خنک کننده منتقل کنید تا کاملا خنک شوند، سپس روی یک ورقه پخت با کاغذ روغنی قرار دهید و جامد فریز کنید. به کیسه فریزر Ziplock منتقل کنید و تا 2 ماه در حالت یخ نگه دارید.
  5. برای گرم ، مجدد: یک حوله کاغذی را خیس کنید، سپس آن را به خوبی فشار دهید – به سختی باید مرطوب باشد – سپس روی پنکیک ها را روی یک بشقاب قابل استفاده در مایکروویو قرار دهید و دوباره در مایکروویو با قدرت 50 درصد گرم کنید تا گرم شود. یا در فر توستر برشته کنید تا کاملا گرم شود.

این دستور غذا توسط Iowa Girl Eats تهیه شده است،

کلاژ ع، پنکیک بدون گلوتن

ع، های اشلی مک لافلین


منبع: https://iowagirleats.com/perfect-gluten-free-pancakes/