دسته‌ها
اخبار

پاهای مرغ پخته شده – Fit Foodie Finds


اینها پای مرغ پخته شده فقط التماس می کنند که بخورند! این دستور غذای خوشمزه، خوش طعم ترین طبل های مرغ را با پوست ترد اضافی درست می کند که دهان شما را آب می کند.

پای مرغ پخته شده در بشقاب.

دستور طبل مرغ آبدار

با پای مرغ پخته شده آسان نمی تو،د اشتباه کنید! درست ، آنها ساده است، به سرعت طبخ می شوند و طعمی آبدار دارند.

در این دستور غذا از ،یب چاشنی خانگی خود استفاده کردیم که فقط بهشتی است. با این حال، راه‌های زیادی برای طعم دادن به این مورد مورد علاقه خانواده وجود دارد – بنابراین در استفاده از آن خلاقیت به ،ج دهید!

پاهای مرغ پخته شده خود را با سیب زمینی سرخ کن هوای ترد، لوبیا سبز سرخ شده و سالاد کینوا کاپرز جفت کنید تا یک غذای خوشمزه و مغذی درست کنید.

چرا پای مرغ بپزیم؟

اگر ران مرغ پخته ترد ما، مرغ اسپچ کاک پخته شده و همه چیز بال مرغ نان شیرینی پخته شده را خورده اید، پس دقیقا می د،د که چرا باید این پای مرغ پخته شده را درست کنید!

معامله اینجاست: پاهای مرغ دارای گوشت تیره هستند، به این م،ی که در مقایسه با گوشت سفید سینه مرغ، طعم و مزه تر و لطیف تر می شوند.

اما اجازه ندهید این گوشت چرب تر شما را بترساند! آنها سرشار از مواد مغذی مانند نیاسین، سلنیوم و ویتامین ها و مواد معدنی مانند ویتامین B6، آهن، روی، اسید پانتوتنیک و فسفر هستند.

PS: برای دستور العمل های بیشتر پای مرغ، پای مرغ کبابی یا پای مرغ دودی ما را بررسی کنید!

ادویه مرغ در بشقاب.

چه نوع پای مرغ ب،م؟

ما همیشه توصیه می کنیم در صورت امکان از ارگ،ک/تمام طبیعی و آزاد استفاده کنید. بله، قیمت آنها کمی بیشتر است، اما به شما قول می دهم طعم و بافت آن را جبران می کند! به علاوه، به طور کلی، پاهای مرغ یکی از ارزان‌ترین ،مت‌های مرغ (در مقایسه با سینه) است، بنابراین ارگ،ک بودن آن‌قدرها هم از نظر هزینه بد نیست.

برخی از مارک های مرغ انس، مورد علاقه ما عبارتند از:

  • فقط مرغ ،
  • مرغ چاقو گلد
  • 365 (مارک W،le Foods)

این دستور تهیه پای مرغ کبابی به 1 پوند پای مرغ نیاز دارد و شما احتمالاً در هر پوند حدود 6 پای مرغ متوسط/بزرگ دریافت خواهید کرد. مثل همیشه، می تو،د این دستور را با ضرب در 2 یا 3 به راحتی دو یا حتی سه برابر کنید.

مواد ساده مورد نیاز

  • چاشنی مرغ خانگی: در این دستور پخت پای مرغ، ما از چاشنی مرغ همه منظوره خود استفاده می کنیم. به جای آن می تو،د پای مرغ خود را نیز مرینیت کنید.
  • پای مرغ: پای مرغ ستاره نمایش است. شما حدود 1.25 پوند نیاز دارید. برای این دستور غذا
  • روغن زیتون: روغن زیتون برای کمک به ،بیدن مالش خشک به پاهای مرغ استفاده می شود.
پای مرغ در حال غلتاندن در چاشنی مرغ.

بهترین چاشنی مرغ همه منظوره

هر پای مرغ سزاوار یک چاشنی خوشمزه در شکم من است تا از بیرون ترد و ترد شود و بسیار خوش طعم شود. این چاشنی مرغ با گیاهان خشک و ادویه‌هایی که احتمالاً از قبل در دسترس دارید درست می‌شود. اینجا همه چیزهایی است که شما نیاز دارید:

  • پودر سیر
  • پودر فلفل قرمز
  • زیره
  • آویشن خشک
  • ،دل آسیاب شده
  • ریحان خشک شده
  • فلفل آسیاب شده
  • تکه های فلفل قرمز
  • نمک دریا
  • فلفل قرمز
  • شکر قهوهای

روش های دیگر پخت و پز

پای مرغ خوشمزه می خواهید، اما نمی خواهید از فر استفاده کنید؟ یکی از این دستور العمل های پای مرغ را امتحان کنید:

پای مرغ روی توری سیمی.

طرز تهیه دمنوش مرغ در فر

فر را از قبل گرم کنید

فر را با دمای 425 درجه فارنهایت گرم کنید و یک توری سیمی را روی یک ورقه پخت قرار دهید. قفسه سیمی را با اسپری پخت ن،ب اسپری کنید.

نکته حرفه ای: گاهی اوقات برخی از چاشنی های مرغ روی سینی فر می ریزند و می سوزند. برای جلوگیری از سوختن، ¼ فنجان آب را روی ورقه پخت بریزید.

مرغ فصل

سپس ادویه مرغ همه منظوره را در بشقاب بریزید و هر پای مرغ را در مخلوط چاشنی بغلت،د تا کاملاً آغشته به ادویه ها شود.

نم نم باران + پخت

پای مرغ را به توری سیمی منتقل کنید و پای مرغ را با روغن زیتون بپاشید.. پای مرغ را به مدت 40 دقیقه بپزید و نیمی از زمان پخت را برگرد،د.

خدمت + لذت ببرید

وقتی مرغ را از فر خارج کنید دمای داخلی 165 درجه فارنهایت است و قبل از سرو به مرغ اجازه دهید 10 دقیقه استراحت کند. از پای مرغ پخته شده خوشمزه خود لذت ببرید!

دماسنج گوشت

آن را امتحان کنید!

Thermoworks Thermapen

سوگند یاد می کنیم که هنگام پختن هر قطعه گوشت از دماسنج گوشت استفاده کنیم. را ترماپن دماسنج گوشتی ما است که هر بار کار می کند.

هم اکنون ،یداری کنید

پای مرغ پخته شده در بشقاب.

تنوع طعم

چاشنی ها

در حالی که ما فکر می کنیم چاشنی مرغ همه منظوره ما حماسی است، شما می تو،د از چاشنی های مختلف خانگی نیز استفاده کنید. حدود 2-3 قاشق غذاخوری در هر پوند استفاده کنید. در اینجا چند ایده دیگر وجود دارد:

مارینادها

آیا می خواهید به جای آن از ماریناد مرغ استفاده کنید؟ برخی از مارینادهای مرغ آسان مورد علاقه ما را در زیر بررسی کنید.

دستی که پای مرغ پخته را در دست گرفته است.

نکات مهم برای پای مرغ پخته شده در فر

  • ورقه پخت خود را با فویل آلومینیومی بپوش،د و با اسپری پخت و پز اسپری کنید تا آشفتگی کمتری داشته باشد و تمیز شود.
  • ما دوست داریم پای مرغ خود را در دمای 425 درجه فارنهایت بپزیم تا تردترین پوست را داشته باشیم. مطمئن شوید که مرغ خود را تا نیمه برگرد،د تا هر طرف آن زیبا و ترد شود!
  • بهترین راه برای تشخیص اینکه آیا پخت مرغ شما تمام شده است، استفاده از دماسنج گوشت فوری است. مرغ پخته شده باید در دمای 165 درجه فارنهایت خوانده شود. اما با پاها، اگر ترجیح می دهید لکه های قرمز روی استخوان نداشته باشید، می تو،د آنها را کمی بیشتر بپزید. در هر صورت، پای مرغ شما همچنان آبدار و لطیف خواهد بود!

ذخیره سازی

اجازه دهید پای مرغ کاملا خنک شود. سپس پای مرغ ترد را در ظرف در بسته در یخچال به مدت 3 تا 5 روز نگهداری کنید.

دستورالعمل فریزر

بعد از پخت: اجازه دهید پای مرغ ترد کاملا خنک شود. سپس آنها را به کیسه ای به اندازه گالن در فریزر منتقل کنید و تا حد امکان هوا را خارج کنید. ببندید و تا 3 ماه فریز کنید.

قبل از پختن: تمام مواد خام را در یک کیسه به اندازه گالن در فریزر قرار دهید. تا جایی که امکان دارد هوا را خارج کرده و آب بندی کنید. تا 3 ماه فریز کنید.

وقتی برای پخت و پز آماده شدیدقبل از پخت، اجازه دهید ران مرغ منجمد کاملاً آب شود.

پای مرغ پخته شده در بشقاب.


منبع: https://fitfoodiefinds.com/baked-chicken-legs/