دسته‌ها
اخبار

پاستا مرغ پستو (وعده 30 دقیقه ای آسان!)


فرآیند تهیه پاستا مرغ پستو.
پاستا مرغ پستو در یک کاسه آماده مصرف

شما نمی تو،د با یک کاسه پاستا مرغ پستو برای شام اشتباه کنید! این پاستا با سس پستو و مرغ در کمتر از 30 دقیقه آماده می شود و با طعم های تازه بسته بندی می شود.

کلید پاستای شگفت انگیز پستو مرغ پستوی تازه است. از زدن پستوی خانگی با پاستا و مرغ پشیمان نخواهید شد.

پاستا مرغ پستو در یک کاسه.

پاستا پستو مرغ تازه

اگر یک غذا وجود داشته باشد که همه آن را دوست دارند، مطمئناً ماکارونی پستو خواهد بود! این پاستا مرغ طعمی شبیه به تابستان دارد و سرشار از سبزیجات و پروتئین است. چه در تابستان باشد و چه ریحان تازه داشته باشید و چه اگر در وسط زمستان این غذا را درست می کنید، غذای فوق العاده ای است.

می تو،د این پاستا مرغ را در یک شب هفته برای خانواده خود، برای یک مهم، شام فانتزی با یک لیوان شراب قرمز، یا برای یک شام آسان برای یک مادر جدید درست کنید. اساسا، این غذای عالی است.

پستو در کاسه

خانگی

سس پستو

هیچ چیز بهتر از این نیست که هر زمان که هوس خوردن پاستا مرغ پستو کردید، پستوی خانگی آماده کنید.

درستش کن

همه چیز شما نیاز دارید

همه چیزهایی که برای دستور تهیه پاستا پستو مرغ نیاز دارید احتمالاً در حال حاضر در انبار یا یخچال شما موجود است! در اینجا همه چیزهایی است که شما نیاز دارید.

  • پاستا پنه- ما عاشق سرو این پستو مرغ با پاستا پنه هستیم، اما از هر نوع پاستا که دوست دارید استفاده کنید.
  • نمک– برای نمک زدن آب پاستا، مرغ و پستو به نمک نیاز دارید! ازش نگذر!
  • روغن زیتون– ما عاشق طعمی هستیم که روغن زیتون در این دستور غذا به پستو می دهد. این همان چیزی است که ما در پستو و برای تفت دادن مرغ و سبزیجات استفاده می کنیم. همانطور که گفته شد، با خیال راحت از روغنی که برای شما من، است استفاده کنید.
  • سینه مرغ– تازه ترین مرغی را که می تو،د پیدا کنید پیدا کنید.
  • چاشنی ایتالیایی– کلید داشتن ماکارونی خوش طعم و مرغ خوش طعم این است که قبل از طبخ مرغ را مزه دار کنید. این واقعا یک تفاوت ایجاد می کند.
  • پیاز زرد– پیاز کمی شیرینی و ترد را به این ماکارونی خوشمزه اضافه می کند.
  • سیر– اوه عزیزم پستو بدون سیر نمیشه خورد.
  • سوپ مرغ– آب مرغ پایه سس است و طعم بسیار خوبی به این غذا می دهد.
  • گوجه گی،ی– گوجه‌فرنگی‌های گی،ی را دقیقاً در انتهای این دستور اضافه می‌کنیم تا به جای پختن و جویدن، فقط گرم و حجیم شوند.
  • آب نشاسته ای– آب نشاسته‌ای سس را غلیظ می‌کند و کمک می‌کند سس پس از افزودن به پاستا به آن ب،بد.
  • پستو- ما از دستور پخت پستو خانگی خود برای این پاستا استفاده می کنیم، اما اگر وقت ندارید از پستوی ،یداری شده در فروشگاه استفاده کنید.
  • فلفل آسیاب شده– روی این پاستا را با فلفل تازه آسیاب شده تزیین کنید!
مواد تشکیل دهنده پاستا مرغ پستو.

طرز تهیه پاستا پستو مرغ

هیچ چیز بهتر از یک کاسه بزرگ پاستا داغ نیست. آنقدرها هم که فکر می کنید پیچیده نیست. با تمام مواد من،، شما آماده خواهید بود که این پاستا را در کمترین زمان آماده کنید! بیایید آن را تجزیه کنیم.

پستو درست کن

ما یک دستور غذای ک،یک و ساده پستو خانگی در Fit Foodie داریم و این همان چیزی است که هنگام مخلوط ، یک پستوی خوشمزه از آن استفاده می کنیم. شما واقعاً همه چیز را در مخلوط کن یا غذاساز بریزید و بگذارید برود.

پستو در یک شیشه.

همه مواد را آماده کنید

پس از آماده ، پستو، ،ت به آماده سازی مواد است. من دوست دارم چیزها را مرحله به مرحله آماده کنم.

مرحله بعدی جوشاندن رشته است. با خیال راحت از هر پاستای که دوست دارید استفاده کنید. ما پنه گندم کامل را انتخاب کردیم، اما ماکارونی سفید نیز موثر است. را مهمترین چیز در زمان جوشاندن ماکارونی این است که قبل از اضافه ، پاستا به آب نمک اضافه کنید!

،ومی ندارد که مقدار زیادی نمک باشد، اما فقط یک یا دو پیمانه نمک در آب کمی طعم اضافی به کل غذا اضافه می کند، که واقعاً نشان می دهد که ظرف پخته شد.

درست قبل از اینکه پاستا آماده شود، حدود 1/4 فنجان آب ماکارونی نشاسته ای برای سس بردارید و سپس پاستا را از روی حرارت بردارید و آب آن را صاف کنید و برای لحظه ای کنار بگذارید.

مرغ و سبزیجات را ،د کرده و آماده تفت دادن شوید!

ماکارونی پستو وگان

سس آن را تا

این سس پاستا چند مرحله متفاوت دارد.

با گرم ، یک تابه بزرگ روی حرارت متوسط ​​رو به بالا شروع کنید. سپس روغن زیتون را به تابه اضافه کنید. وقتی روغن زیتون معطر شد مرغ و چاشنی ایتالیایی را اضافه کنید.

پس از پخت کامل مرغ، آن را از ماهیتابه خارج کنید.

روغن زیتون را به تابه اضافه کنید و پیاز و سیر را با هم تفت دهید.

اجازه دهید گوجه فرنگی ها برای چند دقیقه بپزند و در آ، (و در نهایت) دو قاشق غذاخوری آب نشاسته ای و پستو را به تابه اضافه کنید.

همه چیز را با همزن بزنید تا سس درست شود. اگر قاشق خود را به کف تابه بکشید، باید یک لایه در کف تابه باشد! ی،ی شما آماده اید مرغ و پاستا را به ماهیتابه اضافه کنید!

در اینجا یک نکته است

من همیشه مطمئن هستم فصل به صورت لایه ای وقتی صحبت از غذاهای پاستا می شود. ادویه زدن مرغ در پایان طعم بیشتری به این پاستا می دهد. و اگر در طول فرآیند پخت کمی نمک بزنید، در نهایت نمک کمتری مصرف خواهید کرد.

پاستا مرغ پستو در ماهیتابه.

آن را سرو کنید

رونق. شما یک دسته بزرگ پاستا مرغ پستو دارید. پاستا مرغ پستو را با پارمزان تازه و ریحان تازه تزیین کرده و میل کنید.

پاستا پستو مرغ 101

آیا می توانم این پاستا مرغ پستو را خامه ای درست کنم؟

اگر ماکارونی پستو مرغ خامه‌ای می‌خواهید، 1 تا 2 قاشق غذاخوری خامه غلیظ را داخل سس پستو بریزید و آن را داخل سس بزنید تا خامه‌ای و خوشمزه شود.

آیا می توانم این دستور غذا را وگان درست کنم؟

این دستور غذا را با جایگزین ، مرغ به جای توفو وگان درست کنید و سپس پستوی خانگی را با دستور غذای خوشمزه وگان پستوی ما جایگزین کنید.

آیا می توانم پستو را فریز کنم؟

بله، می تو،د پستو را فریز کنید تا بعدا استفاده کنید. یک دسته بزرگ پستو در پایان تابستان با ریحان تازه درست کنید و برای بعد نگهداری کنید.

بعد از اینکه پستو درست کردید، پستو را در قالب های یخ بریزید و سپس آن مکعب ها را در یک ظرف بزرگ در بسته در فریزر قرار دهید. از آنجا می تو،د هر زمان که به پستو نیاز داشتید از چند مکعب استفاده کنید.

چرا از آب مرغ استفاده می کنیم؟

ما از آب مرغ برای اضافه ، پایه پاستا پستو استفاده می کنیم و طعم فوق العاده ای می دهد. وقتی آب گوشت به نصف کاهش یافت، گوجه فرنگی را اضافه کنید.

چه زم، پاستا مرغ پستو سرو کنم؟

این پاستا را در یک کاسه بزرگ سرو کنید و آن را به سبک خانوادگی با نان گرم و ترد خوشمزه و یک بطری شراب قرمز سرو کنید. شما فقط نمی تو،د اشتباه کنید!

نحوه نگهداری پاستا مرغ

ماکارونی پستوی مرغ را قبل از قرار دادن در ظرف دربسته بگذارید خنک شود و تا 5 روز در یخچال قرار دهید.

پاستا مرغ پستو در یک کاسه


منبع: https://fitfoodiefinds.com/pesto-chicken-pasta/