دسته‌ها
اخبار

وافل نوتلا | خورنده گزنده


این پست ممکن است حاوی پیوندهای وابسته باشد. به ،وان یک همکار آمازون، من از ،یدهای واجد شرایط درآمد ،ب می کنم. لطفا افشای من را بخو،د.

دوستداران نوتلا، گوش کنید! اینها را شیرین و منحط کنید وافل نوتلا دفعه بعد که یک صبحانه مقوی می خواهید. وافل شکلاتی نوتلا از نظر طعم غنی، از بیرون ترد، در داخل نرم و کاملا خوشمزه است! آنها به راحتی قابل سفارشی ، هستند و یک گزینه گیاهی و بدون گلوتن نیز دارند!

وافل های نوتلا با انواع توت های تازه، برش های موز و مقداری سس نوتلا روی آن، در یک بشقاب سفید سرو می شود.

بازی وافل خود را به مرحله بعدی ببرید و شیرینی خود را با این دستور خوشمزه وافل نوتلا راضی کنید! این وافل ها با لبه های ترد و مرکز نرم و کرکی، بوم من،ی برای پخش سخاوتمندانه نوتلا خامه ای هستند.

روکش شکلاتی برای وافل یک رویه رویایی است. تنها چیزی که نیاز دارید کمی نوتلا است تا این دستور غذای وافل غنی و رضایت بخش باشد. این مانند صبحانه برای یک موقعیت خاص است، اما یکی از آن دستور العمل های صبحانه آسان است که می تو،د هر زمان که بخواهید درست کنید. این غذا برای یک غذای خاص برای لذت بردن در آ، هفته های تنبل، برای سرو به ،وان بخشی از یک برانچ بزرگتر یا حتی برای دسر بسیار عالی است!

شما می تو،د این وافل های خوشمزه را بدون گلوتن و وگان تهیه کنید و آنها را به روش های مختلف سفارشی کنید، بنابراین چیزی برای همه وجود دارد! اگر می خواهید این وگان را درست کنید، آن را با نوتلا وگان خانگی من امتحان کنید.

اگر از طرفداران صبحانه های مقوی هستید یا فقط عاشق ،یب خوشمزه شکلات و فندق هستید، این دستور نوتلا و وافل برای شما من، است!

👩🏽‍🍳 چرا این دستور غذا جواب می دهد

  • وافل عالی برای صبحانه یا دسر
  • می توان آن را زودتر از موعد درست کرد، برای تهیه غذا عالی است
  • صبحانه سریع
  • بچه پسند
  • دوستی خانوادگی
  • می تواند به راحتی وگان و / یا بدون گلوتن باشد
  • بهترین دستور تهیه وافل نوتلا!

آ،ین ویدیوی دستور غذا!

🥘 مواد لازم

تمام جزئیات مواد اولیه و دستور تهیه این وافل فندقی شکلاتی را در کارت دستور تهیه پایین همین پست دریافت کنید.

مواد لازم برای تهیه وافل نوتلا روی زمینه سفید.
  • آرد همه منظوره: آرد همه منظوره ،مت عمده این وافل و نوتلا را تشکیل می دهد. می تو،د از هر آردی که می خواهید استفاده کنید، از جمله آرد بدون گلوتن.
  • پودر خمیرمایه: بیکینگ پودر حجم مواد پخته شده را افزایش می دهد و بافت سبک تر و نرم تری به آنها می دهد.
  • قند: از شکر معمولی یا هر جایگزین شکری که ترجیح می دهید استفاده کنید. به خاطر داشته باشید که جایگزین های شکر معمولاً شیرین تر از شکر معمولی هستند، ممکن است بخواهید میزان مصرف خود را کاهش دهید.
  • شیر و تخم مرغ جو دوسر: شیر جو دوسر مایع موجود در این دستور غذاست که همه مواد را با هم ،یب می کند. از هر نوع شیری که می خواهید استفاده کنید، حتما از شیر گیاهی برای وگان شدن آن استفاده کنید. تخم مرغ ،بنده ای است که همه مواد را در کنار هم نگه می دارد. برای وگان ،، استفاده کنید 1 عدد تخم کتان.
  • عصاره و،ل: عصاره و،ل گرما را به طعم می بخشد و همچنین برای افزایش طعم سایر مواد عالی است.
  • روغن: روغن سبک، روغن نارگیل یا کره ذوب شده: برای تهیه این وافل با وگان نوتلا از روغن یا کره گیاهی استفاده کنید.
  • نوتلا: نوتلا روی وافل را می‌توان با فندق و شکلات سنتی یا یک جایگزین گیاهی درست کرد.

🔪 دستورالعمل

آماده سازی و مخلوط ، مواد خشک: دستگاه وافل را از قبل گرم کنید. آرد، بکینگ پودر و شکر را در یک کاسه بزرگ با همزن بزنید.

مواد خشک برای خمیر وافل در یک کاسه همزن.

مواد مرطوب را مخلوط کنید: در یک کاسه جداگانه شیر جو دوسر، تخم مرغ، عصاره و،ل، روغن و نوتلا را اضافه کنید. هم بزنید تا یکدست شود.

مواد خیس خمیر وافل را در یک کاسه همزن خیس کنید.

،یبات مرطوب و خشک را با هم ،یب کنید: مواد خیس را داخل مخلوط آرد بریزید و با همزن بزنید تا یکدست شود و گلوله نشود، مراقب باشید که خمیر زیاد مخلوط نشود.

خمیر وافل فندقی شکلاتی در یک کاسه.

خمیر را به دستگاه وافل اضافه کنید: خمیر را داخل دستگاه وافل بریزید، مراقب باشید زیاد پر نشود و طبق دستور سازنده بپزید.

خمیر وافل فندقی شکلاتی به یک وافل وافل اضافه شده است.

ادامه پخت وافل: وقتی وافل پخته شد آن را بردارید و با باقیمانده خمیر تکرار کنید. با خمیر 6 وافل بزرگ درست می شود.

پخت وافل بلژیکی نوتلا در وافل.

خدمت: این وافل بلژیکی نوتلا را با قطره ای از نوتلا، فندق ،د شده، خامه فرم گرفته یا خامه نارگیل یا هر یک از تاپینگ های مورد علاقه خود سرو کنید.

وافل نوتلا شکلاتی پخته شده و روی تخته برش قرار می گیرد.

💭 نکات تخصصی

  • از یک وافل ساز با کیفیت خوب استفاده کنید. کیفیت وافل ساز شما می تواند به میزان قابل توجهی بر روی شکل گیری وافل های شکلاتی شما با نوتلا تأثیر بگذارد. روی یک وافل ساز با کیفیت خوب با صفحات ن،ب که به طور یکنواخت گرم می شود برای بهترین نتیجه سرمایه گذاری کنید.
  • قبل از اضافه ، خمیر مطمئن شوید که اتو وافل شما به اندازه کافی داغ است. اگر به اندازه کافی داغ نباشد، وافل نوتلا شما نرم می شود و آن رنگ قهوه ای طلایی را نمی گیرید. بهترین راه برای اطمینان از تنظیم صحیح دما این است که به دستورالعمل های وافل ساز دستگاه خود مراجعه کنید.
  • اتو وافل را بیش از حد پر نکنید، از مقدار من، خمیر استفاده کنید استفاده زیاد از خمیر می‌تواند باعث ایجاد وافل‌هایی شود که خیلی غلیظ و در وسط پخته نشده‌اند، در حالی که استفاده کم می‌تواند باعث ایجاد وافل‌های صاف شود. مقدار توصیه شده خمیر را برای وافل ساز خود دنبال کنید و بر اساس آن تنظیم کنید.
  • وافل ها را گرم نگه دارید یا بلافاصله سرو کنید. اگر نمی تو،د این وافل های شکلاتی فندقی را به سفارش درست کنید و اگر بیش از یک وافل درست می‌کنید، وافل‌های تمام شده را به فر گرم یا فر توستر اضافه کنید تا در حین پختن بقیه وافل‌ها گرم بماند. می‌تو،د از یک ورقه پخت استفاده کنید یا آن‌ها را درست روی توری فر قرار دهید تا ترد شوند.

📖 تغییرات

با این گزینه های متنوع بهترین وافل نوتلا را مطابق با سلیقه خود درست کنید!

  • وافل نوتلا موزی: برای وافل موزی نوتلا، موز ورقه شده را روی آن اضافه کنید.
  • وافل پر شده نوتلا: این دستور ساده وافل نوتلا را به وافل های پر شده با نوتلا تبدیل کنید و وافل خود را به صورت افقی از وسط برش دهید، نوتلا را در وسط پخش کنید و نصف دیگر را روی آن اضافه کنید و به نوعی ساندویچ وافل نوتلا درست کنید.
  • وافل نوتلا وگان: این دستور غذا را با استفاده از تخم کتان وگان و نوتلا وگان درست کنید.
  • وافل نوتلا بدون گلوتن: با تعویض آرد همه منظوره با آرد بدون گلوتن، اینها را بدون گلوتن کنید.
  • آن را بدون شکر بسازید: با استفاده از شیرین کننده هایی مانند استویا یا میوه راهب، مقدار شکر موجود در این وافل با نوتلا را کاهش دهید. به خاطر داشته باشید که استویا بسیار شیرین تر از شکر است، بنابراین کمتر از آن استفاده کنید تا طعم آن را به خود نگیرد.

🧇 ایده های تاپینگ وافل

به جز شربت چه چیزی می تو،د روی وافل بگذارید؟ خیلی چیزا!! در اینجا تعدادی از محبوب ترین و محبوب ترین تاپینگ های وافل ما آورده شده است:

  • میوه تازه: ما عاشق وافل با نوتلا و توت فرنگی یا بلوبری یا حتی کمپوت گلابی یا میوه های هسته دار هستیم.
  • تاپینگ های خامه ای: یک قاشق خامه فرم گرفته، یک تکه کره، کره آجیل مورد علاقه خود، پخش فندق شکلاتی سفید را امتحان کنید، یا این وافل های نوتلا را با بستنی و،لی، ماست یخ زده سرو کنید، یا طعم های مختلف بستنی مانند این بستنی موز شکلاتی، کاراملی خوب را امتحان کنید. خامه یا حتی بستنی لیچی!
  • شکلات بیشتر: مقداری فندق شکلاتی نوتلا را روی آن بریزید، یا سس شکلات، کمی پودر کاکائو، چیپس شکلات یا تکه های شکلات را امتحان کنید!
  • تاپینگ های ترد: آب پاش یا آجیل ،د شده را امتحان کنید (فندق، بادام و گردو همه طعم عالی دارند).
  • تاپینگ ها و نم نم های شیرین: پودر قند را کمی پودر کنید یا به جای شربت افرا، عسل، شربت ساده توت فرنگی یا شربت ساده شاه توت را برای این دستور تهیه وافل فندقی امتحان کنید.

❓سوالات متداول دستور پخت

آیا می تو،د قبل از زمان وافل درست کنید و دوباره گرم کنید؟

وافل ها عالی هستند که زودتر از موعد درست می شوند و دوباره گرم می شوند! پس از درست ، آنها، آنها را در ظرف در بسته در یخچال نگهداری کنید. فقط از توستر یا فر برای گرم ، مجدد (به جای مایکروویو) استفاده کنید تا به جای خیس شدن، ترد شوند.

چه چیزی باعث خیس شدن وافل می شود؟ راز درست ، وافل ترد چیست؟

علت اصلی خیس شدن وافل این است که اتو وافل شما به اندازه کافی داغ نیست! قبل از اینکه مایه وافل را به آن اضافه کنید، مطمئن شوید که اتو وافل شما کاملاً (حداقل 5 دقیقه) گرم شده باشد. همچنین اگر وافل درست می‌کنید و آن‌ها را نگهداری می‌کنید، آن‌ها را به توری سیمی منتقل کنید تا خنک شوند تا ته وافل‌ها متراکم نشوند.

برای وافل های ترد بیشتر، وافل ها را روی توری سیمی روی سینی فر قرار دهید و در فر با دمای 250 درجه فارنهایت به مدت 5 تا 10 دقیقه بپزید تا تمام شوند.

آیا باید اجازه دهید خمیر وافل استراحت کند؟

این همیشه ضروری نیست، اما اجازه دادن به خمیر وافل شما باعث می‌شود که گلوتن به‌طور کامل‌تر رشد کند، که به جای وافل‌های جویدنی، وافل‌های فوق‌العاده نرم و کرکی ایجاد می‌کند.

چرا باید وافل را برگرد،د؟

برخی از سازندگان وافل توصیه می‌کنند تا نیمه‌ی مراحل پخت را برگرد،د، زیرا این کار باعث می‌شود که خمیر به طور یکنواخت پخش شود و به وافل‌ها اجازه می‌دهد سریع‌تر و یکنواخت‌تر بپزند.

چگونه وافل نوتلا را نگهداری کنیم؟

باقی مانده وافل نوتلا را در ظرف در بسته در یخچال تا 3 روز نگهداری کنید و دوباره در توستر گرم کنید تا سرو شود. وافل هایی مانند این دستور تهیه وافل نوتلا را با مواد روی آن نگهداری نکنید. همه چیز را جداگانه ذخیره کنید و بعد از اینکه وافل ها را دوباره گرم کردید، مواد را اضافه کنید.

یک چنگال وافل نوتلا آسان که روی آن توت‌های تازه، تکه‌های موز، و مقداری سس نوتلا روی آن ریخته شده است.

🥞 دستور العمل های خوشمزه صبحانه شیرین!

آیا این دستور صبحانه مبتنی بر گیاه را دوست دارید؟ لطفا یک را بگذارید امتیاز 5 ستاره 🌟 در دستور پخت زیر و/یا بررسی در بخش نظرات در پایین صفحه!

شما همچنین می تو،د من را دنبال کنید فیس بوک، توییتر، اینستاگرام، و پینترست برای دیدن غذاهای خوشمزه، سالم و من، برای خانواده، و اگر سوالی دارید، من اینجا هستم تا کمک کنم!

📋 کارت دستور غذا

وافل نوتلا

دوستداران نوتلا، گوش کنید! دفعه بعد که می خواهید یک صبحانه مقوی می خواهید، این وافل های شیرین و ملایم نوتلا را درست کنید. وافل شکلاتی نوتلا از نظر طعم غنی، از بیرون ترد، در داخل نرم و کاملا خوشمزه است! آنها به راحتی قابل سفارشی ، هستند و یک گزینه گیاهی و بدون گلوتن نیز دارند!

زمان آماده سازی8 دقیقه

زمان پخت35 دقیقه

زمان کل43 دقیقه

دوره: صبحانه، برانچ

غذا: آمریکایی، وگان

رژیم غذایی: بدون گلوتن، وگان، گیاهخوار

خدمات: 6

کا،ی: 338کیلو کا،ی

  • برای درست ، این وافل ها وگان ها از تخم کتان و نوتلا وگان استفاده کنید.
  • برای ساختن این وافل ها بدون گلوتن می توان به جای آرد همه منظوره از آرد بدون گلوتن استفاده کرد.
  • دستگاه وافل را به آرامی اسپری کنید تا مطمئن شوید وافل ها ن،بند.
  • از وافل ها در روز ساخت بهترین لذت را می برید.
  • اگر وافل باقی مانده بود روی آن را بپوش،د و در یخچال نگهداری کنید. آنها را با مایکروویو به مدت 30 ث،ه – 1 دقیقه دوباره گرم کنید یا داخل توستر بریزید تا گرم شود و لبه های بیرونی آن ترد شود.

خدمت: 1وافل | کا،ی: 338کیلو کا،ی | کربوهیدرات ها: 48g | پروتئین: 6g | چربی: 13g | چربی های اشباع شده: 8g | چربی های چند غیر اشباع: 1g | چربی اشباع شده: 4g | چربی ترانس: 0.003g | کلسترول: 27میلی گرم | سدیم: 42میلی گرم | پتاسیم: 295میلی گرم | فیبر: 2g | قند: 25g




منبع: https://pickyeaterblog.com/nutella-waffles/