دسته‌ها
اخبار

معرفی 50 رستوران برتر ایران بهترین رستوران های کشور جاذبه ها

قیمت غذاهای رستوران درویش متوسط رو به گران است و با این وجود به‌عنوان یکی از شیک ترین و بهترین رستوران های تهران، خدماتی درخور شخصیت مهمانان خود ارائه می‌دهد. از دیگر غذا های پر طرفدار این رستوران چلو کباب و باقالا پلو است. حجم غذاهای مسلم خیلی زیاد است و یک پرس غذا برای دو نفر کافی است. رستوران مسلم یک رستوران سنتی با غذاهای سنتی ایرانی است .به جز خورشت، انواع وعده های غذایی مانند ناهار، شام و میان وعده در این رستوران سرو می شود. اگر می‌خواهید حضوری به این رستوران پرطرفدار بروید باید به سبزه میدان در جنوب تهران بروید. به علت محدودیت ترافیکی در بازار تهران بهترین راه رفتن به آن با مترو است.

  • می توان گفت یکی از بهترین رستوران های تهران که از نظر تنوع و طعم غذا بی نظیر است رستوران ستارگان شاندیز فرمانیه است.
  • طعم خاصِ انواع پاستا، پیتزا و غذاهای ایتالیایی در این رستوران‌ شما را به وجد خواهد آورد.
  • حوض خونه کافی‌شاپ هم دارد که در آن می‌توانید انواع نوشیدنی‌ها و دسرهای کلاسیک و مدرن را سفارش دهید.
  • این رستوران در دل بازار تاریخی تهران قرار دارد و عده زیادی برای رفتن به آن مدت‌ها در صف می‌مانند.

برخی رستوران‌ها سنتی، برخی دیگر مدرن، یک رستوران لوکس و دیگری اقتصادی است. به همین خاطر برای آنکه بهتر بتوانید رستوران مدنظر خود را بیابید، دسته‌بندی نسبتاً جامعی را برای شما عزیزان همراه انجام داده‌ایم. این دسته‌بندی برای مسافران این شهر که مثلاً خود را با خرید بلیط هواپیما تهران به پایتخت رسانده‌اند نیز کاربردی‌تر است. رستوران زنجیره ای باروژرستوران‌های زنجیره‌ای باروژ از دیگر رستوران‌هایی هستند که در زمره بهترین رستوران‌های تهران جای می‌گیرد. مجموعه رستوران‌های زنجیره‌ای باروژ، بیش از ۱۰ شعبه در تهران دارند که انواع و اقسام فست فودها را سرو می‌کنند.

۵. رستوران کبابی صحرا تهران

رستوران مسلم بازار یکی از بهترین و معروف‌ترین رستوران‌های پایتخت محسوب می‌شود که در خیابان پانزده خرداد و نزدیکی سبزه میدان قرار دارد. این رستوران را باید جزء شلوغ‌ترین رستوران‌های تهران در تمامی ایام دانست. رستوران مسلم ظاهر لوکس و امروزی ندارد و غذا را به همان سبک قدیمی سرو می‌کند. این رستوران آنقدر شلوغ است که باید در صفی که صدها نفر داخل آن هستند، منتظر بمانید.

در رستوران لاتون انواع غذاهای اصیل ایرانی، ایتالیایی و خوراک‌های گوشتی ارائه می‌شوند. غذاهای دریایی مانند لابستر و خوراک سالمون نیز از محبوب‌ترین غذاهای این رستوران هستند. سوپ، سالاد، و سایر پیش‌غذا و اردورهای ایرانی و بین‌المللی نیز در منوی این رستوران وجود دارند. اتاق وی آی پی رستوران لاتون با ظرفیت ۱۰۰ نفر برای برگزاری مراسم و جشن ها بسیار مناسب است. رستوران کوبابا یکی از رستوران‌های لوکس شمال تهران به شمار می‌آید که غذاهایی بسیار خاص را ارائه می‌دهد.

علاوه بر این قسمت پیتزا پارتی هم وجود دارد که یک پیتزای غول‌پیکر 70 سانتی را برای مهمانی‌های شما سرو می‌کند. قیمت‌های فست فود پرپروک معمولا مناسب است و به کیفیت غذایی و تازگی موادی که استفاده می‌شود می ارزد. دوتا از معروف‌ترین شعبه‌های پرپروک شعبه‌ی اول آن یعنی سعادت‌آباد و شعبه‌ی همیشه شلوغ آن یعنی ولنجک هستند. از شعبه‌های دیگر پرپروک می‌توان پاسداران، سهروردی، قیطریه، هفت‌حوض، آریاشهر، گیشا، تهرانپارس و کوروش را نام برد.

رستوران در تهران برای سوپرایز تولد

در سفره خانه سنتی عمارت می‌توانید انواع غذاهای ایرانی را با کیفیت مطلوبی میل کنید و از حضور در فضای سنتی آن لذت ببرید. اما در کنار همه این‌ها، شاید بتوان گفت یکی از مهم‌ترین نقاط قوت سفره خانه عمارت، موسیقی زنده آن است. موسیقی زنده رستوران عمارت توسط یک گروه حرفه‌ای و باتجربه برای مشتریان اجرا می‌شود و لذت غذا خوردن در این رستوران سنتی را برایشان دوچندان می‌کند. یکی از بهترین رستوران های تهران،‌ با فضایی متفاوت، رستوران برج میلاد است. با صرف غذا در رستوران گردان برج میلاد می توانید نمایی بی نظیر از شهر تهران را مشاهده کنید. در این رستوران،‌ انواع غذاهای ایرانی و فست فود وجود دارد که می توانید به دلخواه سفارش دهید.

جوجه کباب و چلوکباب تنها بخشی از منوی غذایی رستوران هستند و غذاهای خانگی از جمله دمپختک، عدس پلو، قیمه، کوفته، چلوکباب تاوا، قیمه نثار و غیره هم در منوی رستوران مشاهده می شود. رستوران ارکیده را تمام رستوران گردها و افرادی که به دنبال کیفیت غذا هستند و میخواهند در کنار کیفیت، رستوران از محیط لوکس و دوست داشتنی هم برخوردار باشد میشناسند. در این مقاله از مجله هتلیار، لیست رستوران های تهران که شهرت بیشتری دارند و کیفیت غذاهای آنها زبانزد مردم است آورده شده است. شما می توانید با در نظر گرفتن موقعیت رستوران و میل و سلیقه خود هر یک را انتخاب کنید. قطعا شما در بهترین رستوران های تهران، طعم واقعی غذاهای خوشمزه را با بهترین کیفیت تجربه می کنید و لحظه هایی به‌یادماندنی برای خودتان رقم می زنید.

معرفی رستوران های قدیمی تهران

این رستوران شیک دو طبقه دارد که طبقه پایین آن، مخصوص غذاهای فرنگی و طبقه دوم آن، مخصوص غذاهای ایرانی است. غذاهای رستوران بین‌المللی نارنجستان، بسیار خوشمزه‌اند و استیک‌های آن شهرت زیادی دارند. رستوران لوکس طلاییاز دیگر رستوران‌های معروف و قدیمی تهران، می‌توان به رستوران لوکس طلایی اشاره کرد. این رستوران، حس نوستالژی عمیقی را در شما و بیشتر در پدر و مادرهایتان ایجاد می‌کند. رستوران لوکس طلایی را می‌توان در زمره بهترین رستوران‌های تهران جای داد که از دیرباز تا کنون همچنان پرطرفدار و باکیفیت باقی مانده.

یکی از جذاب‌ترین نکات رستوران ارکیده این است که بخش جداگانه کافه نیز دارد و می‌توانید منوی آن را درخواست کنید و انواع چای و قهوه و نوشیدنی را سفارش دهید. رستوران مرشد نیاورانغذاهای رستوران مرشد نیاوران درون مجمعه (سینی‌های بزرگ) سرو می‌شود و تزیین زیبا و هنرمندانه غذاها در آن، اشتهایتان را برای نوش جان کردن آن چند برابر می‌کند. کباب برگ و خوراک گردن رستوران مرشد نیاوران، جزو معروف‌ترین و پرطرفدارترین غذاهای آنجا است که پیشنهاد می‌شود حتما امتحان کنید. رستوران مرشد تجریشاگر دلتان برای چلو کباب با عطر ریحان آب می‌شود، حتما به رستوران مرشد سر بزنید. لوبیا پلو با روغن حیوانی، قیمه و میرزا قاسمی از دیگر غذاهای معروف و پرطرفدار این رستوران هستند که پیشنهاد می‌شود حتما یک بار آن‌ها را امتحان کنید.

این رستوران واقعا حس اصالت و متانت را به شما منتقل می‌کند و هر آنچه در این رستوران دنج و دوست داشتنی که در منطقه یک تهران قرار دارد به چشم می‌خورد، لوکس، ساده و بسیار دیدنی است. فضای رستوران اصیل بسیار شیک و بر اساس قواعد مینیمالیسم طراحی شده است. کارمندان این رستوران با لباس فرمی مخصوص، از شما عزیزان با احترام کامل پذیرایی می‌کنند. در حقیقت باید گفت که اصالت از رستوران اصیل می‌بارد و این را می‌توان با یک نگاه سطحی نیز احساس کرد!