دسته‌ها
اخبار

معرفی رستوران های قدیمی تهران بلاگ تخفیفان

با بعضی از رستوران‌های مناسب برای برگزاری سالگرد ازدواج را در ادامه آشنا خواهیم شد. رستوران تهران بین تمام شرایط لازم برای برگزاری تولد را دارد، به طوری که حتی می‌توانید از قبل به پرسنل این رستوران خبر دهید تا چیدمانی مخصوص تولد را برای شما تدارک ببینند! آماده کردن کیک، روشن کردن شمع‌ها، آماده کردن سرویس تولد و… از خدماتی است که این رستوران به شما ارائه خواهد داد تا جشن تولدی خاطره‌انگیز را تجربه کنید. رعایت چند نکته می‌تواند شما را با این رستوران بهتر آشنا کند، اینکه رستوران چهار شعبه دارد و در هر شعبه، امکان استفاده از فضای باز هست.

  • اگر در روزهای تعطیل یا پایان هفته به این رستوران بروید، ممکن است زمان بسیاری را در صف انتظار بمانید؛ پس اگر انتظار طولانی برای شما خسته کننده است، روزهای میان هفته را انتخاب کنید.
  • در واقع اگر از آن‌دسته افرادی هستید که کباب را به فست‌فود یا غذاهای بین المللی ترجیح می‌دهند، پایتخت همان‌ جایی است که باید مدتی را در آن به گشت‌وگذار بپردازید.
  • اگر اهل رستوران گردی هستید، شاید از یک خرید حسابی هم بدتان نیاید.
  • هیولا بیکن و کوکتل آرژانتینی باماهاسبه دلیل استقبال زیادی که از غذاهای باماهاس در شعبه‌های مختلف شد، صاحبان این برند، اقدام به راه‌اندازی شعبات جدید در چندین منطقه از تهران کردند.

رستوران‌ روحی یکی از آن رستوران‌های سنتی است که تعهد خودش را به «سنتی» حسابی حفظ کرده است و بجز غذاهای مامان‌پز و انواع ترشی‌ها و پیش‌غذاهای خوشمزه، ظرف‌های چدنی سنتی هم دارد و محیطش هم آدم را یاد تهران قدیم می‌اندازد. به نظر ما بهترین غذایی که می‌توانید اینجا سفارش دهید استیک و سوپ قارچ است. ولی اگر طرفدار کباب هستید رستوران یاس یکی از بهترین کباب برگ‌های تهران را هم دارد. بهترین غذای رستوران مسلم حتماً ماهیچه‌اش است که خیلی خوب پخته شده و واقعاً لذیذ است ولی ته‌چین ویژه مسلم که اسمش را سر در رستوران هم می‌توانید ببینید شهرت به‌سزایی دارند.

رستوران کمالی لواسان مکان مناسبی برای تست طعم غذاهای ایرانی در محیطی جذاب و خانوادگی به حساب می‌آید. یکی از پرحاشیه‌ترین و البته محبو‌ترین رستوران‌های واقع در تهران، رستوران هانی نام دارد که در منطقه بازار و میدان قیام واقع گردید. افراد از گوشه گوشه تهران، برای صرف غذای لذیذ به رستوران هانی مراجعه می‌کنند.

بهترین رستوران های اصفهان: معرفی رستوران ها و باغ رستوران ها

پس می‌توانید میز مورد نظر خود را برای یک قرار کاری رزرو نمایید. می‌توان گفت رستوران آش توکا بهترین رستوران سنتی صادقیه نیز محسوب می‌شود. رستوران شرف السلامی بخاطر اینکه در سال 1317 تاسیس شده، جزء قدیمی ترین رستوران های تهران به حساب می آید. رستوران شهربانو، یکی از بهترین رستوران‌های سنتی واقع در تهران است. این رستوران از دو بخش جداگانه سفره‌ خانه و کافی شاپ تشکیل گردید. فضای رستوران شهربانو دلنشین و البته آرام‌بخش بوده و می‌تواند مکان مناسبی برای گذراندن اوقات خوش با خانواده و دوستان باشد.

سفره خانه ها و رستوران های سنتی تهران

در ضمن داخل رستوران فروشگاهی هست که می‌توانید از آن مواد غذایی مورد استفاده رستوران را مستقیماً مشاده کنید و بخرید. در ضمن اگر بخواهید می‌توانید از کافه این رستوران نیز استفاده نمایید. برای کسانی که دنبال مکانی دنج و زیبا هستند، رستوران امیر پیشنهاد می‌شود. شما در این رستوران با یک منوی متنوع از غذاهای ایتالیایی رو به رو خواهید شد که به راحتی می‌توانید عنوان غذاها و نوشیدنی‌های مورد علاقه خود را انتخاب کنید.

ارائه غذاهایی با قیمت مناسب در این رستوران‌ها در کنار پیش‌غذا و سالادهای متفاوت، ظاهری اشتها برانگیز برای مشتریان ایجاد می‌کند. با توجه به لزوم رعایت بهداشت به منظور جلوگیری از بیماری‌های متفاوت، کلیه رستوران های معرفی شده، دارای فضای تمیز و بهداشتی هستند. در طی سال‌های اخیر به‌ویژه با شیوع ویروس کرونا مردم تمایل دارند در فضای باز غذای خود را میل کنند. ازاین‌رو اکثر رستوران‌ها در صورت امکان تلاش می‌کنند یک محیط فضای باز برای مشتریان خود ایجاد کنند. همچنین چند تا از رستوران‌های خوب در تهران در بالکن خود برای مشتریان میز و صندلی چیده‌اند. امروزه در همه مناطق تهران رستوران‌های روباز را می‌توانید مشاهده کنید.

این رستوران همانطور که از اسمش پیدا است در قدیم میخانه بازاری های تهران بوده است. کیفیت کباب های این رستوران بی نظیر است و کباب هایش در کنار برنج ایرانی، کره محلی و ته چین زعفرانی سرو می شود. و در یک سینی انواع کباب هارا میگ ذراند و از شما می پرسند کدام یک را می خواهید.

رستوران البرز یا چلوکبابی البرز یکی از قدیمی‌ترین و با کیفیت‌ترین رستوران ها پایتخت است که فعالیت خود را در سال ۱۳۴۶ آغاز کرده و در حال حاضر در خیابان سهروردی واقع شده است. این مجموعه، همواره همه‌ی تلاش خود را به کار بسته است تا با رعایت جدیدترین استانداردها، خود را به روز نگه دارد. با وجود اینکه زمان زیادی از تأسیس آن می‌گذرد، این رستوران همچنان یکی از شیک‌ترین، زیباترین و بهترین رستوران های تهران به شمار می‌رود. رستوران لوکس طلایی یکی دیگر از رستوران های قدیمی و به نام تهران است.