دسته‌ها
اخبار

محصولات دکتر بیز برای لاغری گانودرما بیز

محصولات دکتر بیز برای لاغری گانودرما بیز

از جمله دلایل تیرگی بدن عدم وجود رطوبت کافی در پوست میباشد لذا استفاده از محصولی با خاصیت آبرسانی مناسب میتواند تا حد قابل قبولی باعث رفع این مشکل گردد. برای این منظور میتوان به کرمهای روشن کننده گاتیو، کرمهای آبرسان ویتابلا و صابون لایه بردار و روشن کننده دکتر بیز اشاره کرد. باید توجه داشت که سبوس هنگامی که در معرض هوا قرار می‌گیرد، اکسید شده و خواص خود را از دست می‌دهد. بنابراین پس از بازشدن ساشه، آن را در طول حداکثر یک روز استفاده نمائید. بدیهی است که بسته به هدف استفاده از سبوس، میزان استفاده از آن نیز تغییر می‌کند.

  • به کاهش کلسترول کمک کند، زیرا روغن موجود در آن دارای موادی است که جذب کلسترول را کاهش داده و دفع کلسترول را افزایش می‌دهد.
  • در ادامه بیشتر به معرفی محصولات متنوع سلامت محور دکتر بیز که به صورت انحصاری توسط این شرکت تولید می شوند، خواهیم پرداخت.
  • انواع شامپو و صابون دکتر بیز متناسب با انواع پوست های چرب یا خشک و یا موهای حالت دار و شکننده در فروشگاه کالا اکسیر موجود میباشد.
  • همچنین سبوس برنج قهوه ای دکتر بیز یکی از محصولات لاغری دکتر بیز هم به حساب می آید که می تواند فرآیند هضم و دفع مواد غذایی در بدن را بهبود داده و تسریع کند و یکی از مکمل های اصلی دمنوش لاغری دکتر بیز برای لاغری می باشد.
  • سبوس برنج قهوه ای علاوه بر خواص بسیار زیاد (ضد استرس، کند نمودن روند سفیدی مو، ضد ریزش مو و …) به دلیل غنی بودن از فیبر برای جلوگیری و کنترل مشکلات گوارشی مثل کولیت روده موثر میباشد.
  • قهوه گانودرما سوپریم ترکیبات بسیار پر خواصی دارد و برای لاغری بسیار مناسب است.

کرم موم زنبور و جوانه گندم یکی از محصولات بینظیر شرکت بیز بوده که در حفظ و احیای رطوبت پوست شما تاثیرگذار خواهد بود. شرکت بیز یک شرکت ایرانی و بین المللی است که در زمینه تولید محصولات ارگانیک و سلامت محور فعالیت میکند. این شرکت با استفاده از مرغوب ترین مواد اولیه، به روز ترین دستگاه ها و بکار گیری جدیدترین تکنولوژی های روز دنیا، محصولات خود را تولید میکند. محصولات شرکت بیز از جمله قهوه گانودرما دارای گواهینامه های معتبر ایرانی و بین المللی است و به همین جهت کاملا قابل اطمینان هستند. کالا اکسیر یکی از فروشگاه های معتبری است که همراه با محصولات خوراکی شرکت بیز و سایر محصولات آرایشی و بهداشتی و … این برند گارانتی اصالت و سلامت فیزیکی کالا ارائه میکند. بنابراین شما مشتریان عزیز میتوانید با اطمینان کامل از این فروشگاه خرید خود را انجام دهید.

نظافت و نگهداری خودرو

از جمله این برندها میتوان به برند نانوسان، ویتابلا و لاکچری کوئین اشاره کرد. سایت دکتر بیز یک فروشگاه اینترنتی جامع و کامل از انواع محصولات خوراکی و مواد غذایی، نانوسان انواع شوینده ها و مواد بهداشتی، نانوسان محصولات مراقبت از پوست و مو و … است که شما عزیزان میتوانید با پرداخت مبلغی بسیار مناسب از محصولات بینظیر این برند بهره مند شوید. محصولات نانوسان بیز هم امروزه بسیار محبوب هستند و اکثر افراد از این محصولات نانو برای نظافت ماشین و منزل خود استفاده میکنند. محصولات نانو دکتر بیز برای خودرو و منزل در سایت فروشگاه کالا اکسیر موجود بوده و شما عزیزان میتوانید این محصولات را به صورت تکی و یا پک شده از کالا اکسیر تهیه کنید.

خرید مستقیم از شرکت بیز

که همانند سایر محصولات دکتر بیز که حاوی قارچ گانودرما هستند، این محصول هم برای اولین بار در کشورمان ایران به مرحله ی تولید رسیده است. شرکت دکتربیز که درتولید وعرضه محصولات سلامت محور، در طول یک دهه به فعالیت خود ادامه میدهد،توانسته است در خصوص بالابردن سطح سلامت عمومی جامعه قدم های مثبتی بردارد. محصولات دکتربیز علاوه برتامین نیاز بازارداخل با هدف صادرات و پوشش جامعه جهانی تولید می گردند. ازسال ۹۵ این شرکت موفق به تولید و پخش فرآورده های قارچ گانودرما برای اولین با درایران توانست گام بزرگ دیگری در راستای محصولات سلامت محور بردارد.

از آنجایی که باروشاپ دارای نماد اعتماد الکترونیکی و ساماندهی است، این اطمینان را به شما می دهد که تمام این محصولات از شرکت بازاریابان ایرانیان زمین (بیز) تهیه می شود. همچنین تامین عرقیات گیاهی از یکی از بهترین تولید کننده های مهد عرقیات گیاهی استان یزد «منتظران» صورت می گیرد. این ها همگی بخشی از تاثیرات مثبت نوشیدن قهوه گانودرما بوده که به مرور زمان میتواند در شما نمود پیدا نماید. جهت مشاوره و خرید انواع قهوه گانودرما میتوانید به سایت فروشگاه اینترنتی کالا اکسیر مراجعه کنید. شما میتوانید ویژگی تمام محصولات مورد نظر خود را در صفحه هر محصول مشاهده نموده و در صورت تایید محصول خرید خود را با اطمینان فروشگاه اینترنتی کالایاب کامل انجام دهید.

چای سبز مخلوط دکتر بیز (250 گرمی)

در روند کاهش وزن و لاغری نیز با توجه به تنظیم سوخت و ساز شما را یاری نماید، حافظه شما را تقویت نموده، برای افزایش تمرکز موثر است، انرژی شما را افزایش دهد و باعث افزایش سطح هوشیاری و تمرکز میگردد. قهوه موکا ترکیبی از دانه‌های قهوه و شکلات است که طعم ملایم‌تر و شیرین‌تری نسبت به لاته دارد. کافئین موجود در قهوه و شکلات موجب می‌شود تا سوخت چربی در بدن افزایش پیدا کند و در نتیجه انرژی بدن تامین گردد. که به قارچ ریشی قرمز هم معروف است، حاوی مقادیر بالایی از تری ترپنوئید و پلی ساکارید است که سازش زا هستند. قدمت این قارچ به قرن‌ها قبل و به چین باستان می‌رسد و جزو محصولات کم یاب به شمار می‌رود.

سبوس برنج قهوه ای حاوی املاح معدنی آهن و منگنز، فیبر و ویتامین های گروه B از جمله A – E – B1 – B2 – B5 – B6 بوده که از مهمترین خواص آن بهبود عملکرد سیستم قلب و عروق، دستگاه گوارش، مغز و سیستم عصبی میباشد. لازم است در ابتدا توضیح داده شود که بیز مخفف نام بازاریابان ایرانیان زمین است. هدف این شرکت خلق فرهنگ متفاوت و نوینی از زندگی سلامت محور است به گونه ای که بتواند آن را در اختیار همگان قرار دهد و قدم بزرگی را در راستای ارتقاء سلامتی افراد و خانواده های داخل و خارج از ایران بردارد دلیل اصلی این نامگذاری نیز همین موضوع میباشد. مشهدی های عزیز میتوانند محصولات دکتر بیز را به صورت حضوری و پرداخت درب منزل خرید کنند. همانطور که ذکر شد، سبوسی که در معرض هوا قرار گرفته باشد، در اثر فرآیند اکسیداسیون، اکسید شده و بسیاری از خواص خود را از دست داده است. همچنین سبوس برنجی که به صورت فله‌ای تهیه می‌شود در واقع ترکیبی از سبوس و شلتوک است، که می‌تواند حاوی میزان بالایی از سموم کشاورزی باشد.