دسته‌ها
اخبار

ماکارونی لیمو {لیمو ماکارونی} – WellPlated.com


برای مواقعی که پایه واقعاً بهترین است: خمیر لیمو! هیچ چیز اضافی در مورد این دستور غذا وجود ندارد و شما آن را به روش دیگری نمی خواهید. فوق‌العاده ساده، با سس لیمویی ابریشمی و پنیری و طعمی از دانه‌های فلفل تازه آسیاب‌شده، هرگز به این نقطه نمی‌رسد.

بهترین ماکارونی لیمو در بشقاب

چرا این دستور العمل پاستا آل لیمون را دوست خواهید داشت؟

  • کمال ساده (و معتبر!).. یک ماکارونی ک،یک ایتالیایی که دستور العمل های “اصیل” برای آن فراوان است، ماکارونی لیمو – یا همانطور که در ایتالیایی شناخته می شود، رب لیمو– یک غذای ماکارونی ساده است که از یک ماکارونی به شکل رشته بلند (معمولاً اسپاگتی)، لیمو (رنده پوست و آب میوه)، کره یا روغن زیتون، پارمزان، نمک و مقدار زیادی فلفل سیاه تشکیل شده است.
  • بدون نیاز به ، سنگین. مانند پاستا ریکوتا، یکی از تمیزترین چیزهای این اسپاگتی آل لیمون این است که برای ایجاد یک سس غنی و ابریشمی نیازی به مواد سنگین ندارید. در واقع، این یک ماکارونی لیمویی است که اصلاً خامه غلیظی ندارد! نشاسته های خود ماکارونی این جادو را ایجاد می کنند.
  • مواد لازم شربت خانه. می‌د، که تمام آن زمان‌هایی که یخچال را باز می‌کنی، داخل انباری را حفاری می‌کنی و از خود می‌پرسی: شام چی درست کنم؟ پاسخ ماکارونی لیمو است. این با شش ماده ساده ساخته شده است و احتمالاً بیشتر (یا همه!) آنها را در دست دارید.
  • سبک و خوش طعم. ماکارونی لیمو دارای ،یبی خوشمزه از پنیر پارمزان اومامی، لیموی روشن، دانه‌های فلفل سیاه تازه ،د شده و کره است. این مقدار زیادی از جعبه های غذای راحتی را نشان می دهد، و با این حال هنوز هم می تواند یک غذای ماکارونی سبک باشد که احساس سیری در شما ایجاد نمی کند.

نقد و بررسی 5 ستاره

«خیلی راحت و خوش طعم! قطعاً این یکی را تکرار خواهم کرد.»

– لیزا –

اطلاعات بیشتر درباره ماکارونی لیمو

منشا پاستا آل لیمون مورد مناقشه است، اما به ویژه در ج، ایتالیا و سیسیل، مناطقی که به خاطر محصول لیمو معروف هستند، محبوبیت زیادی دارد.

گواهی وسوسه انگیز برای احساس “کمتر، بیشتر”، ماکارونی لیمو برجسته نیست با وجود سادگی آن – هیجان انگیز است زیرا از آن

هر لقمه ای بیشتر از آ،ین لقمه شگفت انگیز است. ماکارونی لیمو به طرز مثبتی خوشمزه است، و این گیج کننده است که چقدر می تواند طعم خوبی را به این راحتی که با مواد کمی درست شده است، داشته باشد.

خوردن ماکارونی لیمو (چند لقمه از آن را مستقیماً با انگشتانم از ماهیتابه خوردم – به نونه من نگو) باعث شد به این فکر کنم که چرا آشپزی را بیش از حد لازم پیچیده می کنم.

این بار، بیشتر نیست. همین چند ماده کافی است.

طرز تهیه پاستا لیمو

مواد تشکیل دهنده

  • کره بدون نمک. من کره را به روغن زیتون فرابکر برای ساخت سس های ماکارونی با بافت خامه ای مانند این ترجیح می دهم.
  • لیمو. طعم روشن هم از مزه و هم از آب آن نام این پاستا را می دهد و طعم ها را آواز می کند.

مبا، بازار

زم، که لیموهای معطر مایر در فصل هستند، افزودنی فوق‌العاده برای دستور پخت ماکارونی لیمو هستند.

  • پنیر پارمزان. مطمئن شوید که معامله واقعی را ،یداری کرده اید و خودتان آن را از همان ابتدا رنده کنید. از آنجایی که این دستور حاوی مواد بسیار کمی است، کیفیت آنها واقعاً مهم است. فقط از پنه آلا ودکا بپرسید.
  • پاستا. اسپاگتی شکل ک،یک ماکارونی برای ماکارونی لیمویی است، اما هر نودل بلند مانند فتوچین، پاستا موی فرشته یا لینگوین نیز موثر است. نودل‌های کوتاه‌تر به خوبی کار نمی‌کنند، زیرا بخشی از نحوه شکل‌گیری سس جادویی و ابریشمی به دلیل کشیدن رشته‌های بلند و پرتاب ، آن در داخل مایع است.
  • سیر. اختیاری اما خوشمزه. آن را در برخی از دستور العمل های ک،یک اما نه دیگران. من شخصاً طعم آن را با ماکارونی آل لیمون دوست دارم، اما اگر در دست ندارید، استرس نداشته باشید.
  • نمک کوشر و فلفل سیاه تازه آسیاب شده. ما به خصوص با فلفل سیاه در اینجا سخاوتمندانه هستیم.

جهت

رشته فرنگی جوشان برای ماکارونی لیمو
  1. پاستا را بپزید. فراموش نکنید که مقداری از آب پاستا را رزرو کنید.
کره و پوست لیمو برای تهیه بهترین دستور پاستا لیمو
  1. سس را شروع کنید. سیر را با کره تفت دهید.
سس خامه ای پاستا لیمو
  1. پرتاب. پاستا، مقداری از آب ماکارونی را اضافه کنید و هم بزنید تا پوشش داده شود.
پارمزان روی ماکارونی لیمو برای پاستا آل لیمون
  1. پایان. پوست و آب لیمو و سپس پنیر را اضافه کنید. به طور مداوم هم بزنید و نمک و فلفل را اضافه کنید. ماکارونی لیمو را داغ با پنیر و فلفل سیاه دیگر سرو کنید و از آن لذت ببرید!

انواع دستور غذا

ما این پاستا را همانطور که هست دوست داریم: ساده و بی نقص، بدون هیچ سر و صدا اضافی. اگر می خواهید آن را تقویت کنید یا پروتئین اضافه کنید، در اینجا چند پیشنهاد خوشمزه وجود دارد.

  • مرغ ،د شده یا ،د شده. پاستا آل لیمون با مرغ یک شرط مطمئن است. روی آن را با مرغ کبابی، تفت داده شده یا حتی ،د شده ساده تزیین کنید (از این روش اجاق گاز، مرغ قابلمه فوری یا مرغ ،د شده در قابلمه برای پخت آن استفاده کنید).
  • مرغ به سبک ایتالیایی. برای یک وعده غذایی الهام گرفته از رستوران، آن را با Chicken Francaise یا Chicken Piccata سرو کنید. سوسیس مرغ ایتالیایی سرخ شده نیز خوشمزه خواهد بود.
  • میگو. از پاستا سیر میگو یادداشت کنید و میگوی سرخ شده یا میگوی کبابی را اضافه کنید.
  • گیاهان. یک مشت از هر چه در یخچالتان است اضافه کنید. ریحان تازه برای ماکارونی لیمو ک،یک است و جعفری تازه من، است. از گیاهان خشک شده که طعم کم دارند دوری کنید. از آنجایی که شما واقعاً به هیچ گیاهی نیاز ندارید (ما از این دستور بدون آن لذت بردیم)، اگر تصمیم به اضافه ، آنها دارید، مطمئن شوید که تازه هستند.
  • سبزها. درست قبل از اینکه ماکارونی را در سس بیندازید، اسفناج یا بچه آرگولا را با ماکارونی لیمو مخلوط کنید. باعث پژمرده شدن و افزایش فاکتور سبزیجات در شام شما می شود.

نکات ذخیره سازی

  • برای ذخیره ،. باقیمانده غذا را در ظرف دربسته در یخچال تا 4 روز قرار دهید.
  • برای گرم ،. ماکارونی لیمو را به آرامی در یک ماهیتابه بزرگ روی اجاق گاز روی حرارت متوسط ​​رو به پایین گرم کنید و در صورت نیاز مقداری آب به آن اضافه کنید تا سس رقیق شود. نودل ها را اغلب بریزید و با فشار لیمو آنها را روشن کنید.
  • یخ زدن. پاستا را تا 3 ماه در ظرف دربسته در فریزر نگهداری کنید. قبل از گرم ، مجدد اجازه دهید یک شب در یخچال ذوب شود.

با چی سرو کنیم خمیر لیمو

بشقاب ماکارونی لیمویی آسان و خامه ای

نکات و ترفندهای دستور غذا

  • پارمزان را خودتان رنده کنید. برای ماکارونی لیمویی خود از پنیر ،زان که در قفسه ثابت است استفاده نکنید! من متوجه شدم که استفاده از رنده به سبک سوخاری برای رنده ، پارمیجانو-رجیانو به آن اجازه می دهد تا فوراً در سس ذوب شود و در نتیجه یک سس بسیار نرم و لذیذ ایجاد شود. یکی دیگر از گزینه های سریع این است که یک بلوک پارمزان را به چند تکه برش دهید، سپس قطعات را در غذاساز خود آسیاب کنید. پارمزان پس از رنده شدن می تواند هفته ها در یخچال و ماه ها در فریزر بماند.
  • از مواد با کیفیت بالا استفاده کنید. در تمام دستور العمل های ایتالیایی، من دوست دارم از ماکارونی گندم کامل برای فیبر و مواد مغذی اضافی آن استفاده کنم. همچنین توصیه می کنم اگر می تو،د یک مارک با کیفیت بالاتر ب،ید. همانطور که در مورد پارمزان، از آنجایی که مواد اولیه بسیار کمی در این دستور وجود دارد، هر یک از آنها مهم است.
  • فراموش نکنید که مایع آشپزی را ذخیره کنید. راز تهیه این ماکارونی خامه ای لیمویی بدون خامه، مایع پخت ماکارونی است. با کاهش مقدار آبی که ماکارونی را در آن می‌پزید، در نهایت آب ماکارونی نشاسته‌دارتری دریافت می‌کنید که می‌تو،د از آن برای ایجاد سس ماکارونی غلیظ‌تر استفاده کنید. من ایده غلیظ ، مایع پخت ماکارونی را از یک تابه Chicken Broccoli Ziti قرض گرفتم، ماکارونی دیگری که با پختن در مقدار کمتری مایع خامه می شود.
  • 8 اونس اسپاگتی گندم کامل خشک یا نودل های بلند مشابه مانند فتوچین
  • 3 قاشق غذاخوری کره
  • 2 میخک ها سیر چرخ کرده
  • 1 لیمو متوسط به علاوه اضافی برای خدمت
  • 1/2 فنجان پنیر پارمزان ریز رنده شده حدود 1 1/2 اونس، به علاوه اضافی برای سرو
  • نمک کوشر
  • فلفل سیاه تازه آسیاب شده

  • یک قابلمه متوسط ​​آب نمک را به جوش بیاورید – از مقداری آب استفاده کنید تا پاستا بیش از حد معمول در آب شلوغ شود (ع، در پست وبلاگ بالا را ببینید). نودل ها را طبق دستورالعمل بسته تا آل دنت بپزید. ۱ فنجان از آب ماکارونی را رزرو کنید، سپس پاستا را آبکش کنید.

  • وقتی پاستا تقریباً پخت تمام شد، کره را در یک تابه بزرگ روی حرارت متوسط ​​آب کنید. سیر را اضافه کنید و 30 ث،ه تفت دهید. اگر پخت سیر قبل از آماده شدن ماکارونی تمام شد، تابه را از روی حرارت بردارید تا سیر نسوزد.

  • بلافاصله (به محض آبکش شدن پاستا) پاستا داغ را به همراه سیر به ماهیتابه اضافه کنید. 1/2 فنجان از آب ماکارونی رزرو شده را در آن بریزید. حرارت را تا متوسط ​​رو به بالا افزایش دهید، سپس با یک انبر، آن را بپوش،د. به پختن و هم زدن مداوم ادامه دهید، تا زم، که سس براق شود و رشته ها را بپوشاند – یک دقیقه یا بیشتر طول می کشد. پاستا با سس براق و ابریشمی پوشانده می شود. اگر پاستا در هر زم، خیلی سفت شد، یک یا دو قاشق غذاخوری از آب ماکارونی ذخیره شده را به آن بپاشید (آب را به آرامی اضافه کنید تا پاستا آبکی نشود).

  • روی لیمو را پوست بگیرید. لیمو را به چهار ،مت ت،یم کنید، سپس آب لیمو را در آن بفشارید. روی پارمزان بپاشید. دوباره هم بزنید تا ،یب شوند. پنیر ممکن است در ابتدا کمی کلوخه باشد، اما فقط به پرتاب ، ادامه دهید و ریزترین پاشیدن آب پاستا را فقط در صورت نیاز اضافه کنید. کمی نمک و چند عدد فلفل سیاه ،د شده به آن اضافه کنید. دوباره پرتاب کنید. بچشید و نمک و فلفل بیشتری به آن اضافه کنید. به بشقاب های سرو بریزید و روی هر سروینگ مقداری پارم اضافی و کمی فلفل سیاه بیشتر بپاشید. از گرم لذت ببرید.

  • برای ذخیره ،: باقیمانده غذا را در ظرف دربسته تا 4 روز در یخچال قرار دهید.
  • برای گرم ،: پاستا را به آرامی در یک ماهیتابه بزرگ روی اجاق گاز روی حرارت متوسط ​​رو به پایین گرم کنید و به میزان لازم مقداری آب اضافه کنید تا سس رقیق شود. نودل ها را اغلب بریزید و با فشار لیمو آنها را روشن کنید.
  • یخ زدن: پاستا را در ظرف دربسته و ایمن در فریزر تا 3 ماه در فریزر نگهداری کنید. قبل از گرم ، مجدد اجازه دهید یک شب در یخچال ذوب شود.

خدمت: 1(از 4)کا،ی: 337کیلو کا،یکربوهیدرات ها: 46gپروتئین: 14gچربی: 13gچربی های اشباع شده: 8gکلسترول: 34میلی گرمپتاسیم: 175میلی گرمفیبر: 1gقند: 1gویتامین A: 371IUویتامین سی: 15میلی گرمکلسیم: 174میلی گرماهن: 2میلی گرم

امروز بپیوندید و شروع به ذخیره دستور العمل های مورد علاقه خود کنید

یک حساب کاربری ایجاد کنید تا به راحتی دستور العمل های مورد علاقه خود را ذخیره کنید و به برنامه های غذایی رایگان دسترسی داشته باشید.

ثبت نام من

سوالات متداول

چرا آب لیمو را در پاستا می ریزیم؟

آب لیموی تازه عطر و طعم فوق‌العاده‌ای به پاستا می‌افزاید و وقتی با پنیر پارمزان خوش طعم همراه شود، مانند دستور پخت ماکارونی لیمو، بسیار خوشمزه است.

چه زم، باید به پاستا ادویه اضافه کنید؟

بهتر است ادویه ها را در ابتدای پخت سس اضافه کنید، زیرا این کار باعث می شود ادویه ها شکوفا شوند و طعم آنها را افزایش دهید. استثنا در این مورد فلفل سیاه است که اغلب به ،وان یک لمس نهایی اضافه می شود.

چه شرابی باید با ماکارونی لیمو سرو کنم؟

یک شراب سفید خشک و ترد را با ماکارونی لیمو سرو کنید. Sauvignon Blanc و Pinot Grigio هر دو گزینه های خوبی هستند.

دستور العمل های مرتبط

پاستا فوق العاده همه کاره است و نقطه شروع بسیاری از دستور العمل های سریع شام من است. در اینجا چند مورد برای امتحان وجود دارد:

مشاهده همه دستور العمل ها


منبع: https://www.wellplated.com/pasta-al-limone/?adt_ei=%7B%7B%20subscriber.email_address%20%7D%7D