دسته‌ها
اخبار

ماهی قزل آلا سیر عسلی {در 20 دقیقه آماده می شود} – WellPlated.com


خود را ویران در نظر بگیرید. با تشکر از این 5 ستاره، با کیفیت منو ماهی قزل آلا سیر عسلی، دیگر هرگز نمی تو،د ماهی قزل آلا را از رستوران سفارش دهید.

سالمون سیر عسلی بو داده با لیمو و لوبیا سبز در بشقاب

این دستور غذا را در Pinterest پین کنید تا برای بعد ذخیره شود

سنجاق آن!

این دستور غذای ماهی قزل آلا پخته شده در بالا، از داخل آبدار، و در سس سیر عسلی شیرین و دودی حمام شده است، بیشتر از ماهی سالمونی که در رستوران ها سفارش داده اید، بهتر می شود.

آیا من غیر قابل تحمل به نظر می رسم؟

یادگیری پخت ماهی آزاد در خانه این کار را برای شما انجام می دهد. (برای یک نمای کلی عالی از پخت ماهی قزل آلا، نحوه پخت ماهی آزاد را بررسی کنید).

حتی اگر قبلا هرگز ماهی قزل آلا نپخته‌اید، قول می‌دهم که می‌تو،د این دستور غذا (و ماهی سالمون پستوی من) را با موفقیت کامل درست کنید.

یک بشقاب ماهی قزل آلا سیر عسلی بدون سس سویا در یک بشقاب با لیمو و لوبیا سبز

زم، که آن را چشید، شرط می بندم که در مورد سفارش ماهی قزل آلا پخته شده از منوی دیگران نیز دو بار فکر کنید!

آماده اید تا با بهترین دستور پخت ماهی قزل آلا، احساس کنید که یک استاد کامل ماهی قزل آلا هستید؟ مالک آن بود.

بیایید کمی ماهی قزل آلا سیر عسلی درست کنیم!

نکته!

اگر تازه وارد بازی ماهی قزل آلا هستید، با این ماهی سالمون پخته شده میلیون دلاری شروع کنید و از این راهنمای دمای ماهی قزل آلا برای نکات و ترفندهای بیشتر استفاده کنید.

سپس، هنگامی که برای WOW آماده شدید، به این ماهی قزل آلا لعاب دار با سس سیر عسلی برگردید.

ماهی آزاد ساده با سیر عسلی در ماهیتابه

بررسی 5 ستاره

«این ماهی قزل آلا را امشب درست کردم و خوشمزه بود! بسیار خوشمزه، سریع و آسان. قطعاً آن را اغلب درست خواهم کرد!»

– دنیل –

نحوه طبخ ماهی قزل آلا سیر عسلی

ارائه این دستور پخت ماهی سالمون سالم و آسان که روی اجاق پخته شده، سپس در فر تمام شده است (همانطور که این ماهی سالمون ولینگتون است) دیدنی است.

  • این لعاب با پاپریکا دودی، عسل و انبوهی از سیر تازه عمیق و لطیف است و این دستور غذا به مقدار کافی از آن درست می کند.
  • امتیاز اضافه شده: این غذا تنها در 20 دقیقه آماده می شود، بنابراین یک دستور العمل عالی برای شب هفته است.

نکته!

اسرار پخت کامل ماهی سالمون عبارتند از: 1. ماهی تابه را خوب و داغ کنید (عجله نکنید و ماهی قزل آلا را زم، که تابه فقط روی حرارت متوسط ​​است اضافه کنید) و 2. در حین پختن ماهی مزاحم ماهی نشوید.

برای نکات بیشتر، این ماهی سالمون پان سرخ شده را ببینید و ویدیوی دستور غذا را در زیر مشاهده کنید تا بصری آس، داشته باشید.


مواد تشکیل دهنده

  • ماهی سالمون. فیله ماهی سالمون با بافت لطیف و پوسته پوسته و طعمی لذیذ، یک گزینه عالی پروتئین کم کربوهیدرات و بدون چربی است. بعلاوه، لعاب آنها را برای شکاکان ماهی در میز شما جذاب می کند (آنها را با این ماهی سالمون لعابدار بوربون تکان دهید). آنها همچنین سرشار از اسیدهای چرب امگا 3، پتاسیم و ویتامین های گروه B هستند.
  • عسل. عسل شیرینی طبیعی لذیذی را به لعاب اضافه می کند و به کاراملی شدن آن کمک می کند. (من آن را هم در این ماهی قزل آلا لعابی میسو و هم در این ماهی سالمون لعاب دار عسلی با سس سویا دوست دارم.)
  • آب لیمو. برای اسیدیته و درخشندگی.
  • سیر ریز شده + ادویه جات ترشی جات. حبه های سیر، پاپریکا دودی، فلفل هندی و نمک طعم فوق العاده ای به لعاب می بخشد. پاپریکا دودی دود خوبی به آن اضافه می کند و کاین فقط کمی گرما به ارمغان می آورد.

یادداشت مواد تشکیل دهنده

برای یک ضربه اضافی، تکه های فلفل قرمز یا سریراچا را به سس اضافه کنید. اگر از ماهی سالمون تند لذت می برید، این ماهی قزل آلا سیاه شده را نیز امتحان کنید.

  • جعفری یا پیاز سبز. من دوست دارم این غذای سالمون را با طراوت به پایان برسانم. هم جعفری و هم پیاز سبز انتخاب های خوشمزه ای هستند.

نکته!

لعاب اضافی؟ قبل از سرو، آن را روی ماهی بریزید یا روی برنج قهوه ای قابلمه فوری یا برنج گل کلم (مورد علاقه من) میل کنید.

جهت

  1. اجازه دهید فیله های سالمون به دمای اتاق برسند و خشک شوند.
لعاب ماهی قزل آلا عسل سیر در یک کاسه
  1. مواد لعاب سیر عسلی را در یک کاسه کوچک با هم مخلوط کنید.
چهار عدد فیله سالمون خام روی کاغذ قصابی
  1. سالمون را با نمک و فلفل مزه دار کنید. یک تابه ضد فر را روی اجاق گاز روی حرارت متوسط ​​رو به بالا تا حرارت زیاد گرم کنید. شروع به پختن پوست ماهی قزل آلا به سمت بالا کنید.
چهار فیله ماهی قزل آلا در یک تابه
  1. پس از قهوه ای شدن، هر فیله را برگرد،د (بنابراین حالا سمت پوست به سمت پایین باشد). حرارت را خاموش کنید.
ماهی سالمون با سس سیر عسلی که روی آن در ماهیتابه ریخته می شود
  1. فیله های ماهی قزل آلا را با مخلوط عسل و سیر ،ید. ماهیتابه را در فر 450 درجه فارنهایت قرار دهید و به مدت 4 تا 5 دقیقه بپزید. با جعفری یا پیاز سبز و لیمو سرو کنید. لذت ببرید!

نکات ذخیره سازی

  • برای ذخیره ،. باقیمانده غذا را تا 2 روز در ظرف دربسته در یخچال قرار دهید.
  • برای گرم ،. ماهی قزل آلا سیر عسلی را می توان به آرامی در یک تابه روی حرارت متوسط ​​رو به پایین گرم کرد.

نکته برنامه غذایی

مواد لعاب را تا 1 روز قبل با همزن بزنید و مخلوط را در یخچال نگهداری کنید تا آماده طبخ شوید.

بهترین فیله ماهی سالمون سیر عسل با لیمو

چه چیزی را با ماهی سالمون سیر عسلی سرو کنید

لیمو برنج آسان و ساده با گیاهان در یک کاسه یکی از بهترین دستور العمل های برنج سالم است

مخلفات

برنچ لیمویی

1 ساعت

سیب زمینی پخته شده در بشقاب با مواد رویه

مخلفات

سیب زمینی پخته شده

1 ساعت 15 دقیقه

گل کلم سرخ کن هوای ترد

سرخ کن هوا

هوا سرخ کن گل کلم

25 دقیقه

مشاهده همه دستور العمل ها

ابزارهای پیشنهادی برای تهیه این دستور غذا

بهترین ماهیتابه چدنی

این ماهیتابه چدنی سنگین برای تمام عمر شما دوام می آورد. روی اجاق گاز یا فر استفاده کنید.

سالمون سیر عسلی تند در بشقاب

آیا شما این دستور العمل را ساخته اید؟

به من بگو چه فکر می کنی!

امتیازی را در زیر در نظرات بگذارید و به من بگویید که چگونه دستور پخت را دوست داشتید.

چهار فیله ماهی آزاد سیر عسلی پخته شده است

در حالی که من به ندرت وعده‌های غذایی را تکرار می‌کنم – با تنوع ماهی آزاد از ماهی سالمون Teriyaki گرفته تا ماهی قزل آلا آب‌پز، حتی در خانواده ماهی قزل‌آلا هم گزینه‌های زیادی برای انتخاب داریم – این لعاب سیر عسلی به یک غذای معمولی تبدیل شده است.

خوشبختانه، وقتی خودتان آن را می‌پزید، هر زم، که بخواهید آن را سفارش دهید، می‌تواند مخصوص شب باشد.

سوالات متداول

آیا می توانم ماهی قزل آلا را مستقیماً از منجمد بپزم؟

گاهی! اگر فیله های ماهی آزاد دارید، می تو،د آنها را مستقیماً از فریز شده در فر بپزید (برای نکات به این راهنمای پخت ماهی قزل آلا مراجعه کنید) یا با درست ، ماهی آزاد سرخ کن هوا. برای این دستور پخت ماهی سالمون، جایی که ماهی سالمون را سرخ می‌کنید و لعاب می‌دهید، ابتدا باید ماهی قزل آلا را آب کنید تا لعاب آن ب،بد و ،مت بیرونی آن ترد شود.

در غیر این صورت چگونه می توانم به ماهی سالمون طعم اضافه کنم؟

ماهی سالمون با طیف وسیعی از طعم‌ها، از شیرین و شور گرفته تا گیاهی (رزماری، شوید و جعفری همگی با ماهی قزل آلا به خوبی تطبیق می‌کنند)، تا تند، به خوبی هماهنگ می‌شود. می تو،د از لعاب های شیرین یا خوش طعم استفاده کنید (مثل این دستور غذا)، مالش هایی مانند این ادویه ماهی سالمون را امتحان کنید، یا از سیر و سبزی هایی مانند این ماهی آزاد سیر استفاده کنید.

آیا پختن ماهی آزاد بهتر است یا سرخ ،ی؟

سالمون یک ماهی فوق العاده همه کاره است که در انواع روش های پخت به خوبی عمل می کند. از ماهی قزل آلا تند پخته، ماهی سالمون آب پز، ماهی سالمون سدر پلانک، ماهی قزل آلا کبابی در فویل، و حتی ماهی قزل آلا آب پز، نحوه طبخ ماهی قزل آلا واقعا به ترجیحات شخصی بستگی دارد. من عاشق این ماهی آزاد آسان با سیر عسلی هستم زیرا تمام فواید پخت و سرخ ، ماهی آزاد را در یک دستور خوشمزه ،یب می کند.

ویدیو دستور العمل ماهی قزل آلا سیر عسل

اگر از این ویدیوی دستور العمل ماهی سالمون سیر عسلی لذت می برید، لطفا در کانال یوتیوب ما مش، شوید. حتماً روی نماد BELL کلیک کنید تا بتو،د اولین ،ی باشید که از ارسال یک ویدیوی جدید مطلع می شوید (و از شما برای اشتراک متشکریم!).

  • 4 (6 اونس) فیله ماهی قزل آلا با پوست
  • 1/4 فنجان عسل
  • 3 قاشق غذاخوری آب گرم
  • 3 قاشق غذاخوری آب لیموی تازه فشرده
  • 6 میخک ها سیر ریز ریز شده حدود 2 قاشق غذاخوری
  • 1 1/4 قاشق چای خوری فلفل قرمز دودی
  • 3/4 به 1 قاشق چایخوری نمک کوشر ت،یم شده
  • 1/8 قاشق چایخوری فلفل هندی
  • 2 قاشق غذاخوری روغن زیتون اضافی
  • 1/4 قاشق چایخوری فلفل سیاه
  • جعفری تازه یا پیاز سبز ،د شده برای خدمت
  • قاچ لیمو اختیاری، برای سرو

  • یک توری در وسط فر قرار دهید و فر را با دمای 450 درجه فارنهایت گرم کنید.

  • اجازه دهید ماهی آزاد به مدت 10 دقیقه در دمای اتاق استراحت کند. با دستمال کاغذی، آن را از دو طرف خشک کنید.

  • در یک کاسه کوچک یا فنجان اندازه گیری مایع، عسل، آب داغ، آب لیمو، سیر، پاپریکا دودی، ¼ قاشق چایخوری نمک و فلفل کاین را با هم مخلوط کنید. نزدیک اجاق گاز نگه دارید.

  • یک ماهیتابه ضد فر را گرم کنید (چدن ایده آل است) فقط به اندازه ای بزرگ که ماهی سالمون را به راحتی در ارتفاع متوسط ​​نگه دارید—شما نمی خواهید ماهی قزل آلا روی هم قرار بگیرد، اما همچنین نمی خواهید فضای اضافی زیادی در اطراف ماهی قزل آلا وجود داشته باشد یا سس ممکن است بسوزد

  • ماهی سالمون را با 1/2 قاشق چایخوری نمک و 1/4 قاشق چای خوری فلفل سیاه بپاشید (صبر کنید تا ماهی را مزه دار کنید تا درست قبل از اضافه ، آن به ماهیتابه).

  • پس از داغ شدن ماهیتابه، روغن زیتون را اضافه کنید. بچرخ،د تا ماهیتابه را بپوش،د، سپس ماهی قزل آلا را به سمت بالا و سمت گوشت به سمت پایین اضافه کنید. وقتی ماهی را داخل ماهیتابه پایین می آورید، آن را در جهتی دور از خود حرکت دهید تا روغن پاشیده نشود. روی پوست ماهی را با مقدار زیادی نمک اضافی بپاشید.

  • ماهی سالمون را به مدت 4 دقیقه بدون مزاحمت بپزید تا قهوه ای شود و به راحتی از ماهیتابه خارج شود. با یک کاردک نازک (کاردک ماهی عالی است)، هر فیله را با دقت برگرد،د. حرارت را خاموش کنید.

  • مخلوط عسل را روی فیله های ماهی قزل آلا بریزید. با قاشق، روی ماهی را با سس به مدت 1 دقیقه آغشته کنید.

  • ماهیتابه را به فر منتقل کنید. تا زم، که ماهی قزل آلا با چنگال به راحتی پوسته پوسته شود، حدود 4 تا 5 دقیقه دیگر برای فیله های 1 اینچی بپزید. اگر ماهی قزل آلا غلیظ تر یا نازک تر است، باید زمان پخت را بر این اساس تنظیم کنید. ماهی قزل آلا زم، انجام می شود که با دماسنج خواندن فوری به 145 درجه فارنهایت برسد و با چنگال به راحتی پوسته پوسته شود. زیاد نپزید وگرنه ماهی قزل آلا خشک می شود (زم، که به دمای 145 درجه فارنهایت رسیدم، ماهی قزل آلا را در بشقاب برمی دارم و روی آن را می پوشانم و اجازه می دهم چند دقیقه استراحت کند تا پخت و پز کار تمام شود).

  • سالمون را با جعفری یا پیاز سبز بپاشید و در صورت تمایل، لیموی اضافی را روی آن فشار دهید. با قاشق بیشتر از سس تابه ای که روی آن ریخته شده داغ میل کنید.

  • یادداشت مواد تشکیل دهنده: اگر عسل شما شروع به تیره شدن شدید کرد، نترسید! فقط شکر کاراملی می کند و ماهی شما نباید طعم سوختگی را بدهد. اگر این اتفاق بیفتد، ممکن است ماهیتابه شما خیلی بزرگ باشد (بنابراین عسل زودتر پخته شود) یا خیلی داغ است. آن را به ،وان یک آموزش برای دفعه بعد در نظر بگیرید و از ماهی سالمون خود لذت ببرید.
  • برای ذخیره ،: باقیمانده ماهی سالمون را در ظرفی دربسته تا 2 روز در یخچال قرار دهید.
  • برای گرم ،: ماهی قزل آلا سیر عسلی را می توان به آرامی در یک تابه روی حرارت متوسط ​​رو به پایین گرم کرد.

خدمت: 1(از 4)کا،ی: 379کیلو کا،یکربوهیدرات ها: 20gپروتئین: 34gچربی: 18gچربی های اشباع شده: 3gکلسترول: 94میلی گرمپتاسیم: 889میلی گرمفیبر: 1gقند: 18gویتامین A: 404IUویتامین سی: 6میلی گرمکلسیم: 32میلی گرماهن: 2میلی گرم

امروز بپیوندید و شروع به ذخیره دستور العمل های مورد علاقه خود کنید

یک حساب کاربری ایجاد کنید تا به راحتی پروژه ها و آموزش های مورد علاقه خود را ذخیره کنید.

ثبت نام

دستور العمل های بیشتر ماهی قزل آلا

در اینجا برخی از دستور العمل های مورد علاقه من برای سالمون سالم آورده شده است:

قیمه ماهی قزل آلا در بشقاب با یک تکه لیمو

غذای دریایی

بتس ماهی قزل آلا

30 دقیقه

همبرگر ماهی قزل آلا با گوجه فرنگی، آرگولا و سس

غذای دریایی

برگر سالمون

19 دقیقه

تاکو سالم سالمون با سالاد

غذای دریایی

تاکو ماهی سالمون

30 دقیقه

مشاهده همه دستور العمل ها


منبع: https://www.wellplated.com/،ney-garlic-salmon/