دسته‌ها
اخبار

لیست بهترین رستوران های تهران در شرق با قیمت مناسب و باغ رستوران های خاص و شیک و سنتی

اگر از آن دسته افرادی هستید که نمی‌خواهند به کم راضی باشند و دوست دارند در منوی غذای خود انواع و اقسام غذاها را از کشورهای مختلف مشاهده کنند، رستوران های بین المللی تهران بهترین گزینه برای شما به حساب می‌آیند. های خوشمزه‌، سرو می‌شود و کباب برگ و شیشلیک آن بسیار معروف است. علاوه بر غذاهای خوشمزه، می‌توانید از آلاچیق‌های زیبا و محیط با صفای این رستوران نیز استفاده کنید. با ظرفیت ۳۰۰ نفر، در ارتفاع ۲۷۶ متری برج میلاد وطبقه‌ی ششم آن واقع شده است.

فضای داخلی این رستوران به‌خوبی دیزاین شده است و فضایی کاملاً خانوادگی دارد. البته به یاد داشته باشید که در روزهای پایانی هفته، این رستوران بسیار شلوغ می‌شود؛ پس بهتر است ترجیحاً یا پیش از غروب آفتاب آلاچیق خود را انتخاب کنید یا با مجموعه تماس بگیرید تا یک تخت خالی برای شما رزرو کنند. این رستوران مدتی است که سروصدای زیادی کرده و همین مسئله باعث شد تا ما آن را در لیست بهترین رستوران های تهران قرار دهیم. این رستوران به‌صورت سلف سرویس خدمات ارائه می‌دهد و کیفیت غذاهای آن بی‌نظیر است. فضای داخلی رستوران به شکل سنتی طراحی شده و داخل آن نهر آب با کاشی‌های لاجوردی دل‌نوازی می‌کند. در رستوران سنتی ترمه، هر شب گروه موسیقی زنده برنامه‌های شاد و متنوعی اجرا می‌کنند تا غم و غصه‌های خود را به آسانی فراموش کنید.

  • شیوۀ پخت غداها در رستوران سه گوش، گریل کردن صحیح و سالم موادغذایی است؛ از این‌رو، این رستوران برای کسانی که به رژیم غذایی خود اهمیت می‌دهند و یا رژیم خاصی دارند کاملاً مناسب است.
  • همچنین، می توانید در رستوران گشت هم غذا سنتی میل کنید و هم انواع فست فود را سفارش دهید.
  • فضای رستوران اصیل بسیار شیک و بر اساس قواعد مینیمالیسم طراحی شده است.
  • رستوران رفتاری، واقع در منطقه بازار تهران، به جرئت یکی از رستوران های تهران با قیمت مناسب محسوب می‌شود.
  • بپردازید و هم از زیبایی های مناطقی مثل کردان، طالقان و سایر شهر های اطراف تهران لذت ببرید و هم از کیفیت بسیار عالی بهترین رستوران های تهران.

برای مشتریان رستوران شاندیز جردن بطور کلی، دو محیط در نظر گرفته شده است. یک محیط مانند یک رستوران عادی اما لوکس و همیشه شلوغ، میز و صندلی های مدرن و شکیل قرار داده شده و منو برای شما ارائه میشود تا هر غذایی را که خواستید سفارش دهید. به ازای هر نفر، هزینه ای دریافت می شود و شما زمانی که می نشینید، حق انتخاب غذا ندارید و تمامی غذا های رستوران برای شما سرو می شود و هرکدام به هر مقداری که میخواهید را می توانید نوش جان کنید.

رستوران دیوان

منوی رستوران ایرانی حس‌توران به سه دسته‌ی کباب‌های شمشیری، کته‌ها و خورش‌ها تقسیم می‌شود که البته حجم غذاها زیاد است و حدود قیمت برای هر نفر معمولا بیشتر از صد تومان می‌شود. ناگفته نماند که تمامی غذاهای این رستوران با بهترین و تازه‌ترین مواد اولیه تهیه شده و با عطر و طعمی عالی در اختیار شما قرار می‌گیرند. رستوران بین المللی خاقان در سه وعده صبحانه، نهار و شام آماده سرویس دهی به شما می‌باشد. خاقان یک رستوران بین المللی است چون در آن انواع غذاهای ایرانی، ایتالیایی، آمریکایی، هندی، مکزیکی و سایر نقاط جهان با بهترین شکل طبخ می‌شوند. پیشنهاد می‌کنیم حتما یک وعده غذا در این رستوران میل کنید، تا طعم واقعی یک غذای خوشمزه را در رستوران خارق العاده ایرانی تجربه کنید که از رستوران های لوکس تهران است. چون اینجا محیطش بیشتر سر و صدا به پا کرده تا غذا ها، اول به بررسی محیط رستوران لیدوما میپردازیم چراکه به واسطه همین محیط توانسته جزء بهترین رستوران های تهران از نظر لوکس بودن قرار گیرد.

اگر شما نیز به دنبال بهترین‌های صادقیه هستید در این مقاله ما را همراهی کنید. قصد داریم در این مقاله به معرفی بهترین‌ها و در عین حال با کیفیت‌ترین رستوران‌های موجود در این منطقه اشاره کنیم. اولین شعبه رستوران کنزو در نزدیکی میدان ونک افتتاح شد و چون بهترین سوشی ها را سرو می کرد و بین عاشقان سوشی محبوب شد، تصمیم گرفت تا یک شعبه دیگری هم در شهر تهران افتتاح کند. این شعبه هم کمی بالاتر از شهرک آتی ساز واقع در هتل پارسیان آزادی قرار دارد.

شیشلیک و ماهیچه‌های رستوران شاندیز جردن همتا ندارد و اگر یک بار امتحان کنید، مزه آن برای همیشه زیر زبانتان خواهد ماند. می‌توانید هر یک از شعبه‌هایی که به شما نزدیک‌تر است را انتخاب و یک روز به یادماندنی را در آنجا تجربه کنید. پیشنهاد می کنیم برای اقامت در تهران گزینه اجاره روزانه خانه در تهران را انتخاب کنید تا با خیالی آسوده سفر کنید. منوی هات داگ مسعود شامل انواع ساندویچ‌های خوشمزه از جمله هات داگ، کراکف، کوکتل پنیری، سیب‌زمینی سوسیس و غیره است.

اطلاعات تکمیلی رستوران ۱۳۳ تهرانپارس

شیوۀ طبخ شاخ طلا علاوه بر محیط تمیز و دنج‌اش کاملا بهداشتی است و برخورد کارکنان آن نیز بسیار گرم و صمیمی بوده و همین باعث شده است عدۀ زیادی از مردم ساکن شرق مشتری دائمی این طباخی باشند. رستوران کندیک هرروزه و مخصوصا در روزهای تعطیل بسیار شلوغ است و اگر قصد رفتن به این رستوران را دارید باید فکر جای پارک ماشینتان را در محدودۀ اطراف در نظر داشته باشید. لازم است اشاره کنیم که این رستوران تنها دو شعبه دارد که شعبۀ دیگر آن در کلاردشت مازندران مشغول به فعالیت است. ما در مطالب‌مون تبلیغ ندارم و تمامی اطلاعات از منابع معتبر و افراد حرفه‌ای که رفتن به این رستوران‌ها جمع شدن. فروشگاه اینترنتی لوتوس با حدود ۱۰ سال سابقه فعالیت های اینترنتی و ۸ سال سابقه در بستر فروشگاههای اینترنتی دارای سابقه درخشان در این زمینه میباشد.

رستورانی که با سالاد سزار معروفش شناخته شده و هربار نام میخوش را می آوریم، یاد سالاد سزارهای حجیم و خوشمزه به همراه مرغ سوخاری درکنار آن می افتیم که با هزینه ای مطلوب، خودش یک وعده غذایی به حساب می آید. رستوران میخوش در منطقه بلوار فردوس تهران آغاز به کار کرد و توانست با غذاهای بسیار خوبش در میان مردم معروف شده و امروزه یکی از شلوغ ترین رستوران های تهران باشد. در هر کجای این شهر بزرگ، صدها و شاید هزاران رستوران، فست فود، کافه و غیره وجود دارد که برخی از آن ها محیطی لوکس و جذاب داشته و برخی هم بهترین غذاها را ارائه می دهند. از طرفی، برخی هم هستند که بیش از نیم قرن قدمت دارند و برخی هم تازه تاسیس اما با ارائه خدمات جذاب. در لوکس ویلا میخواهیم برخی از محبوب ترین و بهترین رستوران های تهران را معرفی کنیم.

یکی از رستوران‌های خوب اهواز رستوران امپراطوره که در طبقه ۸ ساختمان IT قرار داره. منوی این رستوران شامل انواع غذاهای ایرانی، خارجی، بین‌المللی، و دریاییه. از دیگر ویژگی‌های این رستوران منظره‌ای زیبایی است که از شهر اهواز به نمایش میذاره.

اگر چشم‌هایتان را ببندید فکر می‌کنید واقعاً دارید دست‌پخت مادرتان را می‌خورید. اما بهترین غذاهایی که می‌توانید اینجا بخورید غذاهای خانگی‌اش هستند. مثلاً آلبالو پلو با مرغ سفارش بدهید، کوفته تبریزی بخورید یا کله‌جوش را امتحان کنید. البته هر چیزی سفارش بدهید خوب است چون توی ظرف‌های چدنی جالب برایتان سرو می‌کنند.