دسته‌ها
اخبار

لیست بهترین رستوران های تهران در سال 1400 همراه منو + عکس و آدرس سفرزون

متنوع ترین منو توی همه رستوران هایی که رفتم رو این رستوران داره. رستوران اس پی یو در تمام طول هفته آماده خدمت‌رسانی به مشتریان خود است. ، گریل هاوس، کاپری پیتزا، سالاد بار پامولا، کافه ویونا و کافه سوشال را شامل می‌شود. این رستوران در تمام طول هفته آماده خدمات‌رسانی به مشتریان گرامی خود است.

  • رستوران خونه در چهارراه جهان کودک، سمت حقانی شرقی، خیابان شهیدی،‌ بن بست کمان قرار گرفته است.
  • با این حال آنچه باعث شده تا بسیاری از تهرانی‌ها را بشناسند، تنها سابقه آن نیست.
  • از آنجا که این رستوران دارای متنوع‌ترین منو در این منطقه است، همیشه شلوغ و پرازدحام است.
  • که از قدیم الایام فعالیت می‌کنند را بشناسید، در ادامه با ما همراه باشید.
  • رستوران مسلمرستوران مسلم که در بازار تهران و سبزه میدان واقع شده است یکی از قدیمی ترین رستورانهای تهران محسوب می‌شود.
  • طراحی رستوران به گونه‌ای بوده که شما را به دوران قاجار می‌برد.

درحقیقت موبی دیک نام نهنگی افسانه‌ای با رنگ سفید است که در کتابی اثر هرمان ملویل آمریکایی از آن نام برده شد. ، این مکان را به فضایی خاص برای مهمانی‌ و دورهمی‌های مهم تبدیل نموده است. این رستوران پیک موتوری هم دارد و اگر فاصله مکانی شما تا کباب شمرون دور می باشد، می توانید به صورت اینترنتی سفارش خود را ثبت کنید تا در مدت کوتاهی به دست شما برسد. سیاست اصلی سایت، ارائه اطلاعات کامل و صحیح و بدون جهت گیری و جانب داری و بدون واسطه میباشد. همچنین اشتراک گذاری تجارب مسافران در بخشهای مختلف از ویژگیهای بارز و خاص سایت محسوب میشود و با استقبال بسیار زیاد کاربران نیز مواجه شده است.

رستوران خانه هنرمندان

این رستوران که خانه ایی قدیمی با دو اتاق که به عنوان آشپزخانه از آن استفاده می‌کردند در سال 1391 تاسیس شد. که البته چون مشتریان آن زیاد شدند آشپزخانه به رستوران کوچک تبدیل شد و کم کم دو شعبه دیگر مرشد در نیاوران و کاشانک نیز افتتاح شد. استفاده از سماور و ظرف های قدیمی، پنجره های رنگی و دیوارهای کاهگلی شما را به گذشته می برد. از غذاهای مشهور و معروف مرشد کباب سلطانی، کوبیده مخصوص، کباب برگ، میرزا قاسمی و خورشت قیمه آن است.

یک نظر بنویسید پاسخ ندادن

انواع حمص، سالاد تبوله، فلافل، سمبوسه و سالاد فتوش را می‌توانید به عنوان پیش غذا سفارش دهید. از غذاهای معروف و پرطرفدار رستوران کوبابا باید به اسکندر افندی، پلوی افغانی، موساکای بادمجان، خورشت غوره بادمجان و بسیاری دیگر اشاره کرد که امتحان کردن هر کدام از آنها به یاد ماندنی خواهد بود. بسیاری از مسافران به تهران دوست دارند حداقل یکی از وعده‌های غذایی خود را در رستورانی لوکس تجربه کنند و ساکنان تهران هم دوست دارند حداقل بعضی از مناسبت‌های خاص را در رستورانی لوکس بگذرانند.

غذاها در رستوران گشت به دو صورت کبابی یا در ظرف های چدنی تهیه می شوند. همچنین، می توانید در رستوران گشت هم غذا سنتی میل کنید و هم انواع فست فود را سفارش دهید. رستوران نائب یکی از بهترین رستوران های تهران است که کباب های بسیار خوش طعمی دارد. این رستوران، به دست مرحوم حاج‌ علی نائب در راسته طلافروشان شروع به کار کرد. چیزی حدود 140 سال از تاسیس چلوکبابی نائب، بهترین رستوران تهران می‌گذرد، اما هنوز هم سینی کباب های نائب، خاص و معروف است.

انقدری غذا های مرشد باکیفیت، خوشمزه و خوش قیمت بودند که رستوران مرشد تبدیل به یکی از بهترین رستوران های تهران شد. در نهایت، شعبه تجریش از زیباترین و خاطره انگیزترین رستوران های سنتی تهران به شمار می رفت. برای وعده صبحانه هم بخش سلف سرویس وجو دارد و هم منویی از انواع صبحانه های مختلف. تمامی غذاهای رستوران برج میلاد باکیفیت و خوشمزه هستند اما بخاطر ماهیت رستوران گردان برج میلاد، خود را برای پرداخت هزینه های قابل توجه در این رستوران آماده کنید. بسیاری از مشتریان رستوران با اینکه از کیفیت و حجم غذاها راضی بودند اما از قیمت بالای غذاها شکایت داشتند.

در رستوران ارکیده هم غذای محلی سرو می شود و هم غذاهای اصیل ایرانی. و فراموش نکنید که این تازه اول سفر ماجراجویی ما به دنیای بهترین و لاکچری ترین رستوران‌های تهران است. این روزها و با تکراری شدن طعم انواع غذاهای ایرانی، افراد تمایل به چشیدن طعم های جدید و امتحان کردن غذاهای محلی هستن. پس رستوران دنیز بناب با غذاهای با کیفیت و فضایی لوکس می تونه بهترین انتخاب برای چشیدن طعم کباب بناب در تهران باشه. البته ناگفته نمونه که رستوران دنیز بناب، انواع غذاهای ایرانی رو هم سرو می کنه.