دسته‌ها
اخبار

غذاهای آمریکایی ۷ غذایی که آمریکایی ها عاشقشان هستند چرب زبان

اینها از بهترین پیتزا ها که همان از انواع غذاهای ایتالیایی هستند می باشند. مرکز آموزش آنلاین آشپزی توانسته است همگی آنها را آموزش داده و برایتان در بخش آموزش رایگان آشپزی قرار داده است. چیپس ماهی یا به لاتین فیش چیپس از جمله غذاهای کهن کشور انگلستان محسوب می شود که قدمت آن به سال 1860 باز میگردد . اگر می خواهید طعم خوش یک غذای کهن را بچشید فیش چیپس می تواند این طعم کهن را برایتان به ارمغان بیاورد . غذایی ساده و بدون آلایش که طعم فوق العاده نیز همراه خود دارد. این غذا در رده بندی غذاهای برتر جهان رتبه 33 را به خود در میان 50 غذای برتر جهان به خود اختصاص داده است .

معمولاً برای توصیف هر مکانی، از خوراکی‌های محبوب و پرطرفدارش هم استفاده می‌کنیم. ترکیه همسایه ایران است و برای ایرانی‌ها یکی از پرطرفدارترین مقصدهای سفر محسوب می‌شود. همسایگی باعث شده ذائقه‌ی مردم این کشور به مردم کشور ایران نزدیک باشد و اکثر غذاهایشان باب میل ایرانی‌ها باشند.

  • اما در حقیقت، پخت یک پیتزا ناپلی اصیل بیشتر یک هنر است تا ترکیب کردن ۳ یا ۴ مواد اولیه ساده.
  • یکی از بهترین غذاهای توسکانی یا بهتر از آن ایتالیا، پانزانلا می باشد سالادی خوشمزه و لذیذ که از نان و گوجه فرنگی درست می شود و معمولا در ماه های گرم تابستان در ایتالیا سرو می شود.
  • سیب‌زمینی سرخ‌شده به‌همراه پنیر و سس عصاره گوشت از مواد تشکیل‌دهنده اصلی این غذا هستند.

مثلا چیزی درباره غذاهای لبنانی یا غذاهای افغانی شنیده اید؟؟ با ما همراه باشید تا رستوران های مشهد برای غذاهای چینی، ایتالیایی، عربی، افغانی، ترکی و ترکمنی را خدمتتان معرفی کنید. اگر به یک غذای ایتالیایی گوشتی علاقه‌ بیشتری دارید، پس حتماً باید Bistecca alla Fiorentina را تجربه کنید. این صبحانه سنتی فلورانسی را تقریباً در منوی تمامی رستوران های فلورنس می‌توانید پیدا کنید. طعم اصیل و اصلی این غذا وقتی است که گوشت کمی را روی زغال سنگ داغ بپزند ولی همچنان کمی خام باشد.

Sloppy joes از رستورانی در شهر سیوکس، لووا در سال ۱۹۳۰ آمده که یک نوع ساندویچ گوشت است . معمولا در آن از گوشت گاو با یک نوع سس گوجه فرنگی شیرین استفاده می شود. بعضی از افراد نیز از همبرگر ساده در آن استفاده می‌ کنند و همین امر باعث شده است که تجربه خوبی از خوردن این غذا داشته باشند. معمولاً به دلیل وجود چندین لایه کاهو در این ساندویچ، می توان گفت که به طور کلی خیلی سنگین نیست و برای غذاهای مسافرتی تابستانی و یا وعده ناهار در مدرسه محبوبیت زیادی در گذشته داشته است. در گوشه‌گوشه‌ی این کشور، فروشگاه‌هایی می‌بینید که انواع مختلفی از خوراکی‌های خانگی خوشمزه را عرضه می‌کنند. فو درواقع نوعی سوپ است که با رشته فرنگی و گوشت خام آماده می‌شود.

طرز تهیه مرغ تکه ای خوشمزه و مجلسی در توستر و فر

اما یکی از عجیب ترین غذا هاي اینستاگرام را باید بی شک بستنی ذغالی دانست. وقتی بـه بستنی فکر میکنید بستنی هاي سفید یا رنگی در ذهنمان می‌آید، اما اینبار با یک بستنی سیاه مواجه شدیم کـه طرفداران زیادی هم پیدا کرد. در بستنی ذغالی از ذغال اکتیو شده استفاده می‌شود و بعد از خوردن بستنی هم ظاهراً زبان و دهانتان کاملا سیاه می‌شود. گولاش در زبان مجاری به‌معنای چوپان است؛ زیرا این غذا برای اولین بار در دوره‌ی سخت گله‌داری تهیه شده بود. از زمانی که ترک‌ها در قرم شانزدهم به مجارستان حمله کردند، پاپریکا را با خود این کشور آوردند و رنگ این غذا به قرمز تغییر کرد.

خوراکی‌های ترکیه، بسیار متنوع و خوشمزه‌اند و از جاذبه‌‌های گردشگری این کشور محسوب می‌شوند. این غذای محلی کانادایی از استان کِبِک در شرق کانادا بـه وجود امده اسـت و امروزه نه تنها دراین کشور بسیار مشهور و محبوب اسـت بلکه در فهرست غذا هاي خوشمزه ي جهان نیز قرار گرفته اسـت. غذای بعدی مـا کـه در فهرست غذا هاي خوشمزه ي جهان دسته بندی می‌شود، پاپ کورن اسـت. واقعیتش این اسـت کـه بنظر می‌آید کـه هنوز کسی گردن نگرفته اسـت کـه برای نخستین بار چـه کسی دانه ي ذرت خشک شده را تحت حرارت قرار داده اسـت.

طرز تهیه باقلا قاتق شمالی با باقالی خشک برای ۴ نفر

50 غذای برتر جهان ؛ در این مقاله به بررسی غذاهای خوشمزه و برتر جهان می پردازیم . این وعده می‌تواند به‌ عنوان پیش‌غذا، غذای اصلی، فست فود یا حتی دسر سرو شود و انواع مختلفی با طعم‌های تند، نمکی و شیرین دارد. «لاکسا» به طیف وسیعی از انواع سوپ رشته تند گفته می‌شود که در کشورهای جنوب شرقی آسیا از جمله مالزی، سنگاپور، اندونزی و تایلند پخته می‌شوند. ساراواک لاکسا نوعی از این سوپ است که در استان ساراواک در مالزی پخته می‌شود و از معروف‌ترین غذاهای مالزی است. این سوپ از نودل برنج یا رشته‌فرنگی، شیر نارگیل و گوشت مرغ، ماهی یا میگو، به‌همراه ادویه‌های تند و آتشین از جمله سس بسیار تند قرمزی به نام «سامبال» و تمبر هندی، تهیه می‌شود.

که به شدت مقویه رو به سرعت طبخ کنید و در کنارش سیب زمینی هم سرخ کرده و نوش جان کنید. نیاز به قارچ‌های بزرگ دارید و باید اونها روو بخارپز کرده و داخل قارچ‌ها رو با سینه مرغ، سوسیس های ریز شده به همراه پنیر پر کرده داخل فر بزارید تا کاملا برشته بشن. میشه و میتونید با سس مخصوص، که با آرد و شیر تهیه میشه مخلوطش کنید و داخل ظرف ریخته و داخل فر بزارید. ازش استفاده‌های زیادی میشه و خیلی خوش خوراکه و به شیوه‌های مختلفی میتونید قارچ رو بپزید. زنجبیل تازه یک ماده ضروری در بسیاری از دستور العمل های غذایی است، اما ممکن است از چندین بار پوست کندن و رنده کردن مقدار کمی زنجبیل خسته شوید. در عوض، می‌توانید مقدار بسیار بیشتری زنجبیل را خرد کنید، آن…

در هنگام درست کردن این غذا درصورت تمایل می‌توانید روی هر سینه مرغ مقداری پنیر موزارلا قرار دهید. همانگونه که پیتزا و پاستا ادمی را به یاد کشور ایتالیا می اندازد . می توان سوشی را از جمله غذاهای محبوب دانست که در سرتاسر جهان طرفداران بی شماری دارد . این محبوبیت موجب شده است که سوشی جز چهارمین غذای برتر جهان محسوب شود. بانی چو غذای خصوص کشور آفریقای جنوبی می باشد که ادویه های به کار رفته در آن طعمی فوق العاده را به آن بخشیده است . بانی چو جز غذاهای خیابانی محسوب می شود که در هر کجای آفریقا می توانید آنرا پیدا کنید .

طرز تهیه مرغ تندوری ( هند )

بعضی از آشپزان در این غذا از سس پنیر هم بهره می برند و در زمان سرو، آن را روی خمیر و سایر مواد می ریزند؛ حتی دیده شده که داخل نوکی گوشت هم ریخته شود. بیف خامه‌ ای یک لایه نازک از بیف یا همان گوشت گاو است که در شیر غلیظ خوابانده شده است. همچنین یک غذای ارزان قیمت است که معمولاً روی نان تست آن را استفاده می کنند. آمریکا هم تاریخچه بسیار کهنی از استقبال از مهاجران در سراسر جهان دارد و غذاهای آن شامل مواد مختلف است که هر کدام بازتاب دهنده تعطیلات و فضای فرهنگ مربوط به غذا می باشد. این غذاها ممکن است اصالتا آمریکایی نباشند اما قطعاً اکنون بخش مهمی از آمریکا هستند.