دسته‌ها
اخبار

صفر تا صد اجرای کناف _ شماره تلفن کناف کار در تهران مجری و نصاب کناف کیان دکور | panelgachikanaf

صفر تا صد اجرای کناف _ شماره تلفن کناف کار در تهران مجری و نصاب کناف کیان دکور | panelgachikanaf

انتخاب طرح کناف سقف برای خانه های ایرانی بر اساس سبک دکوراسیون خانه دقت ویژه می طلبد. ساختار کناف این امکان را می دهد که طیف گسترده ای از طرح کناف سقف قابلیت اجرا داشته باشد. طرح کناف سقف برای اساس چالش های پروژه و جزئیات مد نظر مشتری و سبک دکوراسیون فضا انتخاب می شود. انتخاب انواع طرح کناف در درجه اول بر اساس کاربرد آن انجام می شود. برای ایجاد طرح سقف کناف ، لازم است محدودیت های اجرایی شناخته شود.

  • طرح های یکپارچه که به صورت سراسری در سقف اجرا می شود و ساده است و جزء اصلی آن نورپردازی مخفی داخل سقف می باشد.
  • اما به طور معمول، هزینه متریال درصد و دستمزد اجرا درصد از کل هزینه‌ی سقف کناف رو شامل میشن.
  • بنابراین توصیه می‌شود قبل از شروع کار به تمامی موارد ذکر شده توجه داشته باشید و با متخصصین مشورت فرمایید.
  • قیمت مصالح کناف یکی از عوامل تعیین کننده و از مهم‌ترین عوامل قیمت مصالح کناف است که در شرایط کنونی دارای ثبات نیست و تحت عوامل اقتصادی روز به روز درحال تغییر است.
  • همچنین این قیمت‌ها بر اساس عرف قیمت کناف بازار تعیین شده‌اند و درج آن‌ها فقط جنبه راهنمایی دارد.

آنالیز قیمت محصولات کناف و دستمزد اجرای کناف در زیر قطعا این مورد را برای شما مشهود خواهد ساخت. امن‌ترین روش کاهش قیمت کناف انتخاب طرح‌های ساده و خطی به جای اشکال دکوراتیو و منحنی است؛ زیرا اجرای طرح‌های دکوراتیو باعث افزایش هزینه اجرا، بتونه‌کاری و دورریز مصالح می‌شود. به طور کلی كناف كاري سقف از نظر نوع ساختار به دو دسته یکپارچه و مشبک تقسیم بندی می گردد. سقف کناف یکپارچه بدون درز بوده و برای اجرای آن از زیرسازی فولادی و صفحات روکش دار گچی استفاده می شود. بدین صورت که زیرسازی فولادی به سقف اصلی متصل شده و سپس صفحات کناف را بر روی آن نصب می کنند.

امکان خرید سازه و تایل و نصب توسط خود مشتری وجود دارد؟

نام دیگر آن ها سقف باز است، بعد از این که سقف نصب می گردد چیزی که دیده می شود خانه های مربعی شکل هستند که به صورت پیوسته در کنار هم دیگر قرار گرفته اند. در این نوع سقف ها در قسمت پشت سقف تأسیساتی که به کار رفته است به خوبی مشاهده می panelgachikanaf شود. این نوع سقف ها را معمولا به صورت منفرد و یا ترکیبی با سقف های دیگر مورد استفاده قرار می دهند.

قیمت کناف ایران

در واقع سازه های نوین و مدرن ساختمان سازی سبب شده است که ساخت و سازهای امروزی راحت تر و ایمن تر و زیباتر شوند. از این رو این دلایل سبب شدند که امروزه معماران و طراحان دکوراسیون داخلی به جای استفاده از مصالح سنتی قدیمی و سنتی از مصالح ساختمانی جدید استفاده نمایند. اجرای نورمخفی کناف سقف بصورت پنهان و در پشت کناف قرار میگیرد تا نور مستقیم چشم مخاطبین را آزار ندهد. تصور کنید محیطی ایزوله شده با تایل های طلقی پلکسی گلس، نورپردازی مخفی با بهترین حالت نوردهی در فضای مورد نظر اجرا گردد. در معماری نوین سقف‌ها خصوصا سقف‌ کاذب نقش مهمی در نمود و زیبایی خانه دارند.

در حال حاضر شرکت های متعددی در بازار محصولات سقف کاذب و درایوال را با نام عمومی کناف عرضه می نمایند. اما باید توجه داشت که نام کناف در اصل نام یک برند آلمانی است. که در ابتدا در کشور آلمان محصولات درایوال و سقف کاذب را ابداع نمود. توجه داشته باشید که اجرت کناف کاری سقف ساختمان و دیوار تفاوت چندانی با یک دیگر ندارند. البته برخی از متخصصین برای کناف کاری دیوار ساختمان هزینه‌ی بالاتری در نظر می‌گیرند که علت این امر مربوط به گران‌تر بودن سازه‌های دیوار و طولانی مدت‌تر بودن دوره‌ی اجرا مربوط است. اطلاعات این جدول شامل قیمت کناف کاری سقف منزل و دیوار آن می‌باشد.