دسته‌ها
اخبار

شیر هلو | خورنده گزنده


این پست ممکن است حاوی پیوندهای وابسته باشد. به ،وان یک همکار آمازون، من از ،یدهای واجد شرایط درآمد ،ب می کنم. لطفا افشای من را بخو،د.

به دنبال یک نوشیدنی با طراوت من، برای هر فصلی هستید؟ این را امتحان کن آسان شیر هلو دستور آشپزی! این غذای میوه ای هلو تازه را با شیر خامه ای ،یب می کند تا نوشیدنی شیرین و رضایت بخشی داشته باشد. درست ، آن تنها با 4 ماده ساده است، به راحتی می توان آن را وگان کرد، برای خانواده من، است و کاملاً شیرینی شما را راضی می کند!

نوشیدنی شیر هلو در یک لیوان با نی سرو می شود و با هلو تازه تزئین شده است.

شیر و هلو یک کبریت ساخته شده در بهشت ​​است! شیر هلو خانگی خامه ای و شیرین، طعمی شبیه اسموتی هلو، چای بابا هلو و شیر هلو بدون مواد اضافی دارد. این ساده، آسان است و طعم هلو عالی دارد.

این دستور نوشیدنی شیر هلو از شیر میوه کره ای یا به سبک ژاپنی الهام گرفته شده است یا دستورهایی مانند شیر هلو کره ای، شیر توت فرنگی، شیر موز پرتقال آناناس، شیر میوه مخلوط ژاپنی و غیره. اما من تصمیم گرفتم با کاهش قند آن را کمی سالم تر کنم. کمی، و اجازه می دهد برای گزینه های دوستانه وگان!

و اگر اهل شیر و کلوچه هستید، این کوکی‌های شکلاتی سالم یا کوکی‌های کره بادام زمینی را با این دستور شیر هلو امتحان کنید.

این را یک بار امتحان کنید و در تمام طول سال آن را درست خواهید کرد! در فصل تابستان از هلو تازه و در زمستان از هلو یخ زده استفاده کنید. این خوشمزه ترین شیری است که تمام خانواده آن را دوست خواهند داشت!

👩🏽‍🍳 چرا این دستور غذا جواب می دهد

  • درمان فوق العاده با طراوت
  • می توان وگان کرد
  • به طور طبیعی بدون گلوتن
  • نوشیدنی سالم
  • دستور العمل ساده
  • تهیه شده با شربت هلو خانگی
  • فقط 13 دقیقه زمان آماده سازی و پخت فعال!

آ،ین ویدیوی دستور غذا!

🥘 مواد لازم

برای این نوشیدنی هلو فقط به 4 ماده نیاز دارید! لیست کامل مواد ساده و دستورالعمل های دقیق برای طرز تهیه شیر هلو را در کارت دستور غذا در انتهای این پست بیابید.

مواد لازم برای دستور پخت آسان شیر هلو در زمینه سفید.
  • هلو ورقه شده: هلوهای رسیده تازه برای این دستور نوشیدنی هلو کره ای کپی شده بهترین کار را دارند، اما منجمد یا کنسرو شده نیز موثر خواهند بود. حتما پوست و دانه هلوی تازه خود را جدا کنید.
  • قند: هر نوع شکری برای این دستور غذا جواب می‌دهد – شکر نیشکر، شکر نارگیل، شکر قهوه‌ای، حتی عسل یا شربت افرا (اگرچه آن‌ها طعم این نوشیدنی را کمی تغییر می‌دهند). شکر به این هلو و شیر خامه طعم شیرین تری می دهد که باعث می شود به جای صرف نوشیدنی، طعمی شبیه دسر داشته باشد. اگر نیازی به طعم شیرین ندارید، این را حذف کنید (از آنجایی که هلو به طور طبیعی شیرین است!) همچنین می تو،د آن را با یک جایگزین شکر برای نوشیدنی بدون قند جایگزین کنید.
  • عصاره و،ل: عصاره و،ل طعم همه مواد شما را افزایش می دهد و کمی طعم و،ل گرم می دهد.
  • شیر: شیر پایه این نوشیدنی هلو است و آن را خامه ای و خوشمزه می کند! می تو،د از شیر کامل، شیر کم چرب، شیر بدون چربی یا شیر گیاهی استفاده کنید.

🔪 دستورالعمل

مخلوط هلو: هلوهای ورقه شده، شکر و عصاره و،ل را در غذاساز با سرعت بالا اضافه کنید، هم بزنید تا یکدست شود.

هلو و شیر را در مخلوط کن ،یب کنید.

پوره هلو درست کنید: سس هلو خانگی را به یک قابلمه کوچک بریزید و بگذارید بجوشد. حرارت را روی حرارت متوسط ​​یا ملایم قرار دهید و 1 تا 2 دقیقه بجوش،د.

پوره هلو را در قابلمه ای روی اجاق می ریزند.

پوره خنک: بعد از روی حرارت بردارید، اجازه دهید 15 دقیقه خنک شود و سپس در یخچال قرار دهید تا کاملا خنک شود.

پخت شربت هلو خانگی روی اجاق گاز.

شربت هلو خانگی را با شیر ،یب کنید: وقتی خنک شد پوره هلو و شیر را در مخلوط کن بریزید و هم بزنید تا خوب مخلوط شوند.

شیر و هلو را در مخلوط کن ،یب کنید.

مزه کنید و سرو کنید: شیرینی را به طعم تنظیم کنید، در صورت نیاز شکر بیشتری اضافه کنید (احتمالاً نیازی به این کار نخواهید داشت!) این هلو و شیر ماه خامه ای را بلافاصله سرو کنید.

هلو و شیر خامه ای که در مخلوط کن درست می شوند.

💭 نکات تخصصی

  • شکر را به میزان لازم اضافه کنید: اگر مطمئن نیستید که می خواهید این شیر ماه هلو چقدر شیرین باشد، با نصف مقدار شکری که در دستور غذا ذکر شده شروع کنید. شما همیشه می تو،د در صورت نیاز موارد بیشتری اضافه کنید!
  • برای بهترین نتایج، از مخلوط کن با قدرت بالا استفاده کنید برای دریافت یک شیر اسموتی هلو فوق العاده صاف و خامه ای!
  • اطمینان حاصل کنید که شیر و پوره هلو شما خوب و سرد است قبل از اینکه آنها را با هم مخلوط کنید تا نوشیدنی شما سرد و با طراوت بماند تا زم، که تمام شود.

📖 تغییرات

  • طعم های مختلف: با طعم های مختلف میوه خلاقیت به ،ج دهید. این دستور العمل شیر ماه هلو با جایگزینی موز، زغال اخته یا توت فرنگی طعم بسیار خوبی دارد. از هر یک از میوه های مورد علاقه خود استفاده کنید، اما از مرکبات اجتناب کنید زیرا به خوبی با شیر مخلوط نمی شوند. ادویه هایی مانند دارچین، جوز هندی یا حتی ادویه پای کدو تنبل را امتحان کنید!
  • گزینه کم کا،ی: از شیر کم چرب، شیر بدون چربی یا شیر بادام شیرین نشده برای کاهش محتوای چربی و کا،ی موجود در این شیر و نوشیدنی میوه ای استفاده کنید.
  • آن را وگان کنید: تهیه این هلو در شیر وگان بسیار ساده است. فقط شیر گیاهی مورد علاقه خود را جایگزین کنید. بادام، برنج، جو دوسر و شیر سویا همگی برای این دستور غذا مفید هستند.
  • از قندهای مختلف استفاده کنید یا آن را بدون شکر بسازید: اگر نمی خواهید از نیشکر استفاده کنید، می تو،د شکر دیگری را در این دستور جایگزین کنید. توجه داشته باشید که بسته به نوع شکری که استفاده می‌کنید، احتمالاً طعم آن کمی تغییر می‌کند. با مقدار کمتری شروع کنید و در صورت نیاز پس از اتمام ،یب، مقدار بیشتری اضافه کنید. برای اینکه این قند بدون شکر باشد، به جای شکر از استویا یا میوه راهب استفاده کنید. از آنجایی که جایگزین‌های شکر معمولاً شیرین‌تر از نیشکر هستند، با مقدار بسیار کمتری نسبت به دستور غذا شروع کنید و در صورت نیاز مقدار بیشتری اضافه کنید.

❓سوالات متداول دستور پخت

چگونه شیر را خوشمزه تر کنیم؟

خوشمزه تر ، شیر آسان است! شیر به طور طبیعی به تنهایی کمی شیرین است، اما اگر شیر ساده را دوست ندارید، می تو،د انواع چیزها را به شیر اضافه کنید تا خوشمزه تر شود.

در اینجا برخی از راه های مورد علاقه ما برای خوشمزه تر ، شیر آورده شده است:

1) طعم بیشتر را اضافه کنید: می تو،د انواع طعم دهنده ها، عصاره ها و ادویه ها مانند عصاره و،ل، عصاره بادام، عسل، شربت شکلات یا کمی دارچین و شکر را به شیر خود اضافه کنید تا خوشمزه تر شود.

2) سعی کنید شیر خود را کف کنید: استفاده از کف کن یا تکان دادن شیر در شیشه می تواند بافت کف تری ایجاد کند که می تواند شیر را لذت بخش تر کند.

3) آن را گرم کنید: شیر خود را گرم کنید و کمی شکر یا شکلات به آن اضافه کنید تا به یک نوشیدنی گرم و آرام بخش تبدیل شود!

4) پوره های مختلف میوه را اضافه کنید: شما می تو،د پوره هر میوه ای را که دوست دارید اضافه کنید، همانطور که ما در اینجا در این دستور تهیه کرده ایم. هنگام انتخاب میوه برای افزودن به شیر، از مرکبات صرف نظر کنید زیرا به خوبی با شیر مخلوط نمی شوند. برای ایده های بیشتر، بخش تغییرات را بررسی کنید.

آیا هلو و شیر با هم ،یب می شوند؟

آره! هلو و شیر با هم خیلی خوب هستند! هلوهای شیرین و تند مکمل شیر غنی خامه ای هستند و ،یبی خوشمزه و با طراوت را به وجود می آورند. وقتی هلو را با شیر مخلوط می کنید، در نهایت با یک میلک شیک مانند بافت و طعمی مواجه می شوید که نمی تو،د در برابر آن مقاومت کنید!

آیا شیر هلو طعم خوبی دارد؟

شیر هلو طعم فوق العاده ای دارد! شیرین، خنک، ،ی و طعمی شبیه یک روز تابست، در لیوان دارد. هلوهای آبدار تازه آن را ترد و با طراوت تر می کند. بسته به میزان رسیده بودن هلو، این نوشیدنی ممکن است ترش تر یا شیرین تر باشد، اما همیشه طعم آن خوشمزه خواهد بود!

هلو و شیر خامه را چگونه سرو می کنید؟

شیر هلو بهتر است به صورت سرد و بلافاصله پس از تهیه آن سرو شود. می تو،د آن را با یک میان وعده شیرین مانند کوکی ها همراه کنید، اما به تنهایی یک خوراکی خوشمزه و رضایت بخش است.

چگونه شیر هلو را نگهداری کنیم؟

شیر ماه هلو به خوبی ذخیره نمی شود، بنابراین فقط وعده هایی را که برای لذت بردن از این نوشیدنی نیاز دارید فوراً تهیه کنید.

نوشیدنی شیر هلو در یک لیوان با نی سرو می شود و با هلو تازه تزئین شده است.

🥛 دستور العمل های خوشمزه شیر بیشتر!

آیا این دستور نوشیدنی سالم را دوست دارید؟ لطفا یک را بگذارید امتیاز 5 ستاره 🌟 در دستور پخت زیر و/یا بررسی در بخش نظرات در پایین صفحه!

شما همچنین می تو،د من را دنبال کنید فیس بوک، توییتر، اینستاگرام، و پینترست برای دیدن غذاهای خوشمزه، سالم و من، برای خانواده، و اگر سوالی دارید، من اینجا هستم تا کمک کنم!

📋 کارت دستور غذا

شیر هلو

به دنبال یک نوشیدنی با طراوت من، برای هر فصلی هستید؟ این دستور ساده شیر هلو را امتحان کنید! این غذای میوه ای هلو تازه را با شیر خامه ای ،یب می کند تا نوشیدنی شیرین و رضایت بخشی داشته باشد. درست ، آن تنها با 4 ماده ساده است، به راحتی می توان آن را وگان کرد، برای خانواده من، است و کاملاً شیرینی شما را راضی می کند!

زمان آماده سازی8 دقیقه

زمان پخت5 دقیقه

زمان خنک شدن3 ساعت 30 دقیقه

زمان کل3 ساعت 43 دقیقه

دوره: دسر، نوشیدنی، میان وعده

غذا: آمریکایی، آسیایی، وگان

رژیم غذایی: بدون گلوتن، وگان، گیاهخوار

خدمات: 3

کا،ی: 159کیلو کا،ی

  • پوره هلو را می توان زودتر از موعد درست کرد و تا 5 روز در یخچال و در ظرف دربسته نگهداری کرد.
  • می توان از هلو تازه یا کنسرو شده استفاده کرد.
  • می توان از شیر یا شیر غیر لبنی استفاده کرد.
  • این دستور 12 گرم شکر اضافه شده در هر وعده دارد، بقیه شکر شکر طبیعی هلو و شیر است! برای نسخه وگان، از شیر بادام شیرین نشده استفاده کنید. اگر از شیر بادام شیرین نشده استفاده می کنید، در نهایت 19 گرم شکر در هر وعده (12 گرم شکر اضافه شده، 7 گرم شکر طبیعی) خواهید داشت. اطلاعات تغذیه ای با استفاده از شیر کم چرب و معمولی مح،ه شده است.

کا،ی: 159کیلو کا،ی | کربوهیدرات ها: 27g | پروتئین: 6g | چربی: 3g | چربی های اشباع شده: 2g | چربی های چند غیر اشباع: 0.2g | چربی اشباع شده: 1g | چربی ترانس: 0.1g | کلسترول: 13میلی گرم | سدیم: 84میلی گرم | پتاسیم: 314میلی گرم | فیبر: 1g | قند: 26g




منبع: https://pickyeaterblog.com/peach-milk/