دسته‌ها
اخبار

سوپ ژامبون و لوبیا سفید


سوپ ژامبون و لوبیا سفید با روکش متنی
سوپ ژامبون و لوبیا با روکش متنی
سوپ لوبیا سفید و ژامبون با روکش متنی

این سوپ دنج ژامبون و لوبیا سفید هزاران طعم غنی و دودی را از هویج ژامبون دریافت می کند. اگر اتفاقاً استخوان ژامبون باقی مانده از ژامبون تعطیلات را دارید، از آن به جای هوک استفاده کنید.

شات بالای سر ژامبون و سوپ لوبیا سفید در کاسه

این پست شامل پیوندهای مربوط است.

چرا ما عاشق این دستور برای سوپ ژامبون و لوبیا سفید هستیم

وقتی هوا خنک است، این قابلمه بزرگ سوپ پر از لوبیا سفید و ژامبون گوشتی غذای راحتی واقعی است. برای شام با سالاد یا مقداری نان به اندازه کافی مقوی است. و باقیمانده ها برای ناهار روز بعد شگفت انگیز هستند یا حتی برای تاریخ بعد در فریزر نگهداری می شوند.

نکات مهم دستور غذا

  • ساخته شده با مواد اصلی که به راحتی پیدا می شوند.
  • از آنجایی که با یک کیسه لوبیا خشک و یک هویج ژامبون شروع می کنید و فقط چند ماده ارزان قیمت مانند پیاز، هویج، کرفس، سیر، سبزی و ادویه جات را اضافه می کنید، مقرون به صرفه است.
  • این سوپ لوبیا سفید فقط 20 دقیقه طول می کشد تا آماده شود.
  • این سوپ با فقط 317 کا،ی و 26 گرم فیبر و 24 گرم پروتئین، شما را سیر و سیر نگه می دارد.

مواد اصلی برای سوپ ژامبون و لوبیا

مواد موجود در کاسه روی میز خا،تری با روکش متن
  • استخوان ژامبون یا هو،: می تو،د از استخوان ژامبون تعطیلات باقی مانده از شام عید پاک یا کریسمس یا ژامبون ژامبون از فروشگاه مواد غذایی استفاده کنید. FYP، هوک های ژامبون ساقه ژامبون دودی هستند و در ،مت گوشت های دودی در نزدیکی ژامبون و بیکن یافت می شوند. هر دو استخوان ژامبون یا هویج طعم دودی و شوری به سوپ می دهند. همانطور که آنها می جوشند، آبگوشت را غنی می کنند و آن را با ژلاتین حل شده غلیظ می کنند.
  • لوبیا: لوبیا شمالی یا دریایی به دلیل زمان پخت سریعتر و بافت لطیف و خامه ای، انتخابی عالی برای این خورش است. با این حال، لوبیا Cannellini نیز در این دستور غذا خوشمزه است.
  • ابگوشت: در حالی که ما استفاده از آب مرغ را توصیه می کنیم، چه خانگی و چه در فروشگاه، می تو،د از آب سبزیجات یا آب گوشت ، یا آب گوشت استفاده کنید.
  • شراب شیرین یا تلخ اسپ،ولی: شری که برای لعاب زدایی قابلمه سوپ استفاده می شود را می توان با شراب سفید خشک یا ورموت برای طعم های مشابه جایگزین کرد. اگر ترجیح می دهید آن را بدون الکل نگه دارید، سرکه سیب یا سرکه شراب نیز جایگزین من،ی خواهد بود.
  • Mirepoix: ،یبی از کرفس، هویج و پیاز ،د شده و پایه اصلی طعم هر سوپ است.
  • چاشنی ها: ،یبی از پاپریکا، آویشن، پونه کوهی، برگ بو، نمک و فلفل سیاه برای افزودن لایه های طعم بیشتری به پایه سوپ استفاده می شود.

نکته: حبوبات را از شب قبل خیس کنید. روی آنها را با آب سرد بپوش،د و بگذارید حداقل 8 ساعت در دمای اتاق خیس بخورد. پس از آماده شدن برای استفاده، آن را خوب آبکش کنید، آبکشی کنید و به سوپ اضافه کنید!

آموزش گام به گام برای تهیه سوپ لوبیا سفید و ژامبون

مرحله 1: سبزیجات را تفت دهید

در یک فر بزرگ هلندی یا یک قابلمه سوپ ته سنگین، روغن را روی حرارت متوسط ​​رو به بالا گرم کنید. سیر، هویج، کرفس، پیاز، پونه کوهی، آویشن، پاپریکا و نمک را اضافه کنید. مرتب هم بزنید و بپزید تا سبزیجات شروع به قهوه ای شدن و نرم شدن کنند.

مرحله 2: آبگوشت سوپ درست کنید

شری را اضافه کنید و تکه های قهوه ای شده را از کف تابه پاک کنید. آب، لوبیا، ژامبون، برگ بو و فلفل را اضافه کنید. هم بزنید تا ،یب شوند.

مرحله 3: سوپ را بجوش،د

حرارت را زیاد کرده و روی حرارت بگذارید تا بجوشد. با درب کج بپوش،د. برای حفظ جوشیدن ملایم، آن را به متوسط-کم کاهش دهید. حدود 2 تا 3 ساعت بپزید تا لوبیاها نرم شوند و ژامبون از استخوانش بیفتد.

مرحله 4: گوشت ژامبون را ،د کنید

برگ بو، استخوان ژامبون و تکه های ژامبون را با انبر بیرون بیاورید. هر ژامبون را که هنوز روی استخوان(ها) است بردارید. استخوان ها و هر تکه چربی را دور بریزید. اگر سوپ لوبیا غلیظ دوست دارید، می تو،د آن را با مخلوط کن غوطه ور در این مرحله بپزید یا فقط مقداری از لوبیا سفید خامه ای را با پوره سیب زمینی له کنید. این سوپ را بیشتر غلیظ می کند!

مرحله 5: ژامبون را دوباره اضافه کنید و سوپ را تمام کنید

ژامبون رنده شده را دوباره داخل قابلمه بریزید. با جعفری و لیمو مخلوط کنید و مزه دار کنید. داخل کاسه ها ریخته و داغ لذت ببرید!

کاسه سوپ ژامبون و لوبیا سفید

سوالات متداول و نکات تخصصی

ذخیره سازی و گرم ، مجدد

باقی مانده: باقیمانده سوپ ژامبون و لوبیا را در ظرف در بسته در یخچال تا 4 روز نگهداری کنید. پس از آماده شدن برای لذت بردن، سوپ را روی اجاق گاز روی حرارت متوسط ​​رو به پایین یا در مایکروویو گرم کنید تا کاملا داغ شود. در روز دوم سوپ غلیظ تر می شود، بنابراین ممکن است بخواهید کمی آب یا آب گوشت به آن اضافه کنید تا رقیق شود.

انجماد: برای منجمد ، باقیمانده سوپ لوبیا سفید، آن را تا 3 ماه در ظرفی در فریزر نگهداری کنید. برای صرفه جویی در فضا می تو،د آن را در کیسه های فریزر نیز ت،یم کنید! هنگامی که آنها جامد منجمد شدند، آنها را روی هم قرار دهید! هنگامی که آماده یخ زدایی هستید، اجازه دهید سوپ یک شب در یخچال یخ زدایی شود و سپس روی اجاق گاز یا مایکروویو گرم کنید تا لوله داغ شود. یا برای اینکه سریعتر آب شود، سوپ یخ زده را در یک قابلمه بریزید و روی اجاق گاز روی حرارت متوسط ​​یا در مایکروویو قرار دهید تا کاملا گرم شود.

آیا می توانم از نوع دیگری از لوبیا استفاده کنم؟

برای درست ، این سوپ می‌تو،د از لوبیا سفید استفاده کنید. ما آن را با لوبیا دریایی و لوبیا شمالی تست کرده ایم. اما با درست ، ده ها دستور سوپ لوبیا دریایی، سوپ لوبیا سیاه، سوپ لوبیا مخلوط و حتی سوپ با انواع ارثیه از لوبیاها در بیش از 20 سال گذشته، من به درستی می دانم که شما می تو،د از هر نوع لوبیای خشکی که در دست دارید استفاده کنید. نکته اصلی این است که آنها را یک شب خیس کنید و فقط به پختن آنها ادامه دهید تا کاملا نرم و خامه ای شوند. ژامبون بیشتر و بیشتر نرم می شود، بنابراین نگران نباشید اگر لوبیای شما 3 ساعت طول می کشد تا نرم شود! اگر حبوباتی که انتخاب کردید بعد از دو ساعت جوشیدن نرم نشدند، اگر لوبیاها دیگر در مایع غوطه ور نیستند، کافی است کمی آب در آن بریزید.

آیا می توانم این را در ظرف فوری خود درست کنم؟

آره! این دستور غذا در واقع بر اساس دستور العمل سوپ لوبیا و ژامبون فوری ما است که یکی از سوپ های مورد علاقه ما است که در IP تهیه شده است! می تو،د دستورالعمل های موجود در آن دستور (استفاده از لوبیا سفید به جای مخلوط 15 لوبیا) را برای تهیه دستور دنبال کنید. شما می خواهید سوپ را با فشار بالا به مدت 50 دقیقه بپزید.

نکاتی برای خیساندن لوبیا برای سوپ

در این دستور باید از لوبیا خشک در مقابل لوبیای کنسرو شده استفاده کنید. پخت و پز با لوبیا خشک شامل کمی کار آماده سازی است و می تواند با استفاده از یکی از روش های زیر انجام شود:

یک شب خیس کنید: این روشی است که ما توصیه می کنیم و اغلب هنگام تهیه سوپ با لوبیا خشک از آن استفاده می کنیم. خیساندن یک شبه شامل ابتدا مرتب ، لوبیاهای خشک و حذف هرگونه ، است. سپس لوبیاها را در یک کاسه بزرگ قرار دهید و روی آنها را با آب بپوش،د تا حداقل 8 ساعت در دمای اتاق خیس بخورند.

خیساندن سریع: مشابه خیساندن یک شبه، با دسته بندی و حذف ، ها شروع کنید. سپس لوبیاهای خشک را در یک قابلمه بزرگ بریزید و روی آن را با چند اینچ آب بپوش،د. قابلمه را روی اجاق گاز قرار دهید و اجازه دهید حبوبات برای چند دقیقه بجوشد. در نهایت قابلمه را از روی اجاق بردارید و اجازه دهید حبوبات به مدت یک ساعت نرم شده و مایع آن را جذب کنند.

در هر دو روش، پس از اینکه لوبیاها اجازه خیساندن، آبکشی، آبکشی و استفاده در دستور تهیه را داشتند.

و در نهایت، اگر علاقه ای به خیس ، ندارید، می تو،د لوبیا خشک را مستقیماً به دستور غذا اضافه کنید، در نظر داشته باشید که 1 تا 2 ساعت دیگر طول می کشد تا سوپ شما تمام شود زیرا لوبیاها به این زمان اضافی برای پختن نیاز دارند. . در حین پخت، یک یا دو فنجان آب اضافه به قابلمه اضافه کنید تا خشک نشوند.

پیشنهادات خدمت

ما دوست داریم که این سوپ نه تنها یک قابلمه آرامش خالص است، بلکه وقتی با یک تکه نان سبوس دار یا نان ذرت خانگی گرم، سالاد سزار جانبی و پیاز ترشی سریع سرو شود، به سرعت تبدیل به یک غذای کامل و رضایت بخش برای خانواده می شود. وعده غذایی.

دستور العمل های بیشتر سوپ لوبیا برای امتحان ،

از مطالعه شما بسیار متشکریم. اگر در اینجا تازه کار هستید، ممکن است بخواهید در آن ثبت نام کنید خبرنامه ایمیل من برای دریافت برنامه رایگان منوی هفتگی و آ،ین دستور العمل ها مستقیماً در صندوق ورودی خود. اگر این دستور را درست می کنید، لطفاً برگردید و رتبه بندی و بررسی ستاره را بگذارید. من دوست دارم نظر شما را بشنوم!

آشپزی مبارک! ~کتی

چاپ

<،le>ساعت نماد ساعت<،le>کارد و چنگال نماد کارد و چنگال<،le>پرچم نماد پرچم<،le>پوشه نماد پوشه<،le>اینستاگرام آی، اینستاگرام<،le>pinterest نماد pinterest<،le>فیس بوک نماد فیس بوک<،le>چاپ نماد چاپ<،le>مربع ها نماد مربع<،le>قلب نماد قلب<،le>قلب جامد نماد قلب جامد

شرح

این سوپ غلیظ و مقوی با لوبیا و ژامبون مملو از لوبیا، سبزیجات و ژامبون دودی است. آن را با استخوان ژامبون تعطیلات درست کنید یا از ژامبون دودی برای افزودن طعم و مزه دودی گوشتی استفاده کنید.


  • 1 لوبیای سفید خشک کیسه ای پوندی مانند لوبیا شمالی یا دریایی
  • 2 قاشق غذاخوری روغن زیتون اضافی
  • 1 قاشق غذاخوری سیر ریز ،د شده
  • 2 هویج بزرگ، ،د شده
  • 2 ساقه های کرفس، ،د شده
  • 1 پیاز متوسط، ،د شده
  • 2 قاشق چایخوری پونه کوهی خشک
  • 1 ½ قاشق چایخوری آویشن خشک
  • 1 قاشق چای خوری فلفل قرمز
  • ¾ قاشق چایخوری نمک، به علاوه بیشتر برای طعم دادن
  • 3 قاشق غذاخوری شراب خشک یا شراب سفید، اختیاری
  • 8 فنجان آب مرغ خانگی یا آب مرغ کم سدیم
  • 1 بزرگ یا 2 هوک ژامبون دودی کوچک یا 1 استخوان ژامبون (اختیاری، به یادداشت مراجعه کنید)
  • 2 برگ بو
  • فلفل تازه آسیاب شده، به مزه
  • ¼ فنجان جعفری تازه درشت ،د شده
  • 2 قاشق غذاخوری آب لیمو


  1. لوبیاها را روی یک ظرف ورقه ای قرار دهید و در حین اسکن، آنها را با قرار دادن مشت ها روی تابه مرتب کنید. هرگونه سنگ یا ، های خارجی را بردارید.
  2. لوبیاها را در یک کاسه بزرگ بریزید و روی آنها را با آب بپوش،د. بگذارید 8 ساعت یا یک شب در دمای اتاق خیس بخورد. خوب آبکش کنید و آبکشی کنید.
  3. روغن را در یک فر بزرگ هلندی یا قابلمه سوپ ته سنگین روی حرارت متوسط ​​رو به بالا گرم کنید. سیر، هویج، کرفس، پیاز، پونه کوهی، آویشن، پاپریکا و نمک را اضافه کنید. 5 تا 7 دقیقه بپزید و مرتباً هم بزنید تا سبزیجات شروع به نرم شدن و قهوه ای شدن کنند.
  4. شری را اضافه کنید و هم بزنید تا تکه های قهوه ای شده از ته سطح پخت لعاب برود. آب گوشت، لوبیا، ژامبون (شوک یا استخوان)، برگ بو و فلفل را اضافه کنید و هم بزنید تا ،یب شوند.
  5. حرارت را زیاد کرده و روی حرارت بگذارید تا بپزد. با درب به صورت کج بپوش،د تا هوا تخلیه شود. حرارت را روی متوسط ​​به کم کم کنید تا بجوشد ملایم باشد. 2 تا 3 ساعت بسته به لوبیاها بپزید تا زم، که لوبیاها خیلی نرم شوند و ژامبون از استخوانش بیفتد.
  6. برگ بو، استخوان ژامبون و تکه های ژامبون را با انبر بیرون بیاورید. هر تکه ژامبون را از استخوان(ها) بردارید. استخوان ها و هر تکه چربی را دور بریزید.
  7. ژامبون رنده شده را به سوپ اضافه کنید. با جعفری و لیمو هم بزنید و ادویه را به سلیقه تنظیم کنید. داخل کاسه ها ریخته و داغ سرو کنید.

یادداشت

باقیمانده و گرم ، مجدد

باقیمانده سوپ ژامبون و لوبیا را در ظرف در بسته در یخچال تا 4 روز نگهداری کنید. پس از آماده شدن برای لذت بردن، سوپ را روی اجاق گاز روی حرارت متوسط ​​رو به پایین یا در مایکروویو گرم کنید تا کاملا داغ شود. در روز دوم سوپ غلیظ تر می شود، بنابراین ممکن است بخواهید کمی آب یا آب گوشت به آن اضافه کنید تا رقیق شود.

  • زمان آماده سازی: 20 دقیقه
  • زمان پخت: 1 ساعت 20 دقیقه
  • دسته بندی: سوپ و خورش
  • روش: صفحه اجاق گاز
  • غذا: آمریکایی

تغذیه

  • اندازه خدمت: 1 1/3 فنجان
  • کا،ی: 317
  • قند: 10 گرم
  • چربی: 5 گرم
  • کربوهیدرات ها: 63 گرم
  • فیبر: 26 گرم
  • پروتئین: 24 گرم

کلید واژه ها: سوپ ژامبون و لوبیا سفید، سوپ ژامبون و لوبیا، سوپ لوبیا سفید، سوپ لوبیا سفید و سوپ ژامبون

درباره نویسنده

کیت وبستر

کیتی وبستر در کالج اسکیدمور هنر و عکاسی خوانده و فارغ التحصیل موسسه آشپزی نیو،ند است. او از سال 2001 که برای اولین بار در آشپزخانه آزمایشی در مجله EatingWell شروع به کار کرد، یک توسعه دهنده حرفه ای دستور العمل بوده است. دستور العمل های او در مجلات متعددی از جمله Shape، Fitness، Parents و چندین نشریه Edible Communities در میان دیگران منتشر شده است. کتاب آشپزی او، Maple {Quirk Books} در سال 2015 منتشر شد. او دستور العمل های فصلی سالم را در سال 2009 راه اندازی کرد. او با همسر، دو دختر نوجوان و دو آزمایشگاه زرد در ورمونت زندگی می کند. در اوقات فراغتش، می‌تو،د او را در باشگاه، آشپزی، چیدن ،م، درست ، شربت افرا و مراقبت از باغ چندساله‌اش پیدا کنید.


منبع: https://www.healthyseasonalrecipes.com/ham-and-white-bean-soup/