دسته‌ها
اخبار

سوپ سبزیجات باغ – دستور العمل های فصلی سالم


یک کاسه سوپ با یک قاشق
سوپ در ملاقه با روکش متن
سوپ در ملاقه با روکش متن
سوپ در ملاقه با روکش متن

این سوپ سبزیجات باغی با سازگاری بی‌پایان، بهترین راه پر از سبزیجات برای تغذیه بدن شما در این فصل سوپ است! و بهترین بخش این است که تهیه آن کمتر از یک ساعت طول می کشد و فقط 131 کا،ی در هر فنجان دارد، بنابراین برای ناهار، شام و آماده سازی وعده های غذایی زم، که سعی می کنید به اه، تغذیه سالم پایبند باشید، عالی است!

یک قابلمه آبی با سوپ در آن، و ملاقه ای که یک پیمانه را بیرون می آورد

چرا ما این دستور سوپ سبزیجات باغی را دوست داریم؟

بیایید موافقت کنیم با سوپ سبزیجات ،ل کننده و ملایم با سبزیجات لطیف که طعمی شبیه حلبی که سوپ از آن بیرون آمده است، خداحافظی کنیم. به جای آن یک کاسه بخارپز بزرگ از سبزیجات لطیف با طعم غنی – پیاز هویج، لوبیا سبز، سیب زمینی، کدو سبز و غیره – به من بدهید که همه با هم در یک آبگوشت بسیار پیچیده بجوشانند. این چیزی است که سوپ سبزیجات قرار است باشد! یک تکه نان ،د شده به من بدهید و من عاشق شده ام!

نکات مهم دستور غذا

  • میتونه باشه سفارشی برای سبزیجات شما در دست دارید و آنچه در فصل است.
  • سبزیجات هم غنی از مواد مغذی و هم فیبر بالایی هستند اما کا،ی کمی دارند، بنابراین اگر مراقب کا،ی خود باشید عالی است.
  • ادویه‌ها، گوجه‌فرنگی‌های ،د شده در آتش و آبگوشت با طعم فراوان، طعم خوشمزه‌ای به سوپ می‌دهد.
  • دوباره گرم شده عالی است!

یادداشت های مواد تشکیل دهنده

  • روغن زیتون اضافی
  • آب سبزیجات: برای این سوپ، آب سبزیجات خانگی یا آب سبزیجات کم سدیم را توصیه می کنیم. اگر دم دستی دارید می تو،د از آب مرغ خانگی نیز استفاده کنید. اگر از آبگوشت سبزیجات با سدیم بالاتر استفاده می کنید، نمک اضافه شده را به 3/4 قاشق چایخوری کاهش دهید و سپس با سلیقه خود تنظیم کنید.
  • سبزیجات تازه: پیاز ،د شده (یا تره فرنگی)، هویج، کرفس، سیب زمینی، کدو سبز، لوبیا سبز، نخود فرنگی منجمد
  • کنسرو گوجه فرنگی ،د شده: من طعم گوجه فرنگی برشته شده را بیشتر دوست دارم، اما گوجه فرنگی های معمولی کنسرو شده به خوبی کار می کنند. یا می‌تو،د از گوجه‌فرنگی‌های خانگی پوست‌کنده، دانه‌ریز و ،د شده در فصل آن استفاده کنید. گوجه‌فرنگی‌ها اسیدیته بالایی به سوپ می‌دهند و همه طعم‌ها را متعادل می‌کنند.
  • چاشنی ها: این سوپ با سیر تازه ،د شده، پاپریکا دودی، پونه کوهی، آویشن خشک، زردچوبه، برگ بو و رزماری چاشنی می شود. به علاوه نمک و فلفل! به راحتی به جای آویشن و پونه کوهی از چاشنی ایتالیایی استفاده کنید یا از آویشن یا پونه کوهی تازه ،د شده به سادگی دو برابر مقدار آن استفاده کنید.

سایر سبزیجاتی که در این سوپ عالی هستند عبارتند از: قارچ، سیب زمینی شیرین، فلفل دلمه ای، کلم بروکلی و گل کلم. همچنین می‌تو،د سبزیجات ریشه‌دار مانند شلغم، ریشه کرفس، جعفری را نیز به چند مورد اضافه کنید. ما را ببینید تغییرات برای امتحان برای اینکه ببینید چگونه سبزیجات مورد علاقه خود را زیرنویس کنید.

طرز تهیه این دستور

ادویه ها را در مخلوط پیاز و سوپ با سبزیجات و آب گوشت اضافه کنید قبل از اینکه بپزد.

مرحله 1: پیاز و مواد معطر را تفت دهید

روغن زیتون را در یک قابلمه بزرگ روی حرارت متوسط ​​رو به بالا گرم کنید. در صورت امکان یکی را انتخاب کنید که کف آن سنگین باشد یا یک فر هلندی با کیفیت بالا. پس از داغ شدن روغن، پیاز یا تره فرنگی ،د شده و نمک را اضافه کنید و تفت دهید و هم بزنید تا زم، که پیازها شروع به قهوه ای شدن کنند، 5 تا 8 دقیقه.

بعد، آروماتیک ها را اضافه کنید. ابتدا سیر را اضافه کرده و برای یک دقیقه بپزید. سپس پاپریکا دودی، پونه کوهی، آویشن و زردچوبه را داخل پیاز و سیر تفت داده شده بریزید و حدود 30 ث،ه تفت دهید تا طعم آن شکوفا شود.

مرحله 2: آبگوشت و سبزیجات را اضافه کنید

هنگامی که ادویه ها معطر شدند، به سرعت در آب سبزیجات (یا آب گوشت) بریزید تا ادویه ها نسوزند. سبزیجات سفت از جمله هویج، کرفس و سیب زمینی را به همراه برگ بو و شاخه کامل رزماری اضافه کنید. حرارت را زیاد کنید و سوپ را روی حرارت بگذارید تا بجوشد.

سوپ در قابلمه با سبزیجات

مرحله 3: سوپ را بجوش،د

وقتی سوپ به جوش آمد، حرارت را کم کنید. آن را بجوش،د تا سیب زمینی ها تقریباً نرم شوند که حدود 15 دقیقه طول می کشد. سبزیجات نرم از جمله کدو سبز و لوبیا سبز را به همراه گوجه فرنگی های کنسرو شده اضافه کنید. روی حرارت متوسط ​​بجوش،د تا لوبیا سبز و کدو سبز نرم شوند که حدود 10 دقیقه طول می کشد.

مرحله 4: برای پایان

برگ بو و ساقه رزماری را جدا کنید. اگر از نخودفرنگی استفاده می کنید، آن را هم بزنید و سپس آن را به مدت 1 دقیقه حرارت دهید. سوپ را در کاسه ها ریخته و داغ سرو کنید.

یک کاسه سوپ با یک قاشق

سوالات متداول و نکات تخصصی

ماندگاری سوپ خانگی در یخچال چقدر است؟

کلید تازه نگه داشتن سوپ باقی مانده این است که آن را به سرعت سرد کنید و سپس سرد نگه دارید. بهترین راه برای خنک ، سریع سوپ این است که قابلمه سوپ را در یک کاسه بزرگ آب یخ قرار دهید و مرتباً آن را هم بزنید تا سریع خنک شود. از طرف دیگر، وعده های انفرادی را روی ظروف درب بسته بریزید و در یخچال قرار دهید (تا زم، که سرد نشده اند در بسته نبندید). تا چهار روز در یخچال بگذارید. حتما آن را دوباره گرم کنید تا داغ شود. بیش از یک بار گرم نکنید.

سبزیجات را به چه ترتیبی در سوپ قرار می دهید؟

ابتدا مهم است که با پختن پیاز و سیر ،د شده در روغن شروع کنید. این کار قندهای طبیعی آنها را کاراملی می کند و ،یبات طعم دهنده محلول در چربی را آزاد می کند.
سپس سبزیجات سفت تر را با آب گوشت اضافه کنید و اجازه دهید در سوپ در حال جوشیدن بپزند.
سوم، سبزیجات نرم تر را در پایان پخت اضافه کنید. در چند دقیقه آ، سبزی ها را اضافه کنید.

نحوه گرم ، مجدد

در قابلمه ای روی حرارت متوسط ​​رو به بالا گرم کنید و مرتب هم بزنید تا داغ شود. یا در مایکروویو با قدرت بالا گرم کنید، یک یا دو بار هم بزنید تا سوپ داغ شود (حدود 5 دقیقه برای 1 وعده).

آیا می توان این سوپ سبزیجات را منجمد کرد؟

این سوپ برای انجماد عالی است. تا 2 ماه در ظرف دربسته و منجمد نگهداری شود. یخ زده و دوباره گرم کنید تا داغ شود.

آیا می تو،د این را در آرام پز درست کنید؟

این دستور غذا برای آرام پز ایده آل نیست زیرا تفت دادن پیاز، سیر و ادویه ها در مرحله اول برای توسعه طعم غنی ضروری است. همانطور که گفته شد، می تو،د این کار را انجام دهید و سپس مخلوط سرخ شده را به داخل اجاق گاز آرام پز منتقل کنید. مواد مرحله 2 را داخل لایه بریزید و به مدت 4 ساعت با حرارت کم بپزید. در 30 دقیقه آ، پخت مواد را در مرحله 3 اضافه کنید.

طرز تهیه این سوپ سبزیجات با هر سبزی

سبزیجات سفت:

سبزیجات سفت را به قطعات 1 اینچی برش دهید و در مرحله 2 اضافه کنید.

مثال ها: ازگیل، شلغم، ریشه کرفس (یا کرفس)، سیب زمینی شیرین، کدو حلوایی، کدو تنبل ،د شده و سایر کدوهای زمست،.

سبزیجات نرم:

سبزیجات نرم را به قطعات کوچک یا مکعبی ،د کنید و در مرحله 3 اضافه کنید.

مثال ها: کدو حلوایی تابست، زرد و کدو حلوایی تابه ای، کلم بروکلی، گل کلم، فلفل قرمز، فلفل سبز (یا هر فلفل دلمه ای دیگر)، سبزی های غلیظ تر مانند کلم پیچ، کلم یا کلم سبز، گوجه فرنگی گی،ی یا گوجه فرنگی تازه، گوجه فرنگی و مارچوبه.

راه های اضافی برای سفارشی ، این دستور سوپ سبزیجات

  • سبزها: سبزیجات زودپز مانند اسکارول، اسفناج یا چاشنی سوئیس را در پنج دقیقه آ، زمان پخت با هم مخلوط کنید.
  • لوبیا: برای دریافت پروتئین و فیبر بیشتر، لوبیا سفید کنسرو شده، نخود یا لوبیای مورد علاقه دیگر را اضافه کنید.
  • پروتئین: باقی مانده مرغ، بوقلمون، سوسیس پخته یا پروتئین دیگری را با هم مخلوط کنید تا دلپذیرتر شود.
  • قارچ: پس از تفت دادن پیازها، 8 اونس قارچ خلال شده را به آن اضافه کنید و قبل از اضافه ، در مایع، آنها را تفت دهید. این به این سوپ گیاهی طعم بیشتری می دهد و بافت “گوشتی” عالی را به آن اضافه می کند.
  • ذرت: دانه های ذرت تازه، ذرت کنسرو شده یا ذرت شیرین منجمد و ذوب شده را اضافه کنید.
  • پاستا: در انتها مقدار کمی پاستا پخته شده اضافه کنید.
  • سبزیجات منجمد: سبزیجات زیر یخ زده به جای سبزیجات تازه. فقط سبزیجات منجمد آب شده را در مرحله 4 هم بزنید.
  • غلات کامل: آنها یک راه عالی برای اضافه ، تغذیه رضایت بخش تر هستند. در مرحله 4 غلات کامل پخته شده مانند جو، توت گندم یا برنج وحشی را اضافه کنید.
  • ادویه های پای،: در پایان به راحتی می تو،د سبزیجات تازه، آب لیمو یا کمی پنیر پارمزان را اضافه کنید.
  • خلاق باش! فقط توجه داشته باشید که وقتی مواد اضافی را اضافه کردید، باید مزه کنید و نمک و فلفل سیاه اضافه کنید تا مزه دار شود.

دستور العمل های بیشتر سوپ سالم

از مطالعه شما بسیار متشکریم. اگر در اینجا تازه کار هستید، ممکن است بخواهید در آن ثبت نام کنید خبرنامه ایمیل من برای دریافت برنامه رایگان منوی هفتگی و آ،ین دستور العمل ها مستقیماً در صندوق ورودی خود. اگر این دستور را درست می کنید، لطفاً برگردید و رتبه بندی و بررسی ستاره را بگذارید. من دوست دارم نظر شما را بشنوم!

آشپزی مبارک! ~کتی

چاپ

<،le>ساعت نماد ساعت<،le>کارد و چنگال نماد کارد و چنگال<،le>پرچم نماد پرچم<،le>پوشه نماد پوشه<،le>اینستاگرام آی، اینستاگرام<،le>pinterest نماد pinterest<،le>فیس بوک نماد فیس بوک<،le>چاپ نماد چاپ<،le>مربع ها نماد مربع<،le>قلب نماد قلب<،le>قلب جامد نماد قلب جامد

شرح

این سوپ سبزی سالم باغ شما را با خوبی های مغذی سیر می کند! می توان آن را به سبزیجاتی که در دست دارید سفارشی کرد، کمتر از یک ساعت زمان می برد تا آن را تهیه کنید و تنها 131 کا،ی در هر فنجان دارد. من، برای ناهار، شام و آماده سازی غذا.


  • ¼ فنجان روغن زیتون اضافی
  • 2 پیاز بزرگ، ،د شده یا 4 فنجان تره فرنگی ورقه شده تمیز شده
  • 1 ½ قاشق چایخوری نمک
  • 1 قاشق غذاخوری سیر ریز ،د شده
  • 1 قاشق غذاخوری فلفل قرمز دودی
  • 1 ¼ قاشق چایخوری پونه کوهی خشک
  • 1 قاشق چای خوری آویشن خشک
  • ½ قاشق چای خوری زردچوبه پودر شده
  • 8 فنجان آب سبزیجات یا آب سبزیجات کم سدیم
  • 3 هویج بزرگ، پوست کنده و ،د شده
  • 3 ساقه کرفس، ،د شده
  • 1 سیب زمینی بزرگ سفید یا طلایی (غیر رنده) در صورت تمایل پوست کنده شده، به تکه های ¾ اینچی برش دهید
  • 1 برگ بو
  • 1 شاخه گل کامل رزماری
  • 1 کدو سبز متوسط، ،د شده
  • 2 فنجان لوبیا سبز ،د شده و ،د شده (تکه های 1 اینچی)
  • 1 گوجه فرنگی 14 اونسی، ترجیحا برشته شده روی آتش
  • 1/2 فنجان نخود سبز منجمد یا پوسته شده، اختیاری


  1. روغن را در یک قابلمه سوپ بزرگ با کف سنگین یا فر هلندی روی حرارت متوسط ​​رو به بالا گرم کنید. پیاز (یا تره فرنگی) و نمک را اضافه کنید و تفت دهید، مرتباً هم بزنید تا پیازها شروع به قهوه ای شدن کنند، 5 تا 8 دقیقه (3 تا 4 دقیقه برای تره فرنگی). سیر را هم بزنید و بپزید و حدود 1 دقیقه هم بزنید تا سیر معطر شود. پاپریکا دودی، پونه کوهی، آویشن و زردچوبه را با هم مخلوط کرده و 30 ث،ه هم بزنید تا ادویه ها شکوفا شوند.
  2. در آبگوشت بریزید. هویج، کرفس، سیب زمینی، برگ بو و رزماری را اضافه کنید و روی حرارت ملایم بگذارید تا بجوشد.
  3. حرارت را تا متوسط ​​کم کنید و بجوش،د تا سیب زمینی ها تقریباً نرم شوند، حدود 15 دقیقه. کدو سبز، لوبیا سبز و گوجه فرنگی را با هم مخلوط کنید و حدود 10 دقیقه بجوش،د تا لوبیا سبز و کدو سبز نرم شوند.
  4. برگ بو و شاخه رزماری را بردارید. در صورت استفاده، نخود فرنگی را هم بزنید و به مدت 1 دقیقه حرارت دهید. داخل کاسه ها ریخته و داغ سرو کنید.

یادداشت

آماده ،، انجماد و گرم ، مجدد

باقیمانده غذا را تا 4 روز سرد نگه دارید. در قابلمه ای روی حرارت متوسط ​​رو به بالا گرم کنید و مرتب هم بزنید تا داغ شود. یا در مایکروویو با قدرت بالا گرم کنید، یک یا دو بار هم بزنید تا سوپ داغ شود (حدود 5 دقیقه برای 1 وعده).

این سوپ برای انجماد عالی است. تا 2 ماه منجمد نگه دارید. یخ زده و دوباره گرم کنید تا داغ شود.

  • زمان آماده سازی: 25 دقیقه
  • زمان پخت: 45 دقیقه
  • دسته بندی: سوپ
  • روش: صفحه اجاق گاز
  • غذا: آمریکایی

تغذیه

  • اندازه خدمت: 2 فنجان
  • کا،ی: 284
  • قند: 13 گرم
  • چربی: 13 گرم
  • کربوهیدرات ها: 34 گرم
  • فیبر: 6 گرم
  • پروتئین: 9 گرم

کلید واژه ها: دستور سوپ سبزیجات، سوپ سبزیجات باغی، سوپ سبزیجات، سوپ سبزیجات، سوپ سبزیجات باغی، سوپ سبزیجات سالم، سوپ سبزیجات سالم

درباره نویسنده

کیت وبستر

کیتی وبستر در کالج اسکیدمور هنر و عکاسی خوانده و فارغ التحصیل موسسه آشپزی نیو،ند است. او از سال 2001 که برای اولین بار در آشپزخانه آزمایشی در مجله EatingWell شروع به کار کرد، یک توسعه دهنده حرفه ای دستور العمل بوده است. دستور العمل های او در مجلات متعددی از جمله Shape، Fitness، Parents و چندین نشریه Edible Communities در میان دیگران منتشر شده است. کتاب آشپزی او، Maple {Quirk Books} در سال 2015 منتشر شد. او دستور العمل های فصلی سالم را در سال 2009 راه اندازی کرد. او با همسر، دو دختر نوجوان و دو آزمایشگاه زرد در ورمونت زندگی می کند. در اوقات فراغتش، می‌تو،د او را در باشگاه، آشپزی، چیدن ،م، درست ، شربت افرا و مراقبت از باغ چندساله‌اش پیدا کنید.


منبع: https://www.healthyseasonalrecipes.com/garden-vegetable-soup/