دسته‌ها
اخبار

سوپ رشته مرغ خامه ای – WellPlated.com


وقتی نیاز به شام ​​دارید تا بدون پرسیدن هیچ سوالی بغلتان کند، یک قابلمه راحت درست کنید سوپ رشته مرغ خامه ای. سالم تر، به لطف شیر بدون چربی تبخیر شده، و با کمی طعم ج، غربی، می تو،د این را به لیست دستور العمل های آسان سوپ مرغ که برای روح مفید هستند اضافه کنید.

سوپ رشته مرغ خامه ای آسان سالم بدون خامه در یک کاسه با قاشق

این دستور غذا را در Pinterest پین کنید تا برای بعد ذخیره شود

سنجاق آن!

چه کمی احساس زیر آب و هوا داشته باشم یا یک هفته کاری پرمشغله داشته باشم، دستوری که به طرز مضحکی آسان است و می تواند در کمتر از 45 دقیقه آماده شود، در کتاب من یک پیروزی است.

در حالی که دستور العمل های سوپ مطمئناً در یک روز سرد مورد استفاده قرار می گیرند، به ویژه سوپ های مرغ دارای کیفیت ذاتی مغذی هستند.

چه آن‌ها مانند سوپ اورزو مرغ لیمویی روشن‌تر و سبک‌تر باشند، یا مانند خورش مرغ غلیظ و غنی‌تر یا سوپ مرغ و گنوکی، به شیوه‌ای خاص آرامش می‌دهند.

این سوپ میانبر مرغ برای زم، است که روز طول، سپری کرده اید، سرماخوردگی یا آنفولانزا دارید و می خواهید سوپ مرغ احساس بهتری داشته باشید، یا ساعت 6 بعدازظهر است و گرسنه هستید.

به لطف تاپینگ های خوشمزه، به خصوص برای بچه ها نیز من، است.

یک کاسه سوپ مرغ خامه ای آسان با رشته فرنگی تخم مرغی

نقد و بررسی 5 ستاره

“این عالی بود. خانواده‌ام آن را خوردند و گفتند که قطعاً دوباره آن را می‌خواهند.»

– ماری –

درباره این سوپ رشته مرغ سریع و خامه ای

بهترین سوپ رشته مرغ خامه ای را با مجموعه ای از مواد سالم و کم مصرف وارد کنید:

  • باقیمانده مرغ رنده شده یا مرغ جوجه گردان پخته زمان پخت و پز و آماده سازی که اغلب با دستور العمل های قدیمی مرتبط است را به شدت کاهش می دهد. این دستور مرغ ،د شده روش مورد علاقه من برای تهیه آن است.
  • شیر بدون چربی تبخیر شده بدون چربی و کا،ی خامه غلیظ، غنای بیشتری را به کاسه آرامش ارضاء روح آنها اضافه می کند.
  • تاپینگ های ج، غربی مانند پنیر جک فلفلی، گشنیز ،د شده و چیپس تورتیلا له شده، این سوپ ک،یک روز مریض را می چرخاند. (این چیلی مرغ سفید یکی دیگر از سوپ هایی است که طعم ج، مرزی دارد.)
بهترین سوپ رشته مرغ خامه ای در یک کاسه

طرز تهیه سوپ رشته مرغ خامه ای از ابتدا

نکته ط،ه آمیز در مورد سوپ رشته مرغ این است که زم، که بیشتر به آن نیاز دارید – زم، که مریض هستید یا از یک هفته کاری پرمشغله تخلیه می شوید – همچنین زم، است که کمترین آمادگی را برای پخت و پز ندارید.

خوشبختانه، این دستور تهیه نودل مرغ آسان تنها به 10 دقیقه تلاش مداوم نیاز دارد.

هنگامی که سبزیجات ،د شدند، بقیه دستور غذا شامل ریختن چیزها در قابلمه و بی حرکت نشستن در حین جوشیدن است.

یک کاسه سوپ رشته مرغ خامه ای مادربزرگ با رشته فرنگی تخم مرغی

مواد تشکیل دهنده

  • جوجه. سینه مرغ لطیف و رنده شده طعم ک،یک خود را به این سوپ می دهد. مرغ سرشار از پروتئین بدون چربی، سوپ را سیر کننده تر می کند.

نکته!

با تعویض مرغ از قبل پخته شده که با یکی از این روش های آسان تهیه شده است، زمان این دستور را حتی بیشتر کاهش دهید (یا حتی مرغ جوجه گردان ،یداری شده را ذخیره کنید):

  • Mirepoix. درست مانند سوپ بوقلمون، کرفس، هویج، پیاز و سیر مخلوط Mirepoix را برای این دستور تهیه می کنند. این مواد ساده باعث می شود سوپ رشته مرغ ک،یک طعمی مانند سوپ رشته مرغ داشته باشد!

نکته!

آیا می خواهید این دستور غذا را آسان تر کنید؟ بخش محصولات آماده سوپرمارکت خود را برای یافتن ظرفی از سبزیجات Mirepoix از قبل ،د شده اسکن کنید. معمولاً گران‌تر از ،د ، خودتان است، اما زم، که خیلی سرتان شلوغ است یا احساس می‌کنید که ، هستید، می‌تواند یک ول،جی ارزشمند باشد.

  • سوپ مرغ. پایه مایع خوش طعم این سوپ خامه ای. همچنین می‌تو،د این سوپ را با آبگوشت استخوان تقویت‌کننده سیستم ایمنی برای برخی فواید تغذیه‌ای بیشتر درست کنید.
  • رشته فرنگی تخم مرغ. من را یک سنت گرا صدا کنید، اما وقتی مریض هستم، هیچ چیز بهتر از سوپ مرغ خامه ای با رشته فرنگی تخم مرغ به نظر نمی رسد.

نکته مواد تشکیل دهنده

برای داشتن فیبر و تغذیه بیشتر، نودل گندم کامل را انتخاب کنید.

  • ارد + شیر تبخیر شده. آرد همه منظوره و شیر تبخیر شده راهی آسان برای غلیظ ، سوپ رشته مرغ است. این دوتا سوپ رو درست میکنن غلیظ و خامه ای بدون کلسترول یا چربی اشباع خامه سنگین (همان ترفندی را که در این سوپ پنیر بروکلی آهسته پز اعمال می شود مشاهده خواهید کرد).
  • ادویه ها + گیاهان. نمک، فلفل و پونه کوهی طعم کلی سوپ را بدون اینکه حواس‌تان را از مواد دیگر پرت کنند، افزایش می‌دهند.

ایده های تاپینگ

در حالی که مطمئناً می تو،د این سوپ را ک،یک نگه دارید و از آن همانطور که هست لذت ببرید، من عاشق استفاده از تاپینگ برای ایجاد یک سوپ هستم سوپ ماکارونی مرغ خامه ای سبک ج،ی: گشنیز، چیپس ترتیلا له شده و پنیر جک فلفلی را اضافه کنید.

یا برای تاپینگ های سنتی تر، با گیاهان تازه مانند آویشن، جعفری یا شوید تزئین کنید و روی آن را با کراکر سوپ مورد علاقه خود تزیین کنید.

جهت

هویج و کرفس در قابلمه
  1. Mirepoix را در یک فر بزرگ هلندی تفت دهید. سیر را اضافه کنید. آرد را هم بزنید.
دستور پخت سوپ سالم و آسان در قابلمه
  1. آب مرغ کم سدیم را اضافه کنید، سپس بگذارید تا بجوشد. اجازه دهید 10 دقیقه بجوشد.
سوپ ماکارونی مرغ خامه ای آسان در فر هلندی
  1. مرغ، رشته فرنگی و بقیه مواد را با هم مخلوط کنید. به مدت 10 دقیقه بپزید. چاشنی های مورد نظر را اضافه کنید و از آن لذت ببرید!

نکات ذخیره سازی

  • برای ذخیره ،. سوپ مرغ خامه‌ای را در ظرفی دربسته تا ۴ روز در یخچال قرار دهید.
  • برای گرم ،. باقیمانده غذاها را در یک قابلمه بزرگ روی اجاق گاز روی حرارت متوسط ​​تا متوسط ​​یا در مایکروویو در یک کاسه بزرگ دوباره گرم کنید.
  • یخ زدن. سوپ را تا 3 ماه در یک ظرف دربسته و ایمن در یخچال فریز کنید. قبل از گرم ، مجدد اجازه دهید یک شب در یخچال ذوب شود.

نکته آماده سازی غذا

مرغ را تا 1 روز قبل بپزید و رنده کنید و مواد میرپوا، (هویج، کرفس و پیاز) را ،د کنید. هر کدام را جداگانه در ظروف نگهدارنده دربسته در یخچال قرار دهید.

یک کاسه سوپ ماکارونی مرغ خامه‌ای سبک ج،ی با مواد رویه

چه چیزی را با سوپ رشته مرغ خامه ای سرو کنید

در حالی که این سوپ مرغ خامه‌ای یک غذای رضایت‌بخش است که می‌توان آن را به تنهایی میل کرد، اما می‌توان آن را با انواع خوراکی‌های خوشمزه نیز ست کرد.

ابزارهای پیشنهادی برای تهیه این دستور غذا

فر هلندی من

این فر هلندی با استفاده های بی پایان و طراحی باکیفیت، ارزش سرمایه گذاری را دارد. یک عمر ماندگار خواهد بود!

سوپ ماکارونی مرغ خامه ای آسان سالم در یک کاسه با قاشق

آیا شما این دستور العمل را ساخته اید؟

به من بگو چه فکر می کنی!

امتیازی را در زیر در نظرات بگذارید و به من بگویید که چگونه دستور پخت را دوست داشتید.

در قالب این سوپ رشته مرغ خامه ای، یک قاشق غذاخوری بزرگ برای شما می فرستم.

سوالات متداول

چگونه می توانم سوپ رشته مرغ بدون گلوتن درست کنم؟

برای سوپ رشته مرغ بدون گلوتن، آرد همه منظوره را با آرد بدون گلوتن 1:1 مانند اینو مطمئن شوید نودل های تخم مرغی شما فاقد گلوتن هستند. حتما مراقب زمان پخت باشید، زیرا رشته های بدون گلوتن ممکن است سریعتر از نودل های معمولی پخته شوند. همچنین می تو،د با حذف پاستا بازی کنید و به جای آن یک سوپ رشته فرنگی خامه ای مرغ با سیب زمینی درست کنید.

اگر شیر تبخیر شده نداشته باشم، چه چیزی می توانم به سوپ اضافه کنم تا خامه ای شود؟

اگر شیر تبخیر شده در دست ندارید، می‌تو،د برای سوپ بسیار فاسد، آن را به یک سوپ رشته مرغ خامه‌ای با پنیر خامه‌ای تبدیل کنید. در حالی که خودم آن را تست نکرده ام، فکر می کنم خوب می شود و سوپ را فوق العاده غنی و خامه ای می کند. اجازه دهید پنیر خامه ای به دمای محیط برسد و قبل از اضافه ، آن را به قطعات کوچک ،د کنید تا به طور یکنواخت ذوب شود.

آیا می توانم به جای سینه مرغ از گوشت ران مرغ استفاده کنم؟

مطمئناً می تو،د ران مرغ پخته و ،د شده را به جای سینه مرغ با این سوپ مرغ خامه ای نودل عوض کنید. یا از تکه های مرغ تفت داده شده به اندازه لقمه استفاده کنید.

چگونه سوپ رشته مرغ را غلیظ کنیم؟

به طور معمول، برخی از سوپ‌ها را می‌بینید که با یک رو،، دوغاب نشاسته ذرت، یا استفاده از خامه غلیظ غلیظ شده‌اند. رو، جایی است که کره را آب می کنید، آرد را با هم مخلوط می کنید و شیر را اضافه می کنید. این سوپ از آرد و شیر تبخیر شده به ،وان غلیظ کننده استفاده می کند.

ویدیو سوپ رشته مرغ خامه ای

اگر از این ویدیو لذت می برید لطفا در کانال یوتیوب ما مش، شوید. حتماً روی نماد BELL کلیک کنید تا بتو،د اولین ،ی باشید که از ارسال یک ویدیوی جدید مطلع می شوید (و از شما برای اشتراک متشکریم!).

ویدیوی یوتیوب

  • 1 قاشق سوپخوری روغن زیتون اضافی
  • 3 هویج پوست کنده و ،د شده
  • 3 ساقه کرفس ،د شده
  • 1/2 پیاز زرد ،د شده
  • 1 قاشق چایخوری سیر ریز ریز شده
  • 1/3 فنجان آرد همه منظوره
  • 8 فنجان ها آب مرغ کم سدیم
  • 3 فنجان ها مرغ ،د شده پخته*
  • 2 1/2 فنجان ها نودل کوفته تخم مرغ نپخته
  • 12 اونس شیر بدون چربی تبخیر شده
  • 1 قاشق چایخوری نمک کوشر
  • 1/2 قاشق چایخوری پونه کوهی خشک
  • 1/2 قاشق چایخوری فلفل سیاه
  • چیپس ترتیلا له شده، یا پنیر جک فلفلی ،د شده و گشنیز، اختیاری برای سرو

  • روغن را روی حرارت متوسط ​​رو به بالا در یک قابلمه بزرگ یا فر هلندی گرم کنید. هویج، کرفس و پیاز را حدود 7 دقیقه تفت دهید تا نرم شوند. سیر را اضافه کنید و 1 دقیقه تفت دهید. آرد را روی سبزیجات بپاشید و به مدت 1 دقیقه بپزید و مدام هم بزنید.

  • آبگوشت را به آرامی هم بزنید و بگذارید بجوشد. حرارت را کم کنید و به مدت 10 دقیقه بجوش،د.

  • مرغ، رشته فرنگی، شیر تبخیر شده، نمک، پونه کوهی و فلفل را اضافه کنید. هم بزنید تا ،یب شوند. سوپ را به مدت 10 دقیقه بپزید تا نودل ها آل دنته شوند.

  • گرم سرو کنید و با چیپس ترتیلا ،د شده، پنیر رنده شده و گشنیز تزیین کنید.

  • *یادداشت مواد تشکیل دهنده: برای پخت مرغ در قابلمه فوری به این پست مرغ قابلمه فوری مراجعه کنید. برای پخت مرغ در فر به این پست سینه مرغ پخته مراجعه کنید.
  • برای ذخیره ،: سوپ را تا 4 روز در ظرف دربسته در یخچال قرار دهید.
  • برای گرم ،: باقیمانده غذا را در قابلمه ای روی اجاق گاز روی حرارت متوسط ​​رو به پایین یا در مایکروویو دوباره گرم کنید.
  • یخ زدن: سوپ را تا 3 ماه در ظرف دربسته و ایمن در یخچال فریز کنید. قبل از گرم ، مجدد اجازه دهید یک شب در یخچال ذوب شود.

خدمت: 1(از 8)کا،ی: 243کیلو کا،یکربوهیدرات ها: 23gپروتئین: 28gچربی: 4gچربی های اشباع شده: 1gکلسترول: 48میلی گرمفیبر: 2gقند: 8g

امروز بپیوندید و شروع به ذخیره دستور العمل های مورد علاقه خود کنید

یک حساب کاربری ایجاد کنید تا به راحتی دستور العمل های مورد علاقه خود را ذخیره کنید و به برنامه های غذایی رایگان دسترسی داشته باشید.

ثبت نام من

دستور العمل های بیشتر سوپ مرغ

مشاهده همه دستور العمل ها


منبع: https://www.wellplated.com/creamy-chicken-noodle-soup/