دسته‌ها
اخبار

سس آغشته به بادام زمینی تند – بر اساس یک بودجه گیاهی


بهترین سس غوطه ور بادام زمینی تند برای اسپرینگ رول ها و تمام نیازهای شما برای غوطه وری، چکاندن و سس ،. خامه ای، شور، تند، سیر، ارزان، همه کاره است و فقط در 5 دقیقه آماده می شود!

سس آغشته به بادام زمینی تند را در دو ظرف در پس زمینه سفید تکمیل کرد

سس 5 دقیقه ای تند کره بادام زمینی فوق العاده همه کاره

چاشنی‌های ارزان، فوق‌العاده همه‌کاره و خوشمزه برای هر آشپزخانه‌ای کم‌هزینه ضروری است، به‌خصوص وقتی که به‌اندازه پستو ریحان آووکادو، سس خامه‌ای وگان و این سس غوطه‌وری تند بادام‌زمینی خوشمزه و راحت کنار هم قرار می‌گیرند!

این سس بادام زمینی آسان، فوق‌العاده خامه‌ای، شور، سیر، تند است، طعمی تند دارد و در صورت تمایل حتی کمی شیرینی دارد – یک خوراکی فوق‌العاده رضایت‌بخش برای جوانه‌های چشایی شما که به راحتی با ذائقه شما قابل تنظیم است! همچنین به طور طبیعی بدون گلوتن، بدون لبنیات و وگان است. بعلاوه، با منگنه های ساده و ارزان انباری ساخته شده است و به راحتی در 5 دقیقه جمع می شود، بدون نیاز به پخت و پز!

چه به دنبال سس بادام زمینی عالی برای اسپرینگ رول باشید، روی رشته فرنگی و برنج، مارینینگ توفو، کاسه بودا، و موارد دیگر—این سس آغشته به کره بادام زمینی با این سس مطابقت دارد و آماده است تا غذای شما را به سطح بعدی برساند. بعلاوه، باقیمانده آن برای چند هفته در یخچال (3 ماه در فریزر) نگهداری می شود!

مواد تشکیل دهنده

تنها چیزی که نیاز دارید 6 ماده ساده و ارزان برای آشپزی است تا این دستور العمل سس بادام زمینی تند و تند خوشمزه و راحت را تهیه کنید.

مواد تشکیل دهنده سس غوطه ور بادام زمینی تند با سطحی سبک اندازه گیری شده است
  • کره بادام زمینی: ما متوجه شده ایم که کره بادام زمینی خامه ای برای سس غوطه وری بادام زمینی بهترین کار را دارد. می تو،د از کره بادام زمینی صاف یا ، استفاده کنید، اما به دنبال گزینه هایی با حداقل مواد تشکیل دهنده و بدون افزودنی باشید.
  • روغن کنجد: این به سس بادام زمینی تند طعم زیادی می بخشد، اما اگر آن را ندارید، از یک روغن با طعم خنثی مانند روغن نباتی، روغن آووکادو و غیره استفاده کنید.
  • من بید هستم: از سدیم معمولی یا کم شده استفاده کنید. اگر فاقد گلوتن هستید، به جای آن از آمینوهای نارگیل یا تاماری استفاده کنید.
  • سیر: بهتر است در صورت امکان از سیر تازه استفاده کنید، اما پودر سیر به مقدار کمی (به سلیقه) عمل می کند.
  • آب لیمو: ما آب لیموی تازه (یا آبلیمو) را ترجیح می دهیم، اما بطری نیز کار می کند. از طرف دیگر، مقدار کمی سرکه برنج خوب عمل می کند.
  • سس تند: ما از sriracha استفاده می کنیم، اما هر سس چیلی (یا خمیر فلفل قرمز) کار می کند. مقدار را بر اساس میزان تند بودن سس کره بادام زمینی تنظیم کنید.
  • اب: از آب گرم برای رقیق شدن آن به غلظت دلخواهتان استفاده کنید. می تو،د از آن به ،وان دیپ، چکاندن، سس، سس سالاد بادام زمینی تند و غیره استفاده کنید.

چه چیز دیگری می توانم به سس بادام زمینی چیلی اضافه کنم؟

  • شیرین کننده: مقدار کمی شیرین کننده می تواند به تعادل طعم اسیدی و تند این سس آسان بادام زمینی کمک کند. می تو،د از شربت افرا، آ،، شکر نارگیل، شکر قهوه ای و غیره استفاده کنید. در صورت تمایل از جایگزین شکر استفاده کنید.
  • شیر نارگیل: برای یک سس بادام زمینی تند و خامه‌ای تایلندی، به جای آب، از شیر نارگیل برای رقیق ، سس استفاده کنید.
  • زنجبیل: این کار باعث افزایش حرارت معطر به سس غوطه وری بادام زمینی می شود.
  • سس ،isin: توصیف طعم هویزین دشوار است، اما بسیار شور و کمی شیرین است و با طعم اومامی بسته بندی شده است و برای عمق بیشتر می توان آن را به این سس بادام زمینی اضافه کرد. با یک قاشق چای خوری شروع کنید و به طعم آن اضافه کنید.
  • تکه های فلفل قرمز: برای افزودن ادویه بیشتر

افزودن ،یبی از شیر نارگیل، زنجبیل و مقدار کمی شیرین کننده (ما شکر نارگیل را توصیه می کنیم) این ماده را به یک ماده غذایی تبدیل می کند. سس بادام زمینی تند تایلندی. آن را با مقدار کمی خمیر کاری قرمز تایلندی حتی بیشتر تقویت کنید.

چگونه سس بادام زمینی تند درست کنیم؟

تهیه این سس تند بادام زمینی فقط دو مرحله طول می کشد.

  • 1) همه مواد (به جز آب) را در یک کاسه با اندازه استاندارد ،یب کنید و با چنگال یا قاشق خوب مخلوط کنید. اگر می‌خواهید رقیق‌تر شود، هر بار یک قاشق آب اضافه کنید تا به غلظت دلخواه خود برسید.
شات مخلوط ، مواد سس بادام زمینی را در یک کاسه در کنار لیموها آماده کنید
فرآیند مخلوط ، مواد با هم برای سس بادام زمینی در کاسه
فرآیند مخلوط ، مواد با هم برای سس بادام زمینی در کاسه
فرآیند مخلوط ، مواد با هم برای سس بادام زمینی در کاسه
  • 2) به سس بادام زمینی تند طعم بدهید و هر یک از مواد را به دلخواه تنظیم کنید – لذت ببرید!

از طرف دیگر، می تو،د همه چیز را در یک پرتاب کنید مینی غذاساز و در 30 ث،ه آن را آماده کنید.

سوالات متداول

آیا می توانم کره بادام زمینی را جایگزین کنم؟

علیرغم نامش، این سس رول تابست، با چندین نوع دیگر از کره آجیل مانند کره بادام یا کره بادام هندی به خوبی کار می کند.
برای یک نسخه بدون آجیل، می تو،د کره تخمه آفتابگردان را امتحان کنید.

آیا می توانم سس بادام زمینی تند را بدون روغن درست کنم؟

در حالی که بوی دهان ابریشمی نخواهد داشت، در صورت تمایل می تو،د روغن را حذف کنید.

چگونه سس بادام زمینی را غلیظ کنیم؟

اگر به طور تصادفی آب زیادی اضافه کرده اید، می تو،د آن را سرد کنید تا کمی غلیظ شود یا کره بادام زمینی بیشتری اضافه کنید (توجه داشته باشید که ممکن است به مواد دیگری نیاز داشته باشید زیرا طعم آن متفاوت است).

یادداشت های دستور غذا

  • اگر کره بادام زمینی غلیظ است: گرم ، آن در مایکروویو به مدت 10-20 ث،ه می تواند مخلوط ، آن را آسان تر کند.
  • آب را به تدریج اضافه کنید: هر بار فقط یک قاشق غذاخوری اضافه کنید و خوب هم بزنید تا به قوام دلخواهتان برسد.
  • با سس سویا کمتر شروع کنید: از آنجایی که این ،صر اصلی “نمک” سس بادام زمینی است، توصیه می کنیم آن را هر چند وقت یکبار به طعم دلخواه خود اضافه کنید تا از شور شدن بیش از حد آن جلوگیری کنید.
  • تندی را تنظیم کنید: می تو،د آن را به طور کامل حذف کنید یا مقدار آن را افزایش دهید.
  • مواد را به سلیقه تغییر دهید: مانند ،صر تند، تمام مواد تشکیل دهنده این دستور سس بادام زمینی تند با ذائقه شما قابل تنظیم است.
سس آغشته به بادام زمینی تند را در دو ظرف در پس زمینه سفید تکمیل کرد

دستورالعمل های ذخیره سازی

باقیمانده سس کره بادام زمینی را در ظرفی در بسته نگهداری کنید در یخچال به مدت 1-2 هفته. ممکن است در حین نشستن جدا شود، بنابراین بین هر بار استفاده آن را هم بزنید. همچنین به آن طعم بدهید و در صورت نیاز با کمی آبلیمو/سیر/سس تند آن را تازه کنید.

شما همچنین می تو،د سس را به مدت 2-3 ماه منجمد کنیدسپس قبل از استفاده اجازه دهید در یخچال یا در دمای اتاق ذوب شود.

آن را به مدت 10-20 ث،ه در مایکروویو قرار دهید تا دوباره صاف و ،ی شود در صورت نیاز

پیشنهادات خدمت

این سس تند بادام زمینی بسیار متنوع است. در اینجا فقط چند راه برای لذت بردن از این چاشنی خامه ای وجود دارد.

روش مورد علاقه شما برای لذت بردن از این سس کره بادام زمینی چیست؟ در ،مت نظرات پایین ما را آگاه کنید.

سس بادام زمینی کامل در یک کاسه سفید و شیشه کوچک شفاف در برابر پس زمینه روشن

دستور العمل های سس دیگری که دوست خواهید داشت:

ع، ها توسط آلفونسو رویا

سس آغشته به بادام زمینی تند را در دو ظرف در پس زمینه سفید تکمیل کرد

سس آغشته به بادام زمینی تند

جیک

بهترین سس غوطه ور بادام زمینی تند برای اسپرینگ رول ها و تمام نیازهای شما برای غوطه وری، چکاندن و سس ،. خامه ای، شور، تند، سیر، ارزان، همه کاره است و فقط در 5 دقیقه آماده می شود!

زمان آماده سازی 5 دقیقه

زمان پخت 0 دقیقه

زمان کل 5 دقیقه

دوره شام، ناهار، سس

غذا آسیایی

خدمات 8 وعده های غذایی

کا،ی 116 کیلو کا،ی

  • در یک کاسه با اندازه استاندارد، همه مواد را با هم مخلوط کرده و با چنگال یا قاشق کاملاً مخلوط کنید. اگر دوست دارید سس تان رقیق شود، یک قاشق غذاخوری آب بیشتری اضافه کنید تا به قوام دلخواه خود برسید.

  • اگر کره بادام زمینی غلیظ است: گرم ، آن در مایکروویو به مدت 10-20 ث،ه می تواند مخلوط ، آن را آسان تر کند.
  • آب را به تدریج اضافه کنید: هر بار فقط یک قاشق غذاخوری اضافه کنید و خوب هم بزنید تا به قوام دلخواهتان برسد.
  • با سس سویا کمتر شروع کنید: از آنجایی که این ،صر اصلی «نمکی» سس بادام زمینی است، توصیه می کنیم آن را هر چند وقت یکبار به طعم دلخواه خود اضافه کنید تا از شور شدن بیش از حد آن جلوگیری کنید.
  • تندی را تنظیم کنید: می تو،د آن را به طور کامل حذف کنید یا مقدار آن را افزایش دهید.

کا،ی: 116کیلو کا،یکربوهیدرات ها: 4gپروتئین: 4gچربی: 10gچربی های اشباع شده: 2gچربی های چند غیر اشباع: 3gچربی اشباع شده: 5gسدیم: 195میلی گرمپتاسیم: 105میلی گرمفیبر: 1gقند: 2gویتامین A: 0.4IUویتامین سی: 3میلی گرمکلسیم: 10میلی گرماهن: 0.4میلی گرم

سلب مسئولیت: اگرچه plantbasedonabudget.com سعی در ارائه اطلاعات دقیق تغذیه ای دارد، لطفاً توجه داشته باشید که اینها فقط ،ن هستند. اطلاعات تغذیه ای ممکن است بر اساس نوع محصول، نام تجاری ،یداری شده و سایر روش های غیر قابل پیش بینی تحت تأثیر قرار گیرد. Plantbasedonabudget.com هیچ مسئولیتی در قبال هیچ گونه ضرر و زیان ناشی از اتکای شما به اطلاعات تغذیه ای نخواهد داشت. اگر نیاز به پیروی از رژیم کا،ی خاصی دارید، ابتدا با پزشک خود مشورت کنید.


منبع: https://plantbasedonabudget.com/sorta-،y-peanut-sauce/