دسته‌ها
اخبار

سرخ کن هوا Jicama Fries | خورنده گزنده


این پست ممکن است حاوی پیوندهای وابسته باشد. به ،وان یک همکار آمازون، من از ،یدهای واجد شرایط درآمد ،ب می کنم. لطفا افشای من را بخو،د.

سرخ کن بادی جیکاما سیب زمینی سرخ کرده ترد هستند، به راحتی درست می شوند و غذای جانبی عالی هستند. این سیب زمینی سرخ کرده جیکاما جایگزین سالمی برای سیب زمینی سرخ کرده سنتی است، اما به لطف ادویه های معطر مانند رزماری تازه، پودر سیر و آویشن تازه فوق العاده خوش طعم است. روغن پاشیده شده را با استفاده از سرخ کن هوا قطع کنید!

سرخ کن وگان ایزی هوا سرخ کن جیکاما سیب زمینی سرخ کرده در ظرف سرو سفید

سیب زمینی سرخ کن جیکاما برای روزهایی که می خواهید سیب زمینی سرخ کرده خانگی درست کنید، اما نمی خواهید از سیب زمینی استفاده کنید، من، است. جیکاما یک سبزی ریشه غده ای است که از آمریکای مرکزی می آید و طعم کمی ترد و شیرین دارد. دارای پوست قهوه ای و گوشت سفید مانند سیب زمینی و نشاسته ای و سرشار از فیبر است. همچنین به ،وان “لوبیای سیب زمینی مکزیکی” یا “سیب زمینی مکزیکی” نیز شناخته می شود.

جیکاما فوق العاده مغذی است و دارای ویتامین های ضروری است که به یک رژیم غذایی سالم کمک می کند. تفاوت اصلی بین سیب زمینی و جیکاما این است که جیکاما را می توان خام خورد، پوست آن خوراکی نیست، طعم آجیلی بیشتری نسبت به سیب زمینی دارد و کم کربوهیدرات و کم شکر است.

خبر خوب این است که به دلیل محتوای قند پایین آنها، می تو،د این سیب زمینی سرخ شده را با رژیم کتو یا رژیم کم کربوهیدرات بخورید! سیب زمینی سرخ شده جیکاما دارای بافتی کاملا ترد است و جایگزینی عالی برای سیب زمینی سرخ شده معمولی است که در رژیم کتو محدود شده است.

دلایل دیگری که من عاشق درست ، این سیب زمینی سرخ کرده کم کربوهیدرات در سرخ کن هستم: روغن کمتری در هنگام سرخ ، هوا استفاده می شود، حداقل تمیز ، وجود دارد و سریعتر است زیرا نیازی به گرم ، کامل فر ندارید زیرا از یک دستگاه سرخ کن استفاده می کنید. سرخ کن هوا! این سیب‌زمینی‌های سرخ‌کن کتو که به راحتی درست می‌شوند، برای خانواده‌ها و بسیار خوشمزه هستند – اگر از طرفداران سیب‌زمینی سرخ‌کرده هستید، این دستور برای شما من، است!

👩🏽‍🍳 چرا این دستور غذا جواب می دهد

  • سرخ کن کتویی خوشمزه سیب زمینی سرخ کرده
  • بدون گلوتن
  • کربوهیدرات کم
  • دوستی خانوادگی
  • دستور فوق العاده آسان
  • وگان
  • کم کا،ی، کم چربی
  • جایگزین عالی کم کربوهیدرات برای سیب زمینی سرخ کرده معمولی

آ،ین ویدیوی دستور غذا!

🥘 مواد لازم

این دستور غذای سرخ کن بادی چیپس جیکاما به مواد ساده ای نیاز دارد که به راحتی در ا،ر فروشگاه های مواد غذایی یافت می شوند! برای مقدار دقیق مواد و دستورالعمل های دقیق، کارت دستور غذا را در زیر مشاهده کنید.

مواد لازم برای سرخ کن بادی جیکاما سیب زمینی سرخ کرده
  • جیکامای تازه، به صورت نوار بریده شده: این سبزی نشاسته ای شلغم مکزیکی، سیب زمینی مکزیکی یا لوبیا سیب زمینی مکزیکی نیز نامیده می شود و طعمی آبدار و ملایم دارد. این یک سبزی ریشه غده ای است که یک جایگزین خوشمزه و کم کربوهیدرات برای سیب زمینی است. جیکاما بافتی مشابه تربچه دای،، کنگر فرنگی اورشلیم و شاه بلوط آبی دارد. هنگام درست ، سیب زمینی سرخ کرده به جای سیب زمینی عالی عمل می کند.
  • روغن زیتون: مقدار کمی روغن زیتون یا روغن آووکادو برای درست ، سیب زمینی سرخ کرده جیکاما لازم است. برای صرفه جویی در کا،ی می تو،د از اسپری پخت و پز نیز استفاده کنید!
  • رزماری و آویشن: گیاهان تازه واقعاً باعث درخشش این چیپس های جیکاما در سرخ کن هوا می شوند! طعم شیرین جیکاما با آویشن، رزماری تازه ،د شده و سایر گیاهان متعادل می شود.
  • پودر سیر: کمی پودر سیر با این دستور ساده سیب زمینی سرخ کرده جیکاما بسیار مفید است. در اینجا می تو،د پودر پیاز را نیز اضافه کنید.
  • نمک و فلفل سیاه: نمک و فلفل تقویت کننده طعم هستند. برای ادویه بیشتر می تو،د کمی فلفل هندی نیز اضافه کنید. برای درست ، بهترین سیب زمینی سرخ شده نیازی به چاشنی های مختلف ندارید، زیرا این دستور غذای سرخ شده جیکاما ادویه ها را به خوبی جذب می کند.

🔪 دستورالعمل

سرخ کن بادی باعث می شود که این چیپس های کتو جیکاما هر بار به خوبی ظاهر شوند! طرز تهیه سیب زمینی جیکاما در سرخ کن بادی به شرح زیر است:

جیکاما را آماده کنید: پوست بیرونی جیکامای خام را با یک پوست کن سبزیجات یا چاقوی ،د کن جدا کنید. جیکاما را به ورقه های نازک برش دهید.

جیکاما روی تخته برش بریده می شود

جوشاندن جیکاما: یک قابلمه آب را به جوش آورده و جیکاما را به مدت 10 دقیقه بپزید تا شروع به نرم شدن کند. از آب خارج کنید و سیب زمینی سرخ شده خام جیکاما را روی یک صفحه یا ورقه پخت با حوله کاغذی قرار دهید.

برش های جیکاما در حال جوشیدن در قابلمه

فصل The Jicama: برش ها را در یک کاسه بزرگ با چاشنی ها بریزید، روغن زیتون بپاشید (یا با اسپری ن،ب اسپری کنید) و سپس برش های جیکاما را در یک لایه در سبد یا سینی های سرخ کن هوا قرار دهید (در صورت امکان).

برش های جیکاما با انبر برداشته می شود

سیب زمینی سرخ کرده جیکاما: ابتدا سیب زمینی های کتو را در سرخ کن بادی قرار دهید. سپس در دمای 390 درجه فارنهایت سرخ کنید و تا نیمه برگرد،د. این کار باعث می شود که از همه طرف ترد و قهوه ای طلایی شوند.

سیب زمینی سرخ کن جیکاما در سرخ کن بادی

بپاشید با سبزی تازه و نمک و فلفل به دلخواه. خدمت این سرخ کن هوا چیپس جیکاما گرم!

دستور پخت سیب زمینی سرخ کن جیکاما در ظرف سرو سفید

برای درست ، سیب زمینی سرخ کرده جیکاما در فر

این سیب زمینی های سرخ شده را به راحتی می تو،د به جای سرخ کن بادی در فر درست کنید! پس از جوشاندن جیکاما، آنها را به یک ورقه پخت پوشانده شده با کاغذ روغنی یا اسپری پخت و پز بریزید. سیب زمینی های کم کربوهیدرات جیکاما را حدود 30 تا 45 دقیقه در فر با دمای 425 درجه فارنهایت بپزید. ممکن است لازم باشد سیب زمینی های سرخ شده را در نیمه راه بیندازید تا ن،بد.

💭 نکات تخصصی

در اینجا چند نکته تخصصی وجود دارد که می تو،د از آنها برای تهیه بهترین سیب زمینی سرخ کن کتو جیکاما در سرخ کن بادی استفاده کنید.

  • سیب زمینی سرخ شده را در زمان پخت تکان دهید. مطمئن شوید که این سیب زمینی های سرخ شده کم کربوهیدرات را در نیمه زمان پخت تکان دهید یا برگرد،د. این اجازه می دهد تا این سیب زمینی های کتو جیکاما همه جا ترد شوند.
  • اگر سرخ کن ندارید از فر استفاده کنید. برای اینکه بافت این سیب زمینی سرخ شده ترد بماند، می تو،د آنها را در فر روی کاغذ روغنی آماده شده نیز بپزید.
  • حتما جیکاما را خشک کنید! جیکاما را بعد از جوشیدن آبکش کرده و خشک کنید تا آب اضافی آن گرفته شود. به این ترتیب روغن می ،بد و خوب و ترد می شوند. اگر جیکاما را به درستی خشک نکنید، این سیب زمینی سرخ کرده کتو خیس می شود.
  • کتابچه راهنمای سرخ کن هوا را از نظر زمان پخت بررسی کنید. زمان پخت بسته به وسایل مورد استفاده متفاوت خواهد بود.
  • جوشاندن جیکاما را فراموش نکنید! جوشاندن جیکاما قبل از سرخ شدن در هوا، پخت یکنواخت را تضمین می کند. اگر جیکاما را مستقیماً از خام بودن در هوا سرخ کنید، خوب پخته نمی شود. پس از مرحله جوشیدن غافل نشوید!

📖 تغییرات

  • مخلوط ادویه را روشن کنید: سعی کنید چاشنی ها و چاشنی های مختلف را با این سیب زمینی سرخ کرده کتو جیکاما مخلوط کرده و تطبیق دهید. برخی از ایده ها عبارتند از پودر فلفل قرمز، نمک کوشر، مخمر تغذیه ای، پنیر پارمزان، گشنیز تازه، پیاز سبز، پاپریکا دودی و جعفری.
  • سبزیجات مختلف: راه های بسیار زیادی وجود دارد که می تو،د یک سرخ کرده خوب درست کنید. به جای (یا علاوه بر) این دستور پخت سیب زمینی سرخ کن جیکاما، می تو،د سیب زمینی سرخ شده مارچوبه، سیب زمینی شیرین، سیب زمینی سرخ شده کدو سبز، یا سیب زمینی سرخ کرده معمولی با سیب زمینی درست کنید.
  • سس غوطه ور شدن: آغشته ، سیب زمینی سرخ کرده جیکاما کم کربوهیدرات به سس لذت بخش است. برخی از موارد مورد علاقه من عبارتند از: سس کچاپ ک،یک، سس bbq، یا یک سس شیرین و تند.

👨‍👩‍👧 نحوه خدمت رس،

مانند سیب زمینی سرخ کرده سنتی، این سیب زمینی سرخ کرده کم کربوهیدرات جیکاما را می توان به روش های مختلف به ،وان غذای جانبی سرو کرد. این غذاها به خوبی با هم ،یب می شوند:

❓سوالات متداول دستور پخت

آیا جیکاما از سیب زمینی سالم تر است؟

وقتی صحبت از جیکاما در مقابل سیب زمینی می شود، به طور کلی بله، جیکاما جایگزین کمی سالم تری برای سیب زمینی است، حتی اگر سیب زمینی نیز برای شما بسیار سالم است. سیب زمینی کربوهیدرات بیشتری دارد و فیبر کمی نسبت به جیکاما دارد – که دلایل اصلی سالم تر بودن جیکاما است.

همچنین انواع مختلفی از مزایای سلامتی در جیکاما وجود دارد. آنها کتو دوستانه هستند، منبع خوبی از ویتامین C هستند (1 فنجان جیکاما 43 درصد از ارزش روزانه شما برای ویتامین C دارد)، برای سلامت روده شما مفید است، فیبر غذایی بالا، کا،ی کم، برای کربوهیدرات کم مفید است. رژیم غذایی، بدون گلوتن و وگان.

آیا jicama keto دوستانه است؟ چند کربوهیدرات در سیب زمینی سرخ کرده جیکاما وجود دارد؟

آره! در 100 گرم جیکاما 9 گرم کربوهیدرات و 5 گرم فیبر وجود دارد. ی،ی جیکاما فقط 4 گرم کربوهیدرات خالص دارد – بنابراین کربوهیدرات کم است! این باعث می شود که آن یک سبزی بسیار کتو دوست باشد. یک وعده بزرگ سیب زمینی سرخ کرده جیکاما فقط 9 گرم کربوهیدرات خالص دارد.

جیکاما چه طعمی دارد؟

جیکاما طعمی خنثی دارد که کمی شیرین و آجیلی است. بافتی ترد و آبدار دارد، شبیه به گلابی کمی نارس یا شاه بلوط آبی سفت.

چگونه متوجه می شوید که جیکاما رسیده است؟

جیکاما زم، رسیده است که قطر آن حدود 6 اینچ باشد و چروک یا نرم نباشد. اگر آنها را در خواربارفروشی ببینید، به احتمال زیاد رسیده هستند، مگر اینکه برای مدت طول، بیرون نشسته باشند.

سیب زمینی سرخ کن جیکاما را چگونه نگهداری می کنید؟

اگر سیب زمینی سرخ شده اضافه دارید، می تو،د آنها را تا 5 روز در ظرف در بسته در یخچال نگهداری کنید. می تو،د آنها را در فر سرخ کن خود (با دمای 350 درجه به مدت 3-5 دقیقه) دوباره گرم کنید تا دوباره خوش طعم و ترد شوند. توصیه نمی‌کنم این چیپس‌های جیکامای سرخ‌شده را فریز کنید، زیرا وقتی یخ‌زدایی می‌شوند، حالت خمیری به خود می‌گیرند.

نکته: می‌تو،د برای جلوگیری از قهوه‌ای شدن آن‌ها، جیکامای پوست‌کنده و خام را در ظرفی همراه با آب در یخچال نگهداری کنید.

سرخ کن آسان با هوای سالم جیکاما سیب زمینی سرخ کرده در ظرف سرو سفید

🍞 اسنک های کم کربوهیدرات بیشتر برای امتحان ،!

این دیگر دستور العمل های کتو آسان و دستور العمل های سالم جایگزین های سالم عالی برای یک رژیم غذایی سنتی هستند! لذت ببرید!

این دستور سرخ کن بادی گیاهی را دوست دارید؟ لطفا یک را بگذارید امتیاز 5 ستاره 🌟 در دستور پخت زیر و/یا بررسی در بخش نظرات در پایین صفحه!

شما همچنین می تو،د من را دنبال کنید فیس بوک، توییتر، اینستاگرام، و پینترست برای دیدن غذاهای خوشمزه، سالم و من، برای خانواده، و اگر سوالی دارید، من اینجا هستم تا کمک کنم!

📋 کارت دستور غذا

سیب زمینی سرخ کن جیکاما (کم کربوهیدرات!)

سیب زمینی سرخ کن جیکاما ترد است، به راحتی درست می شود و غذای جانبی عالی است. این سیب زمینی سرخ کرده جیکاما جایگزین سالمی برای سیب زمینی سرخ کرده سنتی است، اما به لطف ادویه های معطر مانند رزماری تازه، پودر سیر و آویشن تازه فوق العاده خوش طعم است. روغن پاشیده شده را با استفاده از سرخ کن هوا قطع کنید!

زمان آماده سازی10 دقیقه

زمان پخت25 دقیقه

زمان کل35 دقیقه

دوره: پیش غذا، میان وعده

غذا: آمریکایی

رژیم غذایی: کم کا،ی، کم چرب، وگان، گیاهخوار

خدمات: 12 وعده های غذایی

کا،ی: 115کیلو کا،ی

  • مطمئن شوید که این سیب زمینی های سرخ شده کم کربوهیدرات را در نیمه زمان پخت تکان دهید یا برگرد،د. این اجازه می دهد تا سیب زمینی سرخ شده همه جا ترد شود.
  • برای تهیه بهترین سیب زمینی سرخ شده از مواد ساده و چاشنی ها استفاده کنید. نیازی به استفاده از چاشنی های مختلف نیست، زیرا سیب زمینی سرخ کرده طعم های دیگر را به خوبی جذب می کند.
  • برای اینکه بافت این سیب زمینی های جیکاما ترد بماند، می تو،د آنها را در فر روی کاغذ روغنی آماده شده نیز بپزید.
  • جیکاما را بعد از جوشیدن آبکش کرده و خشک کنید تا آب اضافی آن گرفته شود تا روغن ب،بد و خوب و ترد شوند.
  • زمان پخت بسته به وسایل مورد استفاده متفاوت خواهد بود.
  • جوشاندن جیکاما قبل از سرخ ، در هوا، پخت یکنواخت را تضمین می کند – این مرحله را نادیده نگیرید!

کا،ی: 115کیلو کا،ی | کربوهیدرات ها: 20g | پروتئین: 2g | چربی: 4g | چربی های اشباع شده: 1g | چربی های چند غیر اشباع: 0.5g | چربی اشباع شده: 3g | سدیم: 9میلی گرم | پتاسیم: 333میلی گرم | فیبر: 11g | قند: 4g | ویتامین A: 46IU | ویتامین سی: 44میلی گرم | کلسیم: 27میلی گرم | اهن: 1میلی گرم




منبع: https://pickyeaterblog.com/air-fryer-jicama-fries-recipe/