دسته‌ها
اخبار

روز جهانی غذا 20 کشور که معروف ترین و خوشمزه ترین غذاهای دنیا را دارند مجله کوروش

می توانید به پیج سوشی ناین بروید و از منو ی موجود در هایلایت، سوشی مورد علاقه خود را سفارش دهید. غذا در ایتالیا پا را از مرز یک خوراکی ساده فراتر گذاشته است و حالا قسمت اعظمی از فرهنگ و هنر این دیار را تشکیل می دهد. پنیر و ماکارونی به وفور در غذاهای ایتالیایی به چشم می خورند و کمتر کسی یک روز خود را بدون مصرف پنیر به پایان می رساند.

  • در روسیه معمولاُ مردم کمی از غذا را در بشقاب باقی می‌گذارند تا میزبان مطمئن شود غذا به اندازه‌ی کافی بوده است.
  • نوع کاکائویی و وانیلی آن از جمله پر طرفدار ترین نوع بستنی ها محسوب می شوند.
  • ششربت افرا از جمله نوشیدنی های خوشمزه کانادایی محسوب می شود که باید آنرا امتحان کنید .
  • برای هر غذا در هر منطقه تنوع خاصی وجود دارد، از غذای دریایی گوآ گرفته تا وزوان کشمیری و غذاهای نارگیلی کرآلا.
  • این بالاترین کوچک قرار است جایی برای علاقه‌مندان به غذا و آشپزی باشد.

این دسر یکی دیگر از معروف‌ترین غذاهای سیلیسی و یکی دیگر از غذاهایی است که حتماً‌ باید آن را امتحان کنید. معنای تحت الفظی آن «لوله های کوچک» است و این پوسته های ترد پر از ریکوتا (نوعی پنیر بی نمک ایتالیایی) می‌شوند. این پیتزا در اصل یک خمیر نازک به همراه گوجه فرنگی، پنیر موزارلا و روغن زیتون بکر می باشد. اما در حقیقت، پخت یک پیتزا ناپلی اصیل بیشتر یک هنر است تا ترکیب کردن ۳ یا ۴ مواد اولیه ساده.

بانی چو، یک اصطلاح آفریقای جنوبی-هندی برای کلمه «غذای گجراتی» است و متشکل از یک کاری غلیظ هندی است که در یک قرص نان توخالی سرو می‌شود. عطر ادویه‌های این غذا که با تکه گوشت‌های ترد و طعم‌دار ترکیب شده، هر فردی را به چشیدن وسوسه می‌کند. اولین گاز از این پیتزای نازک، تند و برشته با طعمی منحصربه‌فرد، اشتهای شما را حسابی باز خواهد کرد. مواد روی لاهماجون با بوی وسوسه‌کننده گوشت، شیرینی سس سالسای گوجه‌فرنگی، فلفل چیلی دودی و لیموی ترش، شما را مستقیما به خیابان‌های شهر جادویی استانبول خواهند برد.

بهترین غذا های خارجی

چند سالی است که در مشهد رستورانی ترکمنی به نام مارال افتتاح شده است که غذاهایی مثل چکدرمه، مانته، بورک، سمسا و فیچه را ارائه می کند. این غذاهای خوش رنگ و بوی محلی به شیوه ای بسیار زیبا دیزاین می شود و تجربه سیاه چادر ترکمن ها را در محیطی لوکس برایتان تداعی می کند. لباس های ترکمنی در چوب لباسی ها قرار گرفته و میهمانان می توانند لباس ها را پوشیده و مانند یک ترکمن اصیل غذا نوش جان کنند. بیشتر میهمانان از این لباس ها و کلاه های زیبا برای عکس های یادگاری استفاده می کنند. یکی از معروف ترین سوشی فروشی مشهد رستوران آنلاین سوشی ناین است که بهترین سوشی ها را برای طرفداران پر و پا قرصِ سوشی و همینطور آن هایی که تجربه ی اولشان است، ارسال می کند.

۱. گراتن قارچ

پاستا یک غذای مشهور ایتالیایی اسـت کـه بخاطر طعم خوبش در تمامی جهان فراگیر شده اسـت و بعنوان یک غذای بین المللی شناخته میشود. شما میتوانید با رعایت چند نکته ساده این غذا را در منزل تهیه کنید و از طعم بی نظیرش لذت ببرید. پیتزا پپرونی در بین انواع پیتزاها یکی از پرطرفدارترین ها است. این پیتزای خوشمزه و بینظیر را می توانید در خانه با روش اصلی تهیه کنید.

در جنوب هند طرز تهیه ي خوراک ماسالا دوسا شهر بـه شهر متفاوت اسـت. این غذای ساده ي کانادایی کـه طرز تهیه ي آن نیز بسیار ساده اسـت، از تکه هاي پنیر ترش و تکه هاي گوشت و آب گوشت آماده میشود. ایتالیا جزء کشورهایی است که غذاهایی با طعم و مزه ویژه دارند. با شناخت معروف ترین غذاهای ایتالیا حتما برای تست این غذاها ترغیب خواهید شد. در این غذای محبوب اسپانیایی از برنج، مرغ، سوسیس، میگو، زعفران و سیب‌زمینی استفاده می‌شود.

همانند خیلی از غذاهای ایتالیایی دیگر، سادگی این پیتزا باعث لذیذ شدن آن می شود. تمامی کشور ها بر اساس جغرافیا و سنت های دیرینه شان غذاهای مخصوص به خود دارند که از بین این غذا ها بعضی جهانی شده اند. این غذاها وابسته به محصولات کشاورزی تولیدی آن خطه و البته ذائقه ی غذایی مردم بومی و همچنین سبک زندگی آنها و آب و هوای کشورشان متفاوت است. هر کشور بنا به عادت های غذایی که دارند غذا های مختلفی نیز دارند و قراره در این بخش غذاهایی که در خارج بسیار پرطرفدار هستند رو به شما معرفی کنیم. اگر به دنبال یک میان وعده جذاب هستید ما به شما بیسکویت فندق ایتالیایی را پیشنهاد می دهیم. مواد لازم برای تهیه این کوکی خوشمزه شامل آرد، شکر، بیکینگ پودر، تخم مرغ، ماءالشعیر، عصاره وانیل، عصاره مغز بادام و فندق می باشد.

– لازانیا – ایتالیا

ین توپ های برنج معمولا با سس گوجه فرنگی، موتزارلا و نخود فرنگی پر می شود. همانند غذاهای پاستا و پیتزا در ایتالیا، تنوع تغییرات منطقه ای برای این غذا هم وجود دارد. اسوبوکو مغز ران یا فیله ی گوساله است که به روش مخصوصی پخته و طعم دار می شود. در حقیقت این غذا از تکه های گوشت گوساله به همراه استخوان، آب گوشت، کرفس، هویج، پیاز، گوجه فرنگی و ادویجات مخصوص تهیه می‌شود.

كرپ ژامبون یک نوع فينگرفود مناسب براى پذيرايى و جشن ها است كه به صورت سرد سرو ميشه مواد لازم… تمامی حقوق مادی و معنوی این تارنما متعلق به شرکت فروشگاه‌ های زنجیره‌ای افق کوروش می‌باشد. غذای فوفو یه غذای گیاهی و موقوی در غنا است که میتونی لذت یه غذای دلپسب رو تجربه کنی. نقشه را حرکت داده تا آدرس محل تحویل غذا زیر نشانگر قرمز رنگ وسط نقشه قرار گیرد.

همینطور این نقاله به مرور زمان با تعداد غذاهای بیشتر آپدید میشه. اگر به شلوغه بازار رفتید رستوران های متعددی مثل هزاره گی، گل آقا، هانی و… علاوه بر قابلی، انواع کباب ها و غذاهای افغانی مثل کیچیری و کباب هراتی هم آنجا پیدا می شود. غذاهای افغانی این روزها در سایر رستوران های سطح شهر نیز یافت می شود. برای نمونه قابلی و کباب هراتی را در رستوران سنتی گل در اول طرقبه نیز می توانید سفارش دهید ولی میزان گوشت قابلی های پایین شهر خیلی بیشتر از اینجاست.