دسته‌ها
اخبار

در عصر دانش، متخصص هوش مصنوعی

ولی تعریف سئو به همین جا ختم نمیشود عبارت SEO مخفف سه کلمه Search Engine Optimization است که به معنی بهینه سازی سایت برای موتورهای جستجو است. برای کسب رتبهٔ بهتر در نتایج، شکل و ساختار سایت شما باید طوری طراحی شده باشد که کاربر بدون هیچ مانع و مشکلی، خیلی راحت در آن بچرخد و همهٔ دکمهها، فرمها و گزینههایی که میخواهد را خیلی سریع پیدا کند. اگر کسبوکار شما هم جزو کسبوکارهای محلی است (وابسته به مکان است)، با کارکردن روی لوکال سئو (سئوی محلی) میتوانید رتبهٔ سایتتان را بهتر کنید. اگر قبل از خرید نیز سوالی دارید میتوانید با مطالعه مجله خبری لپ تاپ دیجی 63 اطلاعاتی کسب کنید. جدیدترین کارتهای گرافیک معرفیشده شرکت انویدیا با معماری آمپر (Ampere) عبارتاند از جیفورس RTX 3090، جیفورس RTX 3080، جیفورس RTX 3070، جیفورس RTX 3060. کارتهای گرافیک ای ام دی با معماری آر دی ان ای ۲ (RDNA2) نیز عبارتاند از رادون RX 6800 XT، RX 6800 و رادون RX 6900 XT که برای اولینبار دارای قابلیت رهگیری پرتو (Ray Tracing) بوده که سرعت پردازشی را نسبت به نسل قبل بالا میبرد و عملکردی بهتر از خود نشان میدهد. یک توصیه این است که لازم نیست برای کارت گرافیک نسل قبل پول اضافه بدهید، بلکه کمی صبر کنید تا قیمتها اندکی به تعادل برسد.

در سئو تکنیکال سرعت بارگذاری صفحات از اهمیت بالایی برخوردار می باشد تا آنجاییکه گوگل در سال 2022 یک پروژه جدید به اسم Core Web Vitals برای آن راه اندازی نمود که جهت کسب اطلاعات بیشتر در این رابطه به مقاله کور وب ویتال مراجعه نمایید. چون این کارت از عهدة این میزان سرعت بر بیاید، میتواند قدرتی بیشتر از ۱۱۰ وات تولید کند. این امر مستلزم طراحی هوش مصنوعی «از پایین به بالا» با تمرکز بر مهارتهای ادراکی و حرکتی اساسی مورد نیاز برای زنده ماندن است. بهعلاوه شایعاتی منتشر شده است مبنی بر اینکه کارت گرافیک RTX 3080 Ti که دارای دو عدد VRAM بوده بهزودی عرضه میشود (در مجموع ۲۰ گیگابایت). احتمالا به محض شنیدن عبارت کارت گرافیک، ذهن شما بهسوی دو برند Nvidia و AMD میره. البته باید بگوییم که قدرت این پردازندههای گرافیکی دقیقا با مدل دسکتاپ آنها برابر نمیکند و در برخی موارد مشاهده میکنیم که شرکت Nvidia محصولات خودش را برای لپتاپ به Max-Q تغییر نام میدهد. روی کاغذ، کارتهای گرافیکی مثل RTX 3070 و RX6800 قیمتی حدود نصف کارت گرافیک RTX 2080Ti دارند، اما از نظر عملکرد تقریباً یکسان هستند.

همچنین RX 6800XT و RTX 3080 حدود ۳۰ الی ۳۵ درصد سریعتر از ۲۰۸۰ Ti هستند. منبع تغذیه: توجه کنید که منبع تغذیهای که میخواهید خریداری کنید به اندازه کافی قدرتمند بوده و همچنین به تعداد پینهای آن (۶ یا ۸) دقت کنید. اگر میخواهید در مورد پردازندهها و خرید بهترین آنها اطلاعاتی به دست بیاورید و اطلاعات جامعی را برای خرید پردازنده کسب کنید، میتوانید به مقاله ما در مورد بهترین پردازندههای سال ۲۰۲۱ سری بزنید. بنابراین از بررسی صفحه بهترین پردازندههای مختص گیمینگ و همچنین سلسلهمراتب معیار CPU برای اطمینان از داشتن CPU متناسب با سطح بازی مدنظر خود، مطمئن شوید. همچنین باید گفت که معماری آمپر، بهبود عملکرد هستههای تنسور را برای DLSS به ارمغان میآورد. البته شایعات دیگری نیز اذعان دارند که بهدلیل شرایط کنونی (رمزارزها) فعلاً از کارت گرافیک جدید خبری نیست. کارت گرافیک انویدیا جیفورس RTX 3080 با معماری جدید آمپر ساخته شده است که ۳۰ درصد سریعتر از نسل قبل، یعنی ۲۰۸۰ Ti میباشد و قیمت آن ۵۰۰ دلار نیز کمتر است. توصیه ما برای خرید یک کارت گرافیک خوب، توجه کردن به عملکرد آن است، اما نمیتوان از ویژگیهای آن مثل قیمت، مصرف انرژی و … دلایل زیادی برای تمایل به توزیع اطلاعات یا کار کردن با سیستم های چند عامل وجود دارد.