دسته‌ها
اخبار

خرید کتاب های درباره ادبیات با قیمت فوق العاده کتابانه

خرید کتاب های درباره ادبیات با قیمت فوق العاده کتابانه

«اگر کسی با میل خود در ماموریت‌های مرگبار جنگی شرکت کند، دیوانه است، پس می‌تواند تقاضای معاف شدن بدهد، اما همین درخواست معافیت نشان می‌دهد که او سالم و عاقل است پس شرایط لازم برای معاف شدن را کد تخفیف فراکتاب ندارد». داستانی که در زمان جنگ جهانی دوم و در رد جنگ و خشونت نوشته شده است. جوزف هلر، نویسنده این کمدی سیاه، خودش هم در جنگ شرکت کرده است و اثری عجیب آفریده است. هم در فهرست صد رمان برتر جهان راه پیدا کرده است و هم نویسنده را با تهمت سرقت ادبی روبه‌رو کرده است. خشم و هیاهو، یکی از آثار برتر داستانی جهان و از بهترین رمان‌های ادبیات آمریکا است که به سبک جریان سیال ذهن نوشته شده است. همان سبکی که عباس معروفی برای نوشتن رمان سمفونی مردگان از آن استفاده کرد.

  • امیرارسلان نامدار یکی از مشهورترین داستان‌های عامیانه به زبان فارسی است.
  • اهمیت کتاب‌ های درباره‌ی ادبیات هرگز نباید دست کم گرفته شود.
  • اما با این حال، قدرت کلمه‌ها پیروز شد و این داستان، به یکی از محبوب‌ترین رمان‌های ادبیات آمریکا و داستان‌های ادبی سراسر جهان، بدل شده است.
  • چندلر به‌جای معمای یک قتل، از شبکه‌ی درهم پیچیده‌ای از جنایات و خلافکارها به‌عنوان هسته‌ی مرکزی داستان استفاده می‌کند.

دلیلش اینه که تست های لغت، از لغت های آخر کتاب درسی میان و با تسلط بر اونها می تونین از پس تست ها بربیاین و نهایت ادبیات موضوعی میکروطلایی رو کار کنین. درست است که اگر بخواهیم به معرفی کتاب ادبی ایرانی را ادامه دهیم، هنوز موارد زیادی برای گفتن وجود دارد. اما یک شاهکار در جهان غرب خلق شده که نام نبردن از آن غیر منصفانه است. شاید در بخش کتاب‌های خارجی تنها کتابی باشد که ارزش هزاران بار خواندن را دارد.

کتاب چندین نوشته کوتاه برای آن مهربان بردبار

گاهی برخی از ما نیز برای جلب کردن توجه یک نفر، ممکن است کارهای همگانی انجام دهیم مانند انتشار پست‌ها و استوری‌هایی که در صفحات اجتماعی خود قرار می‌دهیم اما آنها فقط یک مخاطب دارند. هارپر لی در این کتاب به مقابله با نژادپرستی، خشم،‌ تعصب و ریاکاری می‌پردازد و از انسانیت و عدالت دفاع می‌کند. داستان این کتاب فوق‌العاده از دنیای پاک کودکان شروع شده و در ادامه به تبعیض نژادی در میان مردم جامعه پرداخته می‌شود. کتاب کشتن مرغ مینا با آنکه به سادگی نوشته شده است اما از قوی‌ترین داستان‌ها به شمار می‌رود.

بنابراین، در جای‌جای کتاب، می‌توان تاثیری را که او از این خبر گرفته بود، مشاهده کرد. رمانِ شگفت‌انگیز راث، داستانِ یک نویسنده است که مشغولِ روایت روزگارِ قهرمانِ نوجوانی‌اش می‌شود. داستانِ «سوئدی»، پسری خوش‌چهره و ورزشکار که از خانواده‌ای مهاجر و یهودی برآمده و با ادامه‌ی شغلِ پدرش، «دوختِ دست‌کش»، ثروتمندتر شده است. رمان درباره‌ی سال‌های بعدِ جنگ است با محوریتِ خانواده‌ی یهودی مذکور در کورانِ جامعه‌ی در حالِ تغییر آمریکا.

دانلود کتاب شکوه زن بودن

این کتاب امروزه در ۷۵ درصد مدارس آمریکا مطالعه می‌شود و مخاطبان زیادی دارد. اصولا کتاب‌هایی که در سطح جهان معرفی می‌شوند، نظر مثبت بسیاری از نویسنده‌ها را به خود جذب کرده‌اند. معروف‌ترین کتاب‌های ادبی جهان،‌ از بهترین سطح محتوا و داستان برخوردار هستند و مخاطبان زیادی دارند. سایت و اپلیکیشن کتابراه گزینه‌ی مناسب برای دانلود و مطالعه‌ی بهترین کتاب‌های الکترونیکی ادبی در زمینه‌ی شعر، نمایشنامه، طنز و…

ادبیات ایران به حدی غنی است که ذکر آثار ادبی آن سال‌ها زمان می‌برد. در معرفی کتاب ادبی ایرانی می‌توان به یک عاشقانه آرام، چشم‌هایش و… اشاره کرد. حتی نام این کتاب‌ها حس عجیب و سرخوش کننده در فرد به وجود می‌آورد و حقیقتا جای تحسین دارند. آثار ادبی ایران به قدری زیاد و قابل تامل هستند که فرصتی برای معرفی کتاب‌های سایر کشورها باقی نمی‌گذارند.

اسکات فیتز جرالد یک داستان به‌ظاهر عاشقانه طراحی کرده تا با کمک آن مفاهیمی از هوس، هرزگی، تباهی و بی‌قیدی را به مخاطبش نشان دهد. داستان در دوره‌ای روایت می‌شود که آمریکا جنگ جهانی اول را گذارنده و قدم در دوره رشد و شکوفایی اقتصادی خود گذاشته‌است. در این بین عده‌ای توانستند آنقدر ثروت برای خود جمع کنند که هیچ‌گاه فکرش را نمی‌کردند.