دسته‌ها
اخبار

بهترین کتاب های کنکور هنر کدامند؟ پلازا | ketabko

بهترین کتاب های کنکور هنر کدامند؟ پلازا | ketabko

کتاب خواص مواد با تالیف آقای افشین میر حسینی معرفی می شود که در این مقاله منابع درسی سایر دروس کنکور هنر ارائه شده است. در زمینه انتخاب و مطالعهمنابع، اولویت با کتاب های درسی است و باید هر داوطلب پس از مطالعه و تسلط بر کتب درسی، به کتاب های کمک آموزشی و تستی روی بیاورد. کتاب هایی که در بالا معرفی شدند بر اساس اولویت بوده و اگر یکی از کتاب های کمک آموزشی در هر درس را دارید نیاز به تهیه منابع دیگر نیست. سازمان سنجشطی انتشار اطلاعیه ایمنابعو مواد درسی کنکور را اعلام می کند تا داوطلبان با تهیه اینمنابع معرفی شده و هم چنین برنامه ریزی درسی مناسب، خود را برای حضور در جلسه آزمون آماده کتاب کمک درسی کنکور هنر نمایند. با توجه به اهمیت اطلاع از منابع کنکور در ادامهمنابعو مواد درسیکنکور هنرارائه شده است.

  • یکی از مهمترین این دلایل آن است که این کتاب‌ها توسط کارشناسان با تجربه‌ی پایتخت کتاب بررسی و به شما عزیزان معرفی می‌شوند.
  • تعدادی از داوطلبان به صورت تفننی در کنکور هنر شرکت می کند و رشته اصلی که خود را برای آن آماده می‌کنند، چیز دیگری است.
  • آن‌ها تعداد ساعات کمی را صرف مطالعه می کنند و بیشتر به بخت و اقبال و شانس اعتقاد دارند.
  • دروس عمومی شامل زبان و ادبیات فارسی، عربی، فرهنگ و معارف اسلامی و زبان انگلیسی.

این داوطلبان پیش زمینه‌ی علمی خوبی دارند، منابع خوبی را برای مطالعه انتخاب می‌کنند و در طول روز مدت زمان زیادی را صرف مطالعه‌ی انواع دروس کنکور هنر می‌کنند. با توجه به تعدد کتاب‌های کنکور هنر، داوطلبان جدی، منابع مورد نیاز خود را با دقت و وسواس بسیار انتخاب می‌کنند. این منابع؛ تمام تست‌های کنکور سال‌های گذشته‌ی رشته هنر را نیز پوشش می‌دهند. کافیست منبعی را برای مطالعه انتخاب کنید که بسیار کامل و متناسب با نیاز شما باشد.

دفتر برنامه ریزی کنکور رویاساز از موسسه آیدی نوین

از رشته های پرمتقاضی این گروه آزمایشی می توان به سینما، عکاسی، چاپ، صنایع دستی و مرمت و احیا بناهای تاریخی اشاره کرد. ✔️ می توانید با بررسی کتاب های انتشارات مختلف و نظرسنجی از داوطلبان کنکور سال های گذشته از کامل ترین منابع مطلع شوید که البته در این مقاله کامل ترین منابع هنر، در اختیار متقاضیان قرار داده شده است. چنانچه علاوه بر کنکور هنر علاقه به آشنایی با منابع تخصصی کنکورانسانی نیز دارید، مطالعه مقاله زیر توصیه می شود. رشته‌ هایی که در زیرگروه سه قرار دارند شامل مرمت آثار تاریخی، موزه، کاردانی حفاظت و مرمت آثار تاریخی و کاردانی موزه می‌شوند. یکی از این موارد حذف دروس عمومی از کنکور می باشد که هدف از اجرای این کار متمرکز کردن داوطلبان بر روی درس های اختصاصی عنوان شده است. درس های زیر برای کنکور هنر سال 1402 دارای ضریب می باشند و پیشنهاد می کنیم مقاله (ضریب درس های کنکور) را مطالعه نمایید.

مجموعه کتب۷رنگ

بنابریان چنانچه متقاضی تحصیل در هر یک از رشته های کنکور سراسری هنر 1402 در دانشگاه های رتبه اول کشور می باشید، می بایست با داشتن یک برنامه ریزی دقیق و شناخت درست از منابع کنکور، خود را برای حضور در میدان رقابت آماده نمایید. حتماً این نکته را در نظر بگیرید که کنکور هنر برخلاف سایر رشته‌ها، دارای دو نوع آزمون کتبی و عملی است. داوطلبان برای آزمون‌های کتبی، همان منابع کنکور هنر را مطالعه می‌کنند و در آزمون سراسری به سوالات آن پاسخ می‌دهند. آزمون عملی پس از پذیرفته شدن داوطلب در کنکور کتبی از قبولی‌های هر رشته گرفته می‌شود و پس از قبولی داوطلب در هر دو آزمون، پذیرش در رشته انتخابی صورت خواهد گرفت.

بانک کتاب موشک بوک فروشگاه اینترنتی فروش و توزیع کتاب های کمک درسی شروع به کار کرده است . امروزه این فروشگاه یکی از بزرگترین فروشگاه های اینترنتی خرید کتاب است . هدف اصلی فروشگاه علاوه بر تخفیف های شگفت انگیز ارسال سریع کتاب به دست شما همراهان عزیز است . هر ساله داوطلبان زیادی سعی می‌کنند تا با شرکت در این کنکور در رشته ‌های موجود، سهمیه ‌هایی را در دانشگاه به خودشان اختصاص دهند.