دسته‌ها
اخبار

بهترین هدفون بی سیم با قیمت مناسب-اصیل بخرید

بهترین هدفون بی سیم با قیمت مناسب-اصیل بخرید

همچون هر هدفونی، هدفون Forza Metallo نیز دارای معایبی ست که از جمله‌ی آنها می‌توان به قیمت بالا و بلند بودن بیش از حد سیم‌های گوشی اصیل بخرید اشاره کرد. وقتی حرفه‌ای‌ها دست به کار می‌شوند همیشه بهترین محصولات متولد خواهند شد. Blue را بیشتر با میکروفون‌های حرفه‌ای آن که در اکثر استودیوهای ضبط استفاده می‌شود می‌شناسند. هدفون Ella Blue نیز محصولی حیرت‌آور از کمپانی بلو است که با ترکیب درایورهای 50 میلی‌متری پیشرفته‌ی پلینر مگنتیک و آمپلی فایر 250 میلی‌واتی داخلی، تمام حس شنوایی انسان را برانگیخته و بکار می‌گیرد. احتمالاً شما نیز اسپیکرهای باکیفیت هارمن-کاردن (Harman/Kardon) را می‌شناسید. کمپانی هارمن یکی از شرکت‌های بسیار موفق در زمینه‌ی تولید محصولات صوتی است.

  • در انتهای این سیم دو جک صدای 3.5 میلی متری وجود داره، یکی برای میکروفون و یکی هم برای هدفون.
  • همچنین به کمک خروجی USB روی کیس می‌توانید در مواقع ضروری از آن به عنوان پاور بانک استفاده کنید.
  • گفتنی است که اگر می‌خواهید محصولی بهتر و با متریال گران‌قیمت‌تر داشته باشید، می‌توانید به سراغ Quad Drivers از همین برند وان مور بروید که علی‌رغم دو برابر بودن قیمت‌اش، هنوز هم ارزش به کارایی بالایی دارد.

وقتی هدفون را از نزدیک می‌بینی از خودت می‌پرسی که این همه کیفیت و قدرت چطور در این 16 گرم فلز و پلاستیک جمع شده است! ؟ قابل باور نیست که هدفون به این کوچکی چطور صدایی شفاف، قدرتمند و با چنان بیس کوبنده‌ای تولید می‌کند، آن هم قیمتی که زیرِ متوسط به حساب می‌آید! به هرحال باید این هدفون را لمس کرد و از آن لذت برد، به‌ویژه اگر طرفدار سبک‌هایی مانند الکترونیک و پاپ باشید. هدفون‌های ورزشی دارای خصوصیات فیزیکی‌ای مناسب ورزش و تحرک زیاد هستند؛ در مقابل عرق کردن و رطویت مقاوم‌اند و هنگام ورزش و تحرک محکم سر جای خودشان (روی گوش) می‌مانند. هدفون‌های مانیتورینگ یا استودیویی تمام صداها را دقیقاً همانطور که هستند به گوش تنظیم کنندگان موسیقی می‌رسانند.

هدفون گردنی بی‌سیم سونی مدل WI-C200

تنها راه ارتباطی با این هدفون بلوتوث 5.0 است و خوشبختانه امکان اتصال همزمان به دو دستگاه و جابجایی بین آن‌ها وجود دارد. این محصول از میکروفون برخوردار است و می‌تواند 40 ساعت مداوم موسیقی پخش کند. این موارد در کنار قیمت سبب می‌شود تا این مدل از جی بی ال را بهترین هدفون بلوتوثی ارزان قیمت بدانیم.

هدفون وان مور مدل 1More Triple Driver

طراحی ویژه پاوربیتس کمک می‌کند حتی در ورزش‌های سنگین هم از گوشتان نیفتد. هدفون ورزشی و لوکس پاوربیتس پرو ضد‌آب و ضدتعریق است و با هر بار شارژ کامل تا ۹ ساعت موسیقی پخش می‌کند (۲۴ ساعت با کیف نگه‌دارنده) و در چهار رنگ صورتی، آبی، مشکی و استخوانی عرضه شده است. از‌ نظر کیفیت صدا نیز، در بین هدفون‌های بی‌سیم ورزشی جزو بهترین‌ها به‌حساب می‌آید.

هر دو هدفون به میکروفن هایی با حساسیت بالا مجهز شده اند که به طور موثری مانع از سر و صدای زمینه ها می شوند، بنابراین تماس برای آنها به همان اندازه روشن است که برای شما مناسب است. هدفون بلوتوث Air2 می تواند به راحتی به دستگاه سیستم عاملIOSو یا اندروید یا لپ تاپ ها متصل شود. اگر محدودیت قیمت را بردارید و بخواهید با رقمی بین ۸ تا ۹ میلیون تومان، هدفونی بی‌سیم برای گوش‌دادن به موسیقی بخرید، هدفون بی‌سیم «بوز QuietComfort 45» را به شما پیشنهاد می‌کنیم.