دسته‌ها
اخبار

بهترین لپ تاپ برای کارهای گرافیکی 2022 قیمت لپ تاپ برای کارهای گرافیکی لپتاپیفای | behtarin-laptop

بهترین لپ تاپ برای کارهای گرافیکی 2022 قیمت لپ تاپ برای کارهای گرافیکی لپتاپیفای | behtarin-laptop

با این حال توجه داشته باشید که چنین لپ‌تاپ‌هایی به واسطه داشتن سخت افزار جدید قیمت بالایی دارند و نمی‌توانید مدل ارزان قیمت در میان آن‌ها پیدا بهترین لپ تاپ های بازار ایران کنید. علاوه بر پردازنده مرکزی، بهتر است لپ تاپی با پردازنده گرافیکی مناسب طراحی انتخاب کنید. پردازنده‌های گرافیکی لپ تاپ به دو صورت مجتمع و مجزا تولید می‌شوند.

  • اما می توانید از نرم افزارهای سه بعدی بدون اینکه کندیی در روند کار خود داشته باشید استفاده کنید.
  • تراکم پیکسلی آن 267 پیکسل در هر اینچ است و از ده تاچ هم‌زمان پشتیبانی می‌کند.
  • به صورت مناقصه از شرکت های مصرف کننده خریداری می شود و در انبارها دپو میگردد.

صفحه نمایش 13 اینچی Surface Pro 9 از رنگ‌های sRGB پشتیبانی می‌کند که نرخ بروزرسانی آن 120 هرتز و رزولوشن این دستگاه به 2880×1920 می‌رسد. تراکم پیکسلی آن 267 پیکسل در هر اینچ است و از ده تاچ هم‌زمان پشتیبانی می‌کند. پنل صفحه‌نمایش این محصول مانند بیشتر محصولات اپل Liquid Retina است که سایز آن به 13.6 اینچ می‌رسد.

بهترین لپ تاپ برای کارهای گرافیکی 2022 [آذر 1401]

اگر شما فقط قصد خرید یک لپ تاپ داشته باشید با توجه به نیاز خود می توانید در بازه های قیمتی یک گزینه خوب پیدا کنید. قبلا مطلبی درباره ی 10 تا از بهترین مدل لپ تاپ نوشته ام که می توانید از آن برای خرید یک لپ تاپ خوب استفاده کنید. اما وقتی صحبت از لپ تاپ های مناسب برای کارهای گرافیکی می شود آنجاست که انتخاب کمی سخت و حساس می شود. تهیه لپ تاپ استوک برای کارهای گرافیکی یکی از بهترین پیشنهادهایی است که می توانید برای رفع نیاز خود در پردازش های سنگین داشته باشید. با توجه به استوک بودن این تجهیزات، قیمت آنها به نصف و حتی نزدیک به یک سوم شکسته شده و به همین خاطر ارزش فوق العاده بالایی برای خرید دارند. فرقی نمی کند چه هزینه‌ای درنظر گرفته‌اید، در ادامه برای بودجه های مختلف، پیشنهادات جذابی جهت خرید این تجهیزات ارائه کرده ایم.

بهترین لپ تاپ برای کارهای مهندسی

لپ تاپ اپن‌باکس (جعبه‌باز) همان‌طور که از نام آن می‌توان حدس زد،لپ تاپ اپن‌باکس قاعدتاً به لپ تاپ نویی گفته می‌شود که تنها جعبه‌ی آن باز شده و، به دلایلی از جمله مورد پسند خریدار نبودن، به فروشنده مرجوع شده است. این لپ تاپ ها قاعدتا، به ‌لحاظ سلامت ظاهری و فنی، نباید تفاوت قابل توجهی با لپ تاپ نو داشته باشد. همچنین لپ تاپ های اپن‌باکس معمولاً داخل جعبه‌ی کارتنی خودشان به فروش می‌رسند. ما در فروشگاه لپ تاپ استوک آرالپ تنها دو نوع لپ تاپ استوک و لپ تاپ اپن باکس را وارد می کینم.