دسته‌ها
اخبار

بهترین رستوران های تهران ۱۴۰۰ به انتخاب شما مجله پینورست

این که بهترین رستوران تهران کدام است سؤالی است که جوابش برای هرکسی می‌تواند متنوع باشد برای مثال شاید برای یک فرد اولویت محیط رستوران باشد برای یک فرد دیگر قیمت غذا و…. رستوران سنتی باغ ارم با فضای زیبا و محیط خانوادگی به همراه موزیک زنده با سرو انواع غذای ایرانی‌ یه انتخاب خوبیه. رستوران سنتی باغ تالار ارم با ظرفیت ۱۸۰ نفر دارای آبنمای زیبا، فضای بازی کودکان، نمازخانه مجزا، چایخانه سنتی با سرو انواع غذاهای ایرانی سنتی، انواع دسر، میوه های فصل به همراه آجیل و خشکبار است که میتونی ازش لذت ببری. اینجا یک رستوران بین المللی هست و انواع غذاهای ایرانی، فرنگی، ایتالیایی و عربی و حتی چند مدل غذای شرقی و ژاپنی هم دارن. آشپزخونه هم منظم و تر و تمیز بود و از همه مهمتر یک سرآشپز کاربلد هم بالای کار هست.

  • کاتانا نام یک شمشیر سامورائی است و بله، کباب را با شمشیر کاتانا برای شما سرو می کنند.
  • شعبه‌های رستوران‌های زنجیره‌ای باروژ در گیشا، میرداماد، سعادت آباد، سردار جنگل، یوسف آباد، آجودانیه، باملند، الهیه، کوروش، نمایشگاه و هایپر استار قرار دارد.
  • این رستوران در حال حاضر تبدیل به یکی از برند‌های مطرح و معتبر در زمینه تولید غذاهای نیمه آماده نیز شده است و غذاهای بسته بندی خود را به خارج از کشور صادر می‌کند.
  • رستوران هتل قناری سبک تزیین قدیمی خود را حفظ کرده است؛ اما در حال حاضر منویی متنوع از غذاهای ایرانی و بین‌المللی به مشتریان ارائه می‌دهد.
  • پیشنهاد می کنیم برای اقامت در تهران گزینه اجاره روزانه خانه در تهران را انتخاب کنید تا با خیالی آسوده سفر کنید.

اینجا محیط مناسبی برای قرارهای دوستانه س و محیط دلبازی هم داره و سرتاسر ویوی شهر رو داره. خصوصا اون سمتی که به طرف امامزاده صالح هست برای من یادآور خاطرات قشنگ گذشته بود. ضمنا پارکینگ اختصاصی هم دارن که توی اون منطقه فوق العاده بکار میاد. تقریبا همه‌ غذاهای سنتی داخل منوی این رستوران هستند و آلبالو پلو با مرغ و پلو ماهیچه‌های خوبی دارد.

آدرس رستوران سنتی شهربانو

در این رستوران دو نوع غذای محلی قیمه نثار قزوین و خورش خلال کرمانشاهی نیز سرو می شود. اگر نمی‌توانید حضوری به رستوران جوان بروید به صورت آنلاین می توانید غذای خود را سفارش دهید. بهترین رستوران‌های تهران مختص به یک منطقه نیست در اکثر مناطق رستوران‌های لاکچری تهران، رستوران فضای باز، رستوران سنتی می‌توان یافت.

معرفی کامل بهترین رستوران های تهران (آدرس، شماره و عکس)

در این رستوران قرار است هزینه به مراتب بالایی را نسبت به اکثر رستوران های تهران پرداخت کنید اما این هزینه صرف کیفیت بالای غذاها شده و از نظر کیفیت و طعم غذاها، تمامی مشتریان رستوران ارکیده همیشه رضایت کاملی داشته اند. فضای زیبا و دلباز رستوران سایمان در کنار ارائه غذاهای سنتی ایرانی با کیفیتی عالی، این رستوران را به یکی از بهترین رستوران های سنتی تهران تبدیل کرده است. مشتریان در این رستوران می‌توانند انواع غذاهای اصیل ایرانی مثل انواع کباب و خوراک و همچنین انواع غذاهای ایتالیایی مثل پیتزا و پاستا را سفارش دهند و از طعم و کیفیت مطلوب آن بهرمند شوند. همچنین فضای زیبای رستوران سایمان آن را به گزینه‌ای عالی برای برگزاری مراسم مختلف، مثل جشن تولد و سالگرد ازدواج تبدیل کرده است. مشتریان در صورت تمایل می‌توانند از قبل برنامه خود را با مدیریت هماهنگ و مراسم خود را در این رستوران زیبا برگزار کنند. بهترین غذاهای این رستوران کباب لقمه گوسفندی، کباب بره و شیشلیک است که همراه با چلو کره در ظرف مسی برای مهمانان سرو میشود.

رستوران برتر هفت خوان شیراز

چیدمان این رستوران از آنجا که کاملاً به سبک شرق آسیا انجام شده است، می‌تواند حال و هوای این مناطق را به شما منتقل کند. حتی اگر سوشی دوست ندارید، می‌توانید از دیگر غذاهای این رستوران نظیر انواع رامن، استیک، برنج سرخ‌شده و اسپرینگ رُل لذت ببرید. از اولین رستوران های ایتالیایی تهران، رستوران جنارو است که نام قدیمی‌اش، «ژوانی» بوده، اما امروزه آن را با نام جنارو می‌شناسند. رستوران جنارو در سال 1386 فعالیتش را شروع کرد و میان کسانی که غذاهای ایتالیایی دوست دارند، اسم و رسمی آشنا دارد.