دسته‌ها
اخبار

بهترین رستوران های تهران با قیمت و آدرس + غذاهای تهران اسمارتیز

رستوران ارکیده در شهر تهران سه شعبه در آرژانتین، سعادت آباد و اقدسیه دارد. تمامی شعبات جزء لوکس ترین رستوران های تهران هستند و در کنار محیطی جذاب و دوست داشتنی، موسیقی زنده هم برگزار می شود. رستوران های ارکیده تنوعی از غذاهای ایرانی را برای مشتریان سرو می کنند و شعبات مازندران هم غذاهای محلی را در منوی خود قرار داده اند. تمامی غذاها از بهترین مواد اولیه تهیه می شوند و کیفیت در این رستوران حرف اول را میزند.

  • در همین بازار بزرگ، تعدادی رستوران همیشه شلوغ وجود دارد که شرف الاسلامی پیش تر به آن اشاره کردیم، یکی از آن ها است.
  • بیشتر رستوران های ژاپنی برای اینکه حس و حال جذابی را هنگام سرو غذا های ژاپنی ارائه دهند، سعی می کنند محیط رستوران را به سبک رستوران های ژاپنی تزئین کنند.
  • میتونی غذاهای دریایی‌ای مثل قلیه‌ماهی، میگوی پفکی، میگو کاری، کباب ماهی‌شیر و بشقاب دریایی‌اش رو امتحان کنی، اگر هم اهل غذاهای دریایی نیستی ماهیچه، کباب چنجه و شیشلیک‌ها انتخاب های دیگری هستن.
  • رستوران دیبا در هتل اسپیناس پالاس در طبقه همکف، از معروف‌ترین رستوران‌های این مجموعه به شمار می‌رود.
  • بین شما و آشپزخانه ریحان هیچ فاصله‌ای نیست و می‌توانید از پشت شیشه مراحل پخت غذا را در آشپزخانه مشاهده کنید.

این رستوران دارای دو بخش مجزای سفره‌خانه و کافی شاپ است و غذا در بخش سفره خانه سنتی سرو می‌شود. رستوران شهربانو دارای فضایی بسیار زیبا، دلنشین و البته آرامش بخش است که می‌توانید همراه با خانواده، لحظاتی بی نظیر و خاطره‌انگیز را در آن تجربه کنید. منوی این رستوران بسیار متنوع است و اکثر بخش‌های آن را غذاهای سنتی ایرانی تشکیل می‌دهند. همچنین بد نیست بدانید روزهای تعطیل، از ساعت ۸ صبح تا ۱۲، شهربانو صبحانه‌ای لذیذ را به شکل سلف سرویس ارائه می‌دهد که شامل حدود ۲۰ نوغ غذای سرد و گرم و نوشیدنی‌های مختلف است. یکی از لوکس‌ترین، زیباترین و بهترین رستوران های سنتی تهران، رستوران عالی قاپو است.

رستوران کاخ لیدوما

از هر چه بگذرید، از کباب‌های حاج فضل ا… و پسران نمی‌توانید بگذرید. این کبابی از کبابی‌های معروف تهران است که طعم و مزه کباب‌هایش واقعا خاص و متفاوت است. البته، کبابی حاج فضل ا… مکانی برای نشستن در داخل رستوران ندارد و سرویس غذای آن بیرون‌بر است. همچنین، اگر اهل حلیم باشید، می‌توانید حلیم صبحانه‌تان را نیز از این کبابی تهیه کنید.

رستوران لوشاتو

پیشنهاد می‌کنیم کباب لقمه با برنج ته‌دیگی این رستوران را امتحان کنید که همراهش سیب‌زمینی‌های بزرگ خیلی خوشمزه‌ای دارد و ته‌دیگش هم گوجه دارد. اینجا ترکیبی از غذاهای سنتی و غذاهای مدرن ایرانی دارد که همه‌شان کیفیت بالایی دارند. یعنی هم غذاها و هم دکوراسیون در عین این که کاملاً با سلیقه‌ی چشایی و چشمی ایرانی‌ها همخوانی دارد ولی در ضمن مدرن هم هست. یعنی همان غذاهای آشنا و طعم دوست‌داشتنی ولی با قیافه‌های جذاب.

در نتیجه برای تجربه یک شب رؤیایی در کنار اعضای خانواده خود می‌توانید این رستوران را به‌عنوان بهترین رستوران خانوادگی تهران انتخاب کنید. رستوران لئون | بهترین رستوران های تهراناولین چیزی که در ورود به رستوران لئون توجه شما را به خودش جلب می‌کند، رفتار پر مهر و صمیمی کارکنان آن است. در این رستوران می‌توانید خوشمزه‌ترین غذاها را سفارش دهید و از لحظاتتان لذت ببرید. رستوران لئون، از جمله رستوران‌های پرطرفدار در شهر تهران است که در بیشتر مواقع، شلوغ و پرجمعیت می‌شود. اگر دوست دارید تجربه نوش جان کردن غذا را در محیطی کوچک اما صمیمی و گرم داشته باشید، حتما به رستوران لئون بروید. این رستوران چند شعبه مختلف در آبان، سام سنتر و پاسداران دارد و بهترین مکان برای گذراندن وقت با عزیزانتان است.