دسته‌ها
اخبار

بهترین رستوران های تهران با قیمت و آدرس + غذاهای تهران اسمارتیز

قیمت غذاهای این رستوران خوبه ولی هزینه موسیقی و سرویس و … بهش اضافه میشه . اگه به آمل رفتی و خواستی رستوران حاج محسن رو امتحان کنی حتما فیله ترش و اکبر جوجه , کباب کوبیده و کوبیده زعفرونی و بورانی بادمجانش رو امتحان کنی که طعم بسیار عالی داره و تا چند روز مزه این غذاها زیر زبونت می مونه . مناطق شمالی ایران به خاطر طبخ غذاهای اصیل ایرانی و سنتی خاص خود شهرت زیادی داره.استان گیلان هم به لطف بانوان هنرمندش از این نظر جایگاه ویژه‌ای داره. خاور خانم یک بانوی خوش ذوق گیلانی هس که با تاسیس رستورانی نسبتا کوچک با غذاهای بسیار خوشمزه شهرت زیادی کسب کرده.

  • امروزه رستوران رفتاری در نقاط مختلف تهران شعبه دارد که در سعادت آباد، دولت، بام لند، خیابان انقلاب و دروازه طهرون واقع شده اند.
  • رستوران گردان برج میلاد با دکوراسیون داخلی بی نظیری که دارد، یکی از بهترین رستوران های تهران به شمار می رود.
  • ولی اگر جای کمی خصوصی‌تری می‌خواهید می‌توانید روی میز سرتاسری کنار پنجره بنشینید.
  • به این معنا که چندان نمی‌توانید روی شام در این رستوران حساب باز کنید.

امروزه در جهان از تغذیه با عنوان علم یاد می‌شود و ابزار و تجهیزات پخت غذا با اجاق‌ها، دیگ‌ها و قابلمه‌های قدیمی تفاوت بسیاری دارند. افزوده شدن غذاهای بین‌المللی به منوی رستوران‌ها در همه جهان، مرزی برای انتخاب غذایی خاص درهر منطقه از جهان باقی نگذاشته‌اند. عرضه غذاهای متنوع نیازمند تقویت زیر ساخت و امکانات رستوران‌ها و سبب شکل‌گیری هرچه بیشتر رستوران‌های لاکچری شده است. رستوران سرو دیگر رستوران مجموعه هتل پارسیان آزادی است که در فضای باز قرار دارد و به همین دلیل تنها در ۶ ماه ابتدایی سال فعالیت دارد.

بهترین چلو خورشتی تهران

این رستوران‌ها به‌دلیل قرار گرفتن در بهترین هتل های شهر تهران، میان گردشگران جایگاه ویژه‌ای دارند. اگرچه این رستوران‌ها در رده گران‌ترین‌ها قرار می‌گیرند، به‌دلیل محیط لوکس و تنوع غذاها و همین طور بوفه صبحانه و پیش غذایی که ارائه می‌دهند، علاقه‌مندان بسیاری دارند. در بخش نخست این مقاله ما معروف‌ترین رستوران‌های واقع در هتل‌های پایتخت را به شما معرفی می‌کنیم.

رستوران شاندیز

اغلب افرادی که به رستوران‌ها و فست فود‌ها رفت و آمد می‌کنند، باگت در فلکه اول تهرانپارس را می‌شناسند و آن را به اطرافیان خود توصیه می‌کنند. دکوراسیون زیبای این فست فود، آن را به محیطی دنج و آرام برای غذا خوردن تبدیل کرده است. سبک غذای فرنگی و منوی کامل در جیلیز ویلیز، باعث شده که مشتریان برای سفارش غذا صف بکشند. انواع فیله‌های سوخاری و استیک‌ها در این فست فود بسیار محبوب هستند. علاوه بر این، مشتریان دائمی این فست فود، طعم و مزه انواع پیتزا در جیلیز ویلیز را با هیچ فست فودی قابل مقایسه نمی‌دانند.

ظرفیت سالن‌های رستوران مطبخ ۱۵۰ نفر است و کادر رستوران از حرفه‌ای‌ترین‌ها در پایتخت هستند. منوی ویژه این رستوران در ماه رمضان برای افطار طرفداران بسیاری دارد. رستوران مطبخ تا ساعت یک بامداد منوی کامل خود را عرضه می‌کند و از ساعت یک تا سه بامداد برگرها و اسنک با نوشیدنی ارائه می‌دهد. کیفیت غذاهای این رستوران از سال 91 تا به امروز ثابت بوده و به همین خاطر رستوران سلف سرویس دیس هنوز هم مشتریان ثابت خود را دارد.