دسته‌ها
اخبار

بهترین رستورانهای تهران معروف ترین رستورانهای تهران

یعنی اگر بیست نفر مهمون داشته باشید، نفری چهل و هشت (نهصد و شصت تومن) میدین و براتون اون پکیج رو سرو میکنن. در ضمن بگم که تعداد رزروی هاشون خیلی بالاست و این هفته (غیر از سه شنبه) تقریبا پره. بنابر این اگر برای فردا یا هفته بعد میخواید همین الان زنگ بزنید. فضا هم کامل خانوادگیه 👍 در ضمن حیاطشون هم خیلی خوشگله چایخونه داشتن.

حتی برای استخدام سرآشپز هم تمامی سرآشپزان هرچقدر هم حرفه ای باشند باید دوره آشپزی ارکیده را سپری کنند تا غذاهای ایرانی را آنطور که باید طبخ شوند، ارائه دهند. دیزی سرای ایرانشهر، یکی از بهترین رستوران های تهران برای کسانی است که علاقه زیادی به دیزی دارند. همچنین نقاشی های قهوه خانه ای موجود در آنجا جذابیت خاصی به دیزی سرا داده است. در خیابان ایرانشهر علاوه بر این رستوران، چندین کافه هم وجود دارد. شما می توانید برای اطلاع بیشتر از بهترین کافه های تهران کلیک کنید.

  • بهترین غذای این رستوران از نظر هرکس متفاوت و بسته به سلیقه شماست.
  • بسیاری از ما به دلیل نیاز به شکستن روال عادی زندگی روزمره و چشیدن غذاها و طعم‌های جدید، رستوران‌ها یا کافه رستوران‌ها را برای غذا خوردن انتخاب می‌کنیم.
  • رستوران های خاص در تهران برای شما محیطی لاکچری و آرام همراه با موسیقی و غذاهای متنوع با تزئینات عالی فراهم می‌کنند تا شما یک روز فوق العاده را تجربه کنید.
  • بشقاب‌ها و میزهای این رستوران با نقاشی‌های زیبا به سبک ایرانی تزیین گشته‌اند.

از دیگر غذاهای این رستوران می‌توان به انواع پاستا، سالاد، پیتزا و استیک اشاره کرد. در کنار داشتن فضایی با دکوراسیون زیبا و کارکنانی آموزش دیده، بیشتر منو متنوع رستوران سبب شهرت و محبوبیت رستوران کوبابا در بین مشتریان شده است. منو این رستوران علاوه بر غذاهای ایرانی، غذاهای لبنانی و افغانی را نیز شامل می‌شود.

رستوران مرشد

رستوران سنتی مرشد، در ابتدا در محله تجریش و در خانه‌ای قدیمی با دو اتاق و به عنوان یک آشپزخانه کوچک تاسیس شد. رفته رفته با استقبال بی‌نظیر افراد و صف‌های طولانی برای چشیدن طعم خوب غذاهای آن، آشپزخانه مرشد، به رستوران مرشد تبدیل شد. پس از مدتی، با افزایش مساحت رستوران، مرشد به مکانی بزرگتر برای پذیرایی از میهمانان بیشتر تغییر کرد و پس از استقبال روزافزون مردم و خصوصا گردشگران، دو شعبه دیگر از این رستوران در محله‌های نیاوران و کاشانک افتتاح شد.

رستوران جحینا

مسلما تعداد رستوران‌ها و کافه‌ها در شهر بزرگی مانند تهران بسیار بیشتر از موارد ذکر شده خواهد بود. اگر شما نیز رستورانی را در شهر تهران می‌شناسید که تمایل دارید به دیگران معرفی کنید، حتما در بخش نظرات کاربران و توصیه‌های سفر با رادار۳۶۱ به اشتراک بگذارید. اگر به غذاهای شرق آسیا و به خصوص سوشی علاقه دارید، با سر زدن به رستوران سوشی خونه می‌توانید از صرف سوشی‌های متنوع و خوشمزه این رستوران لذت ببرید.

این رستوران دارای دو بخش ثابت و متحرک است که بخش متحرک آن، هر یک ساعت، ۳۶۰ درجه حول محور ثابت خود می‌چرخد و بدین ترتیب یک چشم انداز ۳۶۰ درجه‌ای فوق‌العاده از شهر تهران را در اختیارتان می‌گذارد. شعبه متل قو نیز باعث شادابی و سرزندگی شما در محیطی سالم با لذت بردن از غذایی سالم و خوشمزه با دیدن منظره زیبا دریای خزر می باشد. رستوران ماهیتو تهراناگر اهل غذاهای دریایی هستید و دنبال جای خاصی برای صرف غذای دریایی با کیفیت خوب هستید، یکی از رستوران های خوب شمال شرق تهران، رستوران ماهیتوست. طراحی دکوراسیون رستوران کاه گل با فضایی گرم و دلنشین و چیدمانی ساده و جذاب هر طرفدار رستوران های سنتی را جذب خود می‌کند. همچنین در این رستوران موسیقی زنده اجرا می‌شود که با نورپردازی زیبایی مهمانان خود را غافلگیر می‌کند. در منوی این رستوران طیف متنوعی از غذاهای عربی و مدیترانه‌ای وجود دارد که اتفاقا قیمت منوی غذای این رستوران هم در نسبت با کیفیت و تنوعش مناسب محسوب می‌شود.

اگر هم شکم‌گردی و امتحان کردن رستوران‌های مختلف جزو تفریحاتتان است، حتماً رستوران های خوب تهران در این لیست را امتحان کنید. رستوران‌هایی که علاوه بر غذاهای با کیفیت، محیط پذیرایی مناسبی هم دارند و در مجموع جزو بهترین‌ها هستند. البته در این میان، گاهی مؤلفه قدمت، از زیبایی پیشی می‌گیرد و ارزش بیشتری پیدا می‌کند که این کاملاً بستگی به اهمیت دادن شما دارد. اگر شما هم دنبال بهترین رستوران تهران می‌گردید، این متن مجله لست سکند را ادامه دهید. رستوران‌های نایب از قدیمی‌ترین رستوران‌های شهر تهران هستند و شهروندان تهرانی رستوران باز، حتما تجربه غذا خوردن در یکی از شعبه‌های این رستوران را داشته‌اند. این رستوران منویی از غذاهای اصیل ایرانی به مشتریان خود ارائه می‌دهد و گرچه حجم غذاها بالا است، قیمت بالایی نیز دارد.

رستوران شرف الاسلامی نیز در بازار تهران قرار دارد و از قدیمی‌ترین رستوران‌های تهران به شمار می‌رود. برای غذا خوردن در این رستوران اگرچه ممکن است مدتی را در انتظار بمانید، به گفته مشتریان دائمی آن ارزشش را دارد. حجم غذاها بالا است و برای دو نفر با اشتهای معمولی کفایت می‌کند، اما قیمت غذاها به نسبت دیگر رستوران‌های بازار تهران کمی بیشتر است. رستوران خوش بین از رستوران‌های قدیمی در شهر تهران در یکی از تاریخی‌ترین محله‌های آن، یعنی خیابان سعدی است. دلیل شهرت رستوران خوش بین به‌دلیل ارائه غذاهای گیلکی و به‌خصوص رشتی است و کسبه محل و ساکنان قدیمی اطراف این رستوران، آن را با نام رستوران حسن رشتی می‌شناسند. در این رستوران می‌توانید طعم دلچسب غذاهایی مانند انواع کباب‌ها، کباب ترش‌ها، باقلا قاتوق، ترشی تره، ماهی دودی، میرزا قاسمی و کته‌های گیلکی را به‌همراه ماست و زیتون پرورده تجربه کنید.

البته این رستوران معایبی هم دارد؛ مثلا تنوع غذایی در این رستوران کمی پایین‌تر از رستوران‌های دیگری است که این مقاله به آن‌ها پرداختیم. غذاهای رستوران مسلم از کباب های متنوع گرفته تا انواع ته چین و انواع غذاهای سنتی ایرانی از همان غذاهایی است که شما را به سفری به گذشته خواهد برد. یکی از این دوستان ، ذکر کرده بوده که عمده این رستورانها ، مال بچه پولدارهاست .

رستوران کنزو یکی از بهترین رستوران‌های ژاپنی تهران محسوب می‌شود. فضای این رستوران بسیار شیک طراحی شده است و همین مسئله آن را به یک رستوران عالی برای برگزاری انواع مراسم تبدیل می‌کند. افرادی که به دنبال رستورانی خاص و منحصربه‌فرد و تجربه شبی به یادماندنی هستند، مراسم خود را در این رستوران برگزار می‌کنند. درباره منوی غذایی آن هم باید گفت که بسیار خاص است و مراسم شما را به یک اتفاق خاطره‌انگیز تبدیل می‌کند.