دسته‌ها
اخبار

بلوندی های شکلاتی سفید و تمشکی


این پست ممکن است حاوی پیوندهای وابسته باشد. به ،وان یک همکار آمازون، من از ،یدهای واجد شرایط درآمد ،ب می کنم. لطفا افشای من را بخو،د.

اینها بلوندی های شکلاتی سفید و تمشکی جویدنی، لکه دار، کره ای و کاملاً منحط هستند. طعم ،یبی شکلات سفید با تمشک با بافت خفیف یک براونی، خوراکی عالی را ایجاد می کند که فقط به 7 ماده ساده برای تهیه آن نیاز دارد! مقرون به صرفه و خوشمزه، این دستور غذای بلوندی نهایی است!

بلوندهای شکلات سفید و تمشک روی یک بشقاب سفید چیده شده اند.

من عاشق ،یب طعم شکلات سفید و تمشک در تقریباً هر دسری هستم. شکلات سفید شیرین، همراه با غنای کره ای پایه بلوندی و طعم ترش تمشک تازه، این دستور پخت شکلات سفید و بلوندی تمشک را در هر کجا که سرو می شود، محبوب کرده است!

چه به یک دسر عالی برای یک موقعیت خاص نیاز داشته باشید و چه به دنبال ارضای هوس شیرینی باشید، این دستور بلوند شکلاتی سفید تمشکی یک دستور غذا است.

اما بلوند دقیقا چیست؟ آن‌ها اساساً یک کلوچه‌ی خفن‌دار و پسر عموی براونی شکلاتی محبوب هستند. آنها را مانند براونی و،لی در نظر بگیرید، همه چیزهایی که در مورد براونی دوست دارید، فقط بدون پایه کاکائویی!

بهترین ،مت در مورد این بلوندهای تمشک شکلاتی سفید خوشمزه؟ آنها را می توان به روش های مختلف سفارشی کرد! آنها را می توان وگان یا بدون گلوتن تهیه کرد و می تو،د هر طور که دوست دارید ،یب را تغییر دهید. یک دسته بزرگ درست کنید و آنها را با بستنی مانند این بستنی کاراملی زیبا یا بستنی موز شکلاتی یا حتی این میلک شیک نارگیل سرو کنید!

👩🏽‍🍳 چرا این دستور غذا جواب می دهد

  • آسان و سریع، فقط در 30 دقیقه آماده است!
  • بسته بندی شده با تمشک تارت تازه و تکه های خامه ای شکلات سفید
  • می توان آن را وگان یا بدون گلوتن درست کرد
  • بهترین بافت
  • خشنود کننده کل جمعیت
  • بلوندهای خوش رنگ و جویدنی درست می کند
  • ساده برای سفارشی ،
  • بهترین دستور پخت بلوندی ها!

آ،ین ویدیوی دستور غذا!

🥘 مواد لازم

این دستور بلوند تمشک و شکلات سفید برای کنار هم ریختن بسیار ساده است و از موادی استفاده می کند که می تو،د در فروشگاه مواد غذایی محلی خود پیدا کنید. لیست کامل مواد و دستورالعمل های دقیق را در کارت دستور غذا در پایین همین پست مشاهده کنید.

مواد لازم برای طرز تهیه بلوندی های شکلات سفید و تمشک در زمینه سفید.
  • شکر قهوهای: محتوای م، شکر قهوه ای این بلوندها را مرطوب و نرم تر می کند. می تو،د از شکر قهوه ای روشن یا شکر قهوه ای تیره استفاده کنید. قهوه ای تیره رنگ تیره تر و طعم قوی تری به این بلوندهای کچلی می دهد.
  • کره ذوب شده: کره بدون نمک ذوب شده به این بلوندها کمک می کند تا بافتی فوق العاده ضخیم داشته باشند.
  • تخم مرغ: افزودن تخم مرغ به بلوندی ها به ،یب مواد خشک با مواد مرطوب کمک می کند و به بافت خامه ای خمیر بلوندی شما می افزاید. اطمینان حاصل کنید که از یک تخم مرغ با دمای اتاق استفاده کنید، که اجازه می دهد مواد به راحتی مخلوط شوند.
  • عصاره و،ل: عصاره و،ل یک تقویت کننده طعم است. بله، کمی و،ل اضافه می کند، اما هدف اصلی آن افزایش طعم سایر مواد است.
  • آرد همه منظوره: آرد چیزی است که به بلوندهای شما فرم می دهد. این بخش عمده ای از این دسرها و مواد تشکیل دهنده ساختار است.
  • چیپس شکلات سفید: تکه های شکلات سفید طعم ملایم شکلاتی را اضافه می کنند. آنها شیرین و کره ای با رایحه ای از و،ل و شیر تازه هستند.
  • تمشک تازه: تمشک های آبدار باعث می شوند این بلوندهای سفید و تمشکی طعم دار شوند. بلوندی‌ها می‌توانند کاملاً شیرین باشند، بنابراین طعم میوه‌های ترش تعادل خوبی را برای این بلوندهای خوشرنگ و غنی فراهم می‌کند.

🔪 دستورالعمل

فر، خامه شکر و کره را از قبل گرم کنید: فر را با دمای 350 درجه فارنهایت / 180 درجه سانتیگراد گرم کنید. یک قالب مربعی به ابعاد 8×8 اینچ را با کاغذ روغنی بپوش،د و کنار بگذارید. شکر قهوه ای و کره ذوب شده را در یک کاسه متوسط ​​با هم مخلوط کنید.

مواد مرطوب برای بلوندها در یک کاسه مخلوط شده است.

تخم مرغ و و،ل را اضافه کنید: تخم مرغ و عصاره و،ل را با هم مخلوط کرده و خوب هم بزنید تا یکدست شوند.

خمیر بلوندی در یک کاسه همزن.

آرد را اضافه کنید: آرد را مخلوط کنید، خمیر را زیاد مخلوط نکنید.

مواد خشک را در یک کاسه به مواد مرطوب اضافه می کنیم.

چیپس شکلات سفید و تمشک را اضافه کنید: تکه های شکلات سفید و تمشک را به آرامی در بقیه مواد بریزید.

خمیر بلوندی سفید چاک در یک کاسه مخلوط با تمشک.

خمیر را به قالب اضافه کنید: خمیر را در ظرف آماده شده بریزید.

خمیر بلوندی تمشک را به یک قالب پخت که با کاغذ روغنی پوشانده اید اضافه می کنیم.

پخت و سرو: در فر به مدت 20 تا 25 دقیقه یا تا زم، که سیخ فرو شده با چند ،ده نان بیرون بیاید بپزید. قبل از برش 16 مربعی، اجازه دهید بلوندها کاملا خنک شوند.

بلوندهای تمشک پخته شده در قالب پخت روی تخته برش.

💭 نکات تخصصی

  • اجازه دهید بلوندهایتان خنک شوند حداقل 30 دقیقه قبل از برش آنها برای یک برش تمیز خوب.
  • می تو،د از تابه شیشه ای استفاده کنید برای پختن این بلوندی ها، اما زمان پخت ممکن است چند دقیقه بیشتر باشد.
  • مواد تشکیل دهنده دمای اتاق مهم هستند! قبل از اضافه ، تخم مرغ، اجازه دهید کره ذوب شده به دمای اتاق برسد، در غیر این صورت اگر کره خیلی داغ باشد شروع به پختن می کند. همچنین، اجازه دهید تخم مرغ به دمای اتاق برسد تا به امولسیون شدن آن کمک کند و به خوبی با همه مواد مخلوط شود و بلوندی کامل را تضمین کنید!
  • برای بهترین نتایج، بیش از حد مخلوط نکنید خمیر را به ،وان این منجر به بلوندی سخت می شود.
  • می توان از انواع توت های تازه یا منجمد استفاده کرد. اگر از منجمد استفاده می‌کنید، توت‌ها را قبل از استفاده یخ‌زدایی نکنید.
  • ممکن است لازم باشد زمان پخت را بسته به نوع ظرفی که استفاده می کنید تنظیم کنید: زمان پخت بر اساس استفاده از قالب ف،ی کیک است، اگر از ظرف شیشه ای، سیلی، یا سرامیکی استفاده می کنید، ممکن است لازم باشد زمان پخت را با افزایش 5 دقیقه تنظیم کنید.
  • بیش از حد طبخ نکنید در غیر این صورت بلوندها خشک و شکننده خواهند شد. بهتر است آن‌ها را تا زم، بپزید که هنوز مقداری ،ده نان روی سیخ فرو رفته باشد. از آنجایی که همه فرها کمی متفاوت از هم کالیبره می شوند، بهتر است تست کنید که آیا بلوندها حدود ۱۸ دقیقه آماده هستند یا خیر و سپس زمان پخت را در صورت نیاز تنظیم کنید.
  • از کاغذ پوستی غافل نشوید! پوشاندن قالب کیک با کاغذ پخت به جلوگیری از ،بیدن بلوندی به قالب کمک می کند.

📖 تغییرات

  • بلوندهای تمشک وگان: این بلوندی ها را با جایگزینی کره گیاهی وگان کنید، مطمئن شوید که چیپس شکلات سفید وگان می ،ید و به جای تخم مرغ معمولی از تخم کتان استفاده کنید.
  • آن را بدون گلوتن بسازید: درست ، این بلوندهای شکلات سفید و تمشک بدون گلوتن یک تعویض آسان از آرد بدون گلوتن به جای آرد همه منظوره است.
  • بلوندهای کم قند یا بدون قند: شکر قهوه ای را 1/2 کاهش دهید و 1/2 شکر را با 1/4 فنجان شیرین کننده میوه راهب (یا هر جایگزین شکر) جایگزین کنید. برای یک نسخه کاملاً بدون شکر، تمام شکر را با یک شیرین کننده 1:1 مانند میوه راهب یا استویا برای پخت جایگزین کنید. شما همچنین می تو،د از شکلات های سفید بدون قند یا کتو استفاده کنید!
  • نم نم باران: وقتی این دسر عالی را سرو می‌کنید، راحت نم نم‌های شیرین مورد علاقه خود را اضافه کنید! من عاشق مربای تمشک، کره بادام زمینی، کارامل یا شکلات سفید ذوب شده هستم!
  • میوه های تازه دیگر را اضافه کنید: اگر بلوند تمشک نمی خواهید، می تو،د با توت ها در این دستور غذا خلاقیت به ،ج دهید. سایر انواع توت های تازه مانند توت سیاه، زغال اخته یا توت فرنگی را جایگزین کنید.
  • جلگه بلوندی های شکلاتی سفید: اگر یک دسر بدون میوه در آن دوست دارید، تمشک را کنار بگذارید و فقط بلوندی با شکلات سفید بخورید. در بلوندی شکلاتی سفید، طعم شکلات سفید غنی و کره‌ای، به جای طعم روشن تمشک، اصلی‌ترین چیزی است که می‌چشید.
  • براونی شکلاتی سفید تمشک: اگر به طور کلی براونی را به بلوندی ترجیح می دهید، در عوض شکلات سفید و براونی تمشک درست کنید. برای طعم بیشتر شکلاتی یک قدم جلوتر بروید و به جای چیپس شکلات سفید از شکلات شیری یا چیپس شکلات تلخ استفاده کنید.

❓سوالات متداول دستور پخت

تفاوت بین قهوه ای ها و بلوندی ها چیست؟

بلوندی ها در اصل براونی و،لی هستند. تفاوت اصلی بین براونی و بلوندی این است که براونی ها با کاکائو، شکلات و شکر سفید و بلوندی ها با و،ل و شکر قهوه ای طعم دار می شوند. هر دو خجالتی، کیک، شیرین و خوشمزه هستند!

آیا قرار است بلوندها نیم پز باشند؟

بلوندی ها باید در وسط آن حالت جویدنی و جویدنی داشته باشند، اما نیم پز نباشند. در حالت ایده آل، آنها در اطراف لبه ها سفت و در وسط نرم تر بیرون می آیند.

چرا بلوندی های من بدمزه نیستند؟

اگر می‌خواهید بلوندهایتان وسط آن خوش‌رنگ یا جویدنی باشد، مطمئن شوید که آنها را زیاد نپزید. چند بار در انتهای پخت یک خلال دندان ساده تست کنید تا ببینید آیا خمیر نپخته از مرکز خارج می شود. به محض اتمام مرکز آنها را بیرون بیاورید.

چگونه می تو،د بگویید که بلوندی ها چه زم، انجام می شوند؟

بلوندی معمولاً زم، انجام می‌شود که لبه‌ها قهوه‌ای روشن هستند و بلوندی‌ها از کناره‌های تابه جدا می‌شوند. خلال دند، که در مرکز قرار داده می شود باید عمدتاً تمیز و با چند ،ده ،ده بیرون بیاید – به این ترتیب می د،د که مرکز انجام شده است.

چگونه به بلوندی ها خدمت کنیم؟

این دستور بلوندی تمشک سرد، در دمای اتاق یا گرم سرو می شود. با بستنی و،لی، یا اگر بلوندی های خود را وگان کردید، آن را با خامه خوب سرو کنید.

چگونه بلوندی ها را ذخیره کنیم؟

اجازه دهید این کوکی ها کاملا خنک شوند. آنها را به ظرف در بسته منتقل کنید و تا یک هفته در یخچال نگهداری کنید. این براونی های شکلاتی سفید را می توان تا 2 ماه در ظرفی بدون هوا و ایمن در فریزر منجمد کرد. برای گرم ، مجدد، فر را با دمای 350 درجه به مدت 5 تا 10 دقیقه به آرامی گرم کنید تا کاملا گرم شود.

بلوندهای شکلات سفید و تمشک روی یک بشقاب سفید چیده شده اند.

🍫 دستور العمل های خوشمزه تر براونی!

آیا دستور پخت این دسر گیاهی را دوست دارید؟ لطفا یک را بگذارید امتیاز 5 ستاره 🌟 در دستور غذای زیر و/یا بررسی در بخش نظرات در پایین صفحه!

شما همچنین می تو،د من را دنبال کنید فیس بوک، توییتر، اینستاگرام، و پینترست برای دیدن غذاهای خوشمزه، سالم و من، برای خانواده، و اگر سوالی دارید، من اینجا هستم تا کمک کنم!

📋 کارت دستور غذا

بلوندی های شکلاتی سفید و تمشکی

این بلوندهای شکلاتی سفید و تمشکی جویدنی، رنگی، کره ای و کاملا منحط هستند. طعم ،یبی شکلات سفید با تمشک با بافت خفیف یک براونی، خوراکی عالی را ایجاد می کند که فقط به 7 ماده ساده برای تهیه آن نیاز دارد! مقرون به صرفه و خوشمزه، این دستور غذای بلوندی نهایی است!

زمان آماده سازی10 دقیقه

زمان پخت20 دقیقه

زمان کل30 دقیقه

دوره: پخت، دسر

غذا: آمریکایی

رژیم غذایی: گیاه خواری

خدمات: 16 مو بور

کا،ی: 196کیلو کا،ی

  • بلوندی ها را می توان تا 2 ماه منجمد کرد.
  • قبل از اضافه ، تخم مرغ، اجازه دهید کره ذوب شده به دمای اتاق برسد، در غیر این صورت اگر کره خیلی داغ باشد شروع به پختن می کند.
  • می توان از انواع توت های تازه یا منجمد استفاده کرد. اگر از منجمد استفاده می کنید، توت ها را قبل از استفاده یخ زدایی نکنید.
  • زمان پخت بر اساس استفاده از قالب ف،ی کیک است، اگر از ظرف شیشه ای، سیلی، یا سرامیکی استفاده می کنید، ممکن است لازم باشد زمان پخت را با افزایش 5 دقیقه تنظیم کنید.
  • بلوندها از درون دوست داشتنی و بداخلاق خواهند بود.
  • اجازه دهید تخم مرغ به دمای اتاق برسد تا به امولسیون شدن آن کمک کند و به خوبی با همه مواد مخلوط شود و بلوندی کامل را تضمین کنید!
  • زیاد نپزید در غیر این صورت بلوندها خشک و ترد می شوند. بهتر است آن‌ها را تا زم، بپزید که هنوز مقداری ،ده نان روی سیخ فرو رفته باشد.
  • با توجه به اینکه همه فرها به طور متفاوتی طبخ می کنند، ایده خوبی است که تست کنید آیا بلوندها در حدود 18 دقیقه آماده هستند و سپس زمان پخت را متن، با آن تنظیم کنید.
  • خمیر را زیاد مخلوط نکنید زیرا باعث بلوندی سفت می شود.
  • پوشاندن قالب کیک با کاغذ پخت به جلوگیری از ،بیدن بلوندی به قالب کمک می کند.
  • آرد بدون گلوتن را جایگزین کنید تا این بلوندها فاقد گلوتن شوند.

خدمت: 1بلوندی | کا،ی: 196کیلو کا،ی | کربوهیدرات ها: 25g | پروتئین: 3g | چربی: 9g | چربی های اشباع شده: 5g | چربی های چند غیر اشباع: 1g | چربی اشباع شده: 3g | چربی ترانس: 0.2g | کلسترول: 73میلی گرم | سدیم: 76میلی گرم | پتاسیم: 80میلی گرم | فیبر: 1g | قند: 17g




منبع: https://pickyeaterblog.com/white-c،colate-and-raspberry-blondies/