دسته‌ها
اخبار

اسفناج خامه ای کتو | خورنده گزنده


این پست ممکن است حاوی پیوندهای وابسته باشد. به ،وان یک همکار آمازون، من از ،یدهای واجد شرایط درآمد ،ب می کنم. لطفا افشای من را بخو،د.

یک تابه اسفناج خامه ای

اسفناج خامه ای کتو یک غذای جانبی غنی و خامه ای کم کربوهیدرات است! اسفناج و پنیر خامه ای، مخلوط با سیر، پارمزان، کره و ادویه جات ترشی جات ،یب می شوند و یک طرف انحطاط ایجاد می کنند که باعث خوشحالی مردم می شود. این دیپ خامه ای به طور طبیعی بدون گلوتن، من، خانواده است و بسیار آسان درست می شود. بهترین ،مت؟ فقط در 15 دقیقه آماده است!

دستور العمل اسفناج خامه ای کتو کم کربوهیدرات سالم در یک تابه

اسفناج خامه ای یک غذای ک،یک است که در منوی رستوران ها و میزهای شام خانوادگی همه جا یافت می شود. در هر زمان از سال عالی است، اما در تعطیلات نیز محبوب است. اسفناج خامه ای ساده و آسان معمولاً با شیر یا خامه غلیظ، پنیر و اسفناج درست می شود. اما می تو،د آن را با گیاهان، پنیر خامه ای، پارمزان و حتی جوز هندی بپوش،د!

مشکل ا،ر دستور العمل های اسفناج خامه ای سنتی این است که شامل آرد برای غلیظ شدن مخلوط می شود، به این م،ی که بدون گلوتن یا کتو دوستانه نیست. من همچنین متوجه شده ام که این مرحله غیر ضروری است – شما در واقع می تو،د یک سس غنی و خامه ای بدون آرد درست کنید.

به همین دلیل است که من این دستور العمل اسفناج خامه ای کتو را بدون آرد ایجاد کردم! درست ، آن بسیار ساده است، فقط به هفت ماده، 15 دقیقه و یک قابلمه برای هم زدن آن نیاز دارید.

بدون آرد، این دستور غذا به سختی کربوهیدرات دارد و به طور طبیعی بدون گلوتن است. یک وعده از این اسفناج خامه ای کتو فقط 4 گرم کربوهیدرات خالص دارد. برای تعطیلات یا من،ت های خاص به اندازه کافی شیک است اما برای یک شب شلوغ هفته به اندازه کافی آسان است! با این دستور اسفناج کم کربوهیدرات نمی تو،د اشتباه کنید.

اگر هرگز اسفناج خامه‌ای کم کربوهیدرات نخورده‌اید، شبیه به اسفناج است، اما می‌تو،د آن را مثل بخشی از غذا بخورید. این یکی از روش های مورد علاقه من برای استفاده از اسفناج است و پنیر خامه ای + پارمزان به سس خامه ای غنی تبدیل می شود که همه آن را دوست خواهند داشت.

تمام جعبه ها را برای یک غذای جانبی عالی بررسی می کند – خامه ای، پنیری، منحط و رضایت بخش!

👩‍🍳 چرا این دستور العمل کار می کند

  • فوق العاده آسان، فقط در 15 دقیقه آماده می شود
  • غذای جانبی خوشمزه
  • در هر زمان از سال عالی است
  • ایده آل برای ،، که رژیم کتو یا کم کربوهیدرات دارند
  • به طور طبیعی بدون گلوتن
  • 4 گرم کربوهیدرات کل در هر وعده
  • برای شام شکرگزاری به اندازه کافی شیک، برای سه شنبه به اندازه کافی آسان!
  • یک راه عالی برای ترغیب افراد حساس به خوردن سبزیجاتشان
  • بهترین دستور تهیه اسفناج خامه ای تا کنون!

آ،ین ویدیوی دستور غذا!

🥘 مواد لازم

اسفناج کتو خامه ای آسان با پنیر خامه ای به هفت ماده اولیه به اضافه نمک و فلفل نیاز دارد. سه تا از مواد اصلی لبنیات هستند، اما نگران نباشید! شما می تو،د این دستور غذا را بدون لبنیات و وگان نیز درست کنید (به تغییرات زیر مراجعه کنید). برای لیست دقیق مواد تشکیل دهنده و اطلاعات تغذیه ای، کارت دستور غذا را در زیر ببینید.

مواد لازم برای دستور العمل اسفناج خامه ای کتو کم کربوهیدرات سالم
  • کره: از کره برای تفت دادن پیاز و سیر استفاده می شود تا معطر شود. روغن زیتون نیز عالی عمل می کند.
  • پیاز: پیازها هنگام پختن ملایم و شیرین می شوند. می تو،د از پیازهای سفید، زرد یا شیرین با نتایج عالی استفاده کنید. برای کاهش زمان آماده سازی، پیازهای ،د شده را از ،مت یخچالی نزدیک محصول ،یداری کنید.
  • سیر: طعم آجیلی سیر به غذاهای خوش طعم طعم می بخشد. می تو،د آن را به صورت خام یا ،د شده ،یداری کنید. یک شیشه سیر ،د شده تا 3 ماه در یخچال ماندگاری دارد.
  • اسفناج کوچک: اسفناج کربوهیدرات بسیار کمی دارد که آن را برای رژیم کتوژنیک عالی می کند! این یک سبزی نیروگاهی پر از مواد مغذی و آنتی ا،یدان است. اسفناج بچه بهترین است زیرا طعم ملایم تری نسبت به اسفناج معمولی دارد. برگ های لطیف و کوچک آن به سرعت پخته می شوند و نیازی به ،د شدن ندارند. در این دستور اسفناج پنیری می تو،د از اسفناج منجمد یا تازه استفاده کنید. اسفناج یخ زده ابتدا باید ذوب شود تا بتو،د آب اضافی آن را بگیرید.
  • نمک و فلفل: فصل را فراموش نکنید! گاهی اوقات، تفاوت بین یک ظرف مسطح و یک غذای برجسته فقط کمی نمک و فلفل سیاه است. همچنین می تو،د 1 قاشق چایخوری چاشنی خشک ایتالیایی یا 1/2 قاشق چایخوری جوز هندی آسیاب شده را برای طعم بیشتر اضافه کنید.
  • پنیر خامه ای: پنیر خامه ای پایه سس پنیری را تشکیل می دهد! خامه ترش هم به اندازه کافی جواب می دهد.
  • پنیر پارمسان: پارمزان یک ماده اصلی برای این غذای ک،یک است. آجیلی، شور، و پنیری است! بهتر است پارمزان را خودتان رنده کنید اما پارمزان از قبل رنده شده یا تراشیده شده نیز خوب عمل می کند.
  • خامه غلیظ: خامه فرم گرفته سنگین تمام پنیرهای آب شده را با هم جمع می کند و راهی آسان برای غلیظ ، سس این دستور اسفناج کتو بدون آرد است!

🔪 دستورالعمل

این یک دستور غذای مورد علاقه خانواده است! خیلی ساده است و در یک لحظه کنار هم قرار می گیرد.

آروماتیک های سرخ شده: در یک تابه بزرگ، کره و پیاز را روی حرارت متوسط ​​تفت دهید، تفت دهید تا شفاف شود. سیر را اضافه کنید و تفت دهید تا معطر شود. این کار باعث می شود سیر نسوزد.

تفت دادن پیاز در تابه

اسفناج را اضافه کنید: 10 اونس برگ اسفناج را اضافه کنید و تفت دهید تا پژمرده شود.

تفت دادن اسفناج در تابه

با خامه بپزید: خامه را اضافه کنید و روی حرارت متوسط ​​رو به بالا قرار دهید. وقتی مخلوط اسفناج خامه کم کربوهیدرات شما به جوش آمد، حرارت را کم کنید و 3 تا 4 دقیقه بجوش،د تا خامه شروع به غلیظ شدن کند.

خامه را با اسفناج به ماهیتابه اضافه می کنیم

پنیر را هم بزنید: پنیر خامه ای و پارمزان رنده شده را اضافه کنید و هم بزنید تا مخلوط شوند سپس بپزید تا سس شروع به غلیظ شدن کند.

پنیر خامه ای به تابه اضافه می شود

فصل: فوراً این اسفناج خامه ای بدون گلوتن را مزه دار کرده و از آن لذت ببرید!

دستور تهیه اسفناج کم کربوهیدرات تمام شده در تابه

💭 نکات تخصصی

  • عامل غلیظ کننده اضافه نکنید. این دستور غذای جانبی آسان به عامل غلیظ کننده نیاز ندارد. خامه غلیظ و پنیر خامه ای به خودی خود سس را غلیظ می کند. ضخامت را با اضافه ، پنیر خامه ای کم و بیش تنظیم کنید. به یاد داشته باشید: برای غلیظ شدن ، کتو اسفناج نیازی به آرد نیست!
  • برای بهترین نتیجه، از اسفناج بچه تازه استفاده کنید. من اسفناج خام، تازه و بچه را برای بهترین بافت و طعم ترجیح می دهم. اگر می خواهید از اسفناج منجمد استفاده کنید، حتما بگذارید ذوب شود و آب اضافی آن را بگیرید. مایع اضافی باعث می شود که ظرف به جای خامه ای آبدار شود. اگر اسفناج معمولی را انتخاب می کنید (نه اسفناج بچه)، باید مطمئن شوید که آن را خیلی خوب ،د کرده اید، زیرا در غیر این صورت برگ های بزرگ خیلی رشته می شوند و خوردن آن سخت تر می شود.
  • اسفناج کتو خامه شده را می تو،د به روش های مختلف سرو کنید! این غذای جانبی خوشمزه یک افزودنی عالی برای هر اسپری است. اینجا برخی از علاقه مندی های ما وجود دارد:

📖 تغییرات

این دستور العمل اسفناج خامه ای آسان را مطابق با نیازها و ترجیحات غذایی خود سفارشی کنید.

  • بدون پنیر خامه ای: پنیر خامه ای ندارید؟ خوب است! اسفناج خامه ای را با خامه ترش با جایگزین ، پنیر خامه ای با 2-3 قاشق غذاخوری خامه ترش درست کنید.
  • اسفناج خامه ای سالم با ماست یون،: پنیر خامه ای را با ماست یون، جایگزین کنید. از روغن زیتون به جای کره و شیر بادام هندی به جای خامه غلیظ برای یک نسخه اسفناج خامه ای سبک تر و سالم استفاده کنید.
  • اسفناج خامه ای کم چرب: خامه غلیظ را با نیم و نیم بدون چربی جایگزین کنید. به جای پنیر خامه ای معمولی از پنیر خامه ای بدون چربی استفاده کنید. دستور العمل را مطابق دستورالعمل دنبال کنید.
  • اسفناج خامه ای کم کا،ی: اگر فقط به دنبال کاهش کا،ی هستید، پنیر خامه ای را با پنیر خامه ای بدون چربی و خامه سنگین را با نصف و نیم بدون چربی جایگزین کنید. درست ، اسفناج خامه ای کم کا،ی به همین راحتی است.
  • وگان: از جایگزین های گیاهی برای محصولات لبنی استفاده کنید. Kite-hill و Violife هر دو پنیرهای وگان خوشمزه (از جمله پارمزان) درست می کنند و گزینه پنیر خامه ای وگان دارند. شیر بادام هندی یک جایگزین ملایم و خامه ای برای خامه است.
  • اسفناج خامه ای با گرویر: طرفدار پارمزان نیستید یا می خواهید اوضاع را تغییر دهید؟ فقط پارمزان را با پنیر گروی رنده شده جایگزین کنید!

❓ سوالات متداول دستور العمل

آیا اسفناج برای رژیم کتو من، است؟

آره! اسفناج دوستدار کتو است. سبزیجات سبز برگ بخش مهمی از رژیم کتو هستند و اسفناج به خصوص کربوهیدرات بسیار کمی دارد. 1 فنجان اسفناج 1.1 گرم کربوهیدرات کل و فقط 0.4 گرم کربوهیدرات خالص دارد. این غذای همه کاره بهترین راه برای لذت بردن از اسفناج است، زم، که به دنبال یک گزینه کم کربوهیدرات هستید!

آیا اسفناج خامه ای برای شما مفید است؟

با توجه به محبوبیت این غذای جانبی عالی، ممکن است بپرسید “آیا اسفناج خامه ای سالم است؟” پاسخ این است که، بستگی دارد! این دستور العمل اسفناج خامه ای کتو با مواد طبیعی تهیه شده است، کربوهیدرات کم، پروتئین بالایی دارد و حاوی آنتی ا،یدان های اسفناج است که آن را بسیار سالم تر از ا،ر دستور العمل های اسفناج خامه ای می کند. با این حال، چربی و کا،ی بالایی نیز دارد – پس بهتر است از این غذا در حد اعتدال لذت ببرید!

آیا اسفناج خامه ای کتو دوستانه است؟

اسفناج خامه‌ای سنتی دوستدار کتو نیست زیرا معمولاً آرد به آن اضافه می‌شود. اما این دستور غذا پسند کتو است زیرا حاوی آرد نیست و فقط 4 گرم کربوهیدرات خالص دارد!

ماندگاری اسفناج خامه ای چقدر است؟

این اسفناج خامه ای کم کا،ی در یخچال تا 5 روز در ظرف در بسته ماندگاری دارد. از آنجایی که با خامه غلیظ و پنیر خامه ای درست می شود، بهتر است در 3 روز اول از آن لذت ببرید!

می تو،د این دستور غذا را با تهیه آن 1 تا 2 روز زودتر و در یخچال نگهداری کنید تا آماده سرو شود. وقتی آماده سرو شدید، روی اجاق گاز یا در فر گرم کنید تا کاملا گرم شود. در صورت تمایل با پنیر پارمزان و موزارلا اضافه کنید!

برای نگهداری در یخچال: اجازه دهید مخلوط اسفناج پنیر خامه ای تا دمای اتاق خنک شود. آن را به ظرف دربسته یا کیسه فریزر منتقل کنید و سپس در یخچال بگذارید تا آماده مصرف شود. روی اجاق گاز، مایکروویو یا فر با دمای 300 درجه فارنهایت گرم کنید تا داغ شود!

آیا می تو،د اسفناج خامه ای را فریز کنید؟

متأسفانه نه، من توصیه نمی‌کنم این اسفناج خامه‌ای سیر را فریز کنید، زیرا بافت خامه‌ای ظرف پس از یخ زدن و سپس آب شدن، دناتوره می‌شود (سس جدا می‌شود و آبکی می‌شود). در حالی که خوردن آن پس از یخ زدایی و یخ زدایی هنوز بی خطر است، طعم آن تقریباً به خوبی نخواهد بود!

دستور العمل اسفناج خامه ای کتو کم کربوهیدرات سالم در تابه

🍲 دستور العمل های کتو آسان تر!

آیا این دستور العمل کتو گیاهی را دوست دارید؟ لطفا یک را بگذارید امتیاز 5 ستاره 🌟 در دستور پخت زیر و/یا بررسی در بخش نظرات در پایین صفحه!

شما همچنین می تو،د من را دنبال کنید فیس بوک، توییتر، اینستاگرام، و پینترست برای دیدن غذاهای خوشمزه، سالم و من، برای خانواده، و اگر سوالی دارید، من اینجا هستم تا کمک کنم!

📋 کارت دستور غذا

اسفناج خامه ای کتو

اسفناج خامه ای کتو یک غذای جانبی غنی و خامه ای کم کربوهیدرات است! اسفناج، سیر، پنیر خامه‌ای و پارمزان با هم ،یب می‌شوند و ظاهری انحطاط‌آمیز ایجاد می‌کنند که باعث خوشحالی مردم می‌شود. این دیپ خامه ای به طور طبیعی بدون گلوتن، من، خانواده است و بسیار آسان درست می شود. بهترین ،مت؟ فقط در 15 دقیقه آماده است!

زمان آماده سازی5 دقیقه

زمان پخت10 دقیقه

زمان کل15 دقیقه

دوره: ظرف جانبی

غذا: آمریکایی

رژیم غذایی: بدون گلوتن، گیاهخوار

خدمات: 4 سروینگ ها

کا،ی: 226کیلو کا،ی

  • ضخامت را با افزودن بیشتر یا کمتر پنیر خامه ای تنظیم کنید – به آرد یا ماده غلیظ کننده اضافی نیاز ندارید!
  • برای اضافه ، طعم بیشتر سعی کنید ½ قاشق چایخوری جوز هندی آسیاب شده را اضافه کنید.
  • برای داشتن بهترین بافت و طعم از اسفناج بچه استفاده کنید.
  • اگر می خواهید از اسفناج منجمد استفاده کنید، مطمئن شوید که اجازه دهید آب شود و آب اضافی آن را بگیرید. مایع اضافی باعث می شود که ظرف به جای خامه ای آبدار شود.
  • در حالی که می توان از اسفناج منجمد استفاده کرد، اسفناج خام طعمی عالی دارد!

خدمت: 0.5فنجان ها | کا،ی: 226کیلو کا،ی | کربوهیدرات ها: 6g | پروتئین: 8g | چربی: 20g | چربی های اشباع شده: 12g | چربی های چند غیر اشباع: 1g | چربی اشباع شده: 5g | چربی ترانس: 1g | کلسترول: 65میلی گرم | سدیم: 607میلی گرم | پتاسیم: 468میلی گرم | فیبر: 2g | قند: 1g




منبع: https://pickyeaterblog.com/keto-creamed-spinach-recipe/