دسته‌ها
اخبار

آووکادو پر شده سالم – بر اساس یک بودجه گیاهی


من به ،وان یک همکار آمازون از ،یدهای واجد شرایط درآمد ،ب می کنم.

این آووکادوهای سالم پر شده بهترین راه برای لذت بردن از آووکادوی رسیده و خامه ای هستند. برنج گل کلم کم ادویه‌دار، نخود دل،ب، و تاپینگ‌های مورد علاقه‌تان برای یک کاسه طعم نهایی. در کمتر از 25 دقیقه آماده خدمت باشید!

آووکادوهای سالم پر شده را در برابر یک سطح سفید تکمیل کرد

من همیشه به دنبال معاملات خوب آووکادو در فروشگاه مواد غذایی و بازارهای کشاورزان محلی خود هستم. بر ،ی پوشیده نیست که آووکادوها همیشه مقرون به صرفه نیستند، اما می توان آنها را با قیمتی عالی هر از چند گاهی (حداقل در کالیفرنیا!) پیدا کرد.

اگر عاشق آووکادو هستید، باید این آووکادوی شکم پر سالم را امتحان کنید. آنها را می توان به ،وان یک ناهار، شام، پیش غذا، غذای جانبی یا میان وعده سریع بعد از ظهر سرو کرد. فیلینگ خامه ای پایه ای عالی برای یک وعده غذایی سالم گیاهی است و راهی عالی برای دریافت دوز سالم آووکادو است!

چرا این آووکادوی پر شده را دوست خواهید داشت؟

  • پر از فواید سلامتی فواید آووکادو بسیار زیاد است. آنها منبع خوبی از چربی های خوب، ویتامین ها، مواد معدنی، فیبر و آنتی ا،یدان ها هستند. آنها یک کاسه خوشمزه و خوراکی درست می کنند که پایه عالی برای تعدادی از پروفایل های طعم است.
  • در 25 دقیقه آماده می شود. درست ، سیب زمینی شیرین شکم پر نیاز به کار آماده سازی بیشتری دارد، اما اگر وقتتان کم است، این آووکادوهای شکم پر بهترین چیز بعدی هستند! از شروع تا پایان، این آووکادو تنها با چند مرحله ساده درست می شود. برای شب های شلوغ هفته که به یک وعده غذایی سریع نیاز دارید عالی است.
  • بچه پسند. این آووکادو ها دارای ادویه ملایم هستند و برای بچه هایی که عاشق آووکادو هستند من، است! این دستور پخت آووکادوی پر شده را برای تمام خانواده درست کنید.
  • یک جایگزین عالی برای پوسته های تاکو. پوسته های ک،یک تاکو را در شب تاکو با آووکادوی خامه ای عوض کنید. این یک گزینه عالی برای رژیم های کتو یا ،، که کربوهیدرات کم مصرف می کنند است.
  • آسان برای سفارشی ،. حبوبات، برنج، ادویه جات و چاشنی ها را عوض کنید. این دستور غذای سبک را کاملاً خودتان درست کنید.

مواد تشکیل دهنده

مواد تشکیل دهنده آووکادوهای سالم پر شده با سطح سفید اندازه گیری شده است
  • آووکادو: آووکادوی رسیده و خامه ای بهترین است. اگر می‌خواهید آووکادوهایتان را سریع برسید، آن‌ها را برای چند روز در یک کیسه کاغذی قرار دهید یا آن‌ها را در نزدیکی سیب و موز رسیده در دمای اتاق نگهداری کنید. گاز اتیلن موجود در این میوه ها به زودتر رسیدن آووکادو کمک می کند.
  • نخود: کنسرو یا نخود خشک شده خوب عمل می کند. اگر از نخود خشک استفاده می کنید، قبل از استفاده آن را از ابتدا بپزید. یا لوبیا سیاه، لوبیا چیتی، لوبیا سفید یا عدس را جایگزین نخود کنید!
  • گل كلم: از گل های گل کلم تازه استفاده کنید و آن را در غذاساز پردازش کنید تا برنج گل کلم شکل بگیرد یا برای راحتی کار، گل کلم برنجی را از قبل تهیه کنید.
  • روغن: یک قاشق چای خوری روغن پخت و پز برای چاشنی برنج گل کلم استفاده می شود. اگر بدون روغن هستید، روغن را حذف کنید و بدون آن لذت ببرید.
  • ادویه ها: به سادگی با مخلوطی از کاین، پودر سیر، نمک و فلفل سیاه مزه دار کنید یا آن را طعم دار کنید.

تاپینگ های اختیاری

بهترین بخش در مورد این آووکادوهای شکم پر این است که آنها به اندازه کافی طعم خنثی دارند که با چندین نوع تاپینگ پوشانده می شوند. در زیر چند ایده وجود دارد، اما از تغییر آن و آزمایش با تاپینگ های مورد علاقه خود نترسید!

  • تاکوهای مورد علاقه: نخود را با چاشنی تاکو مزه دار کنید، سپس با خامه ترش وگان، پنیر ناچو وگان، پیکو د گالو، آب لیموترش تازه، پیاز قرمز، کاهوی ،د شده، زیتون سیاه ،د شده و موارد دیگر روی آن را برای یک شب عالی تاکو اضافه کنید.
  • سالسا: سالسا مخلوط کن به سبک رستور، 5 دقیقه ای، سالسا فلفلی سبز توماتیلو، یا سالسا قرمز بو داده خانگی را اضافه کنید.
  • سس تند
  • مخمر تغذیه ای
  • ،ده نان برشته شده
  • ناگت برشته شده
  • لعاب با،امیک با گوجه فرنگی آبدار
  • گیاهان تازه

طرز تهیه آووکادو شکم پر

  • ۱) ابتدا برنج گل کلم را درست کنید. با استفاده از یک غذاساز فنج، بزرگ، گل کلم را بریزید تا یک قوام برنجی شود. اگر غذاساز شما یک فنجان کوچک است، به صورت دسته ای کار کنید.
فرآیند افزودن گل کلم به غذاساز
پس از فرآوری گل کلم در غذاساز
  • 2) سپس برنج گل کلم را مزه دار کنید. در تابه ای روی حرارت متوسط، برنج گل کلم را با یک قاشق چای خوری روغن زیتون بپزید تا گرم شود، حدود 3 تا 4 دقیقه. با نمک، فلفل سیاه، پودر سیر و کاین یا به دلخواه مزه دار کنید.
فرآیند اضافه ، گل کلم به ماهیتابه
فرآیند اضافه ، ادویه به ماهیتابه
  • 3) نخود آبکش شده و آبکش شده را به برنج گل کلم اضافه کنید و حدود 5 دقیقه به پخت ادامه دهید.
فرآیند اضافه ، نخود به ماهیتابه
  • 4) در حالی که مخلوط گل کلم و نخود پخته می شود، آووکادو را آماده کنید. آووکادو را از طول نصف کنید، حفره آن را بردارید و یک لایه نازک از گوشت آووکادو را بردارید. نصف باقی مانده آووکادو را کمی با نمک و فلفل سیاه مزه دار کنید.
  • 5) وسط هر نصف آووکادو را با پر ، گل کلم و نخود پر کنید.
فرآیند افزودن فیلینگ به نصف آووکادو
  • 6) آووکادو را همانطور که هست میل کنید، یا آن را در مرحله آ، بردارید و آووکادو را بپزید. هر دو نیمه را روی a قرار دهید ورق پخت و به مدت 7 تا 9 دقیقه بپزید.
  • 7) آن را از فر خارج کرده، کمی خنک کنید، سپس با سس تند، سالسا، مخمر تغذیه ای یا به میزان دلخواه سرو کنید.
آووکادوهای سالم پر شده را در برابر یک سطح سفید تکمیل کرد
فرآیند اضافه ، سالسا به آووکادو هلو

سوالات متداول دستور العمل

آیا می توانم آووکادو پخته شده را در سرخ کن هوا درست کنم؟

آره. اگر این آووکادو را می‌پزید، می‌توان آن‌ها را در سرخ‌کن هوا «پخت» کرد. به مدت 5-7 دقیقه در دمای 375 درجه یا به میزان دلخواه در هوا سرخ کنید.

آیا آووکادو پر شده را می توان منجمد کرد؟

خود آووکادو را می توان منجمد کرد، اما منجمد ، آووکادو پر شده را توصیه نمی کنم. پس از یخ زدن، بافت آووکادو تغییر می کند و نرم تر و لطیف تر می شود. اگر آووکادوهای رسیده زیادی برای فریز ، دارید، آن ها را برای تهیه اسموتی، شیک یا سس های خامه ای مانند سس آووکادو خامه ای آسان یا سس آووکادو سبز الهه نگهداری کنید.

آووکادوهای سالم پر شده را در برابر یک سطح سفید تکمیل کرد

پیشنهادات خدمت

این آووکادوهای پر شده یک ناهار یا شام سالم و عالی را می سازند. طرف هایی را که آن را با آن جفت می کنید بسته به رویه هایی که انتخاب می کنید تغییر دهید. به ،وان مثال، اگر در شب تاکو این آووکادوهای پر شده را سرو می‌کنید، با خوراکی‌هایی مانند فریو، د لا اولا، برنج گل کلم اسپ،ایی با سالسا یا حتی چیزهای دل‌انگیزی مانند کوزادیلا با لوبیا وگان لذت ببرید.

اگر ترجیح می دهید این آووکادو پر شده را به ،وان پیش غذا یا پیش غذا سرو کنید، غذا را با یکی از این دستور العمل ها کامل کنید:

دستورالعمل های ذخیره سازی

آووکادو پر شده را بهتر است تازه میل کنید. اگر می خواهید این آووکادوهای پر شده را برای یک ناهار محل کار یا مدرسه آماده کنید، آنها را حدا،ر 24 ساعت قبل آماده کنید و برای جلوگیری از قهوه ای شدن گوشت نیمی از آووکادو، آب لیموترش تازه یا آب لیمو را ،ید. در ظرف دربسته نگهداری کنید و در یخچال بگذارید تا آماده مصرف شود.

دستور العمل های سالم تر با استفاده از آووکادو که دوست خواهید داشت

ع، ها توسط آلفونسو رویا

  • فر را روی 400 گرم کنید. سپس گل کلم را در غذاساز مخلوط کنید تا به شکل برنج در بیاید.

  • روی حرارت متوسط، گل کلم را با روغن زیتون بپزید تا گرم شود (3-4 دقیقه). ادویه ها را اضافه کنید (من از نمک و فلفل، پودر سیر و کاین استفاده کردم اما می تو،د آن را مخلوط کنید).

  • نخود را به برنج اضافه کنید و 5+ دقیقه دیگر بپزید. در حین پختن، آووکادوی خود را بردارید، آن را از طول نصف کنید، گودال را بردارید و یک لایه نازک از گوشت را بردارید. این را می توان برای استفاده به ،وان رویه برای مخلوط کلم و برنج خود ذخیره کرد یا به طور کامل حذف کرد. آووکادو را کمی نمک و فلفل کنید.

  • پس از اینکه برنج تمام شد، آن را از روی حرارت بردارید، برنج را در هر نیمه آووکادو بریزید و هر دو نیمه پر شده را در فر به مدت 7 تا 9 دقیقه روی سینی فر قرار دهید.

  • از فر خارج کنید و بگذارید کمی خنک شود و روی آن را با سس تند، سالسا و/یا مخمر تغذیه ای اضافه کنید.

  • آن را مخلوط کنید و از این آووکادوهای پر شده بدون پختن آووکادو لذت ببرید. به همان اندازه خوب است!
  • این آووکادوهای پر شده در سرخ کن هوا نیز کار می کنند! فقط تنظیمات خود را برای 5-7 دقیقه در 375 درجه یا به دلخواه تنظیم کنید.
  • برای تهیه غذا، آنها را بیش از 24 ساعت قبل آماده کنید و آب لیموترش تازه یا آب لیمو را روی گوشت نیمه آووکادو ،ید تا از قهوه ای شدن آن جلوگیری شود.

کا،ی: 507کیلو کا،یکربوهیدرات ها: 42gپروتئین: 13gچربی: 36gچربی های اشباع شده: 5gچربی های چند غیر اشباع: 5gچربی اشباع شده: 23gسدیم: 440میلی گرمپتاسیم: 1620میلی گرمفیبر: 22gقند: 4gویتامین A: 520IUویتامین سی: 93میلی گرمکلسیم: 102میلی گرماهن: 3میلی گرم

سلب مسئولیت: اگرچه plantbasedonabudget.com سعی در ارائه اطلاعات دقیق تغذیه ای دارد، لطفاً توجه داشته باشید که اینها فقط ،ن هستند. اطلاعات تغذیه ای ممکن است بر اساس نوع محصول، نام تجاری ،یداری شده و سایر روش های غیر قابل پیش بینی تحت تأثیر قرار گیرد. Plantbasedonabudget.com هیچ مسئولیتی در قبال هیچ گونه ضرر و زیان ناشی از اتکای شما به اطلاعات تغذیه ای نخواهد داشت. اگر نیاز به پیروی از رژیم کا،ی خاصی دارید، ابتدا با پزشک خود مشورت کنید.

نویسنده: لورن بوسی

دوره: شام نهار

غذا: آمریکایی

روش: فر

رژیم غذایی: وگان

کلید واژه ها: برنج گل کلم، کاسه برنج گل کلم، دستور العمل های آووکادوی سالم، دستور العمل های سالم، دستور العمل های گیاهی شکم پر سالم، آووکادو شکم پر، دستور العمل های پر شده، دستور العمل های آووکادوی گیاهی، کاسه برنج گیاهی، آووکادو پر شده وگان


منبع: https://plantbasedonabudget.com/cauliflower-rice-bowl/