دسته‌ها
اخبار

مافین توت فرنگی بدون گلوتن – نرم و کاملا شیرین


مافین های توت فرنگی بدون گلوتن در داخل مرطوب و لطیف هستند و از بیرون دارای قند کریستالی هستند. کاملا شیرین و تابست،!

مافین توت فرنگی بدون گلوتن در بشقاب

نکته اصلی که باید در مورد این مافین ها بد،د این است که آنها حدودا بهترین چیزی باشید که تا به حال داشته ام، و اگر آرد بدون گلوتن را از کیسه بیرون نکشیده بودم تا آنها را درست کنم، هرگز حدس نمی زدم که آنها GF هستند.

در داخل مرطوب و لطیف با کریستال شکر در بیرون، آنها باید برای فصل تابستان که توت فرنگی های تازه و آبدار از گوشمان بیرون می آید امتحان کنیم!

مافین توت فرنگی بدون گلوتن روی میز

مافین توت فرنگی تازه با الهام از Trader Joe

ایده این مافین های توت فرنگی بدون گلوتن از خواهر شوهرم بود. ما عادت داریم به یکدیگر پیامک ارسال کنیم محصولات جالب و سرگرم کننده ای که فکر می کنیم ممکن است دیگری دوست داشته باشد. از شوینده‌های دوش گرفته تا نوشیدنی‌های رنگین‌کمان بوبا، درج‌های کاشت باغب، گرفته تا پنیرهای گیاهی – بین ما دو نفر، تقریباً برای هر نوع چیزی که ممکن است به دنبال آن باشید، توصیه‌ای داریم.

ماه گذشته او ع،ی از مافین های توت فرنگی بدون گلوتن که در Trader Joe ،یداری کرده بود، برای من فرستاد که بچه هایش فقط دوستش داشتند. نمی‌توانستم از فکر ، به آنها دست بردارم – تا آن لحظه هرگز فکر نکرده بودم داشته است یک مافین توت فرنگی و بسیار جالب بود – بنابراین از او خواستم ع،ی از لیست مواد تشکیل دهنده برای من بفرستد تا بتوانم آنها را دوباره بسازم.

افشای کامل: من هنوز کلوچه های TJ را امتحان نکرده ام، اما هیچ دلیلی برای راهپیمایی وجود ندارد زیرا این کلوچه های نرم و کرکی، کاملا شیرین و پر از توت، خیلی خوب هستند! وسط من در کمتر از یک دقیقه دو تا در دهانش به ،وان میان وعده گذاشت. شوهرم یکی را خورد و بعد وحشت کرد که من به طور تصادفی از آرد معمولی و همه منظوره به جای آرد بدون گلوتن استفاده کرده ام (ما آرد reg را در خانه نگه نمی داریم، اما آنها چقدر عالی هستند.)

به طور خلاصه، باید این مافین های توت فرنگی فوق العاده خوشمزه و بدون گلوتن را برای خودتان امتحان کنید!

مواد لازم

برای تهیه این دستور پخت مافین آسان و بدون گلوتن، به یخچال و انباری خود حمله کنید تا مواد اصلی پخت و توت های آبدار را پیدا کنید.

  • کره. من همیشه در آشپزی و شیرینی پزی از کره نمک استفاده می کنم. اگر از کره بدون نمک استفاده می کنید، ممکن است کمی نمک اضافی به مواد خشک اضافه کنید.
  • اب دوغ. به این مافین ها رطوبت و رطوبت غنی می بخشد. مافین های توت فرنگی Trader Joe شامل دوغ هستند و اگر نبودند، نمی دانم که آیا به آن دست می زدم یا نه. گفتنی است، از این به بعد به یک ماده اصلی در مافین های بدون گلوتن من تبدیل می شود زیرا به طعم و بافت کلوچه ها بسیار اضافه می کند.
  • شکر دانه ریز. شکر سفید ساده همه چیز را شیرین می کند.
  • تخم مرغ ساختار و حجم را اضافه کنید.
  • عصاره و،ل و دارچین. فقط لمس هر دو، دلپذیرترین طعم را می‌افزاید.
  • مخلوط آرد پخت بدون گلوتن. من با استفاده از این دستور غذا را تست کردم آرد کینگ آرتور بدون گلوتن برای اندازه گیری آرد. من فکر می کنم این دستور غذا با مارک ها / ،یب های دیگر به خوبی کار می کند. اطمینان حاصل کنید که ،یبی که استفاده می‌کنید شامل صمغ زانتان به ،وان ،ب باشد.
  • پودر خمیرمایه و جوش شیرین. یک ،یب خاص از هر دو به ما کلوچه های بلند و کرکی می دهد.
  • توت فرنگی. ستاره! توت فرنگی های خود را به قطعات کوچک ،د کنید سپس آنها را در خمیر بریزید. نیازی نیست ابتدا آنها را با آرد بریزید – آنها غرق نمی شوند. شما می تو،د هر توت تازه دیگری را با این پایه مافین جایگزین کنید. زغال اخته یا تمشک عالی خواهد بود!

آیا می توانم این ها را وگان درست کنم؟

من این دستور غذا را فقط با استفاده از کره، شیر و تخم‌مرغ معمولی آزمایش کرده‌ام، اما خوش‌بین هستم که می‌توان آن‌ها را با جایگزین‌های بدون لبنیات/وگان برای هر کدام درست کرد. این چیزی است که من انجام می دهم:

  • از کره گیاهی استفاده کنید. من چوب کره گیاهی کشور با روغن آووکادو را دوست دارم.
  • دوغ گیاهی درست کنید. 1/2 قاشق چایخوری سرکه سفید مقطر را به 1/2 فنجان شیر گیاهی اضافه کنید سپس هم بزنید و بگذارید 10 دقیقه بماند و سپس به دستور غذا اضافه کنید.
  • از جایگزین تخم مرغ پودر شده استفاده کنید. من دوست دارم جایگزین کننده تخم مرغ پودر شده باب رد میل در دستور العمل های دیگر به ،وان یک جایگزین تخم مرغ وگان عمل کند.

خوب – پیش بندتان را بگیرید، فر را از قبل گرم کنید و بیایید بپزیم!

مافین های توت فرنگی بدون گلوتن در قالب مافین

طرز تهیه مافین توت فرنگی بدون گلوتن

با اضافه ، شروع کنید کره نرم شده و قند در کاسه یک همزن برقی یا در یک کاسه همزن بزرگ اگر از همزن دستی استفاده می کنید. با سرعت متوسط ​​به بالا هم بزنید تا کره زرد کم رنگ شود، ۱ دقیقه.

دو تا اضافه کنید تخم مرغ تخم مرغ را یکی یکی هم بزنید تا تخم مرغ ،یب شود و تخم مرغ بعدی را اضافه کنید. اضافه ، چلپ چلوپ از عصاره و،ل سپس مخلوط کنید تا ،یب شوند. کناره های کاسه را با کاردک ،اش دهید.

مواد مافین در یک کاسه مخلوط کن

در یک کاسه همزن جداگانه، با همزن بزنید مخلوط آرد بیکینگ بدون گلوتن، بیکینگ پودر، جوش شیرین، دارچین، و نمک سپس نیمی از مخلوط را داخل کاسه بریزید و با سرعت متوسط ​​هم بزنید تا یکدست شود.

اضافه ، اب دوغ سپس مخلوط کنید تا مخلوط شوند و سپس بقیه مواد خشک را اضافه کرده و مخلوط کنید تا مخلوط شوند.

دوغ به خمیر مافین اضافه می شود

کاسه را از روی پایه بردارید سپس ،د شده را اضافه کنید توت فرنگی تازه و با استفاده از کاردک آنها را داخل خمیر مافین که نسبتاً غلیظ می شود، بریزید.

توت فرنگی تازه به خمیر مافین اضافه شده است

دو قالب مافین را بپوش،د سپس 1/4 خمیر را داخل فنجان ها بریزید – من از قاشق بستنی استفاده می کنم – و در دمای 375 درجه به مدت 19 تا 21 دقیقه بپزید یا تا زم، که خلال دند، که در مرکز فرو کرده اید تمیز بیرون بیاید و تابه ها را تا نیمه بچرخ،د.

خمیر مافین توت فرنگی بدون گلوتن در قالب مافین

اجازه دهید مافین ها به مدت 5 دقیقه داخل قالب ها بمانند و سپس آن ها را در یک توری خنک کننده بردارید تا کاملا خنک شوند. من به شما می گویم، رویه شکر ، خورده و داخل لطیف که با توت فرنگی شیرین پوشانده شده است، به سادگی غیرقابل مقاومت است. غذای تابست، عالی!

چگونه فریز کنیم

این مافین ها به زیبایی یخ می زنند. آنها را کاملاً تا دمای اتاق خنک کنید سپس داخل کیسه فریزر Ziplock قرار دهید، هوا را خارج کنید و تا 3 ماه در فریزر قرار دهید. در یخچال یا روی پیشخوان ذوب کنید سپس (دوباره) لذت ببرید.

چه اولین باری که مافین توت فرنگی را امتحان می کنید، چه صدمین بار، فقط می دانم که عاشق این دستور پخت مافین توت فرنگی خانگی و بدون گلوتن خواهید شد! لذت ببرید!

مافین توت فرنگی بدون گلوتن در بشقاب

محصولات پخته بدون گلوتن بیشتر که دوست خواهید داشت

جایزه ایمیل رایگان

شام آسان ساخته شده است

5 روز دستور العمل های ساده و در عین حال خوش طعم که استرس را از زمان شام دور می کند!

مافین توت فرنگی بدون گلوتن در بشقاب

مافین توت فرنگی بدون گلوتن

شرح

مافین های توت فرنگی بدون گلوتن در داخل مرطوب و لطیف هستند و از بیرون دارای قند کریستالی هستند. کاملا شیرین و تابست،!

،اصر

  • 1/2 فنجان (1 چوب) کره، نرم شده تا دمای اتاق
  • شکر گرانول 1 فنجان
  • 2 عدد تخم مرغ بزرگ
  • 2 قاشق چایخوری عصاره و،ل
  • 2 فنجان مخلوط پخت آرد بدون گلوتن با ،ب (به یادداشت ها مراجعه کنید)
  • 1 قاشق چایخوری بیکینگ پودر
  • 1/2 قاشق چایخوری جوش شیرین
  • 1/2 قاشق چایخوری دارچین
  • 1/4 قاشق چایخوری نمک
  • 1/2 فنجان دوغ
  • 1-1/2 فنجان توت فرنگی ،د شده

جهت ها

  1. فر را از قبل با دمای 375 درجه گرم کنید، سپس قالب های مافین 2، 12 فنجان را با 15 آستر بچینید و کنار بگذارید.
  2. کره نرم شده و شکر را به کاسه همزن برقی یا یک کاسه شیشه ای بزرگ در صورت استفاده از همزن دستی اضافه کنید، سپس با سرعت متوسط ​​به بالا بزنید تا مخلوط به رنگ زرد کم رنگ شود، ۱ دقیقه. کناره های کاسه را صاف کنید سپس تخم مرغ ها را یکی یکی اضافه کنید و با سرعت متوسط ​​هم بزنید تا کاملا مخلوط شوند و تخم مرغ بعدی را اضافه کنید. و،ل را اضافه کنید سپس با سرعت متوسط ​​مخلوط کنید تا کاملا مخلوط شوند. کناره های کاسه را ،اش دهید.
  3. در یک کاسه کوچک مخلوط آرد بدون گلوتن، بیکینگ پودر، جوش شیرین، دارچین و نمک را اضافه کنید سپس هم بزنید تا ،یب شوند. نیمی از مواد خشک را به مواد مرطوب اضافه کنید سپس با سرعت متوسط ​​هم بزنید تا یکدست شوند. دوغ را اضافه کنید سپس با سرعت متوسط ​​هم بزنید تا کاملاً ،یب شود. باقیمانده مواد خشک را اضافه کنید سپس با سرعت متوسط ​​مخلوط کنید تا کاملا ،یب شوند. توت فرنگی های ،د شده را اضافه کنید سپس با کفگیر داخل خمیر بریزید.
  4. 1/4 فنجان از خمیر را در هر فنجان مافین آستر داده شده بریزید سپس به مدت 19 تا 21 دقیقه یا تا زم، که قهوه ای طلایی شود و یک خلال دندان در مرکز مافین ها قرار داده شده تمیز و 180 درجه از تابه های چرخان از نیمه خارج شود. اجازه دهید مافین ها به مدت 5 دقیقه در قالب ها خنک شوند و سپس آن ها را در توری خنک کننده قرار دهید تا کاملا خنک شوند.

یادداشت

  • من با استفاده از این دستور غذا را تست کردم کینگ آرتور بدون گلوتن برای اندازه گیری آرد. نتایج شما ممکن است در صورت استفاده از مخلوط آرد GF متفاوت باشد.
  • یخ زدن: مافین ها را روی قفسه خنک کننده کاملا خنک کنید سپس داخل کیسه فریزر Ziplock قرار دهید و فریز کنید. در یخچال یا روی پیشخوان ذوب کنید.

این دستور غذا توسط Iowa Girl Eats تهیه شده است.

کلاژ ع، کلوچه توت فرنگی بدون گلوتن

ع، های اشلی مک لافلین


منبع: https://iowagirleats.com/gluten-free-strawberry-،ins/