دسته‌ها
اخبار

جو دوسر شبانه تمشک – دستور العمل های فصلی سالم


جو دوسر تمشک یک شبه با روکش متن
جو دوسر یک شبه با تمشک با روکش متن
جو تمشک با روکش متن

این دستور غذای آسان تمشک جو دوسر یک صبحانه سبک عالی برای آماده ، است. این غذا تنها با 10 دقیقه کار آماده سازی همراه است و یک دستور صبحانه آسان برای تهیه غذا و روزهای شلوغ هفته است. جو خامه‌ای، دانه‌های چیا و ماست یون، غنی از پروتئین راهی سالم برای تامین انرژی شما در تمام طول صبح است.

نمای جانبی جو دوسر تمشک یک شبه با تمشک تازه

چرا ما عاشق این دستور برای جو دوسر شبانه تمشک هستیم؟

دستور العمل های صبحانه آسان، سالم و در حال حرکت همیشه در چرخش هفتگی ما در اینجا در HSR هستند. و وقتی تابستان فرا می رسد، ما جو دوسر شبانه با تمشک را دوست داریم! در حالی که ما عاشق جو دوسر توت‌فرنگی‌مان در اوایل فصل هستیم، و بعداً در تابستان، در طول فصل تمشک، زغال اخته را اضافه می‌کنیم، آن زیبایی‌های قرمز کمی ترش را دوست داریم!

نکات مهم دستور غذا

  • 10 دقیقه طول می کشد تا آماده شود
  • سالم: 13 گرم پروتئین در هر وعده و 9 گرم فیبر
  • عبارتند از چیا و کتان دانه برای فیبر اضافه شده و اسیدهای چرب ضروری
  • قابل تنظیم
  • با شیر غیر لبنی، شربت افرا و ماست گیاهی می توان اینها را به راحتی گیاهخوار کرد!
  • بچه پسند

مواد لازم برای دستور تهیه جو دوسر شبانه تمشک

جو دوسر یک شبه با مواد تمشک روی پیشخوان با روکش متنی
  • جو دو سر نورد قدیمی: توصیه می کنیم از جو دوسر قدیمی استفاده کنید زیرا به راحتی مایع را در طول شب جذب می کند و صبح می شود، بافتی صاف و جویدنی ایجاد می کند. با این حال، اگر جوی قدیمی ندارید و فقط جوی سریع پز دارید، می تو،د استفاده کنید، اما حتما روز بعد از آن لذت ببرید، در غیر این صورت، بیش از حد نرم می شود. و در نهایت، ما استفاده از جو دوسر فولادی را توصیه نمی کنیم زیرا بافت جو دوسر شما بسیار متراکم خواهد بود.
  • تمشک: در طول ماه‌های تابستان تمشک‌های آبدار چاله دیگری از شیرینی طبیعی را فراهم می‌کنند، اما اگر این همان چیزی است که در دست دارید، از یخ‌زده استفاده کنید. و صرف نظر از این موضوع، اگر از تازه یا منجمد استفاده می کنید، حتما مقداری را به ،وان یک چاشنی خوشمزه برای بالای جو دوسر تمشک خود رزرو کنید!
  • ماست یون،: برای تغذیه و پروتئین اضافه از ماست یون، ساده استفاده کردیم. اگر می‌خواهید این جو دوسر را یک شبه با تمشک بدون لبنیات درست کنید، از ماست یون، غیرلبنی مورد علاقه خود استفاده کنید.
  • شیرجو دوسر شبانه را می توان با لبنیات یا شیرهای گیاهی شیرین نشده مانند بادام، بادام هندی، جو دوسر، نارگیل یا هر مورد دلخواه دیگر تهیه کرد.
  • عسل: به ،وان یک شیرین کننده طبیعی استفاده می شود، با خیال راحت بر اساس ترجیح طعم و شیرینی تمشک، کم و بیش اضافه کنید. و برای تهیه این وگان، شربت افرا یک جایگزین خوشمزه خواهد بود.
  • دانه های چیا و کتان: در حالی که چیا و کتان اختیاری هستند، نه تنها مواد مغذی اضافی مانند فیبر و اسیدهای چرب ضروری را اضافه می کنند، بلکه به غلیظ شدن جو نیز کمک می کنند. به راحتی آن را حذف کنید یا از یکی یا دیگری استفاده کنید.

آموزش گام به گام تهیه جو دوسر تمشک چیا شبانه

تمشک ها را در یک کاسه له کنید و مواد را در یک کاسه مخلوط کنید

مرحله 1: تمشک را با عسل له کنید

در یک کاسه متوسط، تمشک تازه و عسل را له کنید.

مرحله 2: جو را با مخلوط تمشک و عسل ،یب کنید

برای پوره تمشک-عسل، جو، شیر، ماست و دانه ها را با هم مخلوط کنید.

شیشه های سرپوشیده را در یخچال قرار دهید و مواد را اضافه کنید

مرحله 3: کوزه ها را جمع کنید

مخلوط تمشک را یک شبه جو دوسر را به دو شیشه به اندازه یک نیم لیتر ت،یم کنید. روی آن را بپوش،د و به مدت 12 ساعت (یا حدا،ر 4 روز) در یخچال قرار دهید.

مرحله 4: هم بزنید و سرو کنید

قبل از سرو، جو را سریع هم بزنید و با تمشک شیرین اضافی تزئین کنید و لذت ببرید!

دو عدد جو دو سر یک شبه با تمشک روی پیشخوان سفید و روی آن را با تمشک تازه.

سوالات متداول و نکات تخصصی

بهترین نوع جو برای جو یک شبه چیست؟

توصیه می‌کنیم از جو دو سر قدیمی، معمولی یا بدون گلوتن استفاده کنید، زیرا به خوبی نرم می‌شوند زیرا شیر را در طول شب جذب می‌کنند و بافتی خامه‌ای و مخملی ایجاد می‌کنند. جوی سریع (گاهی اوقات جو دوسر فوری نامیده می شود) را می توان استفاده کرد اما بافت دند، دلپذیری ندارد.

آیا می تو،د به جو دوسر یک شبه میوه اضافه کنید؟

بله، می تو،د میوه و انواع توت های تازه را به جو دوسر یک شبه اضافه کنید. این یک راه عالی برای افزودن میوه به یک صبحانه ساده است. میوه ها، چه تازه و چه منجمد، شیرینی، فیبر، مواد مغذی و طعم بیشتری به جو دوسر شما می بخشند.

آیا جو دوسر را در طول شب گرم می خورید یا سرد؟

این جو دوسر برای خوردن سرد است. از آنجایی که جو دوسر یک شب خیس می شود، بافت نرم و ،ی دارد، بنابراین حرارت دادن لازم نیست. اگر جو دوسر سرد یک شبه مورد علاقه شما نیست و جو دوسر گرم را ترجیح می دهید، می تو،د جو دوسر یک شبه خود را گرم کنید. برای گرم ، بلغور جو دوسر در طول شب کافی است آن را به یک کاسه قابل استفاده در مایکروویو منتقل کنید و با افزایش 30 ث،ه حرارت دهید تا به دمای مطلوب برسد.

دوام یک شبه جو دوسر چقدر است؟

جو دوسر شبانه می تواند تا چهار روز در یخچال بماند.

آیا می توانم این جو دوسر تمشک را گیاهی کنم؟

جو دوسر یک شبه تمشک را می توان وگان کرد. برای انجام این کار، این مبادلات آسان را انجام دهید: از شربت افرا خالص یا شربت آ، برای عسل استفاده کنید و از شیر گیاهی مورد علاقه خود مانند شیر جو دوسر یا شیر بادام و ماست گیاهی به سبک یون، استفاده کنید.

آیا می تو،د تمشک یخ زده را به جو دوسر یک شبه اضافه کنید؟

در حالی که تمشک تازه در ماه‌های تابستان فراوان است، این جو دوسر یک شبه را می‌توان با استفاده از برند مورد علاقه‌تان از تمشک یخ‌زده در تمام طول سال درست کرد، زیرا در اوج رسیدن چیده می‌شوند و پس از یخ‌شدن بسیار آبدار هستند! هنگامی که توت های یخ زده ذوب شدند، آن ها را به آرامی با عسل له کنید و طبق دستور دستور العمل را دنبال کنید.

آیا جو دوسر یک شبه فاقد گلوتن است؟

خیر، تضمینی وجود ندارد که جو دوسر یک شبه بدون گلوتن باشد، مگر اینکه با جو دوسر تایید شده بدون گلوتن ساخته شده باشد. اگر مبتلا به بیماری سلیاک یا عدم تحمل شدید گلوتن هستید، مهم است که بر،ب های خود را به دقت بررسی کنید تا از آلودگی جلوگیری شود.

ایده های برتر برای جو دوسر شبانه با تمشک

در حالی که ما دوست داریم این جو دوسر آسان تمشک چیا را یک شبه با یک مشت تمشک به پایان برس،م، هر یک از موارد زیر می تواند تاپینگ های خوشمزه ای باشد تا این صبحانه سالم را در یک شیشه مزون تهیه کنیم!

  • به جای تمشک اضافی، توت فرنگی قرمز، زغال اخته تازه، تمشک آبدار یا موز ورقه شده را روی آن قرار دهید.
  • کمی ترد را با خلال بادام، گردو یا حتی گردو اضافه کنید!
  • برای کمی شیرینی، با چیپس شکلات مورد علاقه خود یا چند تکه نارگیل بپاشید

نکات آماده سازی غذا

بهترین بخش این جو دوسر تمشکی این است که می توان آنها را تا 4 روز قبل آماده کرد. در حالی که این جو را می‌توان در هر ظرفی درست کرد، اما ما دوست داریم از شیشه‌های جداگانه، مانند شیشه‌های مزون، برای سروهای فردی راحت استفاده کنیم که می‌تو،د صبح‌های شلوغ آن را بگیرید و بروید. نکته کلیدی این است که آنها را در یخچال نگهداری کنید و از تمشک هایی استفاده کنید که عاری از هرگونه علامت فساد باشد.

جایگزین ها و تغییراتی که باید امتحان کنید

در حالی که ما دوست داریم این دستور العمل جو دوسر یک شبه تمشک ساده و خوش طعم است، با هر یک از پیشنهادات زیر آن را مطابق میل خود سفارشی کنید:

  • 1/2 قاشق چایخوری عصاره و،ل را به آن اضافه کنید
  • برای افزایش محتوای پروتئین، یک قاشق پودر پروتئین مورد علاقه خود را اضافه کنید. در صورت ایجاد تنوع گیاهی، از پروتئین نخود یا پروتئین شاهدانه برای پروتئین گیاهی استفاده کنید.
  • از شیر نارگیل، ماست نارگیل استفاده کنید و با نارگیل برشته تزیین کنید تا حالت گرمسیری داشته باشید.
  • وقتی تمشک ها را با عسل له می کنید، یک پیمانه کره بادام یا کره بادام زمینی را به آن اضافه کنید تا مواد مغذی، مغزی و خامه ای بیشتری داشته باشید.
  • برای روشن شدن شیرینی طبیعی تمشک، پوست لیمو را هم بزنید
  • آیا چیا یا کتان در دست ندارید؟ دانه های کنف را با همان آجیل ظریف با مزایای تغذیه ای اضافی جایگزین کنید

دستور العمل های اضافی برای امتحان

نمای جانبی جو دوسر شبانه با تمشک روی تخته چوبی.  جو دو سر با تمشک تازه.

از مطالعه شما بسیار متشکریم. اگر در اینجا تازه کار هستید، ممکن است بخواهید در آن ثبت نام کنید خبرنامه ایمیل من برای دریافت برنامه رایگان منوی هفتگی و آ،ین دستور العمل ها مستقیماً در صندوق ورودی خود. اگر این دستور را درست می کنید، لطفاً برگردید و رتبه بندی و بررسی ستاره را بگذارید. من دوست دارم نظر شما را بشنوم!

آشپزی مبارک! ~کتی

چاپ

<،le>ساعت نماد ساعت<،le>کارد و چنگال نماد کارد و چنگال<،le>پرچم نماد پرچم<،le>پوشه نماد پوشه<،le>اینستاگرام آی، اینستاگرام<،le>pinterest نماد pinterest<،le>فیس بوک نماد فیس بوک<،le>چاپ نماد چاپ<،le>مربع ها نماد مربع<،le>قلب نماد قلب<،le>قلب جامد نماد قلب جامد

شرح

Easy Raspberry Overnight Oats یک صبحانه سبک و من، برای صبح‌های شلوغ روزهای هفته است. جو خامه‌ای، تمشک شیرین، دانه‌های چیا آجیلی و ماست یون، غنی از پروتئین مطمئناً در تمام طول صبح به شما انرژی می‌دهند.


  • 1 فنجان تمشک، به علاوه بیشتر برای تزئین
  • 2 قاشق غذاخوری عسل
  • 1 فنجان جو دوسر نورد شده
  • 1 فنجان شیر، گیاهی شیرین نشده یا لبنیات، در صورت تمایل بدون چربی
  • ½ فنجان ماست یون، ساده
  • 1 قاشق چایخوری هر کدام از دانه های چیا و دانه های کتان آسیاب شده (اختیاری)


  1. تمشک و عسل را در یک کاسه متوسط ​​له کنید. جو دوسر، شیر، ماست و دانه ها را در صورت استفاده اضافه کنید و هم بزنید تا ،یب شوند.
  2. بین دو شیشه به اندازه یک نیم لیتر ت،یم کنید و شیشه ها را بپوش،د.
  3. به مدت 12 ساعت (یا حدا،ر 4 روز) در یخچال قرار دهید.
  4. قبل از سرو هم بزنید و برای تزیین، تمشک تازه اضافه کنید.

یادداشت

شیشه ها را طبق دستورالعمل جمع آوری کنید و آنها را در ظرف دربسته در یخچال به مدت حداقل 12 ساعت و حدا،ر تا چهار (4) روز نگهداری کنید.

  • زمان آماده سازی: 10 دقیقه
  • دسته بندی: صبحانه
  • روش: بدون آشپز
  • غذا: آمریکایی

تغذیه

  • اندازه خدمت: هر کدام 1 ½ فنجان
  • کا،ی: 351
  • قند: 22 گرم
  • چربی: 6 گرم
  • کربوهیدرات ها: 64 گرم
  • فیبر: 9 گرم
  • پروتئین: 13 گرم

کلید واژه ها: تمشک جو دوسر یک شبه، تمشک جو دوسر یک شبه، جو دوسر تمشک چیا، جو دوسر شبانه با تمشک، جو دوسر تمشک

درباره نویسنده

کیت وبستر

کیتی وبستر در کالج اسکیدمور هنر و عکاسی خوانده و فارغ التحصیل موسسه آشپزی نیو،ند است. او از سال 2001 که برای اولین بار در آشپزخانه آزمایشی در مجله EatingWell شروع به کار کرد، یک توسعه دهنده حرفه ای دستور العمل بوده است. دستور العمل های او در مجلات متعددی از جمله Shape، Fitness، Parents و چندین نشریه Edible Communities در میان دیگران منتشر شده است. کتاب آشپزی او، Maple {Quirk Books} در سال 2015 منتشر شد. او دستور العمل های فصلی سالم را در سال 2009 راه اندازی کرد. او با همسر، دو دختر نوجوان و دو آزمایشگاه زرد در ورمونت زندگی می کند. در اوقات فراغتش، می‌تو،د او را در باشگاه، آشپزی، چیدن ،م، درست ، شربت افرا و مراقبت از باغ چندساله‌اش پیدا کنید.


منبع: https://www.healthyseasonalrecipes.com/raspberry-overnight-oats/