دسته‌ها
اخبار

اکستنشن مژه چیست و چه تفاوتی با کاشت دارد؟

کاشت مژه به صورت زیبایی و عمل جراحی برای کاشت مژه دو مقوله متفاوت هستند که یکی برای زیبایی انجام می‌شود و دیگری در مواقع لزوم که فرد دچار آسیب‌دیدگی یا سوختگی شده. طول عمر متوسط اکستنشن مژه تحت تاثیر عوامل محتلفی از جمله جنس مژه‌های مصنوعی و همچنین مژه‌های طبعی شماست. اکستنشن مژه یکی از راهکار‌هایی است که امروزه مورد استقبال برخی از خانم‌ها قرار گرفته تا مشکل کم پشت بودن مژه‌های خود را حل کنند و مژه‌هایی بلند و حالت‌دار داشته باشند. این اکستنشن‌ها از مواد مصنوعی همچون موی سمور، ابریشم و یا حتی موی انسان ساخته می‌شوند.

به‌ویژه بعداز دوران کرونا که مردم مجبور به ماسک‌زدن شدند و چشم‌ها اهمیت بیشتری بین اجزای صورت پیدا کردند، این محبوبیت هم بیشتر و بیشتر شد. اکستنشن و کاشت مژه روش‌های سریعی هستند که به افراد کمک می‌کنند احساس اعتمادبه‌نفس و جسارت بیشتری پیدا کرده و از زیبایی چشم‌های خود لذت ببرند. این مقاله به‌طور اختصاصی به توضیحاتی درباره اکستنشن و کاشت مژه، تکنیک‌های اکستنشن، عوارض و مراقبت‌های آن و تمام آن‌چه باید درباره این دو روش بدانید، می‌پردازد.

برای داشتن نتایجی قابل قبول سعی کنید تا هزینه را به عنوان یک معیار جانبی در نظر بگیرید. با توجه به اینکه این عمل با اهداف زیبایی انجام خواهد شد در نتیجه هزینه های آن تحت پوشش بیمه های خدمات درمانی نخواهد بود پس پیش از انجام عمل با دقت قوانین مرتبط را مطالعه کنید. پس دقت داشته باشید که داشتن یک جلسه مشاوره پیش از عمل زیبایی کاشت مژه الزامی بوده و می تواند فواید بسیاری را برای شما به همراه داشته باشد. سعی کنید در طول این جلسه با پزشک متخصص خود بیشتر آشنا شده و از تخصص و مهارت وی نیز مطمئن شوید. در نتیجه اگر قصد انجام عمل زیبایی کاشت مژه را دارید حتما به طور دقیق در مورد نتایج حاصل از عمل با پزشک متخصص خود مشورت کنید و اهداف مورد نیاز خود را بیان کنید تا همه چیز مطابق میل شما انجام شود. در تکنیک کلاسیک، یک مژه جداگانه روی هر مژه طبیعی چسبانده می‌شود و درنهایت، مجموعه‌ای از مژه‌های بلندتر و ضخیم‌تر روی خط مژه ایجاد می‌گردد.

در این مجموعه مجهز، کاشت ابرو و مو، ریش و سبیل با روشهای مختلف قابل انجام خواهد بود. نتایج کاشت مو در این مرکز به دلیل بکارگیری تجهیزات مدرن و بالا بودن سطح تجربه و دانش پزشک، رضایت بخش و مطلوب می‌باشد. با اینکه اکستنشن مژه یک فرآیند راحت و معمولی است، اما انجام آن برای همه مناسب نخواهد بود.

تنها کافی است که چسب آنها از بین برده‌شود تا بتوانید مژه‌ها را بیرون بکشید. برای برخی بیماران، استفاده بیش از حد از روش های اکستنشن مژه سبب ریزش دائمی مژه ها شده است. تصور می شود که این ریزش مژه ها در اثر آلوپسی کششی یا ریزش موی کششی اتفاق افتاده باشد، دقیقاً مشابه همان آسیبی که اکستنشن مو به روش بافت به فولیکولهای موی سر می رساند. افرادی که عادت به اکستنشن مژه دارند، بهتر است به جای این روش، عمل کاشت مژه را تحت نظر جراح متخصص عمل های زیبایی انجام دهند.