دسته‌ها
اخبار

لیست انواع غذاهای ایرانی و خارجی معرفی بهترین غذای ایرانی و خارجی مجله اینترنتی ساخت ارومیه-غذای رژیمی

حرارت را بیشتر کنید تا آب قارچ کاملا گرفته شود و کمی سرخ شوند. به خوبی میتونه شما رو راضی نگه داره، چون هم زود آماده میشه و هم این که طعم مخصوصی که از ترکیب مرغ و عدس میگیره به راختی همه رو سر سفره نگه میداره. این دسر شهرت جهانی داشته و بنا به ذائقه های مختلف با انواع پنیرها تهیه می شود. مواد تشکیل دهنده پاستا فتوچینی آلفردو عبارتند از خامه، کره، آرد ذرت، پنیر پارمزان، جوز هندی تازه، ماکارونی فتوچینی، پیاز و جعفری. همانطور که در بالا اشاره کرده ایم آنها در زمینه آشپزی صاحب سبک هستند و خود را در دنیا ثابت کرده اند.

  • با خوردن این غذا از طعم متفاوت و بی نظیرش حتما غافلگیر میشی.
  • در واقع موساکا در یونان، درست شبیه به لازانیا در ایتالیا است.
  • پیروگی در سراسر لهستان با استفاده از متریال های مختلف تهیه می شود که هر کدام طعم منحصر به فرد و خوشمزه خود را دارد .
  • 1395© کلیه حقوق این وب سایت متعلق به شرکت کارآفرینان غذای سلامت می باشد و هرگونه کپی از آن شرعا حرام بوده و پیگرد قانونی دارد.
  • اگر به دنبال یک سوپ خوش طعم هستید فو غذای ویتنامی ارزش یکبار امتحان کردن را دارد.

ساندویچ گوشت یه غذای خوشمزه و مناسب برای بچه ها پیک نیک است و خیلی سریع می تونید درست کنید…. نیاما چوما به معنی گوشت گریل شده است و از کباب کردن گوشت بز، ماهی یا مرغ به همراه موز کبابی یا اوگالی در کنار آن سرو میشه. این کباب دارای طعم ترد و خوشمزه فوق‌العاده‌ای است و در مناسبت‌های خاص تهیه میشه. شیرینی خوش طعم کروسانت یه نوعی شیرینیه که داخل کره میندازن و به مربای تمشک آغشته میکنن این غذای شیرین رو میتونی با یه فنجان قهوه برای صبحانه بخوری و ازش لذت ببری. پنکیگ اردک نیز از جمله غذاهای محبوب چینی است که تنها می توان آنرا در کشور چین یافت .

بیشتر بدانید از طرز تهیه نان سبزیجات

از انچیلادا گرفته تا تاکو، هلادو و کوسادیلا می توانید طعم لذیذ سالاد یونانی و ادویه کاری هندی را حس کنید و همچنین گرمای غذاهای تایلندی یا خوردن غذا با دست را. «مول» یکی از سس های باستانی مکزیک است که از ترکیب فلفل قرمز، انواع فلفل های تند، شکلات و فوت کوزه گری مکزیکی ها بدست می آید. تامالس نیز یک غذای مایایی باستانی است که از پیچیده شدن ذرت در برگ تشکیل می شود.

سر ماهی سالمون گندیده، آلاسکا

بیش از 100 نوع غذای ملل بینظیر و خوشمزه در انتظار یادگیری شما هستند. نوکی یا نیوکی نوعی غذای خمیری و خوش طعم است که برای پخت آن از آرد سمولینا و گندم استفاده می کنند. نوکی را در هر شهری از ایتالیا به روشی خاص می پزند؛ اما در دستور پخت اصلی آن آمده که باید از سیب زمینی، تخم مرغ، پنیر و پودر مخصوص پخت نان هم استفاده شود. اگر می خواهید لیست کاملی از انواع غذاهای ایرانی و خارجی و همینطور نحوه درست کردن آن ها بدست آورید، به سایت یوتیوب که بهترین منابع آموزشی می باشد مراجعه کنید. راستی از هرکدوم از این غذاها خوشت اومد میتونی یاد بگیری و برای خودت درستش کنی. البته خوردن این غذاها توی کشور خودش مطمانا طعمش متفاوت تره!

در بسیاری از دستور های آشپزی بادام سفید شده از جمله کره بادام، مارزیپان و بسیاری از غذاهای یونانی، بادام سفید جزو لاینفک مواد اصلی… این غذا در واقع بادمجان پخته شده با گوجه و پنیر است، پس انتخابی عالی برای گیاه خواران خواهد بود. پارمیگینا ملانزین در اصل برای مناطق جنوبی ایتالیا است، ولی امروزه آن را در تمامی نقاط این کشور می‌توانید تهیه کنید.