دسته‌ها
اخبار

کوکی های شکلاتی بدون گلوتن


کوکی‌های شکلاتی بدون گلوتن از بیرون ترد، در داخل غلیظ و جویدنی هستند و با مواد معمولی تهیه می‌شوند. با دستور العمل جدید CCC خود آشنا شوید!

کوکی های شکلاتی بدون گلوتن روی یک قفسه خنک کننده

هر وقت ،ی از من می پرسد که من چه کار می کنم، به شوخی به او می گویم:من دستور العمل های بیسکویت چیپس شکلاتی بدون گلوتن را در اینترنت به اشتراک می گذارم.منظورم این است که این توضیح نیست نه درست است، و معمولاً وقتی می‌خواهم شغل دیوانه‌ام را برای ،ی که به تازگی ملاقات کرده‌ام توصیف کنم، جواب می‌دهد!

و در حال حاضر، آن است از نظر فنی درست است، واقعی. مطمئناً، من دستور العمل‌هایی برای کوکی‌های چیپس شکلاتی آرد بادام، و شیرینی‌های شکلاتی بلغور جو دوسر قهوه‌ای در اینجا در IGE دارم، اما یک دستور پخت شیرینی شکلاتی بدون گلوتن ک،یک و آزمایش‌شده و واقعی، تا کنون گم شده است.

دوستان، به آ،ین دستور پخت شیرینی شکلاتی که نیاز دارید سلام کنید. (سلام!!) ما در داخل غلیظ و جویدنی، از بیرون کره ای و ترد صحبت می کنیم، بیسکویت چیپسی شکلاتی PERFECTION – بدون گلوتن ساخته شده است. من نمی توانم صبر کنم تا شما اینها را امتحان کنید!!

ویدئو: در اینجا نحوه درست ، آنها آورده شده است

کوکی‌های شکلاتی ساده بدون گلوتن

نیاز من برای یک کوکی شکلاتی بدون گلوتن ساده است: باید از نظر عینی خوب باشد. نه فقط «برای کوکی‌های بدون گلوتن خوب»، بلکه مثل اینکه، هر ،ی یکی می‌خورد – سپس ۵ تا دیگر می‌خواهد.

این نوزادان ضربه خوردند!

در حالی که برخی افراد شیرینی های شکلاتی خود را نرم و جویدنی می پسندند، برخی دیگر شیرینی هایشان را نازک و ترد می پسندند. این دستور غذا ،یبی عالی از هر دو سبک است. همانطور که گفتم از داخل جویدنی و متراکم است و لبه‌های آن حالتی کره‌ای دارد. واقعا مقاومت ناپذیر!

این دستور العمل تقریباً شبیه به دستور پخت بیسکویت چیپسی شکلاتی است که من در کودکی درست کردم. توجه کنید که گفتم ساختن، و نه غذا خوردن. من معمولاً در فرآیند تهیه کوکی برای خمیر و خمیر به تنهایی بودم – به فکر پخت همه چیز بودم. آن ها بیسکویت ها. کمی ،ره آور بود! گفته می‌شود، این دستور غذا 1 تا 1/2 دوجین کوکی را برش می‌دهد تا ساعت‌ها کلوچه نپزید و نپزید.

کوکی های شکلاتی بدون گلوتن در بشقاب

مواد لازم

من دوست دارم که همیشه مواد لازم برای تهیه کوکی‌های شکلاتی بدون گلوتن را در اختیار دارم. همه آنها چیزهایی هستند که من آنها را جزء اصلی یخچال و شربت خانه می دانم. در اینجا چیزی است که شما نیاز دارید:

  • کره: برای مخلوط ، یکنواخت به دمای اتاق نرم شده است. به راحتی می تو،د از کره گیاهی مورد علاقه خود برای یک گزینه بدون لبنیات استفاده کنید. من اخیراً عاشق چوب‌های کره گیاهی کشور بوده‌ام. تعادل زمین نیز یک گزینه عالی است.
  • شکر قهوهای: برای آن امضای جویدن و شیرینی.
  • شکر دانه ریز: شیرینی و لبه تردی به کوکی های پخته شده می دهد.
  • تخم مرغ: من جایگزین تخم مرغ وگان را در این دستور غذا آزمایش نکرده ام، اگرچه من اغلب از جایگزین کننده تخم مرغ پودر شده باب در دستور پخت شیرینی بدون گلوتن خود استفاده می کنم که نتایج عالی دارد.
  • عصاره و،ل: برای افزایش طعم و مزه!
  • مخلوط پخت آرد بدون گلوتن: من این دستور غذا را با استفاده از مخلوط آرد شیرینی بدون گلوتن باب رد میل 1 به 1 و ،یب آرد بدون گلوتن Hy-Vee آزمایش کردم. اگر از ،یب دیگری استفاده کنید، ممکن است نتایج شما متفاوت باشد. از هر چیزی که استفاده می کنید، مطمئن شوید که ،یب آرد حاوی ،بی مانند صمغ زانتان است.
  • جوش شیرین: این با شکر قهوه‌ای واکنش نشان می‌دهد تا به کوکی‌های ما یک برآمدگی خوب و در عین حال زیاد بالا بدهد.
  • نمک: برای متعادل ، شیرینی کوکی ها. اگر آن را در دست دارید، یک پاشیدن نمک دریایی درشت روی شیرینی های گرم و پخته شده به شدت توصیه می شود!
  • شکلات چیپسی بدون گلوتن: من به سراغ لقمه های شکلاتی تیره از زندگی لذت ببرید. توصیه می‌کنم در مقایسه با شکلات شیری، از چیپس‌های شکلات تیره یا نیمه شیرین یا تکه‌های شکلات استفاده کنید تا از فرود در منطقه‌ای که شیرینی بیش از حد شیرین است، جلوگیری کنید.

4 نکته برتر برای بیسکویت چیپس شکلاتی بدون گلوتن

این دستور العملی نیست که بیش از حد فکر کنید – این یک دستور العمل بیسکویت چیپسی شکلاتی به خاطر بهشت ​​است! – اما برای CCC های بدون گلوتن کامل، نکات مهم من در اینجا آمده است:

  1. خمیر را استراحت دهید. برای کوکی های شکلاتی بدون گلوتن با بهترین طعم و بهترین خمیر را قبل از پخت به مدت 24 تا 48 ساعت استراحت دهید. در زیر بیشتر در مورد آن توضیح خواهم داد.
  2. از قاشق کوکی استفاده کنید. برای کلوچه های یکدست، از یک اسکوپ کوکی استفاده کنید تا هر توپ خمیر یک اندازه باشد. همچنین توصیه می‌کنم خمیر را بین کف دست‌هایتان بغلت،د تا یک توپ قبل از قرار دادن روی صفحه کوکی برای پخت یکنواخت ایجاد کنید.
  3. نقطه بالا را. راز من برای شیرینی‌های شکلاتی بسیار زیبا این است که قبل از پخت، روی توپ‌های خمیر را با تکه‌های شکلاتی اضافه کنید. شما ظاهر نهایی را دوست خواهید داشت!
  4. در فرآیند خنک سازی عجله نکنید. کوکی‌های شکلاتی بدون گلوتن وقتی از فر بیرون می‌آیند، شکننده‌تر از شیرینی‌های چیپسی شکلاتی معمولی هستند. به این ترتیب، قبل از انتقال به توری خنک کننده برای خنک شدن کامل، کوکی ها را به مدت 5 دقیقه کامل روی ورقه پخت قرار دهید تا کمی خنک شوند و با هم مخلوط شوند.

چرا باید خمیر کوکی خود را در یخچال نگهداری کنید؟

من برای اولین بار با مفهوم خنک ، خمیر کوکی قبل از پخت از ویروسی آشنا شدم کوکی شکلاتی نیویورک تایمز دستور پخت در سال 2012.

آی تی براستی روش پخت CCC را تغییر داد!

عملاً سرد ، خمیر قبل از پخت از پخش شدن بیش از حد شیرینی‌ها در سراسر ورقه پخت جلوگیری می‌کند. مهمتر از همه، سرد ، خمیر ابتدا اجازه می دهد تا طعم مواد با هم ،یب شده و تشدید شود. دوست من تسا در گرما را کنترل کنید این مرحله را به اجازه دادن به کوکی‌ها «مارینه‌شده» برای توسعه طعم‌شان تشبیه می‌کند که من آن را دوست دارم.

پس از استراحت، کوکی‌ها پخته می‌شوند و یکنواخت‌تر می‌شوند، تعادل کاملی از مراکز جویدنی و لبه‌های ترد دارند، طعم پیچیده‌تری دارند، و آرد بدون گلوتن فرصت هیدراته شدن را دارد که باعث تولید کوکی‌هایی می‌شود که دانه‌دار یا شن‌دار نیستند. راستش – و شما من را می شناسید، من دوست دارم صفر وقتی ،ت به این چیزها می رسد صبر داشته باشید (فقط کوکی دانگ را به من بدهید!) – استراحت دادن به خمیر باعث ایجاد تفاوت در شیرینی نهایی می شود. از این مرحله اضافی پشیمان نخواهید شد!

تمام آنچه گفته شد، اگر وقت یا حوصله صبر ، 24 تا 48 ساعت را ندارید، خمیر را خنک کنید. حداقل 2 ساعت قبل از اسکوپ زدن و پختن در یخچال.

بیسکویت چیپسی شکلاتی بدون گلوتن که نصف شد

طرز تهیه کوکی‌های شکلاتی بدون گلوتن

  1. مرحله 1: کره نرم شده، شکر قهوه ای و شکر دانه ریز را به کاسه همزن برقی یا اگر از همزن دستی استفاده می کنید کاسه همزن بزرگ اضافه کنید، سپس آنقدر هم بزنید تا یکدست و ، رنگ شود.
  2. گام 2: کناره های کاسه را ب،اشید سپس یک تخم مرغ و عصاره و،ل را اضافه کنید و دوباره هم بزنید تا مخلوط شوند.
  3. مرحله 3: مخلوط 1 به 1 آرد بیکینگ بدون گلوتن، جوش شیرین و نمک را در یک کاسه متوسط ​​با هم مخلوط کنید، سپس مواد خشک را به مواد مرطوب اضافه کنید و هم بزنید تا ،یب شوند.
  4. مرحله 4: شکلات چیپسی را اضافه کنید سپس هم بزنید تا ،یب شود.
  5. مرحله 5: خمیر را داخل ظرف دربسته بریزید و به مدت 24 تا 48 ساعت در یخچال قرار دهید.

مراحل درست ، کوکی های شکلاتی بدون گلوتن

مرحله 6: اجازه دهید خمیر شیرینی بدون گلوتن به مدت 10 تا 20 دقیقه روی میز قرار گیرد تا راحت تر برداشته شود، سپس 2 قاشق غذاخوری از خمیر را بردارید، به شکل یک توپ بین دستان خود بغلت،د و روی یک صفحه کوکی با کاغذ روغنی قرار دهید.

نکته: اگر می‌خواهید کوکی‌هایتان بسیار حرفه‌ای به نظر برسند، قبل از پخت، بالای توپ‌های خمیر کوکی‌ها را با تکه‌های شکلاتی اضافه کنید!

توپ های خمیر بیسکویت چیپسی شکلاتی بدون گلوتن روی یک ورقه کوکی

مرحله 7: کوکی ها را به مدت 8 تا 10 دقیقه یا تا زم، که ،مت بیرونی آن قهوه ای طلایی و مرکز آن قهوه ای کم رنگ شود بپزید. شیرینی های پخته شده را قبل از انتقال به توری خنک کننده به مدت 5 دقیقه روی صفحه شیرینی بگذارید تا کاملا خنک شوند.

این یک مرحله مهم است زیرا شیرینی‌های شکلاتی بدون گلوتن داغ و پخته شده نسبت به CCC‌های معمولی شکننده‌تر هستند و بنابراین اگر سعی کنید آنها را در زمان لوله‌کشی داغ انتقال دهید، تمایل به از هم پاشیدن دارند.

ع، نزدیک از کوکی‌های شکلاتی بدون گلوتن روی یک قفسه خنک‌کننده

چگونه خمیر و شیرینی را فریز کنیم

درست مانند کوکی‌های شکلاتی معمولی، نسخه بدون گلوتن خمیر و شیرینی‌های پخته شده به زیبایی یخ می‌زنند.

  • برای یخ زدن خمیر: خمیر کوکی را روی یک ورقه پخت با کاغذ روغنی بریزید – می تو،د ورقه پخت را جمع کنید، فقط مطمئن شوید که توپ های خمیر با یکدیگر تماس نداشته باشند – سپس داخل فریزر قرار دهید و به حالت جامد در فریز کنید. گلوله های خمیر کوکی یخ زده را به یک کیسه فریزر زیپلاک به اندازه گالن منتقل کنید سپس تا 3 ماه در فریزر قرار دهید.
    • برای پختن کوکی ها از حالت یخ زده، آنها را روی یک ورقه پخت با کاغذ روغنی قرار دهید، سپس بگذارید در دمای اتاق بماند تا فر از قبل گرم شود. چند دقیقه اضافه به زمان پخت اضافه کنید.
  • برای فریز ، کوکی ها: کوکی های چیپسی شکلاتی را کاملا خنک کنید سپس در کیسه فریزر زیپلاک به اندازه گالن بچینید، ببندید و تا 3 ماه فریز کنید.

حالا بروید و بپزید و سپس این کوکی‌های شکلاتی بدون گلوتن شگفت‌انگیز را بخورید! لذت بردن!

دستور العمل های ساده تر کوکی بدون گلوتن

جایزه ایمیل رایگان

راهنمای غذا خوردن تمیز 5 روزه

5 روز دستور العمل های هوس انگیز، تازه و نکات تغذیه سالم برای تغییر رژیم غذایی شما.

کوکی های شکلاتی بدون گلوتن روی یک قفسه خنک کننده

کوکی‌های شکلاتی بدون گلوتن (همراه با ویدئو)

شرح

کوکی‌های شکلاتی بدون گلوتن از بیرون ترد، در داخل غلیظ و جویدنی هستند و با مواد معمولی تهیه می‌شوند. با دستور العمل جدید CCC خود آشنا شوید!

،اصر

  • 1/2 فنجان (1 چوب) کره، نرم شده تا دمای اتاق
  • شکر قهوه ای 1/2 پیمانه
  • 1/4 فنجان شکر دانه ریز
  • 1 عدد تخم مرغ بزرگ
  • 1 قاشق چایخوری عصاره و،ل
  • 1-1/4 فنجان مخلوط پخت آرد بدون گلوتن با ،ب (به یادداشت ها مراجعه کنید)
  • 1/2 قاشق چایخوری جوش شیرین
  • گرد 1/4 قاشق چایخوری نمک
  • 1 فنجان چیپس شکلات بدون گلوتن (من از زندگی لذت ببرید)

جهت ها

  1. کره، شکر قهوه ای و شکر گرانول را به کاسه همزن برقی یا یک کاسه بزرگ همزن در صورت استفاده از همزن دستی اضافه کنید، سپس هم بزنید تا مخلوط یکدست و خامه ای شود، ۱ دقیقه. کناره های کاسه را ،د کنید سپس تخم مرغ و و،ل را اضافه کنید. با سرعت متوسط ​​هم می زنیم تا تخم مرغ ها با هم مخلوط شوند.
  2. در یک کاسه متوسط ​​آرد بدون گلوتن، جوش شیرین و نمک را اضافه کنید سپس هم بزنید تا ،یب شوند. مواد خشک را به مواد مرطوب اضافه کنید سپس مخلوط کنید تا کاملا ،یب شوند. شکلات چیپسی را اضافه کنید سپس مخلوط کنید تا یکدست شود. خمیر شیرینی را در ظرف دربسته بریزید و به مدت 24 تا 48 ساعت در یخچال بگذارید. اگر نمی تو،د صبر کنید، بگذارید خمیر خنک شود حداقل 2 ساعت.
  3. خمیر کوکی ها را از یخچال خارج کنید و اجازه دهید 10 تا 20 دقیقه روی پیشخوان بماند تا راحت تر برداشته شود. فر را از قبل با دمای 375 درجه گرم کنید سپس نیم ورقه را با کاغذ روغنی بپوش،د. 2 قاشق غذاخوری از خمیر را بردارید سپس بین دستان خود بچرخ،د تا یک توپ درست شود و روی ورقه پخت آماده شده قرار دهید. کوکی ها را به مدت 8 تا 10 دقیقه یا تا زم، که لبه های بیرونی آن قهوه ای طلایی و مرکز آن قهوه ای کم رنگ شود بپزید.
  4. اجازه دهید کوکی ها به مدت 5 دقیقه در تابه ورق خنک شوند قبل از اینکه آنها را به توری خنک کننده منتقل کنید تا کاملا خنک شوند. در این مرحله عجله نکنید زیرا کوکی‌های شکلاتی بدون گلوتن در هنگام گرم شدن شکننده‌تر از کوکی‌های چیپسی شکلاتی معمولی هستند. پس از خنک شدن، در یک کیسه زیپلاک به اندازه گالن یا ظرف دربسته نگهداری کنید.

یادداشت

  • من با استفاده از این دستور غذا را تست کردم باب رد میل بدون گلوتن 1 تا 1 آرد پخت. در صورت استفاده از مخلوط آرد GF متفاوت، نتایج شما ممکن است متفاوت باشد.
  • هرچه خمیر را قبل از پخت بیشتر در یخچال بگذارید، این شیرینی ها بهتر می شوند!
  • برای یخ زدن خمیر: خمیر شیرینی را روی یک ورقه پخت با کاغذ روغنی بریزید – می‌تو،د ورقه پخت را جمع کنید، فقط مطمئن شوید که توپ‌های خمیر با هم تماس نداشته باشند – سپس داخل فریزر بگذارید و فریز کنید تا جامد شود. گلوله های خمیر کوکی یخ زده را به یک کیسه فریزر زیپلاک به اندازه گالن منتقل کنید سپس تا 3 ماه در فریزر قرار دهید. برای پختن کوکی ها از حالت یخ زده، آنها را روی یک ورقه پخت با کاغذ روغنی قرار دهید، سپس اجازه دهید در دمای اتاق بماند تا فر از قبل گرم شود. چند دقیقه اضافه به زمان پخت اضافه کنید.
  • برای فریز ، کوکی ها: کوکی های چیپسی شکلاتی را کاملا خنک کنید سپس در کیسه فریزر زیپلاک به اندازه گالن بچینید، ببندید و تا 3 ماه فریز کنید.

این دستور غذا توسط Iowa Girl Eats تهیه شده است،

کلاژ ع، کوکی های شکلاتی بدون گلوتن

ع، های اشلی مک لافلین


منبع: https://iowagirleats.com/gluten-free-c،colate-chip-cookies/