دسته‌ها
اخبار

کوفته های ساده ایتالیایی – متناسب با غذاها


کوفته قلقلی
سنجاق کوفته

کوفته و ماکارونی ایتالیایی یک ایده شام ​​برای بچه ها و مردم است. این واقعاً همین است بهترین دستور پخت کوفته و به سادگی با گوشت چرخ کرده، آرد سوخاری، پارمزان و سس مارینارا مورد علاقه شما درست می شود!

اسپاگتی و کوفته در بشقاب.

کوفته های ایتالیایی Nonna!

درست ، کوفته های خانگی ایتالیایی در واقع برای من یک نوع درم، است. مثل درست ، کوکی هاست، اما نتیجه نهایی به جای نرم و جویدنی، دل،ب و گوشتی است.

مامانم از وقتی که یادم میاد دستور معروف اسپاگتی و کوفته اش رو درست می کنه. این یک غذای اصلی هفتگی در خانه ما بود… به خصوص شب قبل از بازی های فوتبال. بنابراین؟ من به مامان هرش برای معروف (و آسان!) او مراجعه کردم. دستور تهیه کوفته ایتالیایی و من نمی توانم صبر کنم تا به اشتراک بگذارم!

PS: در حالی که این دستور غذای مادرم است، او آن را از مادربزرگ ایتالیایی من ماری (نونا) گرفته است، بنابراین باید از او برای این نوزادان نیز تشکر کنیم! اگر به دستور العمل های الهام گرفته از ایتالیایی علاقه دارید، دستور پیتزای مادربزرگ من را نیز بررسی کنید.

چرا آنها را دوست خواهید داشت!

  • مواد ساده
  • در کمتر از یک ساعت آماده می شود
  • طعم عالی
  • اسپاگتی خیلی خوبه!

مواد لازم برای کوفته ایتالیایی

گوشت: مادر من به طور سنتی از 80/20 گوشت چرخ کرده (20٪ چربی) استفاده می کند. کمی چربی واقعا به طعم و بافت این کوفته ها کمک می کند. هیچ ، کوفته خشک را دوست ندارد، بنابراین اگر می خواهید گوشت کم چرب را جایگزین کنید، فقط مراقب باشید.

من کوفته‌های مشابهی درست کرده‌ام که هم گوشت چرخ‌کرده و هم گوشت چرخ‌کرده خوک (یا سوسیس ایتالیایی) را می‌خوانند، بنابراین 50/50 را راحت انجام دهید.

ک،ور: برای اینکه کوفته ها بافت توپ خود را حفظ کنند، مهم است که آنها را با تخم مرغ ببندید. تنها چیزی که برای این دستور نیاز دارید 1 تخم مرغ بزرگ است!

پودرهای سوخاری: آرد سوخاری ایتالیایی را فراموش نکنید! آنها واقعاً بافت زیادی اضافه می کنند و بالا،ه اینها کوفته های ایتالیایی هستند.

اگر پودر سوخاری ایتالیایی پیدا نکردید، همیشه می‌تو،د از آرد سوخاری ساده و/یا بدون گلوتن با چند قاشق چای‌خوری چاشنی ایتالیایی در آن استفاده کنید.

طعم: مادر من کوفته های ایتالیایی خود را با نمک، فلفل سیاه و پنیر پارمزان ساده نگه می دارد. درست است، در این کوفته ها پنیر پارمزان بسته بندی شده است و خیلی خوب است.

اگر اینقدر تمایل دارید، می تو،د یکی از موارد زیر را به کوفته خود اضافه کنید:

  • سیر له شده
  • پیاز چرخ شده
  • گیاهان تازه مانند پونه کوهی، ریحان، جعفری و غیره.

کوفته های سنتی ایتالیایی از چه چیزی درست می شوند؟

کوفته های سنتی ایتالیایی (که در آشپزخانه ایتالیایی مادربزرگ من درست می شد) از گوشت چرخ کرده و گاهی اوقات کمی گوشت خوک چرخ کرده درست می شود. آنها همچنین شامل پودر سوخاری، تخم مرغ و پنیر پارمزان هستند.

کوفته های ایتالیایی در تابه چدنی.

طرز تهیه کوفته ایتالیایی (گام به گام)

مخلوط ،

گوشت چرخ کرده، تخم مرغ، ،ده نان، پنیر پارمزان، نمک و فلفل را در یک کاسه بزرگ بریزید. از یک ظرف چوبی برای مخلوط ، همه چیز استفاده کنید. من ترجیح می دهم از دستانم استفاده کنم زیرا سریعتر است.

نکته حرفه ای

من توصیه می کنم از دست خود برای مخلوط ، همه چیز استفاده کنید. به جای اینکه سعی کنید آن را با یک قاشق چوبی با هم مخلوط کنید، راحت تر است که با دستان خود وارد آن شوید.

رول به توپ

گوشت چرخ کرده، تخم مرغ، ،ده نان، پنیر پارمزان، نمک و فلفل را در یک کاسه بزرگ بریزید. از یک ظرف چوبی برای مخلوط ، همه چیز استفاده کنید. من ترجیح می دهم از دستانم استفاده کنم زیرا سریعتر است.

توجه داشته باشید: هرچه کوفته‌های شما بزرگ‌تر باشند، زمان بیشتری برای پختن کامل نیاز دارند.

سر در اجاق گاز

روغن زیتون را در یک تابه بزرگ چدنی (ن،ب هم می‌کند) روی حرارت متوسط/بالا گرم کنید. کوفته ها را از هر طرف حدود 8 دقیقه تفت دهید. هدف در اینجا قهوه ای ، تمام لبه ها است تا پوسته بیرونی ترد فوق العاده ای داشته باشید.

بگذارید بجوشد

سس مارینارا و شراب قرمز را به ماهیتابه اضافه کنید و هم بزنید. حرارت را کم کنید و روی آن را بپوش،د. بگذارید حدود 20 دقیقه بجوشد تا سس کمی غلیظ شود و کوفته ها کاملا بپزند.

سوالات متداول

چگونه بفهمم کوفته های ایتالیایی من کاملا پخته شده اند؟

بهترین راه برای اینکه بد،د کوفته های شما کاملا پخته شده اند، استفاده از دماسنج گوشت است. دماسنج را در مرکز کوفته خود ب،ب،د و تقریباً تا نیمه متوقف شوید. مقدار اندازه گیری یک کوفته گوشت ، باید حداقل 160 درجه فارنهایت باشد.

گوشت ،: 160 درجه فارنهایت
گوشت خوک: 165 درجه فارنهایت
جوجه: 165 درجه فارنهایت
بوقلمون: 165 درجه فارنهایت

چرا کوفته های من سفت هستند؟

کوفته های شما به احتمال زیاد سفت هستند زیرا چربی کافی در گوشت خود نداشتید. اطمینان حاصل کنید که از 80٪ چربی استفاده کنید یا چند قاشق چایخوری روغن زیتون را به مخلوط خود اضافه کنید.

افزودن مقداری شیر به مخلوط نیز می تواند به این امر کمک کند! من می خواهم توجه داشته باشم که دستور غذای سنتی کوفته ایتالیایی مادر و مادربزرگم نیازی به شیر ندارد.
اگر تا به حال یک قرص گوشت درست کرده اید که داخل آن شیر باشد، همین ایده است!

بهتر است کوفته را بپزیم یا سرخ کنیم؟

سرخ ، کوفته ها قطعا بهتر از پختن آنهاست. با سرخ ، کوفته های خود و سپس اجازه دادن به آن ها در سس، یک بافت خارجی خوشمزه با داخل فوق العاده مرطوب به آن ها می دهید.

با این حال، در صورت تمایل می تو،د کوفته های خود را در فر روی یک ورقه پخت بپزید. آنها فقط از بیرون ترد و در داخل عالی نمی شوند.

دماسنج گوشت

آن را امتحان کنید!

Thermoworks Thermapen

سوگند یاد می کنیم که هنگام پختن هر قطعه گوشت از دماسنج گوشت استفاده کنیم. را ترماپن دماسنج گوشتی ما است که هر بار کار می کند.

هم اکنون ،یداری کنید

کوفته گوشت ، در سس مارینارا.

چگونه کوفته ها را سالم تر کنیم

گوشت: سعی کنید گوشت ، را با گوشت ، کم چرب یا حتی بوقلمون چرخ کرده عوض کنید. مراقب باشید که هرچه چربی کمتری داشته باشید، کوفته‌های شما سفت‌تر می‌شوند.

پودرهای سوخاری: این روزها انواع آرد سوخاری در بازار وجود دارد – بدون گلوتن، پالئو، کتو، و غیره. سم خود را انتخاب کنید! PS: من همچنین اینها را با تعویض کامل پودر سوخاری درست کرده ام جو دوسر نورد شده. با 1/3 فنجان شروع کنید و از آنجا بروید.

رشته فرنگی: رشته فرنگی کاملاً به شما بستگی دارد! من دختری از نوع ماکارونی مو فرشته هستم، اما شما می تو،د در این عرصه کاملاً سالم تر کنید. در اینجا چند پیشنهاد وجود دارد:

  • ماکارونی بدون گلوتن >> این روزها تقریباً در هر خواربار فروشی می تو،د پاستا g/f پیدا کنید. آنها بافت کمی متفاوتی دارند اما همچنان به ،وان جایگزین عالی هستند.
  • Zoodles >> ماکارونی را به طور کامل حذف کنید و کدو سبز را به صورت مارپیچی برای یک گزینه کم کربوهیدرات بسازید!
  • کدو اسپاگتی >> پاستا خود را با کدو اسپاگتی عوض کنید. طعم آن کمی شیرین است، اما راهی عالی برای خوردن سبزیجات است.
کاسه اسپاگتی و کوفته.

چگونه کوفته های ایتالیایی خود را بخوریم

آیا دوست ندارید دستور تهیه کوفته ایتالیایی خود را روی تختی از ماکارونی بخورید؟ شما خوش شانس هستید زیرا روش های بسیار مختلفی برای خوردن این کوفته ها وجود دارد.

  • پیش غذا: این کوفته های ایتالیایی را به تنهایی بخورید. آنها را در یک مهم، با خلال دندان سرو کنید و یک برنامه سریع و آسان دارید.
  • ساندویچ فرعی: همه عاشق یک زیر کوفته هستند! چند کوفته و سس مارینارا را روی نان ایتالیایی مورد علاقه خود بپاشید، روی آن را با پنیر موزارلا بپوش،د و بام بپوش،د، یک وعده غذایی کاملاً جدید برای تغذیه خانواده دارید.
  • کاسه: کوفته های خود را در کنار کینوآ، سبزی مورد علاقه خود و سبزیجات برشته سرو کنید.

سس خود را مخلوط کنید

دلیل دیگری که چرا اینها هستند بهترین کوفته این است که آنها بسیار همه کاره هستند. کوفته های خود را طبق دستور درست کنید، اما به جای جوشاندن در سس مارینارا. در عوض یکی از اینها را امتحان کنید!

  • باربیکیو: سس bbq به طور جدی یک چیز آسان برای طعم دادن به دستور پخت کوفته است. از مارک مورد علاقه خود استفاده کنید یا سس bbq خانگی درست کنید.
  • تیکا ماسالا: تیکا ماسالا از مخلوط شیر نارگیل، سس گوجه فرنگی و گارام ماسالا تهیه می شود. تهیه آن بسیار ساده است و با طعم و مزه بسته بندی شده است! کوفته‌های تیکا ماسالا را اینجا ببینید.
  • تریاکی: سس تریاکی خانگی ما با 5 ماده تهیه می شود. کوفته های خود را روی برنج در کنار سبزیجات سرخ شده مورد علاقه خود سرو کنید.
  • کاری نارگیل: اگر هرگز کوفته های کاری ما را درست نکرده اید، آن ها به طور جدی بسیار خوب هستند. سس کاری نارگیل ما را در این پست بررسی کنید.

سس مارینارا در کاسه.

خانگی

سس مارینارا

هر سس مارینارا برای این دستور کار می کند، اما ما به شدت توصیه می کنیم این سس مارینارا خانگی را تهیه کنید.

درستش کن

نحوه نگهداری کوفته

اجازه دهید کوفته ها و سس مارینارا کاملا خنک شوند. سپس در ظرف دربسته انتقال دهید و حدا،ر 3 تا 5 روز در یخچال نگهداری کنید.

آیا می تو،د کوفته ها را فریز کنید؟

می‌تو،د به راحتی کوفته‌ها را فریز کنید و آنها یک ایده عالی برای شام آماده می‌کنند. برای این دستور، پیشنهاد می کنیم ،مت سس را تا زمان ذوب شدن نگه دارید و دوباره گرم کنید. کوفته های خود را تفت دهید و سپس تا آ، پخت را ادامه دهید.

  1. اجازه دهید کوفته ها کاملا خنک شوند.
  2. سپس آنها را در یک کیسه فریزر به اندازه گالن منتقل کنید.
  3. تا حد امکان هوا را خارج کنید و سپس آب بندی کنید.
  4. تا 3 ماه فریز کنید.
کاسه کوفته با اسپاگتی.
کوفته در کاسه با پنیر پارمزان.

کوفته خانگی ایتالیایی

کوفته های ایتالیایی یک غذای مورد علاقه مردم هستند که بهتر است با مارینارا و اسپاگتی سرو شوند. این دستور کوفته ایتالیایی به سادگی با گوشت چرخ کرده، آرد سوخاری، پارمزان و مارینارای مورد علاقه شما درست می شود!

آمادگی:15 دقایق

پختن:30 دقایق

جمع:45 دقایق

،اصر

  • 1 پوند. گوشت چرخ كرده 80٪ لاغر / 20٪ چربی
  • 1 تخم مرغ بزرگ
  • 1/2 فنجان ،ده نان ایتالیایی گزینه ای برای ،ده نان بدون گلوتن یا گندم کامل
  • 1/4 فنجان پنیر پارمسان + بیشتر برای رویه ،
  • 1/8 قاشق چایخوری نمک
  • 1/8 قاشق چایخوری فلفل
  • 1 قاشق سوپخوری روغن زیتون
  • 25 اونس سس مارینارا از سس مارینارای خانگی ما استفاده کنید!
  • 1/4 فنجان شراب قرمز خشک
  • 8 اونس رشته فرنگی اسپاگتی یا هر نوع رشته ای!

دستورالعمل ها

  • گوشت چرخ کرده، تخم مرغ، ،ده نان، پنیر پارمزان، نمک و فلفل را در یک کاسه بزرگ بریزید.

  • سپس از یک قاشق چوبی بزرگ یا دستان خود استفاده کنید تا همه مواد را با هم مخلوط کنید. من توصیه می کنم از دستان خود استفاده کنید زیرا سریعتر و آسان تر است.

  • پس از ،یب، روغن زیتون را در یک تابه بزرگ یا چدن روی حرارت متوسط ​​گرم کنید.

  • از یک اسکوپ کوکی با اندازه استاندارد استفاده کنید تا گوشت را در دستان خود قرار دهید. سپس به شکل یک توپ درآورید و روی ماهیتابه قرار دهید. آنقدر این کار را تکرار کنید تا گوشتی باقی نماند. شما باید حدود 16 کوفته سایز متوسط ​​تهیه کنید.

  • کوفته ها را از همه طرف به مدت حدود 8 دقیقه قهوه ای کنید. از یک انبر برای برگرداندن هر کوفته استفاده کنید، مراقب باشید بیرون آن نسوزد.

  • وقتی همه طرف ها قهوه ای شد، سس مارینارا و شراب قرمز بریزید. آنقدر هم بزنید که کوفته ها با سس آغشته شوند.

  • حرارت را کم کنید و روی آن را بپوش،د. بگذارید حدود 20 دقیقه بجوشد و هر 5 دقیقه یکبار هم بزنید.

  • در حالی که کوفته ها در حال جوشیدن هستند، اسپاگتی دلخواه خود را با پیروی از دستورالعمل های روی بسته خود آماده کنید.

  • پس از پخته شدن رشته هایتان، آن را صاف کرده و با کوفته و سس سرو کنید. مقدار زیادی پنیر پارمزان و فلفل تازه آسیاب شده را روی آن قرار دهید.

ارزش غذایی

کا،ی: 501کیلو کا،ی پروتئین: 29g چربی: 19g فیبر: 5g قند: 9g

عکاسی: ع، های گرفته شده در این پست توسط ارین از The Wooden S،et است.


منبع: https://fitfoodiefinds.com/mamas-italian-meat،/