دسته‌ها
اخبار

ژامبون صبحانه Burrito – دستور العمل های فصلی سالم


بوریتو صبحانه با روکش متن
بوریتو صبحانه ژامبون با روکش متنی
بوریتو صبحانه ژامبون و پنیر با روکش متنی

این بوریتوهای صبحانه ژامبون پر از تخم‌مرغ‌های ترد، پنیر ژامبون، ژامبون دودی و سیب‌زمینی ترد هش براون است. اگر دوست دارید غذا را آماده کنید، پس دوست خواهید داشت که این بوریتوهای ژامبون و پنیر خانگی را می توان از قبل درست کرد و حتی منجمد کرد! آنها بهترین صبحانه با پروتئین بالا هستند که تمام صبح را سیر می کند.

نزدیک بوریتو برش خورده

این پست شامل پیوندهای مربوط است.

چرا ما این دستور غذا را برای بوریتوس صبحانه ژامبون دوست داریم

مانند بسیاری از شما، ما یک خانواده شلوغ هستیم که همیشه در حال حرکت هستیم. و صبح های ما فرقی نمی کند! صبح‌های شلوغ به این م،ی است که ما همیشه وقت نداریم قبل از اینکه از در بیرون برویم یک صبحانه مفصل، سالم و مغذی درست کنیم. بنابراین، وقتی با ایده‌ای برای صبحانه آماده و آماده‌سازی آسان مواجه می‌شویم، فقط باید آن را با خوانندگان خود به اشتراک بگذاریم!

پر از تخم مرغ و ژامبون پر پروتئین، هاش براون های طعم دار ترد، و پنیر آب شده، این بوریتوهای صبحانه ای که میل می کنند، دل،ب و سرشار از آن طعم های ک،یک صبحانه هستند. برای یک صبحانه ساده که همه خانواده آن را دوست خواهند داشت، با مقداری گواک، خامه ترش و پیکو د گالو ست کنید!

نکات مهم دستور غذا

  • می توان آن را منجمد کرد – ما دستورالعمل هایی در مورد نحوه یخ زدایی و گرم ، مجدد برای یک صبحانه سریع در روز داریم
  • می توان غذا را از قبل آماده کرد، در یخچال نگهداری کرد و در 12 دقیقه دوباره گرم کرد
  • با پر ، مورد علاقه خود سفارشی کنید
  • 8 بوریتو درست می‌کند، بنابراین می‌توان آن را به‌،وان یک برانچ بوریتوی آماده برای جمعیت درست کرد – فقط آن را دوباره در فر گرم کنید. و حتما این بوریتوها را با پیشنهادات ما برای سرو برانچ در زیر امتحان کنید!
  • این یک دستور العمل کمپینگ عالی است – و دوباره روی آتش کمپ گرم می شود!

ایده های بیشتر برای صبحانه دوستانه برای آماده سازی غذا

مواد اصلی برای دستور پخت ژامبون و پنیر بوریتوی

مواد روی میز با روکش متنی
  • ژامبون: هر ژامبون ،د شده از قبل پخته شده مانند باقیمانده ژامبون تعطیلات، ژامبون ژامبون یا استیک ژامبون را می توان در این غذا استفاده کرد.
  • سیب زمینی هاش قهوه ای: برای سهولت استفاده، از یک کیسه سیب زمینی نپخته ،د شده پیش بسته بندی شده از بخش فریزر سوپرمارکت استفاده کردیم. با این حال، با خیال راحت سیب زمینی سفید یا شیرین خود را ،د کنید!
  • تخم مرغ: در حالی که ما این دستور را با تخم‌مرغ‌های کامل درست می‌کنیم، در صورت تمایل می‌تو،د این بوریتوها را فقط با سفیده تخم‌مرغ مایع یا همزن‌های تخم‌مرغ درست کنید.
  • پنیر: ما از مونتری جک استفاده کردیم که به زیبایی ذوب می شود و خامه ای ملایم با نت های غنی و نمکی ژامبون و تخم مرغ عالی است، اما می تو،د از پنیر چدار یا پنیر ذوب خوب دیگری نیز استفاده کنید.
  • تورتیلا 9 اینچیs: ما از هشت تورتیلا آردی متوسط ​​برای این بوریتوهای صبحانه ساده استفاده کردیم. اگر این غذای کم کربوهیدرات را درست می کنید، از تورتیلاهای کم کربوهیدرات مورد علاقه خود استفاده کنید.
  • سالسا: ما دوست داریم هر بوریتو را قبل از بسته بندی با سالسا بپاشیم، اما یک پیکو د گالو چاق تر نیز خوشمزه خواهد بود! بسته به اینکه خانواده تان چقدر تند آن را دوست دارند، سالسایی ملایم تا تند را انتخاب کنید.
  • چاشنی ها: نمک کوشر، فلفل، پونه کوهی خشک، پودر سیر و پاپریکا

طرز تهیه بوریتوس صبحانه

مرحله 1: سیب زمینی ها را سرخ کنید

در یک تابه بزرگ ن،ب، روغن را روی حرارت متوسط ​​رو به بالا گرم کنید. به ماهیتابه هاش براون ها را در یک لایه یکدست اضافه کنید. سیب زمینی ها را با نصف نمک، ادویه و فلفل مزه دار کنید. آنقدر بپزید تا سیب زمینی ها به صورت لکه هایی در ته آن طلایی شوند و بچرخ،د، تا زم، که به سختی قهوه ای و ترد شوند، بپزید. به بشقاب منتقل کنید تا خنک شود.

مرحله 2: مخلوط تخم مرغ و ژامبون را درست کنید

ماهیتابه را تمیز کرده و کمی با اسپری آشپزی روی آن بپوش،د. روی حرارت متوسط، تخم مرغ ها و باقیمانده نمک و فلفل را اضافه کنید. هم بزنید تا کشک نرم شروع به تشکیل شدن کند. ژامبون را هم بزنید و به پختن ادامه دهید تا تخم مرغ ها سفت شوند و دیگر خیس نشوند.

مرحله 3: تخم مرغ و ژامبون را با پنیر پر کنید

تخم مرغ های همزده با ژامبون را از روی حرارت بردارید و بلافاصله با پنیر رنده شده بپاشید. پنیر از حرارت انتقالی کمی آب می شود.

مرحله 4: بوریتوها را مونتاژ کنید

تورتیلاها را روی سطح کار خود بچینید. هاش براون و مخلوط تخم مرغ را به طور مساوی بین تورتیلاها ت،یم کنید. 2 قاشق غذاخوری سالسا را ​​روی هر بوریتو بریزید.

مرحله 5: بوریتوس را بپیچید

بوریتوها را بپیچید. و لذت ببر!

دستورالعمل های آماده سازی غذا: یک ورق فویل آلومینیومی را با اسپری آشپزی بپوش،د. هر بوریتو را در فویل اسپری شده بپیچید. تا 4 روز در یخچال یا تا 1 ماه در یخچال قرار دهید.

هنگامی که برای لذت بردن از یک بوریتو یخ زده آماده هستید، فر را روی 350 گرم کنیددرجهF. بوریتو را از فویل باز کنید و به مدت 90 ث،ه با قدرت بالا در مایکروویو قرار دهید. دوباره در فویل بپیچید. اگر بوریتو شما منجمد نشده بود، آن را مستقیماً در فر قرار دهید (پیک شده در فویل). باز کنید و لذت ببرید!

بوریتوهای تمام شده روی تخته برش با 2 بوریتو که از وسط نصف شده اند

سوالات متداول و نکات تخصصی

این بوریتوهای صبحانه خانگی چقدر کا،ی دارد؟

هر بوریتو 289 کا،ی دارد، که این صبحانه آسان را به گزینه ای سریع، سالم و کم کا،ی برای سوخت صبح شما تبدیل می کند.

تا چه مدت می توان بوریتوهای صبحانه را منجمد کرد؟

هر بوریتو صبحانه خانگی را می توان تا 1 ماه منجمد کرد.

آیا می توانم اینها را هنگام کمپینگ درست کنم؟

مطمئنا، می تواند! طبق دستور، بوریتوهای صبحانه را با ژامبون بپیچید. بوریتوهای پیچیده شده را تا 3 روز در دمای 42 یا کمتر از آن در خنک کننده نگهداری کنیددرجهF. وقتی آماده برای لذت بردن بودید، بوریتوها را در فویل پیچیده کنید و روی کبابی روی آتش بگذارید و با استفاده از انبر آنها را بچرخ،د تا گرم شوند. اگر آتش خیلی داغ است حتما آنها را مرتباً بچرخ،د. برای بهترین نتیجه، توصیه می کنیم از آتش نسبتاً داغ زغال سنگ استفاده کنید و گریل را بالای هر شعله فعال نگه دارید.

نکات آماده سازی و دستورالعمل های فریزر برای این بوریتوهای آماده صبحانه

اگر به دنبال دستور پخت صبحانه بوریتو برای فریز ، یا تهیه ، آن هستید، این دستور غذا عالی است! ما دوست داشتیم آنها را در یخچال یا فریزر برای گرم ، مجدد برای صبحانه روز هفته داشته باشیم. در اینجا نحوه انجام آن آمده است:

  1. بوریتوها را تا مرحله 4 روی کارت دستور تهیه کنید.
  2. یک ورق فویل آلومینیومی را با اسپری آشپزی بپوش،د و بوریتو را در فویل بپیچید. آنقدر این کار را تکرار کنید تا همه بوریتوها به صورت جداگانه بسته شوند.
  3. تا 4 روز در یخچال یا تا 1 ماه در یخچال قرار دهید.
  4. وقتی برای لذت بردن آماده شد، بوریتوها را دوباره در 350 گرم کنیددرجهF به مدت 12 تا 15 دقیقه در فر قرار دهید. باز کنید و لذت ببرید!
  5. اگر بوریتو یخ زده است، بوریتو را باز کرده و به مدت 90 ث،ه با قدرت بالا در مایکروویو قرار دهید. سپس در فویل بپیچید و روی حرارت 350 قرار دهیددرجهF به مدت 12 تا 15 دقیقه در فر قرار دهید. باز کنید و لذت ببرید!

تغییراتی که باید امتحان کنید

ما دوست داریم که چقدر آسان است که مواد تشکیل دهنده این دستور پخت بوریتوی صبحانه ژامبون و پنیر خانگی را تغییر دهیم. بنابراین، برای طعم دادن به این دستور غذای خوشمزه، در زیر برخی از جایگزین های مورد علاقه ما آورده شده است!

  • به جای پنیر جک مونتری، چدار یا پنیر مخلوط مکزیکی را امتحان کنید.
  • چند قطره سس فلفل تند را به تخم مرغ ها اضافه کنید تا حرارت آن بالا برود.
  • به جای هاش براون از سیب زمینی قهوه ای پخته شده استفاده کنید.
  • طرفدار سیب زمینی هاش براون نیستید؟ مشکلی نیست! در جای خود از لوبیا سیاه یا لوبیای سرخ شده استفاده کنید.
  • برای غنای بیشتر تخم مرغ ها کمی شیر یا خامه غلیظ اضافه کنید.
  • سبزیجات را اضافه کنید! اسفناج سرخ شده، قارچ یا فلفل دلمه ای سبز در این بوریتو صبحانه عالی هستند. یا فلفل و پیاز یخ زده تفت داده شده را قبل از اضافه ، تخم مرغ ها در ماهیتابه بریزید.

پیشنهادات خدمت

  • گواکاموله
  • خامه ترش
  • پیکو د گالو
  • میوه در کنار
  • با یک لیوان آب پرتقال یا آب میوه دیگری سرو کنید
بوریتو صبحانه با ژامبون برش خورده در بشقاب سفید دایره ای شکل

از مطالعه شما بسیار متشکریم. اگر در اینجا تازه کار هستید، ممکن است بخواهید در آن ثبت نام کنید خبرنامه ایمیل من برای دریافت برنامه رایگان منوی هفتگی و آ،ین دستور العمل ها مستقیماً در صندوق ورودی خود. اگر این دستور را درست می کنید، لطفاً برگردید و رتبه بندی و بررسی ستاره را بگذارید. من دوست دارم نظر شما را بشنوم!

آشپزی مبارک! ~کتی

چاپ

<،le>ساعت نماد ساعت<،le>کارد و چنگال نماد کارد و چنگال<،le>پرچم نماد پرچم<،le>پوشه نماد پوشه<،le>اینستاگرام آی، اینستاگرام<،le>pinterest نماد pinterest<،le>فیس بوک نماد فیس بوک<،le>چاپ نماد چاپ<،le>مربع ها نماد مربع<،le>قلب نماد قلب<،le>قلب جامد نماد قلب جامد

شرح

این بوریتوهای آماده برای صبحانه با ژامبون پر از تخم مرغ نرم، پنیر، ژامبون دودی و سیب زمینی هش براون است. آنها را می توان از قبل درست کرد و حتی منجمد کرد، بنابراین آنها یک صبحانه آماده غذایی با پروتئین بالا درست می کنند که تمام صبح را سیر می کند.


  • 2 قاشق چایخوری روغن آشپزی خنثی یا روغن زیتون
  • 4 فنجان هش قهوه ای یخ زده ،د شده
  • 1 قاشق چای خوری نمک کوشر درشت، ت،یم شده
  • ½ قاشق چای خوری هر پونه کوهی خشک، پودر سیر و پاپریکا
  • فلفل تازه آسیاب شده، به مزه
  • 6 تخم مرغ بزرگ، کمی کوبیده شده (یا 1 1/3 فنجان سفیده تخم مرغ مایع یا همزن تخم مرغ)
  • 1 1/2 فنجان ژامبون ،د شده (8 اونس)
  • 4 اونس پنیر مونتری جک رنده شده
  • 8 تورتیلاهای آردی متوسط، در صورت تمایل کم کربوهیدرات (9 اینچ)
  • 1 فنجان سالسا


  1. روغن را در یک تابه ن،ب بزرگ روی حرارت متوسط ​​رو به بالا گرم کنید. هش براون ها را در یک لایه یکنواخت اضافه کنید. نیمی از نمک، ادویه و فلفل را به میزان دلخواه بپاشید. اجازه دهید بپزد تا زم، که هاش براون ها به صورت لکه هایی در ته آن طلایی شوند، 9 دقیقه. با کفگیر برگرد،د و به پختن ادامه دهید، هر از گاهی هم بزنید تا نرم شوند، فقط قهوه ای شوند و لکه هایی ترد شوند. به بشقاب منتقل کنید تا خنک شود.
  2. ماهیتابه را پاک کنید و روی آن را با اسپری آشپزی به آرامی بپوش،د. روی حرارت متوسط ​​قرار دهید. تخم‌مرغ‌ها، نمک و فلفل باقی‌مانده را اضافه کنید و به مدت 30 تا 90 ث،ه با کفگیر سیلی، هم بزنید تا کشک نرم شود. ژامبون را اضافه کنید و فقط تا زم، که تخم‌مرغ‌ها سفت شوند و خیس نشوند، به پخت ادامه دهید، حدود 1 دقیقه بیشتر.
  3. تخم مرغ و ژامبون را از روی حرارت بردارید و روی آن پنیر بپاشید.
  4. تورتیلاها را روی سطح کار قرار دهید. هاش براون و مخلوط تخم مرغ را بین تورتیلاها ت،یم کنید و به طور مساوی ت،یم کنید. 2 قاشق غذاخوری سالسا را ​​روی هر بوریتو بریزید.
  5. بوریتوها را بپیچید. یک ورق فویل آلومینیومی را با اسپری آشپزی بپوش،د. هر بوریتو را در فویل بپیچید. تا 4 روز در یخچال یا تا 1 ماه فریز کنید.
  6. برای گرم ، مجدد: فر را با دمای 350 درجه فارنهایت گرم کنید. اگر بوریتو یخ زده است، فویل را باز کنید و بوریتو را 90 ث،ه با قدرت بالا در مایکروویو قرار دهید، سپس دوباره با فویل بپیچید. 12 تا 15 دقیقه بپزید. باز کنید و لذت ببرید!

یادداشت

را به جلو: طبق دستورالعمل تا مرحله 4 روی کارت دستور تهیه کنید. هنگامی که هر بوریتو در فویل پیچیده شد، تا 5 روز در یخچال قرار دهید یا تا 1 ماه در فریزر قرار دهید.

دوباره گرم کنید: فر را روی 350 گرم کنیددرجهو. اگر بوریتو یخ زده است، فویل را باز کنید و بوریتو را به مدت 90 ث،ه با قدرت بالا در مایکروویو قرار دهید، سپس دوباره آن را با فویل بپیچید. 12 تا 15 دقیقه بپزید. باز کنید و لذت ببرید!

  • زمان آماده سازی: 25 دقیقه
  • زمان پخت: 25 دقیقه
  • دسته بندی: صبحانه
  • روش: اجاق گاز و فر
  • غذا: آمریکایی

تغذیه

  • اندازه خدمت: 1 بوریتو
  • کا،ی: 289
  • قند: 1 گرم
  • چربی: 15 گرم
  • کربوهیدرات ها: 17 گرم
  • پروتئین: 21 گرم

کلید واژه ها: بوریتوی ژامبون صبحانه، بوریتوی ژامبون و پنیر، بوریتوی ژامبون و تخم مرغ، بوریتوی صبحانه ژامبون و پنیر، بوریتوی صبحانه ژامبون و پنیر، بوریتوی صبحانه ژامبون با تخم مرغ و پنیر، بسته بندی تخم مرغ ژامبون، بوریتو صبحانه فریزر، بوریتوی صبحانه قبل درست کنید


منبع: https://www.healthyseasonalrecipes.com/ham-breakfast-burrito/