دسته‌ها
اخبار

چیپس موز سرخ کن هوا (دستور پخت سالم و آسان)


این پست ممکن است حاوی پیوندهای وابسته باشد. به ،وان یک همکار آمازون، من از ،یدهای واجد شرایط درآمد ،ب می کنم. لطفا افشای من را بخو،د.

یاد بگیرید که چگونه خودتان را بسازید چیپس موز سرخ کن هوا! این میان وعده ترد فقط با 3 ماده ساده به اضافه کمی نمک درست می شود. این چیپس‌های موز خانگی در عرض چند دقیقه آماده می‌شوند و برای یک میان‌وعده سالم من، هستند، هر زمان که هوس چیزی ترد، شیرین و شور کردید!

چیپس موز سرخ کن آسان سالم در یک کاسه سفید

میان وعده های ساده در خانواده ما مورد علاقه هستند – به خصوص وقتی که یک چیپس ترد باشد! در حالی که من عاشق چیپس موز سنتی هستم، اما آنها دقیقاً سالم ترین گزینه نیستند زیرا سرخ شده و پر از چربی و کا،ی هستند.

چیپس‌های موز خانگی که در سرخ‌کن هوا درست می‌شوند، یک راه عالی برای تهیه نسخه سالم‌تر از این میان‌وعده سرخ‌شده و استفاده از موز باقی‌مانده‌ای است که ممکن است در اطراف خود داشته باشید! این دستور العمل آسان برای هر زم، از روز یا زم، که به یک میان وعده عالی برای رفع هوس خود نیاز دارید عالی است.

من همیشه از سرخ کن هوای مطمئنم استفاده می کنم، زیرا این یک راه عالی برای ایجاد نسخه های سالم تر از خوراکی های دلپذیرتر است!

این یک میان وعده آسان برای ،، است که عاشق موز ورقه شده هستند و به دنبال گزینه ای بهتر از چیپس سیب زمینی هستند. این دستور غذایی سالم حاوی فیبر رژیمی، پتاسیم و ویتامین C است. ترد بودن این چیپس های سرخ کن با هوا شبیه بهترین ،مت چیپس سیب زمینی است – آنها را تا حدودی شبیه و کاملاً مطلوب می کند.

شما می تو،د این چیپس های خانگی را به تنهایی یا در کنار اسموتی سالم مورد علاقه خود برای یک صبحانه یا ناهار سریع و متعادل میل کنید. چیپس موز همچنین به ،وان یک دسر سریع گیاهی بعد از غذای اصلی یا به ،وان یک رویه برای این دستور بستنی موز شکلاتی عمل می کند!

این دستور چیپس موز کم آب برای خوردن در سفر، لذت بردن از اواسط بعد از ظهر، یا برای ناهار مدرسه، پیک نیک یا کمپینگ عالی است. درست ، چیپس موز سرخ شده با هوا روشی بدون دردسر برای تهیه یک میان وعده سالم از ابتدا برای بچه ها یا خودتان است. شما هرگز از این چیپس های خوشمزه و ترد خسته نخواهید شد!

👩🏽‍🍳 چرا این دستور غذا جواب می دهد

  • بافت عالی
  • چیپس فوق العاده ترد
  • به طور طبیعی وگان و بدون گلوتن
  • بچه پسند
  • گزینه ای عالی برای میان وعده سالم، برای میان وعده های آسان مدرسه نیز خوب است
  • روش سریع – دستور پخت ساده سرخ کن بادی
  • میان وعده شیرین و شور
  • چیپس موز ترد رضایت بخش
  • آسان برای سفارشی ،!

آ،ین ویدیوی دستور غذا!

🥘 مواد لازم

لیست مواد اولیه و به اندازه کافی آسان برای تمام سطوح پخت و پز است! برای اندازه‌گیری کامل، حتماً به کارت دستور غذا بروید.

مواد لازم برای چیپس موز سرخ کن هوا
  • برش های موز تازه: چنار رسیده اما هنوز سفت، پوست کنده و ورقه شده یا موز ورقه شده چیزی است که برای این دستور غذا نیاز دارید. شما نمی خواهید از موز کاملا خام استفاده کنید، زیرا طعم شیرینی ندارند، همین امر در مورد چیپس های چنار سالم نیز صدق می کند – آنها نسبت به دستور پخت چیپس موز معمولی نشاسته ای تر و کمتر شیرین خواهند بود.
  • آب لیمو: آب لیموی تازه از قهوه ای شدن این موزها جلوگیری می کند و به آنها طعم روشن می دهد!
  • نمک: کمی نمک باعث می شود که این چیپس ها طعم بیشتری داشته باشند و شیرینی طبیعی موز را نشان دهند.
  • روغن / اسپری پخت و پز: انتخاب شما روغن اسپری خنثی برای این سرخ کن هوای سالم چیپس موز چنار. می تو،د از انواع روغن های اسپری مانند روغن نارگیل، روغن زیتون یا روغن آووکادو استفاده کنید.

🔪 دستورالعمل

چیپس موز سرخ کن هوای ترد یک میان وعده عالی برای خانواده است، با مواد بسیار کمی تهیه می شود و به تلاش کمی نیاز دارد – به این م،ی که راهی برای شما برای صرف زمان کمتر در آشپزخانه است!

این دستور میان وعده متعادل پر از طعم موز است که هر عاشق موزی آن را تایید می کند. در اینجا طرز تهیه چیپس موز در سرخ کن هوا آورده شده است:

سرخ کن هوا را از قبل گرم کنید، موز را آماده کنید: سرخ کن را با دمای 212 درجه فارنهایت یا 100 درجه سانتیگراد از قبل گرم کنید. بعد، موز را به ورقه های نازک برش دهید.

موز برش خورده روی تخته برش

فصل برش های موز: برش های موز را روی یک ورقه پخت قرار دهید. برش های موز را با آب لیمو بپوش،د و کمی نمک بپاشید. برش های موز را با کمی روغن اسپری کنید. تکرار.

برش های موز روی یک ورقه پخت که با روغن اسپری شده است

چیپس موز سرخ شده با هوا: برش های موز را در یک لایه در سبد سرخ کن هوا قرار دهید (این کار به جلوگیری از ،بیدن چیپس موز کمک می کند). سبد را در سرخ کن بادی قرار دهید و چیپس موز سرخ کن را به مدت 40 دقیقه بپزید.

موز ورقه شده در سرخ کن هوا

نیمه راه را بررسی کنید: چیپس موز با سرخ ، هوا یک چیپس ترد برای شما به ارمغان می آورد، اما باید چیپس ها را در نیمه ی زمان پخت چک کنید و در صورت نیاز موز را از سبد سرخ کن هوا جدا کنید تا به سبد ن،بند و به طور ناهموار بپزند. وقتی برش های موز را شل کردید، به پختن ادامه دهید.

چیپس در سرخ کن هوا

حذف از سرخ کن هوا: در نهایت چیپس های نازک را از سرخ کن بادی خارج کرده و روی توری خنک کننده قرار دهید. فرآیند پخت و پز را با بقیه برش های موز تکرار کنید. این موزهای آب شده در سرخ کن را گرم سرو کنید!

دستور پخت چیپس موز سرخ کن هوا روی توری سیمی

💭 نکات تخصصی

  • چیپس های جویدنی به زمان بیشتری برای پخت نیاز دارند: این چیپس‌های موز سرخ‌کن آسان با سرد شدن تردتر می‌شوند. اگر متوجه شدید که چیپس ها جویدنی هستند، آن ها را به مدت پنج تا ده دقیقه دیگر در سرخ کن با هوا بپزید.
  • از موز خیلی رسیده استفاده نکنید: بهترین موز برای استفاده در این دستور، موز سفت است. موز بیش از حد رسیده به درستی ترد نمی شود.
  • دما را افزایش ندهید: پختن روی حرارت کم از سوختن این چیپس های موز شیرین جلوگیری می کند. پیش گرم ، سرخ کن هوا، پخت یکنواخت را نیز تضمین می کند.
  • برش های نازک کلید هستند: برای بهترین نتیجه، حتماً موز را نازک برش دهید تا مطمئن شوید که چیپس های سرخ کن موز فوق العاده ترد را دریافت می کنید. می تو،د از یک چاقوی سرآشپز فوق تیز یا حتی یک برش مان،ین استفاده کنید.
  • نمک را فراموش نکنید!: نمک اختیاری است. با این حال، شیرینی موز را افزایش می دهد. وقتی چیپس ها از پخت و پز به پایان رسید، می تو،د برای طعم دادن به آن، کمی نمک بریزید.
  • بلافاصله لذت ببرید: برای بهترین نتیجه، فوراً از این چیپس های ترد موز لذت ببرید زیرا به مرور زمان ترد خود را از دست می دهند. با این حال، آنها برای چند روز در دمای اتاق نگه می دارند!
  • مدل: زمان پخت بسته به نوع و مدل اجاق سرخ کن استفاده شده متفاوت است. انواع مختلفی از سرخ کن های هوا وجود دارد، و هر مدلی برای این دستور پخت من، است. دو مورد مورد علاقه ما عبارتند از سرخ کن بادی فیلیپس و اجاق توستر سرخ کن هوای Cuisinart.

📖 تغییرات

  • ادویه های مرزه را اضافه کنید: برای طعم و عمق بیشتر، سعی کنید اضافه کنید پودر فلفل قرمز، پاپریکا، پودر زردچوبه، پودر کاری یا زیره سبز برای این میان وعده عالی!
  • نمک سرخ کن هوا و چیپس فلفل سیاه: این چیپس ها را با نمک و فلفل بپاشید تا ،یبی از طعم های ک،یک داشته باشید!
  • چیپس موز کرالا: این دستور پخت چیپس موز سرخ کن با هوا را به یک میان وعده محبوب از ج، هند تبدیل کنید، فقط با افزودن 1/4 قاشق چایخوری زردچوبه آسیاب شده و کمی نمک بیشتر به این چیپس ها!
  • آب لیمو: برای طعم های بیشتر، مقداری آب لیموترش تازه به چیپس اضافه کنید!
  • شیرین ادویه ها: این دستور غذای سرخ کن موز را با اضافه ، مقداری شکر دانه‌ریز، شکر نارگیل، دارچین آسیاب شده، جوز آسیاب شده، هل آسیاب شده یا حتی ادویه پای کدو تنبل به دسر تبدیل کنید تا این چیپس‌ها شیرین و تند شوند!
  • خانگی چیپس چنار: به جای استفاده از موز رسیده، سعی کنید از چنار رسیده برای این دستور پخت هوا استفاده کنید! با جایگزین ، همان مقدار چنار به جای موز در این دستور به راحتی می تو،د توستون (چیپس چنار سرخ کن هوا) درست کنید. موز چنار بخشی از خانواده موز است، اما به طور معمول بزرگتر و ضخیم تر از موز است و کمی خوش طعم تر از شیرین است.

❓سوالات متداول دستور پخت

آبگیری موز در سرخ کن هوا چقدر طول می کشد؟

6 ساعت طول می کشد تا موز خشک شده با هوا سرخ کن درست شود. فقط برش های موز را در یک لایه در سبد سرخ کن هوا بچینید، عملکرد آبگیری را انتخاب کنید و زمان خود را روی 6 ساعت تنظیم کنید. شخصاً فکر می‌کنم سرخ ، چیپس در هوا راه حلی است که می‌توان انجام داد، زیرا بسیار سریع است، اما کم‌آبی ، نیز مؤثر خواهد بود!

چه مدت طول می کشد تا موز در دستگاه آبگیری مواد غذایی آبگیری شود؟

6 تا 12 ساعت طول می کشد تا تکه های موز تازه به طور کامل آبگیری شود! ما این دستور سرخ کن بادی چیپس موز را دوست داریم زیرا زمان زیادی نمی برد.

موز را برای آبگیری چقدر ضخیم می برید؟

شما می خواهید ضخامت برش های موز حدود ¼ اینچ باشد! این اندازه خیلی نازک یا ضخیم نیست، به این م،ی که چیپس ها به طور یکنواخت پخته می شوند.

چرا چیپس موز من ترد نیست؟

اگر چیپس‌های موز را در سرخ‌کن با هوا درست می‌کنید و معلوم می‌شود که خیس هستند یا خیلی ترد نیستند، احتمالاً مشکل اینجاست: 1) شما آنها را به اندازه کافی طول، نپزید (سعی کنید دوباره آن‌ها را به مدت 5 دقیقه داخل آن بریزید و ببینید که آیا آنها ترد می شوند!) 2) روغن زیادی اضافه کردید.

آیا چیپس موز برای شما مفید است؟

پاسخ این است که، بستگی دارد! برخی از مارک های چیپس موز خشک شده روغن و شکر اضافه می کنند، که باعث می شود بیشتر یک دسر باشد و برای شما مفید نباشد. اما اگر در حال ،ید چیپس موز کم‌آب هستید یا این دستور پخت چیپس موز سرخ‌کن هوا را درست می‌کنید، در نهایت یک میان‌وعده کم کا،ی و کم‌چرب خواهید داشت!

به خاطر داشته باشید: اگر از سبک زندگی کم کربوهیدرات پیروی می کنید یا کتو هستید، بهتر است از این چیپس ها اجتناب کنید یا آنها را در حد اعتدال مصرف کنید. این به این دلیل است که تمام چیپس‌های موز سرشار از کربوهیدرات خالص هستند که باعث می‌شود کتو دوست نباشند.

چگونه چیپس موز سرخ شده در هوا را نگهداری کنیم؟

بگذارید چیپس موز کاملا خنک شود، سپس آنها را در یک ظرف دربسته قرار دهید. این چیپس چنار سرخ کن با هوای آسان تا 4 تا 5 روز در دمای اتاق باقی می ماند.

چیپس موز در بشقاب سفید

🍲 دستور العمل های بیشتر سرخ کن هوا!

آیا این دستور غذای گیاهی سالم را دوست دارید؟ لطفا یک را بگذارید امتیاز 5 ستاره 🌟 در دستور پخت زیر و/یا بررسی در بخش نظرات در پایین صفحه!

شما همچنین می تو،د من را دنبال کنید فیس بوک، توییتر، اینستاگرام، و پینترست برای دیدن غذاهای خوشمزه، سالم و من، برای خانواده، و اگر سوالی دارید، من اینجا هستم تا کمک کنم!

📋 کارت دستور غذا

چیپس موز سرخ کن هوا

یاد بگیرید که چگونه چیپس موز سرخ کن با هوای خود را درست کنید! این میان وعده سالم برای کودکان و بزرگسالان نیز عالی است! این میان وعده ترد که با تکه های موز تازه درست شده است، شیرین و کمی شور است. برای میان‌وعده‌های مدرسه عالی است و هر زمان که می‌خواهید کمی تنوع به تنقلات خود بیافزایید! چیپس چنار خانگی در عرض چند دقیقه آماده است.

زمان آماده سازی5 دقیقه

زمان پخت40 دقیقه

زمان کل45 دقیقه

دوره: پیش غذا، میان وعده

غذا: آمریکایی

رژیم غذایی: بدون گلوتن، وگان، گیاهخوار

خدمات: 4 مردم

کا،ی: 53کیلو کا،ی

  • زمان پخت اضافی: چیپس های موز با سرد شدن ترد تر می شوند. اگر متوجه شدید چیپس ها جویدنی هستند، ده دقیقه دیگر آن ها را در سرخ کن با هوا بپزید.
  • نتایج ترد: برای بهترین نتیجه حتما از موز سفت برای این دستور استفاده کنید. ما از موز لیدی فینگر استفاده کردیم و خوب کار ،د.
  • پخت آهسته: پختن روی حرارت کم از سوختن چیپس موز جلوگیری می کند.
  • برش های نازک: موز را حتماً نازک برش دهید.
  • اختیاری: نمک اختیاری است. با این حال، شیرینی موز را افزایش می دهد.
  • پخت و پز متعادل: پیش گرم ، سرخ کن هوا پخت یکنواخت را تضمین می کند.
  • بلافاصله لذت ببرید: برای بهترین نتیجه، فوراً از چیپس موز لذت ببرید زیرا به مرور زمان ترد خود را از دست می دهد.
  • مدل: زمان پخت بسته به نوع و مدل سرخ کن بادی مورد استفاده متفاوت است.

کا،ی: 53کیلو کا،ی | کربوهیدرات ها: 14g | پروتئین: 1g | چربی: 1g | چربی های اشباع شده: 1g | چربی های چند غیر اشباع: 1g | چربی اشباع شده: 1g | سدیم: 1میلی گرم | پتاسیم: 215میلی گرم | فیبر: 2g | قند: 7g




منبع: https://pickyeaterblog.com/air-fryer-banana-chips/